volgende keer snellerquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik was net bezig met een prachtige tt.
![]()
Positieve ontwikkeling toch? Je mening kunnen herzien isquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:52 schreef Norrage het volgende:
Hmm...Het lijkt wel alsof dit nummer nu beter is dan ik dacht...volgens mij heb ik er gewoon een aversie tegen ontwikkeld omdat ze het zelfs bij de meest kut talentenshows gaan zingen
quote:
kwaliteitsplaat ja.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:53 schreef Terreros85 het volgende:
En elk jaar stem ik weer braaf op Grace. Ooit komt dat nummer ook in de Top 2000.
Ik dacht even dat je Glennis Grace bedoelde.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:53 schreef Terreros85 het volgende:
En elk jaar stem ik weer braaf op Grace. Ooit komt dat nummer ook in de Top 2000.
stoere boyquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je Glennis Grace bedoelde.
Geen respect in het algemeenquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Geen respect meer voor de "regels".
NEEEE NEEE NEEEEEEHEEEEEquote:
Tot halverwege prachtig dan ben ik het zat.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:55 schreef Felagund het volgende:
Volgens mij vind je dit nummer of verschrikkelijk of prachtig. Ertussen in kan bijna niet.
Grace Jones, natuurlijkquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Staat die eigenlijk nog in de top 2000 met haar nummer?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:54 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Staat die eigenlijk nog in de top 2000 met haar nummer?
Echniequote:Op zaterdag 31 december 2011 16:57 schreef SonicVolcano het volgende:
Okee, ik ga potdomme al naar Zuid-Limburg
Om de zelfde reden dat Adele 6x in de top 30 staat of zo. Het blijft hangen omdat het nieuw is dus dan moet het wel je favoriete nummer zijn.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:56 schreef marcodej het volgende:
Wat deed Paradise daar trouwens? Er staan veel betere nummers op die laatste (fijne) plaat.
Nou iddquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:57 schreef fratsman het volgende:
Tering wat een debielen komen er voorbij op Cultura
Nee. Wel met iemand anders' nummerquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Staat die eigenlijk nog in de top 2000 met haar nummer?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
72 A. Winehouse (& M. Ronson) Valerie![]()
71 Fleetwood Mac Go your own way![]()
70 Bob Dylan Hurricane![]()
69 Coldplay Fix you![]()
68 R.E.M. Losing my religion![]()
67 Guns n' Roses Sweet child o' mine![]()
66 U2 Sunday bloody sunday![]()
65 Procol Harum A whiter shade of pale![]()
64 Eagles The last resort![]()
63 Queen Innuendo
Ga liever ook niet, maar het klinkt als het Beloofde Landquote:
Ik hield me inquote:
Inderdaad. Het gitaarwerk in datn ummerquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:59 schreef Homdeck het volgende:
"Elk jaar gaan we oliebollen bakken en dan luisteren we graag naar skinny love van birdy"
Dat is een goed nummerquote:
Sowieso, The Zutonsquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:00 schreef laxus13 het volgende:
Valerie vind ik maar een matig nummer hoor
Amy Winehouse heeft veel beter
Mooiste nummer van Queen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:59 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Inderdaad. Het gitaarwerk in datn ummer
Dat is zeker waar, maar ik vind het wel een aardig nummer.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:00 schreef laxus13 het volgende:
Valerie vind ik maar een matig nummer hoor
Amy Winehouse heeft veel beter
Groetjes.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:00 schreef Norrage het volgende:
Aah fuck, Innuendo...zo'n typisch nummer dat ze hier op fok leuk vinden
Echt zo kut. Bohemian Rhapsody is veel beter! MAar ik ben gelukkig al weg straks als nummer 63 er is
OMG, meen je dit, is dit echt gezegd/geschreven? Ik kan me gewoon helemaal voorstellen hoe die mensen eruit zien.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:59 schreef Homdeck het volgende:
"Elk jaar gaan we oliebollen bakken en dan luisteren we graag naar skinny love van birdy"
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:59 schreef Homdeck het volgende:
Ik zag 't net ook.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:01 schreef Cee het volgende:
[..]
OMG, meen je dit, is dit echt gezegd/geschreven? Ik kan me gewoon helemaal voorstellen hoe die mensen eruit zien.
Wat een positiviteitquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:01 schreef Daywalk3r het volgende:
72 Amy Winehouse (& Mark Ronson) Valerie![]()
71 Fleetwood Mac Go your own way![]()
![]()
70 Bob Dylan Hurricane![]()
![]()
![]()
69 Coldplay Fix you![]()
68 R.E.M. Losing my religion![]()
![]()
67 Guns n' Roses Sweet child o' mine![]()
![]()
66 U2 Sunday bloody sunday![]()
![]()
65 Procol Harum A whiter shade of pale![]()
![]()
64 Eagles The last resort![]()
![]()
63 Queen Innuendo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fix you vind ik wel een goed nummer, Paradise hoort er gewoon niet in. Dan zijn er zelfs van Coldplay nog 30 betere te vinden.quote:
Fijne jaarwisseling!quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:00 schreef Norrage het volgende:
Aah fuck, Innuendo...zo'n typisch nummer dat ze hier op fok leuk vinden
Echt zo kut. Bohemian Rhapsody is veel beter! MAar ik ben gelukkig al weg straks als nummer 63 er is
Ik doe niet mee met het afzeiken van alles van coldplayquote:
Altijdquote:
Ik ben er nog wel tot omstreeks 67 ofzo hoorquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vind je het gek?
http://www.thuisserver.ne(...)eks=1&sub_forum=115&
Ik hou er ook mee op zodra ze een goede plaat makenquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:02 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ik doe niet mee met het afzeiken van alles van coldplay
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vind je het gek?
Leaving New York staat niet eens in de Top 2000quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:03 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind REM ergMaar Losing my religion, daar heb ik het wel een beetje mee gehad. Ze hebben zoveel betere nummers.
Hoe lees ik die procenten?quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vind je het gek?
The Sidewinder Sleeps Tonitequote:Op zaterdag 31 december 2011 17:03 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind REM ergMaar Losing my religion, daar heb ik het wel een beetje mee gehad. Ze hebben zoveel betere nummers.
Wat komt het toch vaak voor dat de hoge nummers van de artiesten niet de beste zijn! Ik heb dat bij praktisch elk nummer in de top 100...quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:03 schreef Diaan73 het volgende:
Zelf schuldquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:04 schreef FritsFlits het volgende:
Holy Fok, ik had iets van 4530 posts voor de Top2000, nu bijna 6500
Ah, okquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met je ogen en eventueel een bril of contactlenzen.
Die in de laatste kolom? Dat is het % van het aantal posts die vandaag zijn gemaakt. In totaal 22604quote:
Ook bij Adele?quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat komt het toch vaak voor dat de hoge nummers van de artiesten niet de beste zijn! Ik heb dat bij praktisch elk nummer in de top 100...
Ik ben tot nu toe voor 2% schuldig aan alle posts van vandaagquote:
Ik denk dat het vaak de meest gaanbare nummers zijn. Dus bekend bij het grote publiek.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat komt het toch vaak voor dat de hoge nummers van de artiesten niet de beste zijn! Ik heb dat bij praktisch elk nummer in de top 100...
Ja. Het waren vrij jonge meisjes, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:01 schreef Cee het volgende:
[..]
OMG, meen je dit, is dit echt gezegd/geschreven? Ik kan me gewoon helemaal voorstellen hoe die mensen eruit zien.
22604 in deze reeks?quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die in de laatste kolom? Dat is het % van het aantal posts die vandaag zijn gemaakt. In totaal 22604
Eens, al zijn Electrolite en Man on the Moon ook goed.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:05 schreef laxus13 het volgende:
Nightswimming die is pas mooi van REM
Je kent meer nummers van die artiesten..quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ff langs laten komen, de meeste vega's pik je er zo tussenuit.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:04 schreef Tijn het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk met zo'n vegapolis of een niet-rokerspolis?
Ik bedoel: hoe voorkomen ze dat gewoon iedereen zich daarvoor aanmeldt als het goedkoper is? Alsof ze kunnen controleren of het klopt![]()
Fijna avond!quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:06 schreef Fred_B het volgende:
Zo mensen, ik verwacht de visite elk moment hier, dus ik ga er vandoor. Bedankt voor alle gezelligheid deze week en aan iedereen nog een fijne avond
Find the riverquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:03 schreef Diaan73 het volgende:
Deze is gewoon stuk gedraaid.
Tot volgend jaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:06 schreef Fred_B het volgende:
Zo mensen, ik verwacht de visite elk moment hier, dus ik ga er vandoor. Bedankt voor alle gezelligheid deze week en aan iedereen nog een fijne avond
We kunnen vast verklappen dat ze vanavond nog langs komt in Leo zijn muziekschool.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
AmyNog een keer klappen voor een vrouw met zoveel potentie
Dit staat precies goed wat mij betreft!quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:06 schreef laxus13 het volgende:
Zelfde gevalletje paradise, hoort niet zo hoog te staan
Verder ook maar 1 leuk plaatje gehad.quote:
Nightswimming is erg mooiquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:05 schreef laxus13 het volgende:
Nightswimming die is pas mooi van REM
Maar toch een stuk hoger dan Paradise.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:06 schreef laxus13 het volgende:
Zelfde gevalletje paradise, hoort niet zo hoog te staan
Valerie is ook de enige die ik kenquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verder ook maar 1 leuk plaatje gehad.
Ik vind in dit geval de cover beter.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:07 schreef JaneDoe het volgende:
het orgineel van the zutons vind ik toch beter
zonder pun
Wordt om de zoveel uur bijgewerktquote:
Idem en fijne avond. Tot volgend jaar!quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:06 schreef Fred_B het volgende:
Zijn beide mooi. Ik kan niet kiezen bij REM.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Drive vind ik de mooiste REM. Daar heb ik ook op gestemd.
It's The End of the World As We Know It is ook top.
Why Won't You Give Me Your Love is ook wel leuk.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:07 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Valerie is ook de enige die ik ken
*ff kijktquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wordt om de zoveel uur bijgewerkt
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Idem en fijne avond. Tot volgend jaar!
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Idem en fijne avond. Tot volgend jaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:09 schreef Cee het volgende:
Mag ik iets heel schandaligs gaan zeggen?Dat was een vrouw hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er stond idem.. zodoende.quote:
Dat was 1 van mijn vrije keuzesquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
It's The End of the World As We Know It is ook top.
Mag ik iets heel schandaligs gaan zeggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij dacht: Lindsey Buckingham, dat moet een vrouw zijn?
Het beste adres voor al uw primeurs!
Nee, puur vanwege de stem.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]Jij dacht: Lindsey Buckingham, dat moet een vrouw zijn?
Mooi....quote:
Haha dat dacht ik altijdquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]Jij dacht: Lindsey Buckingham, dat moet een vrouw zijn?
Ik wenste hem dat.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er stond idem.. zodoende.
Mag ik iets heel schandaligs gaan zeggen?Lindsay Buckingham idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Allebei boybands toch?quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:09 schreef whosvegas het volgende:
Zag iemand op twitter die zei, Coldplay de Beatles van mijn generatie
Coldplay met Beatles vergelijken
Ja dat snap ik inmiddels ookquote:
Coldplay is veel beterquote:
Radiohead = Beatles van onze generatiequote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat snap ik inmiddels ook
maar ik was niet de enige die dat dacht, dus het ligt niet helemáál aan mij.
stevie Nicks is het vrouwtjequote:
Geniaal... een band dat bijna van zijn dakje ging. En dan zoiets neerzetten.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:11 schreef Tijn het volgende:
En weer zo'n knijter van Rumors
[ afbeelding ]
quote:
Beter dan dit.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:09 schreef whosvegas het volgende:
Zag iemand op twitter die zei, Coldplay de Beatles van mijn generatie
Coldplay met Beatles vergelijken
Bieber vergelijken met The Beatlesquote:“All the hype and the kids running down the street screaming, you lose the chance to say that this started because of the music. This album lets the music speak for itself. I don’t want to draw comparisons, but there was a band during the British Invasion that had girls screaming at them. I think you know who I’m talking about.”
Read more celebrity gossip at: http://www.thehollywoodgo(...)board/#ixzz1i85QCLS5
Break The Chain vind ik ook één van hun beste nummers.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar de beste nummers (op deze na) staan tochh op andere. Zoals Tusk en zo
Precies!quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Break The Chain vind ik ook één van hun beste nummers.
Ik heb er verschillende... break the chain is mooi.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar de beste nummers (op deze na) staan tochh op andere. Zoals Tusk en zo
Ik blijf tot na Fix You. Want bij Fix You ga ik altijd grienen en dat rijdt zo lastig auto.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:14 schreef D. het volgende:
Ik heb besloten dat ik tot topic #88 blijf
Had Dylan er wel meer van.quote:
Coldplay is idd om te huilenquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik blijf tot na Fix You. Want bij Fix You ga ik altijd grienen en dat rijdt zo lastig auto.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:14 schreef Karina het volgende:
Ik heb eigenlijk best een hekel aan Bob Dylan, maar dit vind ik wel goed.
Dus t/m 87. Speciale reden?quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:14 schreef D. het volgende:
Ik heb besloten dat ik tot topic #88 blijf
quote:
Jep over een zwarte Bokser die onterecht werd veroordeeld voor een moord. Racistische motieven bij de uitspraak..quote:
Ok foutje. Heb zelf ook voornamelijk de best-of opstaan....dus niet zo op de hoogtequote:
Harmonica?quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:15 schreef Norrage het volgende:
Dit is echt Bob door en door. Verhaal vertellen, muzikaal fantastisch, super harmonica...etc etc![]()
Ik ben voor een massale poststaking of massabanquote:
F1 op de BBCquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Break The Chain vind ik ook één van hun beste nummers.
Ja maar ik had niet over de vioolquote:
Bij een poststaking kan ik net zo goed gelijk gaanquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben voor een massale poststaking of massaban
([)quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:19 schreef D. het volgende:
Ik zeg maar even niets en laat de mensen 'genieten'
Jaja.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:17 schreef D. het volgende:
[..]
Toen ik het postte bedacht ik me nog dat ik hoopte dat er geen mierenneukers waren
Ik vind het echt vreselijk...quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind dit misschien nog wel de ergste van Coldplay, na de eerste noten zang haak ik compleet af
Fijne jaarwisseling, naamgenoot!quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:20 schreef Tijn het volgende:
Nou mensen, dat was hetFijne jaarwisseling, geen gekke dingen doen en tot volgend jaar allemaal
Fijne jaarwisseling, bedankt en tot volgend jaar!!quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:20 schreef Tijn het volgende:
Nou mensen, dat was hetFijne jaarwisseling, geen gekke dingen doen en tot volgend jaar allemaal
Trouble niet vergeten aub.quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:20 schreef Tijn het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:21 schreef tong80 het volgende:
Mijn god wat is dit toch een vreselijke kutband. En ze staan er nog vaak in ook
Nee, ik heet ook niet Carolina. Mijn naam komt voor in de tekst van het liedje.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dag Jane ow nee C.tot volgend jaar. Fijne avond/jaarwisseling!
Iig nog beter als Boudewijn de Grootquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:21 schreef andre347 het volgende:
Wat is er zo speciaal aan Coldplay. Bagger
Sterkte! Fijne jaarwisseling!quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:22 schreef Cee het volgende:
Haters gonna hate.
Zo. Even een zakdoekje halen.En daarna weg. Bedankt allemaal en een fijne jaarwisseling!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:22 schreef Cee het volgende:
Haters gonna hate.
Zo. Even een zakdoekje halen.En daarna weg. Bedankt allemaal en een fijne jaarwisseling!
![]()
![]()
Jij ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:22 schreef Cee het volgende:
Haters gonna hate.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |