Ik heb de link zelfs gecopypaste naar een nieuw browserscherm omdat mobiel FOK! niet kan inzoomen.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik moest er om lachen
Alleen geen reply over gemaakt.
Jij haar of zij jou? Hoe ben je door de vleeskeuring gekomen? Welke site?quote:Op maandag 2 januari 2012 12:56 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Niets bijzonders eigenlijk. Ken haar via internet. Via een datingsite.
Ik heb maar MBO hallo, dat de rest hier nu op het gymnasium, hbo of uniquote:Op maandag 2 januari 2012 13:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Voor xkcd-begrippen is deze best simpel
Ik schat jou gewoon zo hoog inquote:Op maandag 2 januari 2012 13:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb maar MBO hallo, dat de rest hier nu op het gymnasium, hbo of uni
Dat is wel een fout die meer mensen makenquote:
Ik moet er altijd wel om grijnzenquote:Op maandag 2 januari 2012 13:05 schreef benzin het volgende:
Kan nou echt niemand mijn strip waarderen?Die is nog on-topic ook
Ik weet niet of dat wel een fout isquote:Op maandag 2 januari 2012 13:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel een fout die meer mensen maken
Haha valt wel mee hoor, ik ben best slim. Al zeg ik het zelfquote:
Het is niet te merken dat je MBO hebt gedaan imho.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel een fout die meer mensen maken
Je komt ook best slim over, ook irlquote:Op maandag 2 januari 2012 13:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha valt wel mee hoor, ik ben best slim. Al zeg ik het zelf
Geweldig. Ook wel een beetje hoe ik me voel eigenlijk.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:55 schreef benzin het volgende:
Overigens is het laatste frame van deze strip nu wel erg op mij van toepassing![]()
[ afbeelding ]
Dat kan. Maar ik doe het niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet? Hier kan je alles vertellen
Goed bezig kerel!quote:Op maandag 2 januari 2012 12:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben gewoon de beste slechtste hosselaarBoks
Hee heloef, kom je ook meeschrijven aan onze encyclopedie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Hee heloef, kom je ook meeschrijven aan onze encyclopedie?Encyclopedie? Tell me more.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Je bent bijna 18, wen er maar alvast aan.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:27 schreef heloef het volgende:
Ik weet niet wat het is maar mijn hersenen zijn volgens verdwenen want ik denk alleen maar met mijn lul de laatste tijd.
Ik heb veel moeite gestopt in een post net, dus ik wil deze nog een paar keer herhalenquote:
Oftewel, als we straks bij deel duizend zijn zitten we al op een derde van de grootte van een encyclopediequote:Op maandag 2 januari 2012 12:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet je hoeveel (1000 * 300) posts is om door te spitten?
Vooral in de eerste paar 100 delen waren heel veel lange kwaliteitsposts, maar laten we dat even middelen met een tweet. Een tweet is maximaal 140 karakters lang, laten we aannemen dat er soms langere posts zijn gemaakt, dan zitten we bijvoorbeeld op 220 karakters per post gemiddeld. Ik denk dat dat zelfs een onderschatting is.
1000 delen * 300 reacties * 220 tekens = 66 miljoen tekens
De gemiddelde lengte van een woord (in het Engels) is 5,1 karakters.
66 miljoen tekens komt dus neer op 12,94 miljoen woorden (66/5,1)
In vergelijking, de volledige Encyclopędia Britannica is 44 miljoen woorden groot. Je moet dus ongeveer een derde van een totale encyclopedie doorlezen om samen te vatten in een historisch overzicht.
Zoiets kunnen we alleen met een wiki waar we allemaal daaraan werken![]()
Nog een vergelijking, de James King versie van de bijbel bevat 'slechts' 788.280 woorden. Oftewel, deze reeks is straks meer dan 13 keer zo groot als de bijbel
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Hee heloef, kom je ook meeschrijven aan onze encyclopedie?encyclopedie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat we een wiki gingen maken
En daarin dan onderwerpen zoals: AVNZMG stelletjes, Lengtes van Lullen, Epische TT's, Grootste aandachtshoer in het topic etc
Ik had waardes en principes, nu wil ik gewoon duiken op alles wat een kut heeft.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:28 schreef twi het volgende:
[..]
Je bent bijna 18, wen er maar alvast aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Vet goed idee! Ik doe meequote:Op maandag 2 januari 2012 13:31 schreef palawan het volgende:
[..]
encyclopedie?
En daarin dan onderwerpen zoals: AVNZMG stelletjes, Lengte van Lullen, Epische TT, Grootste aandachtshoer in het topic etc
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had waardes en principes, nu wil ik gewoon duiken op alles wat een kut heeft.Hormonen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nja, ons topic kan best een wiki gebruiken, veel mensen weten de eerste meets niet meer, zijn sommige stelletjes al lang weer vergeten.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:31 schreef palawan het volgende:
[..]
encyclopedie?
En daarin dan onderwerpen zoals: AVNZMG stelletjes, Lengtes van Lullen, Epische TT, Grootste aandachtshoer in het topic etc
[..]
Ik had waardes en principes, nu wil ik gewoon duiken op alles wat een kut heeft.Vet goed idee! Ik doe meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ik had waardes en principes, nu wil ik gewoon duiken op alles wat een kut heeft.Veel plezier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |