Ik sla dit maar af denk ikquote:Op zondag 1 januari 2012 16:50 schreef BBQSausage het volgende:
coban coban coban stuur mij pics van je hoofddoek, dan is mijn eerste fapsel ook voor jou
Alleen als er een wonder gebeurt tijdens oud en nieuw denk ikquote:Op zondag 1 januari 2012 16:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zou een zalig nieuw jaar ook kunnen eigenlijk.
Het huppelt overalquote:
ja hoor, kom maar hier met die pic.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:54 schreef coban het volgende:
[..]
Ik sla dit maar af denk ikzoveel eerkan ik niet aan
Ik denk dat fkt daar wel zin in heeft
Maar maar, fkt heeft geen hoofddoekquote:Op zondag 1 januari 2012 16:54 schreef coban het volgende:
[..]
Ik sla dit maar af denk ikzoveel eerkan ik niet aan
Ik denk dat fkt daar wel zin in heeft
goeie deal dientje. ik zeg, doenquote:Op zondag 1 januari 2012 16:55 schreef coban het volgende:
Maar eerst ga ik je martelen, geestelijk en lichamelijk. Met brandmerken enzo
Niemand die dat van mij wiltquote:Op zondag 1 januari 2012 16:54 schreef Dientje12 het volgende:
coban?
Doe jij ook aan nieuwjaarskusjes?
Huh?quote:Op zondag 1 januari 2012 16:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
goeie deal dientje. ik zeg, doen
was nieuwsgierig wat het geworden was. en hij is niet duur genoeg om hem te komen jatten, te ver weg.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:55 schreef monkyyy het volgende:
Waarom ben je trouwens geïnteresseerd naar mijn stereo installatie FkT?
Altijd 1 op ctrl-vquote:Op zondag 1 januari 2012 16:57 schreef coban het volgende:
[..]
Niemand die dat van mij wilt
Foreveralonejpg enzo maar heb hem niet bij de hand
Hij mag de mijne wel lenen tochquote:Op zondag 1 januari 2012 16:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Maar maar, fkt heeft geen hoofddoek
Was toch echt voor jou bedoeld.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jij was de laatste die iets tegen coban gezegd had dus ik dacht dat haar reactie voor jou was
quote:Op zondag 1 januari 2012 16:58 schreef coban het volgende:
[..]
Hij mag de mijne wel lenen toch
Omg kleine jongentjens met hoofddoek zijn zooo schattig
Ik deed altijd martelend hoofddoek om bij broertje![]()
[viezemankotenendebie]quote:Op zondag 1 januari 2012 16:58 schreef coban het volgende:
[..]
Hij mag de mijne wel lenen toch
Omg kleine jongentjens met hoofddoek zijn zooo schattig
Ik deed altijd martelend hoofddoek om bij broertje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |