Shine On (titel etc.) wordt ook nooit helemaal gedraaid als je dat lijstje in dat uur bekijkt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ze hebben deze week heel veel afgekapt. Ik kijk er niet meer van op eigenlijk.
Bij dit nummer kwam het geniale stuk juist op het eind, met die gitaarsoloquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:53 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:54 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Blijkbaar lullen ze te veel de hele week.
Ik bedoel dat hij zichzelf een ouwe lul laat noemen. Menneke komt net als ik met mijn 30 net kijken.quote:
Ja, dat maakt ze niets uit hoor.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:54 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Bij dit nummer kwam het geniale stuk juist op het eind, met die gitaarsolo
Maar Dire Straits met hun 15 min durende lied niet afkappen, sukkels.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ahhhquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij zichzelf een ouwe lul laat noemen. Menneke komt net als ik met mijn 30 net kijken.
Ach Gisteren werd bij Troy het einde weggedraaid, terwijl dat juist dat nummer zo mooi maakt, die boosheid van Sinead aan het einde.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:54 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Bij dit nummer kwam het geniale stuk juist op het eind, met die gitaarsolo
ze zijn soms erg selectief inderdaad.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar Dire Straits met hun 15 min durende lied niet afkappen, sukkels.
Do not like.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ze zijn soms erg selectief inderdaad.
Nee, dat is wel jammer inderdaad.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:56 schreef FritsFlits het volgende:
Tja, we kunnen zelf ook wel een Top2000 maken, maar dat zal nooit de charme hebben van dit natuurlijk
Inderdaad, die lijst zal de bazenlijst der lijsten worden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:56 schreef FritsFlits het volgende:
Tja, we kunnen zelf ook wel een Top2000 maken, maar dat zal nooit de charme hebben van dit natuurlijk
Dat was meer ironisch..ik bedoel..wie van 22 noemt Knopfler nou de beste gitarist ter wereld?quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij zichzelf een ouwe lul laat noemen. Menneke komt net als ik met mijn 30 net kijken.
Shine on wordt denk ik sowieso bijna nooit helemaal gedraaid. Duurt te lang en dan missen ze inkomsten van de commercials die ze in die tussentijd hadden kunnen draaienquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:54 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Shine On (titel etc.) wordt ook nooit helemaal gedraaid als je dat lijstje in dat uur bekijkt.
Denk dat zelfs deel 1 niet volledig wordt gedraaid. Deel 2 is sowieso veel minder populair geweest.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Shine on wordt denk ik sowieso bijna nooit helemaal gedraaid. Duurt te lang en dan missen ze inkomsten van de commercials die ze in die tussentijd hadden kunnen draaien![]()
![]()
Mwa zijn er toch wel genoeg. Ik kijk er niet zo van op, om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat was meer ironisch..ik bedoel..wie van 22 noemt Knopfler nou de beste gitarist ter wereld?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:58 schreef Diaan73 het volgende:
28 John Lennon Imagine
27 Ramses Shaffy & Liesbeth List Pastorale
26 Adele Set Fire To The Rain
25 Animals House of the rising sun
24 Beatles Hey Jude
23 Doors Riders on the storm
22 Guus Meeuwis Brabant
21 Adele Rolling In The Deep
20 Alan Parsons Project Old and wise
19 Adele Make you feel my love
18 Golden Earring Radar love
LIjkt me ook. Er wordt toch pas na ruim 10 minuten voor het eerst gezongen ofzo.. Dat laten ze nooit gebeuren..quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Denk dat zelfs deel 1 niet volledig wordt gedraaid. Deel 2 is sowieso veel minder populair geweest.
Er is nog hoop voor de goede muziekquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa zijn er toch wel genoeg. Ik kijk er niet zo van op, om eerlijk te zijn
Mijn kameraad had die ergens liggen op plaat. Hij kende dat nummer niet zei die. Gelijk opgezet natuurlijk. Hij was erg gelijk helemaal weg vanquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Shine on wordt denk ik sowieso bijna nooit helemaal gedraaid. Duurt te lang en dan missen ze inkomsten van de commercials die ze in die tussentijd hadden kunnen draaien![]()
![]()
Waarom verbaast mij dit niet?quote:
afzeggen. acuut ziek gewordenquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:59 schreef Diaan73 het volgende:
Volgend uur maken we hier actief een half uurtje mee ongeveerd denk ik. Dan komen mn ouders op visite.
Nog niet.. waar?quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je hebt mn last.fm bekeken?
Brrrrrquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die steekpartij is 5 minuten fietsen van hier
Nee, is best gezellig... radio blijft aan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:00 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
afzeggen. acuut ziek geworden
De avondstats zijn er nog niet zo te zien. Helaasquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, is best gezellig... radio blijft aan.
Brr. wat bezielt mensen...quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die steekpartij is 5 minuten fietsen van hier
Uh nee, maar aangezien je veel niet mooi vindt, wat de meesten hier wel waarderen en de redelijk algemene mening is dat Adele absoluut niet in de top 100 hoort....quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je hebt mn last.fm bekeken?
Jij bent nummer 1 hoor.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
De avondstats zijn er nog niet zo te zien. HelaasBen benieuwd
Oh, wat een diep gat ernaquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij bent nummer 1 hoor.Met heul veul posts.
Ja, ze is wel inderdaad heel hoog in de lijst maar dat neemt niet weg dat ik haar muziek niet mooi vind ofzo.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Uh nee, maar aangezien je veel niet mooi vindt, wat de meesten hier wel waarderen en de redelijk algemene mening is dat Adele absoluut niet in de top 100 hoort....
Dit jaar niet eens op Brabant gestemdquote:
Het is ook een goede zangeres hoor.. maar ik ben eigenlijk blij om haar een keer niet te horen. Dat was dit jaar namelijk bijna onmogelijk.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, ze is wel inderdaad heel hoog in de lijst maar dat neemt niet weg dat ik haar muziek niet mooi vind ofzo.
Imagine there's no heavenquote:
Nu was je mij voorquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Imagine there's no heaven
It's easy if you try
No hell below us
Above us only sky
Imagine all the people living for today
Imagine there's no countries
It isn't hard to do
Nothing to kill or die for
And no religion too
Imagine all the people living life in peace
You, you may say
I'm a dreamer, but I'm not the only one
I hope some day you'll join us
And the world will be as one
Imagine no possessions
I wonder if you can
No need for greed or hunger
A brotherhood of man
Imagine all the people sharing all the world
You, you may say
I'm a dreamer, but I'm not the only one
I hope some day you'll join us
And the world will live as one
Ze hoort nog lang niet tussen de klassiekers als (nu) John Lennon, The Beatles, Queen, Led Zeppelin enzo. Ze staat een paar honderd plaatsen te hoog.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, ze is wel inderdaad heel hoog in de lijst maar dat neemt niet weg dat ik haar muziek niet mooi vind ofzo.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ze hoort nog lang niet tussen de klassiekers als (nu) John Lennon, The Beatles, Queen, Led Zeppelin enzo. Ze staat een paar honderd plaatsen te hoog.
[..]
Ze hoort nog lang niet tussen de klassiekers als (nu) John Lennon, The Beatles, Queen, Led Zeppelin enzo. Ze staat een paar honderd plaatsen te hoog.
Ja, true. Ben ik het volkomen mee eens.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sjongejongejongenjongejeojenoge zeg.
Ja dat gaat maar door en door.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Klassiekers groeien vanzelf. Adele is pas dit jaar uit en dan staat ze al gelijk zo hoog. Dat is gewoon lastig te revereren. Ze komt er vanzelf wel als ze echt een klassieker blijkt te zijnquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ah de Pastorale! Toch ook wel een erg mooi nummer hoor!
Vind ik ook. Maar ik maak me allang niet meer druk om het gebrek aan smaak en kennis van ruim de helft van de stemmers.quote:
True.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Maar ik maak me allang niet meer druk om het gebrek aan smaak en kennis van ruim de helft van de stemmers.
Pink Floyd wellicht?quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:12 schreef Ferdo het volgende:
Adèle zal de enige zijn die met drie nummers in één uur voorbij komt?
Dat klinkt een stuk beter!quote:
Nee idd.. (hebben we zojuist geprobeerdquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat wel. Maar valt bijna niet mee te zingen.
quote:
Ik durf niet meer te posten hier. Maar kom op, mooi lied. Het is maar een stomme lijst samengesteld door muziekliefhebbers maar ook 'gezelligheidsluisteraars' dusdus.quote:
Dit is echt wel een mooi nummer, maar voorlopig nog even uit deze lijst blijven. En zoals ik zei: Beetje teveel Adele gehoord dit jaar. Niet aan te ontkomen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik durf niet meer te posten hier. Maar kom op, mooi lied. Het is maar een stomme lijst samengesteld door muziekliefhebbers maar ook 'gezelligheidsluisteraars' dusdus.
Veel mensen, veel meningen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik durf niet meer te posten hier. Maar kom op, mooi lied. Het is maar een stomme lijst samengesteld door muziekliefhebbers maar ook 'gezelligheidsluisteraars' dusdus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |