Tnx. de jouwe mag er ook zijn.quote:
Fijne jaarwisseling! Bedankt voor de gezelligheid!quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Goed, na dit nummer ga ik het altaar opbouwen, de kruizen omdraaien en er een gezellige avond van maken.
Fijne jaarwisseling Noobiequote:Op zaterdag 31 december 2011 19:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Goed, na dit nummer ga ik het altaar opbouwen, de kruizen omdraaien en er een gezellige avond van maken.
Dat dat lied er niet instaat hey.quote:
Fijne jaarwisseling!quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Beetje vroege disco he.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:24 schreef Karina het volgende:
Dit vind ik leuk. Ook al heb ik geen smaak
Volgend jaar allemaal daar op stemmen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat dat lied er niet instaat hey.
Vind ik stiekem wel erg leukquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat dat lied er niet instaat hey.
[..]
Fijne jaarwisseling!
Massaal! Dat liedquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:25 schreef LDS het volgende:
[..]
Volgend jaar allemaal daar op stemmen?
Niet daarom. Wel opletten he.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Massaal! Dat lied
Rellende_Rotscholier bedreigt me.Alleen omdat ik: "ROlling Stones
" zei.
Ohja omdat ik Dire Straits saai noemde, ze zijn ook saai, ouwe bappen muziek dat.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet daarom. Wel opletten he.
Schandalige opmerking weer. Twee draaien om de oren.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohja omdat ik Dire Straits saai noemde, ze zijn ook saai, ouwe bappen muziek dat.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Schandalige opmerking weer. Twee draaien om de oren.
Ga je mond maar even spoelen. Sultans of Swing komt hopelijk nog, en Brothers in Arms natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohja omdat ik Dire Straits saai noemde, ze zijn ook saai, ouwe bappen muziek dat.
BLABLALALALALAquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Schandalige opmerking weer. Twee draaien om de oren.
Moet jij er soms ook een paar hebben?quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Waar men zich niet druk om kan maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |