Hmm dat is wel lekkerquote:Op zondag 1 januari 2012 18:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mijn papa gaat straks Chinees halen
Dat is één goed begin van het nieuwe jaar.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mijn papa gaat straks Chinees halen
* hug *quote:Op zondag 1 januari 2012 17:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nja, ik zou om 10 voor 12 worden opgehaald door een vriend met z'n auto. Dus ik ga naar de plek waar hij me zou ophalen, staat hij er niet. Moest ik er lopend heendus ik heb 0;00 op een random plek in appingedam gevierd.
Ik kwam pas tegen 0;15 bij mama aan, onderweg stuk of 10x gekotst en m'n ogen uit gejankt. Daar even gezeten en toen bleek dat die vriend wel op die plek stond, alleen ik had 'm niet gezien. Dus hij kwam me vanaf de begraafplaats ophalen.
Daarna nog even naar vrienden geweest tot uur of 4, daar m'n hart gelucht. Vrienden![]()
En toen nog even Groningen in geweest tot 10uur ofzo.
Lekkerquote:Op zondag 1 januari 2012 18:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm dat is wel lekker
Beetje jammer alleen van het klote weergeen zin om naar buiten te gaan.
Maar heb zelf babi panghang gehaald, en wokgroente met mihoen en teriyaki saus
Herkenbaar jaquote:Op zondag 1 januari 2012 18:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik zeg ieder jaar dat ik nieuwjaarsduik ga doen. Maar komt er nooit van.
Deal.quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 18:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heb het nu 2x gedaan, in het ijs haha
Geeft je echt gigantisch veel energie.
Komt het OV daar?quote:Op zondag 1 januari 2012 18:18 schreef SiIk het volgende:
[..]
Deal.
Ik stel voor halverwege de afsluitdijk, da's mooi in het midden voor ons beide
Slapen kan ook als je dood bent.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:42 schreef Patje1987 het volgende:
Zo ben eindelijk thuis, morgen werken dus niet te laat slapen maarja jullie kennen me he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |