De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind reetjes wel lekkerquote:Op zondag 1 januari 2012 16:34 schreef coban het volgende:
Vies woord in TT, ik moet van ouders contact met jullie verbreken.
rete = ontzettend hequote:Op zondag 1 januari 2012 16:34 schreef coban het volgende:
Vies woord in TT, ik moet van ouders contact met jullie verbreken.
quote:Op zondag 1 januari 2012 16:35 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb de eerste FIPO van het jaar in UDOWU
quote:Op zondag 1 januari 2012 16:38 schreef coban het volgende:
Soms ben ik best gemeen heb ik het gevoel. Maar ik meen het allemaal niet hoor.
longkanker he. het heeft zijn voordelenquote:Op zondag 1 januari 2012 16:43 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb vannacht cubaanse sigaar gerookt
Ging niet eens hoesten toch
Voelt lekker johquote:Op zondag 1 januari 2012 16:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
longkanker he. het heeft zijn voordelen
Superwreedquote:Op zondag 1 januari 2012 16:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
omg dientje ik denk dat ik mijn iphone eerder krijg dan coban. hoe wreed zou dat zijn
enige reden. wat moet ik met zo'n overhyped, overpriced stuk computerrommel op zakformaatquote:Op zondag 1 januari 2012 16:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Superwreed
Vooral om de jaloezie van coban's kant te zien..
Niks,quote:Op zondag 1 januari 2012 16:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
enige reden. wat moet ik met zo'n overhyped, overpriced stuk computerrommel op zakformaat
Baas.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Niks,
Ik heb die samsung galaxy s2 toch
nice nice. net nieuw?quote:Op zondag 1 januari 2012 16:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Niks,
Ik heb die samsung galaxy s2 toch
zou een zalig nieuw jaar ook kunnen eigenlijk.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zalig kerstfeest!
Oh, gelukkig nieuw jaar
quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 16:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zalig kerstfeest!
Oh, gelukkig nieuw jaar
Bedankt jongons.quote:
Dan kom ik je persoonlijk afschietenquote:Op zondag 1 januari 2012 16:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
omg dientje ik denk dat ik mijn iphone eerder krijg dan coban. hoe wreed zou dat zijn
quote:Op zondag 1 januari 2012 16:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Kijk de jaloezie brand al in haar ogen
Ik sla dit maar af denk ikquote:Op zondag 1 januari 2012 16:50 schreef BBQSausage het volgende:
coban coban coban stuur mij pics van je hoofddoek, dan is mijn eerste fapsel ook voor jou
Alleen als er een wonder gebeurt tijdens oud en nieuw denk ikquote:Op zondag 1 januari 2012 16:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zou een zalig nieuw jaar ook kunnen eigenlijk.
Het huppelt overalquote:
ja hoor, kom maar hier met die pic.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:54 schreef coban het volgende:
[..]
Ik sla dit maar af denk ikzoveel eerkan ik niet aan
Ik denk dat fkt daar wel zin in heeft
Maar maar, fkt heeft geen hoofddoekquote:Op zondag 1 januari 2012 16:54 schreef coban het volgende:
[..]
Ik sla dit maar af denk ikzoveel eerkan ik niet aan
Ik denk dat fkt daar wel zin in heeft
goeie deal dientje. ik zeg, doenquote:Op zondag 1 januari 2012 16:55 schreef coban het volgende:
Maar eerst ga ik je martelen, geestelijk en lichamelijk. Met brandmerken enzo
Niemand die dat van mij wiltquote:Op zondag 1 januari 2012 16:54 schreef Dientje12 het volgende:
coban?
Doe jij ook aan nieuwjaarskusjes?
Huh?quote:Op zondag 1 januari 2012 16:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
goeie deal dientje. ik zeg, doen
was nieuwsgierig wat het geworden was. en hij is niet duur genoeg om hem te komen jatten, te ver weg.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:55 schreef monkyyy het volgende:
Waarom ben je trouwens geïnteresseerd naar mijn stereo installatie FkT?
Altijd 1 op ctrl-vquote:Op zondag 1 januari 2012 16:57 schreef coban het volgende:
[..]
Niemand die dat van mij wilt
Foreveralonejpg enzo maar heb hem niet bij de hand
Hij mag de mijne wel lenen tochquote:Op zondag 1 januari 2012 16:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Maar maar, fkt heeft geen hoofddoek
Was toch echt voor jou bedoeld.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jij was de laatste die iets tegen coban gezegd had dus ik dacht dat haar reactie voor jou was
quote:Op zondag 1 januari 2012 16:58 schreef coban het volgende:
[..]
Hij mag de mijne wel lenen toch
Omg kleine jongentjens met hoofddoek zijn zooo schattig
Ik deed altijd martelend hoofddoek om bij broertje![]()
[viezemankotenendebie]quote:Op zondag 1 januari 2012 16:58 schreef coban het volgende:
[..]
Hij mag de mijne wel lenen toch
Omg kleine jongentjens met hoofddoek zijn zooo schattig
Ik deed altijd martelend hoofddoek om bij broertje![]()
gelukkig. ik was even bang dat onze relatie aan het veranderen was en dientje mijn plek ging vervangen als onderdanig gemarteld objectquote:Op zondag 1 januari 2012 16:58 schreef coban het volgende:
[..]
Was toch echt voor jou bedoeld.
Ik zou dientje NOOIT pijn doen
Ja na een tijdje gaat hij schreeuwen en slaan en wordt mijn moeder boos maar het is het zoooooooo waard hequote:Op zondag 1 januari 2012 16:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ik zie het zo voor me, broertje half gewurgd
gewoon zeggen, BEN JE HOMO DAN! dan leert ie het wel af.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:00 schreef coban het volgende:
[..]
Ja na een tijdje gaat hij schreeuwen en slaan en wordt mijn moeder boos maar het is het zoooooooo waard he
Of als hij mijn hakkenschoenen aandoet omg
Als je hem wil jatten moet je eerst langs mijn kat en vervolgens langs mijn geladen magnum .357 komen.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
was nieuwsgierig wat het geworden was. en hij is niet duur genoeg om hem te komen jatten, te ver weg.gewoon posten dus.
en stiekem wil ik dit jaar ergens nog kleinere boxen en stereo waarschijnlijk. zit nog wat te dubben.
Ik heb altijd al de fantasie gehad een hoofddoekje anaal in te brengen, waarna ik hem er langzaam uittrek, en dan de geurencombinatie van anusvocht en de heerlijke geur van een geheimzinnige donkere bedekte bos haar naar binnen snuif.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
[viezemankotenendebie]
zo wreed sexy he. ik heb straks cobans hoofddoeklekker ruiken nomnomnom.
[/viezemankotenendebie]
Fmlquote:Op zondag 1 januari 2012 16:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
[viezemankotenendebie]
zo wreed sexy he. ik heb straks cobans hoofddoeklekker ruiken nomnomnom.
[/viezemankotenendebie]
Oke hou maar op met die grapjesquote:Op zondag 1 januari 2012 17:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb altijd al de fantasie gehad een hoofddoekje anaal in te brengen, waarna ik hem er langzaam uittrek, en dan de geurencombinatie van anusvocht en de heerlijke geur van een geheimzinnige donkere bedekte bos haar naar binnen snuif.
katten vinden me lief. en geladen magnums zonder persoon erbij, nou daar ben ik vet stoer tegen!quote:Op zondag 1 januari 2012 17:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als je hem wil jatten moet je eerst langs mijn kat en vervolgens langs mijn geladen magnum .357 komen.
Wat is dezequote:Op zondag 1 januari 2012 17:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb altijd al de fantasie gehad een hoofddoekje anaal in te brengen, waarna ik hem er langzaam uittrek, en dan de geurencombinatie van anusvocht en de heerlijke geur van een geheimzinnige donkere bedekte bos haar naar binnen snuif.
Wtf man.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
ik moet zeggen, nooit aan gedacht, maar nu je dat zo neerzet, klinkt het wel kk geilquote:Op zondag 1 januari 2012 17:04 schreef BBQSausage het volgende:
Mensen die niet zulke fantasieën hebben._
quote:Op zondag 1 januari 2012 17:04 schreef BBQSausage het volgende:
Mensen die niet zulke fantasieën hebben._
Wel de meisjes in mijn fantasieënquote:Op zondag 1 januari 2012 17:05 schreef coban het volgende:
Trouwens wat een vooroordeel BBQ
Niet alle bedekte meisjes hebben donker haar
Racist discriminator leugenaar vooroordeleraar
Ik zeg wat vele mensen denken.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik moet zeggen, nooit aan gedacht, maar nu je dat zo neerzet, klinkt het wel kk geil
quote:Op zondag 1 januari 2012 17:06 schreef monkyyy het volgende:
Wat nou als een moslim meisje kaal is, moet ze dan ook een hoofddoekje dragen?
eigenlijk ben ik nu een beetje bang van je maar dat zeg ik gewoon nietquote:
Je bent die groene achtergrondpostkleur met die dino van 9gag vergetenquote:Op zondag 1 januari 2012 17:06 schreef monkyyy het volgende:
Wat nou als een moslim meisje kaal is, moet ze dan ook een hoofddoekje dragen?
Moet je ook niet doenquote:Op zondag 1 januari 2012 17:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
eigenlijk ben ik nu een beetje bang van je maar dat zeg ik gewoon niet
Je moet ook niet zoveel mixen jongenquote:Op zondag 1 januari 2012 17:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Pff wat een kutdag dit
Snoeiharde koppijn van de champagne, bier en baco's
Deze man, man van geheimen bewaren_O_quote:Op zondag 1 januari 2012 17:06 schreef Dientje12 het volgende:
Ik weet cobans haarkleur maar niemand gaat weten
Beauty is in the eye of the beholder.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
nog een vraag he, dat hoofddoekje is zodat mannen haar niet zomaar gaan begeren enzo. wat nou als de vrouw in kwestie dusdanig kk lelijk is, dat iedereen begrijpt dat het geen enkele man zal opwinden?
Nja munten kreeg ik niet op, terwijl ik al de hele avond met 2 flesjes bier in mijn klauwen stond.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je moet ook niet zoveel mixen jongen
Wat lelijk is, kan mooi gemaakt worden. Make up, haar mooi maken bladiebla.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
nog een vraag he, dat hoofddoekje is zodat mannen haar niet zomaar gaan begeren enzo. wat nou als de vrouw in kwestie dusdanig kk lelijk is, dat iedereen begrijpt dat het geen enkele man zal opwinden?
Lolquote:Op zondag 1 januari 2012 17:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja munten kreeg ik niet op, terwijl ik al de hele avond met 2 flesjes bier in mijn klauwen stond.
En thuis nog 2 flessen champagne leeg en een doos Flugel.
Toen het laatste uur snoeihard aan de baco gegaan (2.5 munt___ ) om van de munten af te komen...
Hehe nee dat niet, alleen hoofdpijn en levenloos, maar dat laatste komt vooral door de M ben ik bang, ga ik ook nooit meer gebruiken.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:10 schreef Dientje12 het volgende:
SSB heb je nu ook het gevoel dat je maag leeg is en dat als je iets drinkt of eet dat je het gelijk weer uitkotst?
Ik ben alleen delen van 5:00 tot 8:30 kwijtquote:Op zondag 1 januari 2012 17:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Lol
Als ik zoveel neem lig ik plat
Ik heb het dit jaar tenminste 12 uur meegemaakt
doet je aarsje nog zeer?quote:Op zondag 1 januari 2012 17:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben alleen delen van 5:00 tot 8:30 kwijtvalt mee
quote:Op zondag 1 januari 2012 17:11 schreef coban het volgende:
[..]
Wat lelijk is, kan mooi gemaakt worden. Make up, haar mooi maken bladiebla.
Ken genoeg kapotlelijke wijfen die met make up enzo er opeens mooi uitzien
quote:Op zondag 1 januari 2012 17:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Beste wensen dv kusje links rechts links
ze heeft op zich wel een mooi gelijkmatig gezicht. alleen zijn we die mongol oogjes niet zo gewend hier, en dat valt wel te verhelpen ja.quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 17:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De schuld van Jim Beam. Hele fles leeg in 3uurtjes.
heeft het meissie een katerquote:
nog naar het graf van je mams geweest?quote:Op zondag 1 januari 2012 17:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De schuld van Jim Beam. Hele fles leeg in 3uurtjes.
Oh dan valt het wel meequote:
Wowquote:Op zondag 1 januari 2012 17:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
Lag ook pas om 14;00 in m'n eigen bed.
Nja, ik zou om 10 voor 12 worden opgehaald door een vriend met z'n auto. Dus ik ga naar de plek waar hij me zou ophalen, staat hij er niet. Moest ik er lopend heenquote:Op zondag 1 januari 2012 17:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nog naar het graf van je mams geweest?
Ok flikker wel op.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
Flikker op met eten, ik moet kokhalzen als ik dat lees.
Hahahaquote:Op zondag 1 januari 2012 17:25 schreef Intronic het volgende:
______________ die foto met jouw kleren, die mag nergens vertoond worden hahaha.
Doenquote:Op zondag 1 januari 2012 17:27 schreef Intronic het volgende:
Holy shit, IMG_4832 - die moet ik eigenlijk op FB zetten![]()
Zoiets.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:33 schreef Dalando het volgende:
hey intronic hoe voelde het om overreden te worden
quote:Op zondag 1 januari 2012 17:33 schreef Patje1987 het volgende:
Doe maar niet nee haha, ik ben trouwens weer bijna thuis. Dit was me het weekje wel weer tering
dat liedjequote:
He wat welke verhaal?quote:Op zondag 1 januari 2012 17:34 schreef Dalando het volgende:
[..]
dat liedjejeh ebt het verhaal gelezen?
Herkenbaarquote:Op zondag 1 januari 2012 17:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Pff wat een dag: FOK!, Facebook, Dumpert, 9Gag > repeat
Sowieso elke foto met Johanquote:Op zondag 1 januari 2012 17:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
Om IMG_4864 moet ik elke keer weer lachen.
Ik ook al maar dan is het FOK! -> youtube -> tv > repeatquote:Op zondag 1 januari 2012 17:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Pff wat een dag: FOK!, Facebook, Dumpert, 9Gag > repeat
Nothing he just waved.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
What did the ocean say to the other ocean
Don't be such a beach.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Did you sea what i did there?
Je hebt er niet eens iets van op mafkeesquote:Op zondag 1 januari 2012 17:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik wil nu ook wel eten. Ik vind dat Patje wel even een broodje ei voor me mag maken.
Omdat patjes eieren
Ik wist gewoon dat je dat ging zeggen.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:55 schreef Intronic het volgende:
[..]
Je hebt er niet eens iets van op mafkees
Jij ook hoor. Ik ga ook eitjes bakkenquote:Op zondag 1 januari 2012 17:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat je dat ging zeggen.
Maar ze zagen er wel nom uit.
quote:Op zondag 1 januari 2012 17:57 schreef Intronic het volgende:
[..]
Jij ook hoor. Ik ga ook eitjes bakken
Hmm dat is wel lekkerquote:Op zondag 1 januari 2012 18:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mijn papa gaat straks Chinees halen
Dat is één goed begin van het nieuwe jaar.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mijn papa gaat straks Chinees halen
* hug *quote:Op zondag 1 januari 2012 17:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nja, ik zou om 10 voor 12 worden opgehaald door een vriend met z'n auto. Dus ik ga naar de plek waar hij me zou ophalen, staat hij er niet. Moest ik er lopend heendus ik heb 0;00 op een random plek in appingedam gevierd.
Ik kwam pas tegen 0;15 bij mama aan, onderweg stuk of 10x gekotst en m'n ogen uit gejankt. Daar even gezeten en toen bleek dat die vriend wel op die plek stond, alleen ik had 'm niet gezien. Dus hij kwam me vanaf de begraafplaats ophalen.
Daarna nog even naar vrienden geweest tot uur of 4, daar m'n hart gelucht. Vrienden![]()
En toen nog even Groningen in geweest tot 10uur ofzo.
Lekkerquote:Op zondag 1 januari 2012 18:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm dat is wel lekker
Beetje jammer alleen van het klote weergeen zin om naar buiten te gaan.
Maar heb zelf babi panghang gehaald, en wokgroente met mihoen en teriyaki saus
Herkenbaar jaquote:Op zondag 1 januari 2012 18:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik zeg ieder jaar dat ik nieuwjaarsduik ga doen. Maar komt er nooit van.
Deal.quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 18:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heb het nu 2x gedaan, in het ijs haha
Geeft je echt gigantisch veel energie.
Komt het OV daar?quote:Op zondag 1 januari 2012 18:18 schreef SiIk het volgende:
[..]
Deal.
Ik stel voor halverwege de afsluitdijk, da's mooi in het midden voor ons beide
Slapen kan ook als je dood bent.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:42 schreef Patje1987 het volgende:
Zo ben eindelijk thuis, morgen werken dus niet te laat slapen maarja jullie kennen me he
quote:Op zondag 1 januari 2012 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Mutsjes die dr koplampen aan laten staan en nu dus een lege accu hebben
Waarom scherenquote:
ja da was vorig jaar dus wel.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:21 schreef BBQSausage het volgende:
Oké, dit gaat heel dom overkomen, maar ik dacht serieus dat ik morgen weer naar school moest.
Ja maar ik wil gladde beentjesquote:Op zondag 1 januari 2012 19:32 schreef coban het volgende:
[..]
Waarom scheren![]()
scheren is voor watjes,
INNN DE TIJDD van de holbewoners deden ze dat ook niet. Mensen die dat wel deden overleefden niet.
WIL JIJ DOOD BBQ, denk 3maal na voordat je overgaat op deze handeling.
quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 17:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nja, ik zou om 10 voor 12 worden opgehaald door een vriend met z'n auto. Dus ik ga naar de plek waar hij me zou ophalen, staat hij er niet. Moest ik er lopend heendus ik heb 0;00 op een random plek in appingedam gevierd.
Ik kwam pas tegen 0;15 bij mama aan, onderweg stuk of 10x gekotst en m'n ogen uit gejankt. Daar even gezeten en toen bleek dat die vriend wel op die plek stond, alleen ik had 'm niet gezien. Dus hij kwam me vanaf de begraafplaats ophalen.
Daarna nog even naar vrienden geweest tot uur of 4, daar m'n hart gelucht. Vrienden![]()
En toen nog even Groningen in geweest tot 10uur ofzo.
Ik milimeter mijn benen altijd, moet je ook doenquote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 19:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik had m'n eigen kots niet grondig bekeken dit keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zondag 1 januari 2012 19:45 schreef Beach het volgende:
[..]
geeftnietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 januari 2012 19:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
geeftnietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Ik bied ze altijd een glaasje water aan, een doekje, en help ze mee naar een plekje om rustig te zitten, en rustig aan te doen.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:51 schreef Intronic het volgende:
Ik film altijd meisjes die moeten kotsen.
Vleesjassen zijn wel in de mode.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:52 schreef Dientje12 het volgende:
Oh ja, mensen die zich niet scheren
Ik maak gewoon een beer dood met me blote handen en daarna scheur ik het vacht eraf met me handen zo maak ik een warme beren jas.
Wel met de haar aan de binnenkant want dat houdt de warmte vast en vanaf de buitenkant zie je gewoon nog al dat bloed en die aders in het vel maarja dat is niet anders
Gewoon lekker anaal vernederen, niks mis mee.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik bied ze altijd een glaasje water aan, een doekje, en help ze mee naar een plekje om rustig te zitten, en rustig aan te doen.
Maar goed, dan verwacht ik ook heel wat terug later natuurlijk. Niet dat ze daar meestal iets van doorhebben, maar dat terzijde.
Hey lamzak.quote:
Dacht ik alquote:Op zondag 1 januari 2012 19:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hey lamzak.
Ik moest wel beetje lachen om fobo. Was al weer vergeten dat ik berichten geplaatst had.
Deejveejquote:
Beach die een Bitch is met Beats om zijn oren.quote:
Vandaar dat je zo dronken was, loser!quote:Op zondag 1 januari 2012 20:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iets met Risk en elk leger dat je verloor shotje vodka. Leuk wel
Ik kon jou vandaag spotten maar mocht niet mee.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:01 schreef Flippiee het volgende:
SV, OV hai
Tevens nog gelukkig nieiwjaar he wie ik nog niet gespot hebt of wat dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |