Ik teveel eigenlijkquote:Op maandag 2 januari 2012 14:16 schreef palawan het volgende:
[..]
Same, maar ook geen beslissingen waarvan ik spijt heb gehad.
Edit; misschien op mezelf gaan wonen was wel een goed beslissing eigenlijk. Ook al is het maar tijdelijk voor mijn stage
Met die spytool tegenwoordig noem ik geen namen meer.quote:
Link of naam mag ook via DMquote:Op maandag 2 januari 2012 14:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Met die spytool tegenwoordig noem ik geen namen meer.
Maar erg fijn was het niet om te zien.
quote:
Ik hoop ook weer opnieuw op mezelf te gaan wonen in het nieuwe studiejaar.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:22 schreef kutkloon7 het volgende:
Op kamers gaan zou wel een mooie stap zijn in 2012.
Hoewel het ook achteraf een slechte beslissing zou kunnen zijn, natuurlijk.
Ik beloof niet te gaan fappen op die foto'squote:
Ik beloof helemaal niets!quote:Op maandag 2 januari 2012 14:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik beloof niet te gaan fappen op die foto's
Het triggert een volgende evolutie in de ontwikkeling van je persoonlijkheid, wat dat betreft is het altijd een goede beslissing. Kan best dat door die verandering je besluit een andere studie te gaan doen of whatever, maar ook dat hoeft niet per sé een negatief effect te zijnquote:Op maandag 2 januari 2012 14:22 schreef kutkloon7 het volgende:
Op kamers gaan zou wel een mooie stap zijn in 2012.
Hoewel het ook achteraf een slechte beslissing zou kunnen zijn, natuurlijk.
Ik kan heul niet fappen dus ik beloof het ook.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik beloof niet te gaan fappen op die foto's
Naam in DM dan maar? Ik heb geen KPD toegangquote:Op maandag 2 januari 2012 14:24 schreef heloef het volgende:
Nee ik ga geen link sturen, ze staat ook in Kpd je kijkt daar maar.
Oh dan weet ik waarschijnlijk wel wie het is. Ze woont in Drenthequote:Op maandag 2 januari 2012 14:24 schreef heloef het volgende:
Nee ik ga geen link sturen, ze staat ook in Kpd je kijkt daar maar.
Ik niet, en er staan er zoveel in kpdquote:Op maandag 2 januari 2012 14:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dan weet ik waarschijnlijk wel wie het is. Ze woont in Drenthe
Well done.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dan weet ik waarschijnlijk wel wie het is. Ze woont in Drenthe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |