In dat deel moet iemand een historisch overzicht van de reeks publiceren.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:23 schreef benzin het volgende:
[..]
We zijn hard op weg naar deel 1000 inderdaad
Met prachtige TT als Shaving Eda's privatesquote:Op maandag 2 januari 2012 12:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In dat deel moet iemand een historisch overzicht van de reeks publiceren.
Nee, die is al geweestquote:Op maandag 2 januari 2012 12:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met prachtige TT als Shaving Eda's privates
quote:Op maandag 2 januari 2012 12:27 schreef Arolsen het volgende:
Zo wat een topicje van mij allemaal niet los kan maken. Nooit gedacht dat er honderden vervolgdelen uit zouden komen.![]()
Met mij is het het afgelopen jaar iig wel goed gekomen. Ik hoop dat dat met de mensen die nu het topic bevolken ook gaat gebeuren in 2012.
Dat het topic uit overbodigheid mag doodbloeden.
Duurt toch nog wel ff? iets van 2-3 maanden met 2,5 topic per dag? Geen zin om iets te gaan uitrekenenquote:Op maandag 2 januari 2012 12:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoop dat de mensen waarmee het goedkomt gewoon blijvenquote:Op maandag 2 januari 2012 12:27 schreef Arolsen het volgende:
Zo wat een topicje van mij allemaal niet los kan maken. Nooit gedacht dat er honderden vervolgdelen uit zouden komen.![]()
Met mij is het het afgelopen jaar iig wel goed gekomen. Ik hoop dat dat met de mensen die nu het topic bevolken ook gaat gebeuren in 2012.
Vertel dan ook even hoe je dat geregeld hebtquote:Op maandag 2 januari 2012 12:27 schreef Arolsen het volgende:
Met als deadline het jubileumtopic. Goed plan wel.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:33 schreef tijnbrein het volgende:
Zullen we ook verkiezingen doen in dit topic?
Dat zou ik wel kunnen regelenquote:Op maandag 2 januari 2012 12:33 schreef tijnbrein het volgende:
Zullen we ook verkiezingen doen in dit topic?
Vertel!quote:Op maandag 2 januari 2012 12:35 schreef Sinosappel het volgende:
Ik had net een hele toffe flirt met een leuke Noor
Dat is inderdaad een goeie.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met als deadline het jubileumtopic. Goed plan wel.
Ik hou niet zo van Scandinavische mannen, maar hun taalquote:Op maandag 2 januari 2012 12:35 schreef Sinosappel het volgende:
Ik had net een hele toffe flirt met een leuke Noor
Nouquote:
Zo veel te doen zo weinig tijdquote:Op maandag 2 januari 2012 12:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
NouIk heb eigenlijk wel betere dingen te doen
• 2D iPhone game voor een vak uit het 1ste blok
• 3D Belvedere van Escher afmaken 2de blok
• 3D iPhone game maken voor 2de blok
• Al mijn 3D iPhone huiswerk maken inclusief filmpje hoe ik het doe, 2de blok
• Webshop van een klant, opnieuw designen
En nog leren voor 2 tentamens uit het eerste blok, en leren voor 4 tentamens van 2de blok.
Yep in krap 5 dagen tijdquote:
Succesquote:Op maandag 2 januari 2012 12:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
NouIk heb eigenlijk wel betere dingen te doen
• 2D iPhone game voor een vak uit het 1ste blok
• 3D Belvedere van Escher afmaken 2de blok
• 3D iPhone game maken voor 2de blok
• Al mijn 3D iPhone huiswerk maken inclusief filmpje hoe ik het doe, 2de blok
• Webshop van een klant, opnieuw designen
En nog leren voor 2 tentamens uit het eerste blok, en leren voor 4 tentamens van 2de blok.
Succesquote:
Weet je hoeveel (1000 * 300) posts is om door te spitten?quote:Op maandag 2 januari 2012 12:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
DEFUCK!quote:Op maandag 2 januari 2012 12:40 schreef benzin het volgende:
Nog een vergelijking, de James King versie van de bijbel bevat 'slechts' 788.280 woorden. Oftewel, deze reeks is straks meer dan 13 keer zo groot als de bijbel
Ik heb alle tijd van de wereld.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet je hoeveel (1000 * 300) posts is om door te spitten?
Vooral in de eerste paar 100 delen waren heel veel lange kwaliteitsposts, maar laten we dat even middelen met een tweet. Een tweet is maximaal 140 karakters lang, laten we aannemen dat er soms langere posts zijn gemaakt, dan zitten we bijvoorbeeld op 220 karakters per post gemiddeld. Ik denk dat dat zelfs een onderschatting is.
1000 delen * 300 reacties * 220 tekens = 66 miljoen tekens
De gemiddelde lengte van een woord (in het Engels) is 5,1 karakters.
66 miljoen tekens komt dus neer op 12,94 miljoen woorden (66/5,1)
In vergelijking, de volledige Encyclopædia Britannica is 44 miljoen woorden groot. Je moet dus ongeveer een derde van een totale encyclopedie doorlezen om samen te vatten in een historisch overzicht.
Zoiets kunnen we alleen met een wiki waar we allemaal daaraan werken![]()
Nog een vergelijking, de James King versie van de bijbel bevat 'slechts' 788.280 woorden. Oftewel, deze reeks is straks meer dan 13 keer zo groot als de bijbel
Succes met doorlezenquote:Op maandag 2 januari 2012 12:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Vooral in de eerste paar 100 delen waren heel veel lange kwaliteitsposts, maar laten we dat even middelen met een tweet. Een tweet is maximaal 140 karakters lang, laten we aannemen dat er soms langere posts zijn gemaakt, dan zitten we bijvoorbeeld op 220 karakters per post gemiddeld. Ik denk dat dat zelfs een onderschatting is.
In vergelijking, de volledige Encyclopædia Britannica is 44 miljoen woorden groot. Je moet dus ongeveer een derde van een totale encyclopedie doorlezen om samen te vatten in een historisch overzicht.
Hoeveel post uit deze reeks zijn door jou gemaakt? Een kwartquote:Op maandag 2 januari 2012 12:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb alle tijd van de wereld.
En het grootste deel van de reeks heb ik nog wel meegemaakt, als lurker of poster.
Dit is toch niet je openingsgesprek wanneer je met meisjes praat?quote:Op maandag 2 januari 2012 12:40 schreef benzin het volgende:
Ongeveer 95 dagen met 2,5 topic per dag ja. Maar sommige dagen gaan er tegenwoordig zo al 5 of 6 delen doorheen, dus ik vrees dat we er eerder zijnquote:Op maandag 2 januari 2012 12:28 schreef palawan het volgende:
[..]
Duurt toch nog wel ff? iets van 2-3 maanden met 2,5 topic per dag? Geen zin om iets te gaan uitrekenen
Baas.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:40 schreef benzin het volgende:
[..]
In 50 dagen moet dus lukkenquote:Op maandag 2 januari 2012 12:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Ongeveer 95 dagen met 2,5 topic per dag ja. Maar sommige dagen gaan er tegenwoordig zo al 5 of 6 delen doorheen, dus ik vrees dat we er eerder zijn
Dat dan weer nietquote:Op maandag 2 januari 2012 12:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoeveel post uit deze reeks zijn door jou gemaakt? Een kwart
Nee, in mijn openingsgesprek met meisjes praat ik altijd over de Onzekerheidsrelatie van Heisenberg en de gevolgen daarvan voor de kwantumfysicaquote:Op maandag 2 januari 2012 12:43 schreef twi het volgende:
[..]
Dit is toch niet je openingsgesprek wanneer je met meisjes praat?
Geen idee hoeveel maar wel erg veel vrees ikquote:Op maandag 2 januari 2012 12:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat dan weer nietMaar wel zo'n 10.000 in 750 delen.
Uhmm ik was hier buiten aan het lopen kloten met m'n gipsen been en krukken in de sneeuw, alleen ik was soort van uitgegleden (fokking genant). Ik liep alweer verder alsof er niks gebeurd was, toen kwam ie op me aflopen vragen of het allemaal oke was (eerst in het Noors).quote:
Dat is wel een bazenonderwerp hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 12:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, in mijn openingsgesprek met meisjes praat ik altijd over de Onzekerheidsrelatie van Heisenberg en de gevolgen daarvan voor de kwantumfysica
Als ik een meisje was, zou ik je spontaan beginnen te zoenenquote:Op maandag 2 januari 2012 12:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, in mijn openingsgesprek met meisjes praat ik altijd over de Onzekerheidsrelatie van Heisenberg en de gevolgen daarvan voor de kwantumfysica
Leuke jonge?quote:Op maandag 2 januari 2012 12:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Uhmm ik was hier buiten aan het lopen kloten met m'n gipsen been en krukken in de sneeuw, alleen ik was soort van uitgegleden (fokking genant). Ik liep alweer verder alsof er niks gebeurd was, toen kwam ie op me aflopen vragen of het allemaal oke was (eerst in het Noors).
Ik zei dat ik geen Noors sprak en dat het oke was, beetje blabla heen en weer, en toen zei ie dat ik wel voor Skandinavisch door kon gaan vanwege mijn "beautiful blue eyes"
En toen moest ik keihard blozen haha
Awwww, maar daar bleef 't bij? Sinosje toch!quote:Op maandag 2 januari 2012 12:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Uhmm ik was hier buiten aan het lopen kloten met m'n gipsen been en krukken in de sneeuw, alleen ik was soort van uitgegleden (fokking genant). Ik liep alweer verder alsof er niks gebeurd was, toen kwam ie op me aflopen vragen of het allemaal oke was (eerst in het Noors).
Ik zei dat ik geen Noors sprak en dat het oke was, beetje blabla heen en weer, en toen zei ie dat ik wel voor Skandinavisch door kon gaan vanwege mijn "beautiful blue eyes"
En toen moest ik keihard blozen haha
Jij had het wel geweten he twi?quote:Op maandag 2 januari 2012 12:47 schreef twi het volgende:
[..]
Awwww, maar daar bleef 't bij? Sinosje toch!
Noorse jongens zijn m'n type niet zo. Maar nee, ik had bij een Noors meisje waarschijnlijk ook blozend weggerend, met mij is 't ook erg gesteld wat dat betreft.quote:
Ja, stom!quote:Op maandag 2 januari 2012 12:47 schreef twi het volgende:
[..]
Awwww, maar daar bleef 't bij? Sinosje toch!
Had hem om hulp gevraagd!quote:Op maandag 2 januari 2012 12:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja, stom!
Maar hij was heel knap, lang en blauwe ogen donker haar dit dat en kwam op een onverwacht moment enzo, wist er ff geen raad mee.![]()
En ik voelde me een enorme kneus met m'n krukken.
Dezelfde berekening, dus zal het kort houden. Laten we aannemen dat je gemiddeld 220 karakters per keer post, dan:quote:Op maandag 2 januari 2012 12:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat dan weer nietMaar wel zo'n 10.000 in 750 delen.
oeps...quote:Op maandag 2 januari 2012 12:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Dezelfde berekening, dus zal het kort houden. Laten we aannemen dat je gemiddeld 220 karakters per keer post, dan:
(10000*220)/5.1 = 431.373 woorden.
Een vrij ruwe schatting van het aantal woorden voor een boek ligt op ongeveer 100.000 woorden.
Oftewel, je had in diezelfde tijd meer dan 4 boeken kunnen schrijven
Dan wil ik het van al mijn post op Fok! niet weten hoeveel boeken ik zou hebben kunnen schrijven. Dat zijn er echt heel erg veel danquote:
Wel dusquote:Op maandag 2 januari 2012 12:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Had hem om hulp gevraagd!
Een lange knappe godheid, die kan een lief hulpeloos meisje toch niet in haar eentje naar huis laten wobbelen?
Niets bijzonders eigenlijk. Ken haar via internet. Via een datingsite.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vertel dan ook even hoe je dat geregeld hebt
Daar scoor je punten meequote:Op maandag 2 januari 2012 12:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wel dus
Bovendien speel ik de rol van lief hulpeloos meisje niet zo goed..
Hehe, topicbaasquote:Op maandag 2 januari 2012 12:27 schreef Arolsen het volgende:
Zeuren dat je dingen niet kunt, en moeite hebben met iets omdat je een gebroken been hebt en hulp vragen zijn wel twee heel verschillende dingen hoor. Dat laatste is liefquote:Op maandag 2 januari 2012 12:57 schreef tijnbrein het volgende:
Daar scoor je punten meehopeloze vrouwen die bij alles miepen ik ben vrouw ik kan dat niet
Dat is zeker waarquote:Op maandag 2 januari 2012 12:58 schreef twi het volgende:
[..]
Zeuren dat je dingen niet kunt, en moeite hebben met iets omdat je een gebroken been hebt en hulp vragen zijn wel twee heel verschillende dingen hoor. Dat laatste is lief
Iddquote:Op maandag 2 januari 2012 12:58 schreef twi het volgende:
[..]
Zeuren dat je dingen niet kunt, en moeite hebben met iets omdat je een gebroken been hebt en hulp vragen zijn wel twee heel verschillende dingen hoor. Dat laatste is lief
Ik moest er om lachenquote:Op maandag 2 januari 2012 13:05 schreef benzin het volgende:
Kan nou echt niemand mijn strip waarderen?Die is nog on-topic ook
Weet je wel hoe ingewikkeld is wat daar staan manquote:Op maandag 2 januari 2012 13:05 schreef benzin het volgende:
Voor xkcd-begrippen is deze best simpelquote:Op maandag 2 januari 2012 13:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet je wel hoe ingewikkeld is wat daar staan man
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik moest er om lachen
Alleen geen reply over gemaakt.
Ik heb de link zelfs gecopypaste naar een nieuw browserscherm omdat mobiel FOK! niet kan inzoomen.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik moest er om lachen
Alleen geen reply over gemaakt.
Jij haar of zij jou? Hoe ben je door de vleeskeuring gekomen? Welke site?quote:Op maandag 2 januari 2012 12:56 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Niets bijzonders eigenlijk. Ken haar via internet. Via een datingsite.
Ik heb maar MBO hallo, dat de rest hier nu op het gymnasium, hbo of uniquote:Op maandag 2 januari 2012 13:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Voor xkcd-begrippen is deze best simpel
Ik schat jou gewoon zo hoog inquote:Op maandag 2 januari 2012 13:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb maar MBO hallo, dat de rest hier nu op het gymnasium, hbo of uni
Dat is wel een fout die meer mensen makenquote:
Ik moet er altijd wel om grijnzenquote:Op maandag 2 januari 2012 13:05 schreef benzin het volgende:
Ik weet niet of dat wel een fout isquote:Op maandag 2 januari 2012 13:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel een fout die meer mensen maken
Haha valt wel mee hoor, ik ben best slim. Al zeg ik het zelfquote:
Het is niet te merken dat je MBO hebt gedaan imho.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel een fout die meer mensen maken
Je komt ook best slim over, ook irlquote:Op maandag 2 januari 2012 13:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha valt wel mee hoor, ik ben best slim. Al zeg ik het zelf
Geweldig. Ook wel een beetje hoe ik me voel eigenlijk.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:55 schreef benzin het volgende:
Overigens is het laatste frame van deze strip nu wel erg op mij van toepassing![]()
[ afbeelding ]
Dat kan. Maar ik doe het niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet? Hier kan je alles vertellen
Goed bezig kerel!quote:Op maandag 2 januari 2012 12:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben gewoon de beste slechtste hosselaarBoks
Hee heloef, kom je ook meeschrijven aan onze encyclopedie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Hee heloef, kom je ook meeschrijven aan onze encyclopedie?Encyclopedie? Tell me more.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Je bent bijna 18, wen er maar alvast aan.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:27 schreef heloef het volgende:
Ik weet niet wat het is maar mijn hersenen zijn volgens verdwenen want ik denk alleen maar met mijn lul de laatste tijd.
Ik heb veel moeite gestopt in een post net, dus ik wil deze nog een paar keer herhalenquote:
Oftewel, als we straks bij deel duizend zijn zitten we al op een derde van de grootte van een encyclopediequote:Op maandag 2 januari 2012 12:40 schreef benzin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Hee heloef, kom je ook meeschrijven aan onze encyclopedie?encyclopedie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat we een wiki gingen maken
En daarin dan onderwerpen zoals: AVNZMG stelletjes, Lengtes van Lullen, Epische TT's, Grootste aandachtshoer in het topic etc
Ik had waardes en principes, nu wil ik gewoon duiken op alles wat een kut heeft.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:28 schreef twi het volgende:
[..]
Je bent bijna 18, wen er maar alvast aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Vet goed idee! Ik doe meequote:Op maandag 2 januari 2012 13:31 schreef palawan het volgende:
[..]
encyclopedie?
En daarin dan onderwerpen zoals: AVNZMG stelletjes, Lengte van Lullen, Epische TT, Grootste aandachtshoer in het topic etc
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had waardes en principes, nu wil ik gewoon duiken op alles wat een kut heeft.Hormonen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nja, ons topic kan best een wiki gebruiken, veel mensen weten de eerste meets niet meer, zijn sommige stelletjes al lang weer vergeten.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:31 schreef palawan het volgende:
[..]
encyclopedie?
En daarin dan onderwerpen zoals: AVNZMG stelletjes, Lengtes van Lullen, Epische TT, Grootste aandachtshoer in het topic etc
[..]
Ik had waardes en principes, nu wil ik gewoon duiken op alles wat een kut heeft.Vet goed idee! Ik doe meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ik had waardes en principes, nu wil ik gewoon duiken op alles wat een kut heeft.Veel plezier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ja, en nieuwelingen kunnen we dan verwijzen naar de wiki. Zodat ze op de hoogste zijn wie de grootste hosselbaas, slet, neger, etc isquote:Op maandag 2 januari 2012 13:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ons topic kan best een wiki gebruiken, veel mensen weten de eerste meets niet meer, zijn sommige stelletjes al lang weer vergeten.
Ik vind het meestal geweldig. Sommige zijn ook zo prachtig subtiel. Deze bijvoorbeeld:quote:Op maandag 2 januari 2012 13:36 schreef kutkloon7 het volgende:
Sommige van die xkcd zijn wel echt humor
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind het meestal geweldig. Sommige zijn ook zo prachtig subtiel. Deze bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Tof, herinner me jouw forumnaam nog wel.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:27 schreef Arolsen het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind het meestal geweldig. Sommige zijn ook zo prachtig subtiel. Deze bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Welke titel mag ik hebben?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:36 schreef palawan het volgende:
[..]
Dat ja, en nieuwelingen kunnen we dan verwijzen naar de wiki. Zodat ze op de hoogste zijn wie de grootste hosselbaas, slet, neger, etc is
Deze is toch helemaal niet grappig?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:37 schreef benzin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik snap het ook niet helemaalquote:Op maandag 2 januari 2012 13:39 schreef palawan het volgende:
[..]
Deze is toch helemaal niet grappig?![]()
Of vind ik dat nou als enige
Hij is echt prachtig, in mijn nederige opinie.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:39 schreef palawan het volgende:
[..]
Jij snapt duidelijk de clou nietquote:Op maandag 2 januari 2012 13:39 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik vond hem serieus wel leuk hoor.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:39 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik voel me wanhopig en vies de laatste tijd.quote:
Onsubtielste vrouw.quote:
Hij is in Brabantquote:Op maandag 2 januari 2012 13:43 schreef palawan het volgende:
[..]
Neuken in elke kamer van het huis met newbi?
ls je hem snapt maar niet grappig vind dan is onze humor niet compatiblequote:Op maandag 2 januari 2012 13:42 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik snap hem wel (denk ik). maar tis gewoon niet grappig imo
Jammer zeg, ik vond je nog wel zo lekker! Maar nu houd het op hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 13:43 schreef benzin het volgende:
[..]
ls je hem snapt maar niet grappig vind dan is onze humor niet compatible
Complimenten voor je skillsquote:Op maandag 2 januari 2012 12:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Gemiste kansquote:
Beetje rekenen is niet echt moeilijk, daar heb ik zelfs een rekenmachine voor nodigquote:Op maandag 2 januari 2012 13:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Complimenten voor je skills
Bestaat er een fok wiki? linkje? of is dat iets van wiki.fok.nl?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:44 schreef heloef het volgende:
Maar gaan we nou een plaatsje vragen op de FOK! wiki en die inrichten?
http://wiki.fok.nl/index.php/Meewerkenquote:Op maandag 2 januari 2012 13:44 schreef heloef het volgende:
Maar gaan we nou een plaatsje vragen op de FOK! wiki en die inrichten?
Ja dat leg ik net uitquote:
Je bent te moe.. voor seks!?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:46 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ben toch te moe, lig nogsteeds in bed en kan niet eens opstaan
Jij koppelt het aan allemaal wetenswaardigheden. Dat heb je goed gedaan hoor. Het is een interessante post en ook toegankelijk voor mensen die niet van rekenen houden.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Beetje rekenen is niet echt moeilijk, daar heb ik zelfs een rekenmachine voor nodig![]()
Je ligt al in bedquote:Op maandag 2 januari 2012 13:46 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ja. Na gister komt er nu alleen nog maar rook uit zei ie netquote:
Okee dan wie schrijft wat?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:46 schreef benzin het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Meewerken
Doen we weleens jaquote:Op maandag 2 januari 2012 13:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Probeer een ander standje, of doen jullie dat al?
Ik lig om 1400 nogsteeds in bent met supererge honger. Misschien was voor seks wat overdreven. Maar dan moet ik wel eerst etenquote:
Schaam je.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:46 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Vooral over eten jaquote:Op maandag 2 januari 2012 13:50 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik lig om 1400 nogsteeds in bent met supererge honger. Misschien was voor seks wat overdreven. Maar dan moet ik wel eerst eten
Kan me soms ook aanstellen.
Ga wat eten danquote:Op maandag 2 januari 2012 13:50 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik lig om 1400 nogsteeds in bent met supererge honger. Misschien was voor seks wat overdreven. Maar dan moet ik wel eerst eten
Kan me soms ook aanstellen.
Ik doe wel een in depth study naar de man/vrouw die het meest over porno heeft gepost in de reeks, alswel de man/vrouw die in de reeks heeft laten blijken het meest van porno af te weten, alswel koning/koningin tmi.quote:
Dat bij jezelf en lokaquote:Op maandag 2 januari 2012 13:51 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik doe wel een in depth study naar de man/vrouw die het meest over porno heeft gepost in de reeks, alswel de man/vrouw die in de reeks heeft laten blijken het meest van porno af te weten, alswel koning/koningin tmi.
Kan dit in PM aubquote:Op maandag 2 januari 2012 13:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Niet dat ik zo'n kenner ben, maar wat doe je dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem de onderwerpen afgewezen kneusjes en jankballen onder mijn rekening.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:51 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik doe wel een in depth study naar de man/vrouw die het meest over porno heeft gepost in de reeks, alswel de man/vrouw die in de reeks heeft laten blijken het meest van porno af te weten, alswel koning/koningin tmi.
Omdat ik écht niet hoef te weten wat Loka en Newb zoal uitvreten zonder publiekquote:
Zo lang ze maar geen beelden laten zien vind ik het best.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Omdat ik écht niet hoef te weten wat Loka en Newb zoal uitvreten zonder publiek
Sommige dingen wil je stiekem gewoon niet weten.quote:
Doe je ook de "wie heeft de grootste lul"?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik neem de onderwerpen afgewezen kneusjes en jankballen onder mijn rekening.
Het is toch ook nog niet verteltquote:Op maandag 2 januari 2012 13:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Omdat ik écht niet hoef te weten wat Loka en Newb zoal uitvreten zonder publiek
Koop anders guaranapoeder, dat smaakt nog best goed ook.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:54 schreef Newbie114 het volgende:
Ik ga vanmiddag cafeïne in drinkvorm halen, anders kan ik niet werken vanavond
Beelden mag niet want kiddiepornquote:Op maandag 2 januari 2012 13:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang ze maar geen beelden laten zien vind ik het best.Maar praten over standjes is niet erg hier. Wie weet hebben we er ooit nog iets aan
Die laat ik over aan Kaneel.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:55 schreef palawan het volgende:
[..]
Doe je ook de "wie heeft de grootste lul"?
Internet. Misschien hebben ze ook wel capsules met het spul gewoon in drogisten, weet ik niet zeker.quote:
En natuurlijk moet er een verhaaltje komen over alle vaste posters in het topic. Het liefst met gênante infoquote:
Haha weet ik. Stiekem zou ik het best geil vinden om van mensen die ik ken een pornotape te zien.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 14:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha weet ik. Stiekem zou ik het best geil vinden om van mensen die ik ken een pornotape te zien.
De Vliegende Panterquote:Op maandag 2 januari 2012 13:59 schreef Murdera het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar iedereens favo standje?
Dat is dan jammerquote:Op maandag 2 januari 2012 14:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha weet ik. Stiekem zou ik het best geil vinden om van mensen die ik ken een pornotape te zien.
Tijn fapt in de treinquote:Op maandag 2 januari 2012 14:00 schreef palawan het volgende:
[..]
En natuurlijk moet er een verhaaltje komen over alle vaste posters in het topic. Het liefst met gênante info
Geen idee daar kom ik later wel op terugquote:Op maandag 2 januari 2012 13:59 schreef Murdera het volgende:
Omdat je ze toch voorlopig niet kan uitvoeren. Ik voel je broeder.quote:
Ach, stiekem valt wel mee eigenlijk.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 januari 2012 14:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Genoeg andere mensenquote:
Niets wat ik in deze reeks gepost heb vind ik gênant. Denk ik.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:00 schreef palawan het volgende:
[..]
En natuurlijk moet er een verhaaltje komen over alle vaste posters in het topic. Het liefst met gênante info
HELD!quote:
Ik wel, denk ik. Een beetje.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:03 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Niets wat ik in deze reeks gepost heb vind ik gênant. Denk ik.
Zeker geslaagd, maar niet in de richting waar jij op doeltquote:Op maandag 2 januari 2012 14:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat je ze toch voorlopig niet kan uitvoeren. Ik voel je broeder.
Hoe was je Bunga Bunga feestje trouwens?
Nouja, leuke info is ook goed.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:03 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Niets wat ik in deze reeks gepost heb vind ik gênant. Denk ik.
Ik ben biquote:Op maandag 2 januari 2012 14:03 schreef palawan het volgende:
[..]Dat rijmt
Overigens wist ik dat helemaal niet van je
Je maakt lompe SM-grappen enzo, maar verder ben je wel een toffe gast.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben bi
Even kijken wat nog meer. Jongens vul eens aan
Ik wil echt geen enkele kennis/vriend naakt zien.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas niet. Daarom zoek ik ze ook.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ken jij mensen die je pornotapes van henzelf sturen dan?
Huhwhutquote:
Ben jij wel een echte puber?quote:Op maandag 2 januari 2012 14:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil echt geen enkele kennis/vriend naakt zien.
Dat ik voor 42¤ (treinkaartje) op een schooldag besloot naar een wildvreemde te gaan?quote:Op maandag 2 januari 2012 14:04 schreef palawan het volgende:
[..]
Nouja, leuke info is ook goed.
Dat je favo standje woman on top is bijvoorbeeld
Beste beslissing van 2011.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:05 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dat ik voor 42¤ (treinkaartje) op een schooldag besloot naar een wildvreemde te gaan?
Ik geloof dat ik de laatste tijd mij behoorlijk heb ingehouden.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je maakt lompe SM-grappen enzo, maar verder ben je wel een toffe gast.
En verjaardagsmeet bij jou
Ik wel, ik ben best nieuwsgierig namelijkquote:Op maandag 2 januari 2012 14:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil echt geen enkele kennis/vriend naakt zien.
Ik zeg net dat ik op zo'n alles met een kut wil duiken.quote:
En dan zeggen dat je je vrienden en kennissen niet naakt wilt zien?quote:Op maandag 2 januari 2012 14:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik op zo'n alles met een kut wil duiken.
Ik dan, helemaal naar het buitenland.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:05 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dat ik voor 42¤ (treinkaartje) op een schooldag besloot naar een wildvreemde te gaan?
Dit ja, en vooral dat laatstequote:Op maandag 2 januari 2012 14:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je maakt lompe SM-grappen enzo, maar verder ben je wel een toffe gast.
En verjaardagsmeet bij jou
Maar je wilt niemand naakt zien? Ik wel hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 14:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik op zo'n alles met een kut wil duiken.
Je bent beledigd dat hij je niet naakt wil zien?quote:Op maandag 2 januari 2012 14:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dan zeggen dat je je vrienden en kennissen niet naakt wilt zien?
België jaquote:Op maandag 2 januari 2012 14:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik dan, helemaal naar het buitenland.
vertelquote:Op maandag 2 januari 2012 14:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik dan, helemaal naar het buitenland.
Nee hoor, hij zou me doen zei hij. Maar hij houdt van aangeklede seks omdat hij anders zijn shirt uit moet doen.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent beledigd dat hij je niet naakt wil zien?
De meisjes die ik ken hoef ik echt niet geneukt zien worden door hun vriendjes.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dan zeggen dat je je vrienden en kennissen niet naakt wilt zien?
Dat moet je ook zelf doen, helleuwquote:Op maandag 2 januari 2012 14:09 schreef heloef het volgende:
[..]
De meisjes die ik ken hoef ik echt niet geneukt zien worden door hun vriendjes.
haha dat is waar, maar aangeklede seks is leuk tussendoor. Ik zie en voel toch liever het naakte lichaam van de ander dan kleren tijdens seksquote:Op maandag 2 januari 2012 14:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, hij zou me doen zei hij. Maar hij houdt van aangeklede seks omdat hij anders zijn shirt uit moet doen.
Geen behoefte aan, solo sextapes enzo is dan weer wat anders. En als ik perongeluk iets krijg, achquote:Op maandag 2 januari 2012 14:09 schreef heloef het volgende:
[..]
De meisjes die ik ken hoef ik echt niet geneukt zien worden door hun vriendjes.
Ik ken haar niet eens joh. Dus dat kan ook geen vriend of kennis zijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent beledigd dat hij je niet naakt wil zien?
Zo beslissing heb ik in 2009 genomen. Enige verschil is dat ik geen contact meer met haar heb.quote:
Ze prefereren mij niet helaas.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat moet je ook zelf doen, helleuw
En via dit medium ken je iemand niet?quote:Op maandag 2 januari 2012 14:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken haar niet eens joh. Dus dat kan ook geen vriend of kennis zijn.
Zo tegen de tijd dat het lente is, is het 0 km.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
België ja
Hoeveel km is dat eigenlijk tussen jullie?
Ik hoorde het van Jeroen, wat leuk voor julliequote:Op maandag 2 januari 2012 14:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Zo tegen de tijd dat het lente is, is het 0 km.
Jullie gaan samenwonen gefeliciteerdquote:Op maandag 2 januari 2012 14:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja dat zou ik niet zo erg vinden.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:10 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Geen behoefte aan, solo sextapes enzo is dan weer wat anders. En als ik perongeluk iets krijg, ach
Jullie gaan samenwonen ja?quote:Op maandag 2 januari 2012 14:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wat leuk!quote:Op maandag 2 januari 2012 14:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Jammerquote:Op maandag 2 januari 2012 14:14 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh haha, ik dacht een cryptische omschrijving te hebben gegeven. Faal
Die ik naakt wil zien? Meer dan genoeg.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En via dit medium ken je iemand niet?
Same, maar ook geen beslissingen waarvan ik spijt heb gehad.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:14 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb in 2011 eigenlijk niet zo veel beslissingen genomen waarvan ik nu denk dat was goed
Ik meer dan genoeg.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:16 schreef palawan het volgende:
Same, maar ook geen beslissingen waarvan ik spijt heb gehad.
Wie dan?quote:Op maandag 2 januari 2012 14:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Die ik naakt wil zien? Meer dan genoeg.
De enige die ik echter naakt heb gezien wou ik niet naakt zien.
Ik ook niet echt. Of dat ene biertje toch nemen maar dat telt nietquote:Op maandag 2 januari 2012 14:16 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik teveel eigenlijkquote:Op maandag 2 januari 2012 14:16 schreef palawan het volgende:
[..]
Edit; misschien op mezelf gaan wonen was wel een goed beslissing eigenlijk. Ook al is het maar tijdelijk voor mijn stage
Met die spytool tegenwoordig noem ik geen namen meer.quote:
Link of naam mag ook via DMquote:Op maandag 2 januari 2012 14:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Met die spytool tegenwoordig noem ik geen namen meer.
Maar erg fijn was het niet om te zien.
quote:
Ik hoop ook weer opnieuw op mezelf te gaan wonen in het nieuwe studiejaar.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:22 schreef kutkloon7 het volgende:
Op kamers gaan zou wel een mooie stap zijn in 2012.
Hoewel het ook achteraf een slechte beslissing zou kunnen zijn, natuurlijk.
Ik beloof niet te gaan fappen op die foto'squote:
Ik beloof helemaal niets!quote:Op maandag 2 januari 2012 14:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik beloof niet te gaan fappen op die foto's
Het triggert een volgende evolutie in de ontwikkeling van je persoonlijkheid, wat dat betreft is het altijd een goede beslissing. Kan best dat door die verandering je besluit een andere studie te gaan doen of whatever, maar ook dat hoeft niet per sé een negatief effect te zijnquote:Op maandag 2 januari 2012 14:22 schreef kutkloon7 het volgende:
Op kamers gaan zou wel een mooie stap zijn in 2012.
Hoewel het ook achteraf een slechte beslissing zou kunnen zijn, natuurlijk.
Ik kan heul niet fappen dus ik beloof het ook.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik beloof niet te gaan fappen op die foto's
Naam in DM dan maar? Ik heb geen KPD toegangquote:Op maandag 2 januari 2012 14:24 schreef heloef het volgende:
Nee ik ga geen link sturen, ze staat ook in Kpd je kijkt daar maar.
Oh dan weet ik waarschijnlijk wel wie het is. Ze woont in Drenthequote:Op maandag 2 januari 2012 14:24 schreef heloef het volgende:
Nee ik ga geen link sturen, ze staat ook in Kpd je kijkt daar maar.
Ik niet, en er staan er zoveel in kpdquote:Op maandag 2 januari 2012 14:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dan weet ik waarschijnlijk wel wie het is. Ze woont in Drenthe
Well done.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dan weet ik waarschijnlijk wel wie het is. Ze woont in Drenthe
Nee godzijdank niet.quote:
Ik ben een beetje bang dat ik óf nooit meer van mijn kamer kom, óf dat wel doe en studie niet meer lukt, ik heb er nu al genoeg moeite mee eigenlijkquote:Op maandag 2 januari 2012 14:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het triggert een volgende evolutie in de ontwikkeling van je persoonlijkheid, wat dat betreft is het altijd een goede beslissing. Kan best dat door die verandering je besluit een andere studie te gaan doen of whatever, maar ook dat hoeft niet per sé een negatief effect te zijn
Dan vergt het discipline. Als je dat niet hebt kun je het aanleren. Sterker nog, je móet dan. En met je reet op een vrij onbehouwen lompe manier het diepe in duiken of geduwd worden is soms de beste methodequote:Op maandag 2 januari 2012 14:27 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang dat ik óf nooit meer van mijn kamer kom, óf dat wel doe en studie niet meer lukt, ik heb er nu al genoeg moeite mee eigenlijk.
Haha ik weet genoegquote:
Bij mij is het niet gelukt, die discipline aanleren.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan vergt het discipline. Als je dat niet hebt kun je het aanleren. Sterker nog, je móet dan. En met je reet op een vrij onbehouwen lompe manier het diepe in duiken of geduwd worden is soms de beste methode
Zonder het lullig te bedoelen: ik denk dat dat komt omdat jij qua emotionele ontwikkeling sowieso niet zo oud bent als je paspoort aangeeft, en gelukkig heb je dat zelf ook al een aantal keren genoemd. Blijkbaar was jij er gewoon nog niet aan toe ofzo, evengoed een belangrijke les toch?quote:Op maandag 2 januari 2012 14:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mij is het niet gelukt, die discipline aanleren.
Will do, brah.quote:
69, by far.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:59 schreef Murdera het volgende:
Wat ging er dan mis?quote:Op maandag 2 januari 2012 14:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mij is het niet gelukt, die discipline aanleren.
Ik kwam mijn kamer niet meer af. En studeren kwam er gewoon niet meer van. Ik at maar gewoon niet omdat ik geen zin had om te koken. En ik sliep pas tegen de ochtend.quote:
Wat ga je er aan doen dat dit in het vervolg niet meer gebeurd?quote:Op maandag 2 januari 2012 14:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kwam mijn kamer niet meer af. En studeren kwam er gewoon niet meer van. Ik at maar gewoon niet omdat ik geen zin had om te koken. En ik sliep pas tegen de ochtend.
Klopt wel, en ik heb sowieso nog wat issues met discipline en regelmaat die waarschijnlijk niet zo snel overgaan. Spijbelverleden ook nog.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zonder het lullig te bedoelen: ik denk dat dat komt omdat jij qua emotionele ontwikkeling sowieso niet zo oud bent als je paspoort aangeeft, en gelukkig heb je dat zelf ook al een aantal keren genoemd. Blijkbaar was jij er gewoon nog niet aan toe ofzo, evengoed een belangrijke les toch?
Mijn eerste studie heb ik ook afgekapt om dezelfde reden, na 2,5 jaar fulltime keihard bikkelen had ik de ontwikkeling doorgemaakt en de motivatie gevonden om opnieuw te beginnen met een andere studie. En dat keer wél succesvol. En ik denk dat het jou net zo zal gaan
Weet ik niet, dat is het probleem. Ik durf helemaal niet meer te gaan studeren eigenlijk.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat ga je er aan doen dat dit in het vervolg niet meer gebeurd?
Wil je wel gaan studeren? Misschien moet je extra begeleiding vragen met studeren en dat goed te plannenquote:Op maandag 2 januari 2012 14:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet ik niet, dat is het probleem. Ik durf helemaal niet meer te gaan studeren eigenlijk.
Op zich wel, maar ik weet niet wat en hoe ik het dan vol moet gaan houden. Eigenlijk ben ik te koppig om om begeleiding te vragen, daar moet ik mezelf eens overheen zetten.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wil je wel gaan studeren? Misschien moet je extra begeleiding vragen met studeren en dat goed te plannen
Tsja het enige wat ik kan zeggen is dat je zelf moet inzien als je echt iets wil gaan studeren dat begeleiding misschien handig is. Meer kan ik niet doen. Ik kan best een waslijst aan tips geven maar daar heb je toch niets aan.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op zich wel, maar ik weet niet wat en hoe ik het dan vol moet gaan houden. Eigenlijk ben ik te koppig om om begeleiding te vragen, daar moet ik mezelf eens overheen zetten.
Ga een hbo opleiding doen. Is echt een stuk minder werk. Heb ik ook gedaan, 4 jaar lang een beetje naar colleges gaan en groepswerk doen, en ben nu bijna klaar.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op zich wel, maar ik weet niet wat en hoe ik het dan vol moet gaan houden. Eigenlijk ben ik te koppig om om begeleiding te vragen, daar moet ik mezelf eens overheen zetten.
Scheelt al een hoop als je een leuke studie vindt. Verder is elektrotechniek ook wel een moeilijke studie volgens mij. Sowieso zijn bèta-studies volgens mij moeilijker, maar dat kan natuurlijk een vooroordeel zijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet ik niet, dat is het probleem. Ik durf helemaal niet meer te gaan studeren eigenlijk.
Ik vond hbo juist veel meer werk dan de universiteit. Al de verslagen en praktische dingen die je moet doen.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:56 schreef palawan het volgende:
[..]
Ga een hbo opleiding doen. Is echt een stuk minder werk. Heb ik ook gedaan, 4 jaar lang een beetje naar colleges gaan en groepswerk doen, en ben nu bijna klaar.
Moet je wel naar de instelling toegaan he, maar dat was het probleem niet bij mij, dat was de zelfstudie
Zou ik kunnen doen. Maar ik knapte eigenlijk niet af op mijn studie omdat ik de stof moeilijk vond, dat viel allemaal wel mee. Ik heb gewoon geen discipline voor de dingen om het studeren heen, dat is het meer.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:56 schreef palawan het volgende:
[..]
Ga een hbo opleiding doen. Is echt een stuk minder werk. Heb ik ook gedaan, 4 jaar lang een beetje naar colleges gaan en groepswerk doen, en ben nu bijna klaar.
Moet je wel naar de instelling toegaan he, maar dat was het probleem niet bij mij, dat was de zelfstudie
Klopt, dat is een afknapper voor huisgenotenquote:Op maandag 2 januari 2012 14:59 schreef kutkloon7 het volgende:
Als ik moet hospiteren wordt het echt niks vrees ik. Ook omdat ik drum enzo.
Dat zou wel snel een minpunt zijn, bij mij in huis ook. En een kamer vinden die groot genoeg is voor een drumstel. Maar waar wil je gaan zoeken?quote:Op maandag 2 januari 2012 14:59 schreef kutkloon7 het volgende:
Als ik moet hospiteren wordt het echt niks vrees ik. Ook omdat ik drum enzo.
Utrecht. Maar ik heb een elektrisch drumstel, die hoor je ook nog wel goed. Maar ik zit erover te denken om hem gewoon thuis te laten, ik drum toch niet zoveel meer.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:00 schreef Casie het volgende:
[..]
Dat zou wel snel een minpunt zijn, bij mij in huis ook. En een kamer vinden die groot genoeg is voor een drumstel. Maar waar wil je gaan zoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |