Moet je ook niet doenquote:Op zondag 1 januari 2012 17:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
eigenlijk ben ik nu een beetje bang van je maar dat zeg ik gewoon niet
Je moet ook niet zoveel mixen jongenquote:Op zondag 1 januari 2012 17:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Pff wat een kutdag dit
Snoeiharde koppijn van de champagne, bier en baco's
Deze man, man van geheimen bewaren_O_quote:Op zondag 1 januari 2012 17:06 schreef Dientje12 het volgende:
Ik weet cobans haarkleur maar niemand gaat weten
Beauty is in the eye of the beholder.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
nog een vraag he, dat hoofddoekje is zodat mannen haar niet zomaar gaan begeren enzo. wat nou als de vrouw in kwestie dusdanig kk lelijk is, dat iedereen begrijpt dat het geen enkele man zal opwinden?
Nja munten kreeg ik niet op, terwijl ik al de hele avond met 2 flesjes bier in mijn klauwen stond.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je moet ook niet zoveel mixen jongen
Wat lelijk is, kan mooi gemaakt worden. Make up, haar mooi maken bladiebla.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
nog een vraag he, dat hoofddoekje is zodat mannen haar niet zomaar gaan begeren enzo. wat nou als de vrouw in kwestie dusdanig kk lelijk is, dat iedereen begrijpt dat het geen enkele man zal opwinden?
Lolquote:Op zondag 1 januari 2012 17:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja munten kreeg ik niet op, terwijl ik al de hele avond met 2 flesjes bier in mijn klauwen stond.
En thuis nog 2 flessen champagne leeg en een doos Flugel.
Toen het laatste uur snoeihard aan de baco gegaan (2.5 munt___ ) om van de munten af te komen...
Hehe nee dat niet, alleen hoofdpijn en levenloos, maar dat laatste komt vooral door de M ben ik bang, ga ik ook nooit meer gebruiken.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:10 schreef Dientje12 het volgende:
SSB heb je nu ook het gevoel dat je maag leeg is en dat als je iets drinkt of eet dat je het gelijk weer uitkotst?
Ik ben alleen delen van 5:00 tot 8:30 kwijtquote:Op zondag 1 januari 2012 17:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Lol
Als ik zoveel neem lig ik plat
Ik heb het dit jaar tenminste 12 uur meegemaakt
doet je aarsje nog zeer?quote:Op zondag 1 januari 2012 17:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben alleen delen van 5:00 tot 8:30 kwijtvalt mee
quote:Op zondag 1 januari 2012 17:11 schreef coban het volgende:
[..]
Wat lelijk is, kan mooi gemaakt worden. Make up, haar mooi maken bladiebla.
Ken genoeg kapotlelijke wijfen die met make up enzo er opeens mooi uitzien
quote:Op zondag 1 januari 2012 17:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Beste wensen dv kusje links rechts links
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |