Why Won't You Give Me Your Love is ook wel leuk.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:07 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Valerie is ook de enige die ik ken
*ff kijktquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wordt om de zoveel uur bijgewerkt
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Idem en fijne avond. Tot volgend jaar!
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Idem en fijne avond. Tot volgend jaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:09 schreef Cee het volgende:
Mag ik iets heel schandaligs gaan zeggen?Dat was een vrouw hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er stond idem.. zodoende.quote:
Dat was 1 van mijn vrije keuzesquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
It's The End of the World As We Know It is ook top.
Mag ik iets heel schandaligs gaan zeggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij dacht: Lindsey Buckingham, dat moet een vrouw zijn?
Het beste adres voor al uw primeurs!
Nee, puur vanwege de stem.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]Jij dacht: Lindsey Buckingham, dat moet een vrouw zijn?
Mooi....quote:
Haha dat dacht ik altijdquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]Jij dacht: Lindsey Buckingham, dat moet een vrouw zijn?
Ik wenste hem dat.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er stond idem.. zodoende.
Mag ik iets heel schandaligs gaan zeggen?Lindsay Buckingham idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Allebei boybands toch?quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:09 schreef whosvegas het volgende:
Zag iemand op twitter die zei, Coldplay de Beatles van mijn generatie
Coldplay met Beatles vergelijken
Ja dat snap ik inmiddels ookquote:
Coldplay is veel beterquote:
Radiohead = Beatles van onze generatiequote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat snap ik inmiddels ook
maar ik was niet de enige die dat dacht, dus het ligt niet helemáál aan mij.
stevie Nicks is het vrouwtjequote:
Geniaal... een band dat bijna van zijn dakje ging. En dan zoiets neerzetten.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:11 schreef Tijn het volgende:
En weer zo'n knijter van Rumors
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |