Zo heb ik eens The best off van CCR gekocht voor mijn moeder zomaar en toen na een week ofzo had ik 'm in de autoquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:34 schreef Bos81 het volgende:
Toen ik een keer thuiskwam met het album (op cd) moest ik hem eerst afstaan aan mijn ouders, want die MOESTEN hem luisteren..
Spijt me deed ik niet expres.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:35 schreef peaceman het volgende:
Ik had een hele mooie TT klaarliggen..
No problem.. De TT was: Met een swingende God op de piano.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Spijt me deed ik niet expres.
4 titels in verwerkt... Wat ben ik goed.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
No problem.. De TT was: Met een swingende God op de piano.
I can't remember anythingquote:
Sultans, Pianoman, god only knows en?quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
4 titels in verwerkt... Wat ben ik goed.
One=eenquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sultans, Pianoman, god only knows en?
Tamelijk briljant vond ik zelf.quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
4 titels in verwerkt... Wat ben ik goed.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:41 schreef Michelangelo2 het volgende:
Ik kijk die lijst even door en ik zie gewoon dat er nog 4 nummers van Adele komen, wat een armoei.
Hopelijk past ze door de exit-deurquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:43 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik vind Adele heel goed alleen hoort het niet zo hoog in de top2000
I may not always love youquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:45 schreef Michelangelo2 het volgende:
Deze verdient de lyrcs ook zeker weten!
Big Lovequote:Op zaterdag 31 december 2011 20:45 schreef paddy het volgende:
Was de tune van een serie geloof ik. Mooi nummer idd
You are no supermanquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:46 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
I may not always love you
But long as there are stars above you
You never need to doubt it
I'll make you so sure about it
God only knows what I'd be without you
If you should ever leave me
Though life would still go on believe me
The world could show nothing to me
So what good would living do me
If you should ever leave me
Well life would still go on believe me
The world could show nothing to me
So what good would living do me
God only knows
God only knows
God only knows
God only knows
God only knows
God only knows
Hoe kwam dat?quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Brian een paar jaar geleden bij zo'n groot muziek iets (concert voor Mandela?) was trouwens onluisterend, zat compleet wezenloos achter een keyboard.
Idd diequote:
God Only Knows dus..quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
te veel hersencellen kwijtgeraakt denk ik
Zal wel, Piano Man staat te trappelenquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:48 schreef jrk1990 het volgende:
Hopelijk kappen ze niet de eindsolo af zoals vorig jaar
ik kijk nergens meer van op..quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:48 schreef jrk1990 het volgende:
Hopelijk kappen ze niet de eindsolo af zoals vorig jaar
quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
sorry, ik zag de voorzet te laat
quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:49 schreef Daywalk3r het volgende:
Toch blijft Brothers in Arms mijn favoriet.
Zo'n uiltiem gejank op zijn gitaar. Die emotie die hij daar inlegt is fantastisch!
Zeker! Daar doelde ik net ook op met Hurt van Johnny Cash. Die kan dat zo mooi met zijn stem. Mark kan dat zo goed met z'n gitaar.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Mark Knopfler
Gitaartovenaar
Je had Lennaert Nijgh of John Lennon, Mark Knopfler en Johnny Cash samen moeten hebbenquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zeker! Daar doelde ik net ook op met Hurt van Johnny Cash. Die kan dat zo mooi met zijn stem. Mark kan dat zo goed met z'n gitaar.
Nou dat wou ik dan weer niet stellen maar hij is wel DONDERS goedquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Knopfler is de beste gitarist aller tijden IMO. Noem me een ouwe lul (ik ben 22), maar zijn solo's zijn![]()
![]()
Maarrrrr.... Wat vind je ervan!quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Precies als ik even niet luister he.
Jan Akkerman natuurlijk !quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:51 schreef peaceman het volgende:
Ik vind Mark goed hoor, maar er WAS natuurlijk maar 1 gitaartovenaar: Wie weet wie ik bedoel?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Knopfler is de beste gitarist aller tijden IMO. Noem me een ouwe lul (ik ben 22), maar zijn solo's zijn![]()
![]()
Niet geluisterd?quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:52 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Maarrrrr.... Wat vind je ervan!
Die staat er ook al niet in.quote:
Nee... ze moeten minder praten. Dan lukt het best hoor.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:53 schreef Breekfast het volgende:
BEGIN DAN VERDOMME EERDER ALS JE ALLE NUMMERS NIET VOLLEDIG KAN DRAAIEN IN DIE TIJD![]()
Blijkbaar lullen ze te veel de eerste dagenquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ze hebben deze week heel veel afgekapt. Ik kijk er niet meer van op eigenlijk.
Shine On (titel etc.) wordt ook nooit helemaal gedraaid als je dat lijstje in dat uur bekijkt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:53 schreef Diaan73 het volgende:
Bij dit nummer kwam het geniale stuk juist op het eind, met die gitaarsoloquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:53 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:54 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Blijkbaar lullen ze te veel de hele week.
Ik bedoel dat hij zichzelf een ouwe lul laat noemen. Menneke komt net als ik met mijn 30 net kijken.quote:
Ja, dat maakt ze niets uit hoor.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:54 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Bij dit nummer kwam het geniale stuk juist op het eind, met die gitaarsolo
Maar Dire Straits met hun 15 min durende lied niet afkappen, sukkels.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ahhhquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij zichzelf een ouwe lul laat noemen. Menneke komt net als ik met mijn 30 net kijken.
Ach Gisteren werd bij Troy het einde weggedraaid, terwijl dat juist dat nummer zo mooi maakt, die boosheid van Sinead aan het einde.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:54 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Bij dit nummer kwam het geniale stuk juist op het eind, met die gitaarsolo
ze zijn soms erg selectief inderdaad.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar Dire Straits met hun 15 min durende lied niet afkappen, sukkels.
Do not like.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ze zijn soms erg selectief inderdaad.
Nee, dat is wel jammer inderdaad.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:56 schreef FritsFlits het volgende:
Tja, we kunnen zelf ook wel een Top2000 maken, maar dat zal nooit de charme hebben van dit natuurlijk
Inderdaad, die lijst zal de bazenlijst der lijsten worden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:56 schreef FritsFlits het volgende:
Tja, we kunnen zelf ook wel een Top2000 maken, maar dat zal nooit de charme hebben van dit natuurlijk
Dat was meer ironisch..ik bedoel..wie van 22 noemt Knopfler nou de beste gitarist ter wereld?quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij zichzelf een ouwe lul laat noemen. Menneke komt net als ik met mijn 30 net kijken.
Shine on wordt denk ik sowieso bijna nooit helemaal gedraaid. Duurt te lang en dan missen ze inkomsten van de commercials die ze in die tussentijd hadden kunnen draaienquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:54 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Shine On (titel etc.) wordt ook nooit helemaal gedraaid als je dat lijstje in dat uur bekijkt.
Denk dat zelfs deel 1 niet volledig wordt gedraaid. Deel 2 is sowieso veel minder populair geweest.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Shine on wordt denk ik sowieso bijna nooit helemaal gedraaid. Duurt te lang en dan missen ze inkomsten van de commercials die ze in die tussentijd hadden kunnen draaien![]()
![]()
Mwa zijn er toch wel genoeg. Ik kijk er niet zo van op, om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat was meer ironisch..ik bedoel..wie van 22 noemt Knopfler nou de beste gitarist ter wereld?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:58 schreef Diaan73 het volgende:
28 John Lennon Imagine
27 Ramses Shaffy & Liesbeth List Pastorale
26 Adele Set Fire To The Rain
25 Animals House of the rising sun
24 Beatles Hey Jude
23 Doors Riders on the storm
22 Guus Meeuwis Brabant
21 Adele Rolling In The Deep
20 Alan Parsons Project Old and wise
19 Adele Make you feel my love
18 Golden Earring Radar love
LIjkt me ook. Er wordt toch pas na ruim 10 minuten voor het eerst gezongen ofzo.. Dat laten ze nooit gebeuren..quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Denk dat zelfs deel 1 niet volledig wordt gedraaid. Deel 2 is sowieso veel minder populair geweest.
Er is nog hoop voor de goede muziekquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa zijn er toch wel genoeg. Ik kijk er niet zo van op, om eerlijk te zijn
Mijn kameraad had die ergens liggen op plaat. Hij kende dat nummer niet zei die. Gelijk opgezet natuurlijk. Hij was erg gelijk helemaal weg vanquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Shine on wordt denk ik sowieso bijna nooit helemaal gedraaid. Duurt te lang en dan missen ze inkomsten van de commercials die ze in die tussentijd hadden kunnen draaien![]()
![]()
Waarom verbaast mij dit niet?quote:
afzeggen. acuut ziek gewordenquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:59 schreef Diaan73 het volgende:
Volgend uur maken we hier actief een half uurtje mee ongeveerd denk ik. Dan komen mn ouders op visite.
Nog niet.. waar?quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je hebt mn last.fm bekeken?
Brrrrrquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die steekpartij is 5 minuten fietsen van hier
Nee, is best gezellig... radio blijft aan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:00 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
afzeggen. acuut ziek geworden
De avondstats zijn er nog niet zo te zien. Helaasquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, is best gezellig... radio blijft aan.
Brr. wat bezielt mensen...quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die steekpartij is 5 minuten fietsen van hier
Uh nee, maar aangezien je veel niet mooi vindt, wat de meesten hier wel waarderen en de redelijk algemene mening is dat Adele absoluut niet in de top 100 hoort....quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je hebt mn last.fm bekeken?
Jij bent nummer 1 hoor.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
De avondstats zijn er nog niet zo te zien. HelaasBen benieuwd
Oh, wat een diep gat ernaquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij bent nummer 1 hoor.Met heul veul posts.
Ja, ze is wel inderdaad heel hoog in de lijst maar dat neemt niet weg dat ik haar muziek niet mooi vind ofzo.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Uh nee, maar aangezien je veel niet mooi vindt, wat de meesten hier wel waarderen en de redelijk algemene mening is dat Adele absoluut niet in de top 100 hoort....
Dit jaar niet eens op Brabant gestemdquote:
Het is ook een goede zangeres hoor.. maar ik ben eigenlijk blij om haar een keer niet te horen. Dat was dit jaar namelijk bijna onmogelijk.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, ze is wel inderdaad heel hoog in de lijst maar dat neemt niet weg dat ik haar muziek niet mooi vind ofzo.
Imagine there's no heavenquote:
Nu was je mij voorquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Imagine there's no heaven
It's easy if you try
No hell below us
Above us only sky
Imagine all the people living for today
Imagine there's no countries
It isn't hard to do
Nothing to kill or die for
And no religion too
Imagine all the people living life in peace
You, you may say
I'm a dreamer, but I'm not the only one
I hope some day you'll join us
And the world will be as one
Imagine no possessions
I wonder if you can
No need for greed or hunger
A brotherhood of man
Imagine all the people sharing all the world
You, you may say
I'm a dreamer, but I'm not the only one
I hope some day you'll join us
And the world will live as one
Ze hoort nog lang niet tussen de klassiekers als (nu) John Lennon, The Beatles, Queen, Led Zeppelin enzo. Ze staat een paar honderd plaatsen te hoog.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, ze is wel inderdaad heel hoog in de lijst maar dat neemt niet weg dat ik haar muziek niet mooi vind ofzo.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ze hoort nog lang niet tussen de klassiekers als (nu) John Lennon, The Beatles, Queen, Led Zeppelin enzo. Ze staat een paar honderd plaatsen te hoog.
[..]
Ze hoort nog lang niet tussen de klassiekers als (nu) John Lennon, The Beatles, Queen, Led Zeppelin enzo. Ze staat een paar honderd plaatsen te hoog.
Ja, true. Ben ik het volkomen mee eens.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sjongejongejongenjongejeojenoge zeg.
Ja dat gaat maar door en door.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Klassiekers groeien vanzelf. Adele is pas dit jaar uit en dan staat ze al gelijk zo hoog. Dat is gewoon lastig te revereren. Ze komt er vanzelf wel als ze echt een klassieker blijkt te zijnquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ah de Pastorale! Toch ook wel een erg mooi nummer hoor!
Vind ik ook. Maar ik maak me allang niet meer druk om het gebrek aan smaak en kennis van ruim de helft van de stemmers.quote:
True.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Maar ik maak me allang niet meer druk om het gebrek aan smaak en kennis van ruim de helft van de stemmers.
Pink Floyd wellicht?quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:12 schreef Ferdo het volgende:
Adèle zal de enige zijn die met drie nummers in één uur voorbij komt?
Dat klinkt een stuk beter!quote:
Nee idd.. (hebben we zojuist geprobeerdquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat wel. Maar valt bijna niet mee te zingen.
quote:
Ik durf niet meer te posten hier. Maar kom op, mooi lied. Het is maar een stomme lijst samengesteld door muziekliefhebbers maar ook 'gezelligheidsluisteraars' dusdus.quote:
Dit is echt wel een mooi nummer, maar voorlopig nog even uit deze lijst blijven. En zoals ik zei: Beetje teveel Adele gehoord dit jaar. Niet aan te ontkomen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik durf niet meer te posten hier. Maar kom op, mooi lied. Het is maar een stomme lijst samengesteld door muziekliefhebbers maar ook 'gezelligheidsluisteraars' dusdus.
Veel mensen, veel meningen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik durf niet meer te posten hier. Maar kom op, mooi lied. Het is maar een stomme lijst samengesteld door muziekliefhebbers maar ook 'gezelligheidsluisteraars' dusdus.
Hey Jews.quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Je moet tegen een beetje geplaag kunnen Klinkerbotsing (en stiekem proberen ze je een beetje muzikaal op te voeden)
quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:17 schreef het_fokschaap het volgende:
was een mooi nummer van Adele, ik kende hem nog niet
Doe normaal geeeek.quote:
Ja dat maak ik er altijd van omdat mijn broer dat eens zongquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Gekkie.
[..]
Doe normaal geeeek.
Niet verklappen wie er op 1 staat hequote:Op zaterdag 31 december 2011 21:22 schreef FritsFlits het volgende:
Hoef nu niet meer in m'n browser te scrollen om de nummer 1 te kunnen zien![]()
Gaat nu echt sneeeel
Ja echtquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:22 schreef FritsFlits het volgende:
Gaat nu echt sneeeel
Ik vraag me af hoe ze 24 nummers kunnen rekken tot 12 uur.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:22 schreef FritsFlits het volgende:
Gaat nu echt sneeeel
Shine On helemaal laten horenquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze 24 nummers kunnen rekken tot 12 uur.
Voor de verandering een keer helemaal uit laten spelen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hmm treurige constateringquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:23 schreef Ferdo het volgende:
En we laten de jaren zestig achter ons.
Ik denk: Veel praten, heel veel praten.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Do not like.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:24 schreef FritsFlits het volgende:
50 nummers van de Beatles en dit is dan toch echt de laatste
We hebben de meeste ook wel op cd/computer!quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
morgen vast nog wat in de subtop, en volgend jaar weer
Ik wou dat ik kon zeggen dat ik de jaren 60 achter me gelaten heb, maar ik heb ze helaas niet meegemaakt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Ow, waarom luisteren we dan eigenlijk?quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We hebben de meeste ook wel op cd/computer!
Dat had ik ook wel gewild. Lekker rocken op woodstock!quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik wou dat ik kon zeggen dat ik de jaren 60 achter me gelaten heb, maar ik heb ze helaas niet meegemaakt.
Idem.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We hebben de meeste ook wel op cd/computer!
Subtop is een bagger troostlijst, niet echt superduperquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Omdat het kan??quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow, waarom luisteren we dan eigenlijk?
Gewoon die tijd was heel mooi. Veel idealen in de wereld. Ook wel veel ellende natuurlijk, maar het was niet de tijd waarin enkel geld de wereld beheerste.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:26 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel gewild. Lekker rocken op woodstock!
Gewoon alles wat er tov vorig jaar is uitgevallen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Subtop is een bagger troostlijst, niet echt superduper
Oh ja!quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Omdat het kan??
En erg leuk en gezellig is...
Hier ook, maar voor alvast..quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neeneeeneee
Hier speelt hij nog.![]()
![]()
Precies. Ik ben nog maar 25 maar had echt in die tijd willen levenquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gewoon die tijd was heel mooi. Veel idealen in de wereld. Ook wel veel ellende natuurlijk, maar het was niet de tijd waarin enkel geld de wereld beheerste.
Ik ben pas 37, rest idem!quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Precies. Ik ben nog maar 25 maar had echt in die tijd willen leven
Jaartje ouder, maar same here. Te veel belangen voor de ego's in plaats van een samen iets.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Jij woont in Twente?quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Joahquote:
Waar woon je dan?>quote:
Twan (mijn zoon) vindt het leuk om even te posten. Wij zijn zo weg..quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Een keer lyrics is genoeg liefjes.
Lekker laten postenquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan (mijn zoon) vindt het leuk om even te posten. Wij zijn zo weg..
True, wij hebben ons er maar bij neergelegd. Zo is er elk jaar wel iets eigenlijk....quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:31 schreef MacorgaZ het volgende:
Toch wel triest hoe Adele plotseling met maar liefst 4 nummers bij de top 30 binnenkomt, en zoveel betere nummers rond de 70 blijven steken
Hehe aww.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, wel Guusquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:33 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Komen er nog Marco Borsato nummers?
Mijn ouders komen zo... Dan gaan we even spelletjes doen. Luisteren wel, maar posten niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehe aww.
Gaan jullie zo naar buiten vuurwerk afsteken ofzo?Of wat bedoel je?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jammer dat You're lost little girl er niet in staatquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:34 schreef Hamilcar het volgende:
The Doors <3 jammer dat LA Woman zo laag staat.
quote:
Ohh, gezelligquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mijn ouders komen zo... Dan gaan we even spelletjes doen. Luisteren wel, maar posten niet.
Doei Twan! Bedankt voor het posten.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
Een muts op mijn hoofd,
mijn kraag staat omhoog.
Het is hier ijskoud,
maar gelukkig wel droog.
De dagen zijn kort hier,
de nacht begint vroeg.
De mensen zijn stug,
en er is maar een kroeg.
Als ik naar mijn hotel loop,
na een donkere dag,
dan voel ik mijn huissleutel,
diep in mijn zak.
Ik loop hier alleen
in een te stille stad
ik heb eigenlijk nooit
last van heimwee gehad,
maar de mensen ze slapen,
de wereld gaat dicht,
en dan denk ik aan brabant,
want daar brandt nog licht.
Ik mis hier de warmte
van een dorpscafe,
de aanspraak van mensen
met een zachte G.
ik mis zelfs het zeiken,
om alles om niets,
was men maar op brabant,
zo trots als een Fries.
in het zuiden vol zon,
woon ik samen met jou,
het is daarom dat ik zo
van brabanders houd.
Ik loop hier alleen
in een te stille stad
ik heb eigenlijk nooit
last van heimwee gehad,
de wereld gaat dicht,
De peel en de kempen,
en de mijerij,
maar het mooiste aan brabant,
ben jij dat ben jij
Ik loop hier alleen
in een te stille stad
ik heb eigenlijk nooit
last van heimwee gehad,
de wereld gaat dicht,
ik ben de songtekstenman
maar moet zo weer weg oma opa komen langs (oud en nieuw te vieren)
Muziek aan is een eis!quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohh, gezelligWat voor spelletjes? Of zien jullie dat dan wel?
Muziek aan is sowieso nice.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:35 schreef Karina het volgende:
Wat stom: als je VLC player pauseert gaat hij daarna weer verder met het nummer dat op dat moment bezig was, ik liep dus een half uur achter opeens
Waarschijnlijk iets met dobbelstenen of kaarten....quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohh, gezelligWat voor spelletjes? Of zien jullie dat dan wel?
Muziek aan is sowieso nice.
Canastaquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets met dobbelstenen of kaarten....
Veel plezierquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Heb vrij weinig met nederlandstalig. Ik vind dit wel een redelijk leuk nummer en kom uit overijssel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:36 schreef Karina het volgende:
Dit is volgens mij alleen mooi als je in Brabant woont. No offense aan de Brabanders hier
quote:
Veel plezier en fijne jaarwisseling alvast!quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De Kastquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:37 schreef Hamilcar het volgende:
Oost-Nederland schenkt ons Oerend Hard, het Zuiden geeft ons Guus en Rowen Heesse en Holland geeft ons De Dijk, Ramses en Andre. Komt er nog een bekende zanger/band uit het Noorden? Ik heb geen idee waar Boudewijn vandaan komt bijvoorbeeld.
Twarresquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:37 schreef Hamilcar het volgende:
Oost-Nederland schenkt ons Oerend Hard, het Zuiden geeft ons Guus en Rowen Heesse en Holland geeft ons De Dijk, Ramses en Andre. Komt er nog een bekende zanger/band uit het Noorden? Ik heb geen idee waar Boudewijn vandaan komt bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |