Dat ja, en nieuwelingen kunnen we dan verwijzen naar de wiki. Zodat ze op de hoogste zijn wie de grootste hosselbaas, slet, neger, etc isquote:Op maandag 2 januari 2012 13:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ons topic kan best een wiki gebruiken, veel mensen weten de eerste meets niet meer, zijn sommige stelletjes al lang weer vergeten.
Ik vind het meestal geweldig. Sommige zijn ook zo prachtig subtiel. Deze bijvoorbeeld:quote:Op maandag 2 januari 2012 13:36 schreef kutkloon7 het volgende:
Sommige van die xkcd zijn wel echt humor
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind het meestal geweldig. Sommige zijn ook zo prachtig subtiel. Deze bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Tof, herinner me jouw forumnaam nog wel.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:27 schreef Arolsen het volgende:
Zo wat een topicje van mij allemaal niet los kan maken. Nooit gedacht dat er honderden vervolgdelen uit zouden komen.![]()
Met mij is het het afgelopen jaar iig wel goed gekomen. Ik hoop dat dat met de mensen die nu het topic bevolken ook gaat gebeuren in 2012.
Dat het topic uit overbodigheid mag doodbloeden.
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind het meestal geweldig. Sommige zijn ook zo prachtig subtiel. Deze bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Welke titel mag ik hebben?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:36 schreef palawan het volgende:
[..]
Dat ja, en nieuwelingen kunnen we dan verwijzen naar de wiki. Zodat ze op de hoogste zijn wie de grootste hosselbaas, slet, neger, etc is
Deze is toch helemaal niet grappig?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:37 schreef benzin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik snap het ook niet helemaalquote:Op maandag 2 januari 2012 13:39 schreef palawan het volgende:
[..]
Deze is toch helemaal niet grappig?![]()
Of vind ik dat nou als enige
Hij is echt prachtig, in mijn nederige opinie.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:39 schreef palawan het volgende:
[..]
Jij snapt duidelijk de clou nietquote:Op maandag 2 januari 2012 13:39 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik vond hem serieus wel leuk hoor.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:39 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik voel me wanhopig en vies de laatste tijd.quote:
Onsubtielste vrouw.quote:
Hij is in Brabantquote:Op maandag 2 januari 2012 13:43 schreef palawan het volgende:
[..]
Neuken in elke kamer van het huis met newbi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |