In dat deel moet iemand een historisch overzicht van de reeks publiceren.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:23 schreef benzin het volgende:
[..]
We zijn hard op weg naar deel 1000 inderdaad
Met prachtige TT als Shaving Eda's privatesquote:Op maandag 2 januari 2012 12:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In dat deel moet iemand een historisch overzicht van de reeks publiceren.
Nee, die is al geweestquote:Op maandag 2 januari 2012 12:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met prachtige TT als Shaving Eda's privates
quote:Op maandag 2 januari 2012 12:27 schreef Arolsen het volgende:
Zo wat een topicje van mij allemaal niet los kan maken. Nooit gedacht dat er honderden vervolgdelen uit zouden komen.![]()
Met mij is het het afgelopen jaar iig wel goed gekomen. Ik hoop dat dat met de mensen die nu het topic bevolken ook gaat gebeuren in 2012.
Dat het topic uit overbodigheid mag doodbloeden.
Duurt toch nog wel ff? iets van 2-3 maanden met 2,5 topic per dag? Geen zin om iets te gaan uitrekenenquote:Op maandag 2 januari 2012 12:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoop dat de mensen waarmee het goedkomt gewoon blijvenquote:Op maandag 2 januari 2012 12:27 schreef Arolsen het volgende:
Zo wat een topicje van mij allemaal niet los kan maken. Nooit gedacht dat er honderden vervolgdelen uit zouden komen.![]()
Met mij is het het afgelopen jaar iig wel goed gekomen. Ik hoop dat dat met de mensen die nu het topic bevolken ook gaat gebeuren in 2012.
Vertel dan ook even hoe je dat geregeld hebtquote:Op maandag 2 januari 2012 12:27 schreef Arolsen het volgende:
Met als deadline het jubileumtopic. Goed plan wel.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:33 schreef tijnbrein het volgende:
Zullen we ook verkiezingen doen in dit topic?
Dat zou ik wel kunnen regelenquote:Op maandag 2 januari 2012 12:33 schreef tijnbrein het volgende:
Zullen we ook verkiezingen doen in dit topic?
Vertel!quote:Op maandag 2 januari 2012 12:35 schreef Sinosappel het volgende:
Ik had net een hele toffe flirt met een leuke Noor
Dat is inderdaad een goeie.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met als deadline het jubileumtopic. Goed plan wel.
Ik hou niet zo van Scandinavische mannen, maar hun taalquote:Op maandag 2 januari 2012 12:35 schreef Sinosappel het volgende:
Ik had net een hele toffe flirt met een leuke Noor
Nouquote:
Zo veel te doen zo weinig tijdquote:Op maandag 2 januari 2012 12:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
NouIk heb eigenlijk wel betere dingen te doen
• 2D iPhone game voor een vak uit het 1ste blok
• 3D Belvedere van Escher afmaken 2de blok
• 3D iPhone game maken voor 2de blok
• Al mijn 3D iPhone huiswerk maken inclusief filmpje hoe ik het doe, 2de blok
• Webshop van een klant, opnieuw designen
En nog leren voor 2 tentamens uit het eerste blok, en leren voor 4 tentamens van 2de blok.
Yep in krap 5 dagen tijdquote:
Succesquote:Op maandag 2 januari 2012 12:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
NouIk heb eigenlijk wel betere dingen te doen
• 2D iPhone game voor een vak uit het 1ste blok
• 3D Belvedere van Escher afmaken 2de blok
• 3D iPhone game maken voor 2de blok
• Al mijn 3D iPhone huiswerk maken inclusief filmpje hoe ik het doe, 2de blok
• Webshop van een klant, opnieuw designen
En nog leren voor 2 tentamens uit het eerste blok, en leren voor 4 tentamens van 2de blok.
Succesquote:
Weet je hoeveel (1000 * 300) posts is om door te spitten?quote:Op maandag 2 januari 2012 12:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
DEFUCK!quote:Op maandag 2 januari 2012 12:40 schreef benzin het volgende:
Nog een vergelijking, de James King versie van de bijbel bevat 'slechts' 788.280 woorden. Oftewel, deze reeks is straks meer dan 13 keer zo groot als de bijbel
Ik heb alle tijd van de wereld.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet je hoeveel (1000 * 300) posts is om door te spitten?
Vooral in de eerste paar 100 delen waren heel veel lange kwaliteitsposts, maar laten we dat even middelen met een tweet. Een tweet is maximaal 140 karakters lang, laten we aannemen dat er soms langere posts zijn gemaakt, dan zitten we bijvoorbeeld op 220 karakters per post gemiddeld. Ik denk dat dat zelfs een onderschatting is.
1000 delen * 300 reacties * 220 tekens = 66 miljoen tekens
De gemiddelde lengte van een woord (in het Engels) is 5,1 karakters.
66 miljoen tekens komt dus neer op 12,94 miljoen woorden (66/5,1)
In vergelijking, de volledige Encyclopædia Britannica is 44 miljoen woorden groot. Je moet dus ongeveer een derde van een totale encyclopedie doorlezen om samen te vatten in een historisch overzicht.
Zoiets kunnen we alleen met een wiki waar we allemaal daaraan werken![]()
Nog een vergelijking, de James King versie van de bijbel bevat 'slechts' 788.280 woorden. Oftewel, deze reeks is straks meer dan 13 keer zo groot als de bijbel
Succes met doorlezenquote:Op maandag 2 januari 2012 12:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Vooral in de eerste paar 100 delen waren heel veel lange kwaliteitsposts, maar laten we dat even middelen met een tweet. Een tweet is maximaal 140 karakters lang, laten we aannemen dat er soms langere posts zijn gemaakt, dan zitten we bijvoorbeeld op 220 karakters per post gemiddeld. Ik denk dat dat zelfs een onderschatting is.
In vergelijking, de volledige Encyclopædia Britannica is 44 miljoen woorden groot. Je moet dus ongeveer een derde van een totale encyclopedie doorlezen om samen te vatten in een historisch overzicht.
Hoeveel post uit deze reeks zijn door jou gemaakt? Een kwartquote:Op maandag 2 januari 2012 12:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb alle tijd van de wereld.
En het grootste deel van de reeks heb ik nog wel meegemaakt, als lurker of poster.
Dit is toch niet je openingsgesprek wanneer je met meisjes praat?quote:Op maandag 2 januari 2012 12:40 schreef benzin het volgende:
Ongeveer 95 dagen met 2,5 topic per dag ja. Maar sommige dagen gaan er tegenwoordig zo al 5 of 6 delen doorheen, dus ik vrees dat we er eerder zijnquote:Op maandag 2 januari 2012 12:28 schreef palawan het volgende:
[..]
Duurt toch nog wel ff? iets van 2-3 maanden met 2,5 topic per dag? Geen zin om iets te gaan uitrekenen
Baas.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:40 schreef benzin het volgende:
[..]
In 50 dagen moet dus lukkenquote:Op maandag 2 januari 2012 12:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Ongeveer 95 dagen met 2,5 topic per dag ja. Maar sommige dagen gaan er tegenwoordig zo al 5 of 6 delen doorheen, dus ik vrees dat we er eerder zijn
Dat dan weer nietquote:Op maandag 2 januari 2012 12:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoeveel post uit deze reeks zijn door jou gemaakt? Een kwart
Nee, in mijn openingsgesprek met meisjes praat ik altijd over de Onzekerheidsrelatie van Heisenberg en de gevolgen daarvan voor de kwantumfysicaquote:Op maandag 2 januari 2012 12:43 schreef twi het volgende:
[..]
Dit is toch niet je openingsgesprek wanneer je met meisjes praat?
Geen idee hoeveel maar wel erg veel vrees ikquote:Op maandag 2 januari 2012 12:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat dan weer nietMaar wel zo'n 10.000 in 750 delen.
Uhmm ik was hier buiten aan het lopen kloten met m'n gipsen been en krukken in de sneeuw, alleen ik was soort van uitgegleden (fokking genant). Ik liep alweer verder alsof er niks gebeurd was, toen kwam ie op me aflopen vragen of het allemaal oke was (eerst in het Noors).quote:
Dat is wel een bazenonderwerp hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 12:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, in mijn openingsgesprek met meisjes praat ik altijd over de Onzekerheidsrelatie van Heisenberg en de gevolgen daarvan voor de kwantumfysica
Als ik een meisje was, zou ik je spontaan beginnen te zoenenquote:Op maandag 2 januari 2012 12:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, in mijn openingsgesprek met meisjes praat ik altijd over de Onzekerheidsrelatie van Heisenberg en de gevolgen daarvan voor de kwantumfysica
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |