goeie deal dientje. ik zeg, doenquote:Op zondag 1 januari 2012 16:55 schreef coban het volgende:
Maar eerst ga ik je martelen, geestelijk en lichamelijk. Met brandmerken enzo
Niemand die dat van mij wiltquote:Op zondag 1 januari 2012 16:54 schreef Dientje12 het volgende:
coban?
Doe jij ook aan nieuwjaarskusjes?
Huh?quote:Op zondag 1 januari 2012 16:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
goeie deal dientje. ik zeg, doen
was nieuwsgierig wat het geworden was. en hij is niet duur genoeg om hem te komen jatten, te ver weg.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:55 schreef monkyyy het volgende:
Waarom ben je trouwens geïnteresseerd naar mijn stereo installatie FkT?
Altijd 1 op ctrl-vquote:Op zondag 1 januari 2012 16:57 schreef coban het volgende:
[..]
Niemand die dat van mij wilt
Foreveralonejpg enzo maar heb hem niet bij de hand
Hij mag de mijne wel lenen tochquote:Op zondag 1 januari 2012 16:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Maar maar, fkt heeft geen hoofddoek
Was toch echt voor jou bedoeld.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jij was de laatste die iets tegen coban gezegd had dus ik dacht dat haar reactie voor jou was
quote:Op zondag 1 januari 2012 16:58 schreef coban het volgende:
[..]
Hij mag de mijne wel lenen toch
Omg kleine jongentjens met hoofddoek zijn zooo schattig
Ik deed altijd martelend hoofddoek om bij broertje![]()
[viezemankotenendebie]quote:Op zondag 1 januari 2012 16:58 schreef coban het volgende:
[..]
Hij mag de mijne wel lenen toch
Omg kleine jongentjens met hoofddoek zijn zooo schattig
Ik deed altijd martelend hoofddoek om bij broertje![]()
gelukkig. ik was even bang dat onze relatie aan het veranderen was en dientje mijn plek ging vervangen als onderdanig gemarteld objectquote:Op zondag 1 januari 2012 16:58 schreef coban het volgende:
[..]
Was toch echt voor jou bedoeld.
Ik zou dientje NOOIT pijn doen
Ja na een tijdje gaat hij schreeuwen en slaan en wordt mijn moeder boos maar het is het zoooooooo waard hequote:Op zondag 1 januari 2012 16:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ik zie het zo voor me, broertje half gewurgd
gewoon zeggen, BEN JE HOMO DAN! dan leert ie het wel af.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:00 schreef coban het volgende:
[..]
Ja na een tijdje gaat hij schreeuwen en slaan en wordt mijn moeder boos maar het is het zoooooooo waard he
Of als hij mijn hakkenschoenen aandoet omg
Als je hem wil jatten moet je eerst langs mijn kat en vervolgens langs mijn geladen magnum .357 komen.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
was nieuwsgierig wat het geworden was. en hij is niet duur genoeg om hem te komen jatten, te ver weg.gewoon posten dus.
en stiekem wil ik dit jaar ergens nog kleinere boxen en stereo waarschijnlijk. zit nog wat te dubben.
Ik heb altijd al de fantasie gehad een hoofddoekje anaal in te brengen, waarna ik hem er langzaam uittrek, en dan de geurencombinatie van anusvocht en de heerlijke geur van een geheimzinnige donkere bedekte bos haar naar binnen snuif.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
[viezemankotenendebie]
zo wreed sexy he. ik heb straks cobans hoofddoeklekker ruiken nomnomnom.
[/viezemankotenendebie]
Fmlquote:Op zondag 1 januari 2012 16:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
[viezemankotenendebie]
zo wreed sexy he. ik heb straks cobans hoofddoeklekker ruiken nomnomnom.
[/viezemankotenendebie]
Oke hou maar op met die grapjesquote:Op zondag 1 januari 2012 17:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb altijd al de fantasie gehad een hoofddoekje anaal in te brengen, waarna ik hem er langzaam uittrek, en dan de geurencombinatie van anusvocht en de heerlijke geur van een geheimzinnige donkere bedekte bos haar naar binnen snuif.
katten vinden me lief. en geladen magnums zonder persoon erbij, nou daar ben ik vet stoer tegen!quote:Op zondag 1 januari 2012 17:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als je hem wil jatten moet je eerst langs mijn kat en vervolgens langs mijn geladen magnum .357 komen.
Wat is dezequote:Op zondag 1 januari 2012 17:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb altijd al de fantasie gehad een hoofddoekje anaal in te brengen, waarna ik hem er langzaam uittrek, en dan de geurencombinatie van anusvocht en de heerlijke geur van een geheimzinnige donkere bedekte bos haar naar binnen snuif.
Wtf man.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
ik moet zeggen, nooit aan gedacht, maar nu je dat zo neerzet, klinkt het wel kk geilquote:Op zondag 1 januari 2012 17:04 schreef BBQSausage het volgende:
Mensen die niet zulke fantasieën hebben._
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |