De meisjes die ik ken hoef ik echt niet geneukt zien worden door hun vriendjes.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dan zeggen dat je je vrienden en kennissen niet naakt wilt zien?
Dat moet je ook zelf doen, helleuwquote:Op maandag 2 januari 2012 14:09 schreef heloef het volgende:
[..]
De meisjes die ik ken hoef ik echt niet geneukt zien worden door hun vriendjes.
haha dat is waar, maar aangeklede seks is leuk tussendoor. Ik zie en voel toch liever het naakte lichaam van de ander dan kleren tijdens seksquote:Op maandag 2 januari 2012 14:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, hij zou me doen zei hij. Maar hij houdt van aangeklede seks omdat hij anders zijn shirt uit moet doen.
Geen behoefte aan, solo sextapes enzo is dan weer wat anders. En als ik perongeluk iets krijg, achquote:Op maandag 2 januari 2012 14:09 schreef heloef het volgende:
[..]
De meisjes die ik ken hoef ik echt niet geneukt zien worden door hun vriendjes.
Ik ken haar niet eens joh. Dus dat kan ook geen vriend of kennis zijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent beledigd dat hij je niet naakt wil zien?
Zo beslissing heb ik in 2009 genomen. Enige verschil is dat ik geen contact meer met haar heb.quote:
Ze prefereren mij niet helaas.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat moet je ook zelf doen, helleuw
En via dit medium ken je iemand niet?quote:Op maandag 2 januari 2012 14:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken haar niet eens joh. Dus dat kan ook geen vriend of kennis zijn.
Zo tegen de tijd dat het lente is, is het 0 km.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
België ja
Hoeveel km is dat eigenlijk tussen jullie?
Ik hoorde het van Jeroen, wat leuk voor julliequote:Op maandag 2 januari 2012 14:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Zo tegen de tijd dat het lente is, is het 0 km.
Jullie gaan samenwonen gefeliciteerdquote:Op maandag 2 januari 2012 14:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja dat zou ik niet zo erg vinden.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:10 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Geen behoefte aan, solo sextapes enzo is dan weer wat anders. En als ik perongeluk iets krijg, ach
Jullie gaan samenwonen ja?quote:Op maandag 2 januari 2012 14:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wat leuk!quote:Op maandag 2 januari 2012 14:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Jammerquote:Op maandag 2 januari 2012 14:14 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh haha, ik dacht een cryptische omschrijving te hebben gegeven. Faal
Die ik naakt wil zien? Meer dan genoeg.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En via dit medium ken je iemand niet?
Same, maar ook geen beslissingen waarvan ik spijt heb gehad.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:14 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb in 2011 eigenlijk niet zo veel beslissingen genomen waarvan ik nu denk dat was goed
Ik meer dan genoeg.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:16 schreef palawan het volgende:
Same, maar ook geen beslissingen waarvan ik spijt heb gehad.
Wie dan?quote:Op maandag 2 januari 2012 14:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Die ik naakt wil zien? Meer dan genoeg.
De enige die ik echter naakt heb gezien wou ik niet naakt zien.
Ik ook niet echt. Of dat ene biertje toch nemen maar dat telt nietquote:Op maandag 2 januari 2012 14:16 schreef palawan het volgende:
[..]
Same, maar ook geen beslissingen waarvan ik spijt heb gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |