ls je hem snapt maar niet grappig vind dan is onze humor niet compatiblequote:Op maandag 2 januari 2012 13:42 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik snap hem wel (denk ik). maar tis gewoon niet grappig imo
Jammer zeg, ik vond je nog wel zo lekker! Maar nu houd het op hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 13:43 schreef benzin het volgende:
[..]
ls je hem snapt maar niet grappig vind dan is onze humor niet compatible
Complimenten voor je skillsquote:Op maandag 2 januari 2012 12:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet je hoeveel (1000 * 300) posts is om door te spitten?
Vooral in de eerste paar 100 delen waren heel veel lange kwaliteitsposts, maar laten we dat even middelen met een tweet. Een tweet is maximaal 140 karakters lang, laten we aannemen dat er soms langere posts zijn gemaakt, dan zitten we bijvoorbeeld op 220 karakters per post gemiddeld. Ik denk dat dat zelfs een onderschatting is.
1000 delen * 300 reacties * 220 tekens = 66 miljoen tekens
De gemiddelde lengte van een woord (in het Engels) is 5,1 karakters.
66 miljoen tekens komt dus neer op 12,94 miljoen woorden (66/5,1)
In vergelijking, de volledige Encyclopędia Britannica is 44 miljoen woorden groot. Je moet dus ongeveer een derde van een totale encyclopedie doorlezen om samen te vatten in een historisch overzicht.
Zoiets kunnen we alleen met een wiki waar we allemaal daaraan werken![]()
Nog een vergelijking, de James King versie van de bijbel bevat 'slechts' 788.280 woorden. Oftewel, deze reeks is straks meer dan 13 keer zo groot als de bijbel
Gemiste kansquote:
Beetje rekenen is niet echt moeilijk, daar heb ik zelfs een rekenmachine voor nodigquote:Op maandag 2 januari 2012 13:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Complimenten voor je skills
Bestaat er een fok wiki? linkje? of is dat iets van wiki.fok.nl?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:44 schreef heloef het volgende:
Maar gaan we nou een plaatsje vragen op de FOK! wiki en die inrichten?
http://wiki.fok.nl/index.php/Meewerkenquote:Op maandag 2 januari 2012 13:44 schreef heloef het volgende:
Maar gaan we nou een plaatsje vragen op de FOK! wiki en die inrichten?
Ja dat leg ik net uitquote:
Je bent te moe.. voor seks!?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:46 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ben toch te moe, lig nogsteeds in bed en kan niet eens opstaan
Jij koppelt het aan allemaal wetenswaardigheden. Dat heb je goed gedaan hoor. Het is een interessante post en ook toegankelijk voor mensen die niet van rekenen houden.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Beetje rekenen is niet echt moeilijk, daar heb ik zelfs een rekenmachine voor nodig![]()
Je ligt al in bedquote:Op maandag 2 januari 2012 13:46 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ben toch te moe, lig nogsteeds in bed en kan niet eens opstaan
Ja. Na gister komt er nu alleen nog maar rook uit zei ie netquote:
Okee dan wie schrijft wat?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:46 schreef benzin het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Meewerken
Doen we weleens jaquote:Op maandag 2 januari 2012 13:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Probeer een ander standje, of doen jullie dat al?
Ik lig om 1400 nogsteeds in bent met supererge honger. Misschien was voor seks wat overdreven. Maar dan moet ik wel eerst etenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |