Het stond zelfs hoger...quote:
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:19 schreef Karina het volgende:
Ik vind dit niets, maar dat zeg ik bijna bij alle DS nummers.
HALLOquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit niets vinden
Damn, dat kan echt niet.
Jij vraagt echt om billenkoek, kleine meid.quote:
Smaken verschillen en zoquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit niets vinden
Damn, dat kan echt niet.
NONONONOquote:
NONONONOOquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij vraagt echt om billenkoek, kleine meid.
Als je dit niets vindt heb je gewoon überhaupt geen smaak.quote:
Dat mag niet hoor. We moeten allemaal van hetzelfde houdenquote:
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:22 schreef Olga het volgende:
[..]
Dat mag niet hoor. We moeten allemaal van hetzelfde houden
Fijne avondquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Goed, na dit nummer ga ik het altaar opbouwen, de kruizen omdraaien en er een gezellige avond van maken.
Goed uiteindequote:Op zaterdag 31 december 2011 19:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Goed, na dit nummer ga ik het altaar opbouwen, de kruizen omdraaien en er een gezellige avond van maken.
Tnx. de jouwe mag er ook zijn.quote:
Fijne jaarwisseling! Bedankt voor de gezelligheid!quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Fijne jaarwisseling Noobiequote:Op zaterdag 31 december 2011 19:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat dat lied er niet instaat hey.quote:
Fijne jaarwisseling!quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Beetje vroege disco he.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:24 schreef Karina het volgende:
Dit vind ik leuk. Ook al heb ik geen smaak
Volgend jaar allemaal daar op stemmen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat dat lied er niet instaat hey.
Vind ik stiekem wel erg leukquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat dat lied er niet instaat hey.
[..]
Fijne jaarwisseling!
Massaal! Dat liedquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:25 schreef LDS het volgende:
[..]
Volgend jaar allemaal daar op stemmen?
Niet daarom. Wel opletten he.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Massaal! Dat lied
Rellende_Rotscholier bedreigt me.Alleen omdat ik: "ROlling Stones
" zei.
Ohja omdat ik Dire Straits saai noemde, ze zijn ook saai, ouwe bappen muziek dat.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet daarom. Wel opletten he.
Schandalige opmerking weer. Twee draaien om de oren.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohja omdat ik Dire Straits saai noemde, ze zijn ook saai, ouwe bappen muziek dat.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Schandalige opmerking weer. Twee draaien om de oren.
Ga je mond maar even spoelen. Sultans of Swing komt hopelijk nog, en Brothers in Arms natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohja omdat ik Dire Straits saai noemde, ze zijn ook saai, ouwe bappen muziek dat.
BLABLALALALALAquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Schandalige opmerking weer. Twee draaien om de oren.
Moet jij er soms ook een paar hebben?quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Waar men zich niet druk om kan maken
Meh.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:29 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Ga je mond maar even spullen. Sultans of Swing komt hopelijk nog, en Brothers in Arms natuurlijk.
wag maar wag maarquote:
hopelijk wel ja.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:29 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Ga je mond maar even spoelen. Sultans of Swing komt hopelijk nog, en Brothers in Arms natuurlijk.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Met jou kan ik pratenGewoon saaaaai.
Hetzelfde!quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:31 schreef Felagund het volgende:
Fijne jaarwisseling iedereen hier!
Nog even Top2000 a gogo kijken, maar voor de rest voor mij geen top2000 meer.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:31 schreef FritsFlits het volgende:
Nog zo'n oudejaarsplaatNights in White Satin
quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:31 schreef FritsFlits het volgende:
Nog zo'n oudejaarsplaatNights in White Satin
quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:31 schreef Felagund het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:31 schreef Felagund het volgende:
Inderdaad, eerst was het hier redelijk rustig (tussen 3 en 6), maar nu is het weer bommen los hoor.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:33 schreef Breach het volgende:
Zonde dat zo'n mooi liedje begeleid wordt door het geluid van tientallen betonstrijkers
quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]Volgens mij komt dat vandaag om 8 uur? Of ben ik in de war.
Word je er warm van?quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:35 schreef Karina het volgende:
Ik zet NL 3 vast op en ik zitOuwe kale vent in zijn ondergoed
quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:35 schreef Karina het volgende:
Ik zet NL 3 vast op en ik zitOuwe kale vent in zijn ondergoed
Jaquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:36 schreef Olga het volgende:
Vooral de reden van dit liedje is nogal ontroerend
Ach ja, weet ik ook eens hoe er op de Gaza-strook naar de radio geluisterd wordtquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:35 schreef LDS het volgende:
[..]
Inderdaad, eerst was het hier redelijk rustig (tussen 3 en 6), maar nu is het weer bommen los hoor.
Jij zou iets vrolijkers zingen als je zoontje overleden is?quote:
Zouden zangers van tegenwoordig eens moeten doen, houden ze een erg korte setlist over.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Volgens mij speelt hij deze al jaren niet meer omdat hij er geen gevoel meer in kan leggen?
De reden is tragisch, maar ik vind het echt helemaal niks.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:36 schreef ß het volgende:
[..]
Jij zou iets vrolijkers zingen als je zoontje overleden is?
Hahaha ja dat is waarquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:36 schreef Breach het volgende:
[..]
Ach ja, weet ik ook eens hoe er op de Gaza-strook naar de radio geluisterd wordt
Ik heb helemaal geen zoontje.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:36 schreef ß het volgende:
[..]
Jij zou iets vrolijkers zingen als je zoontje overleden is?
Nee, hij speelt niet meer omdat hij het inmiddels heeft verwerkt. Het is niet meer nodig. Wat ik ervan begreep.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Volgens mij speelt hij deze al jaren niet meer omdat hij er geen gevoel meer in kan leggen?
Had ik net ook even op, zonder geluid is het best te pruimenquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh joy, ik zap en kom op Veronica terecht: Britney in concert!
ik noem het eerder tragischquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:36 schreef Olga het volgende:
Vooral de reden van dit liedje is nogal ontroerend
Ooh, thanks voor de tip, dan zap ik er namelijk even flink langsquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had het ook niet tegen jou.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zoontje.
Nee tochquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:37 schreef Doedezemaar het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |