Diequote:Op zaterdag 31 december 2011 16:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zonder twijfel: Redemption Song. Wat mij betreft dan.
A Day In The Life.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:28 schreef whosvegas het volgende:
Weer een nummer dat ik (vaag) ken
Maarre, wat is dit mooi
Wat is de titel?
A Day in the Lifequote:Op zaterdag 31 december 2011 16:28 schreef whosvegas het volgende:
Maarre, wat is dit mooi
Wat is de titel?
Three Little Birds vind ik ook erg mooi. Maar Scrut brengt ook een erg goede in.quote:
Ben meer fan van For no One, maar deze is ook zeer goed.quote:
A Day In The Lifequote:Op zaterdag 31 december 2011 16:28 schreef whosvegas het volgende:
Maarre, wat is dit mooi
Wat is de titel?
Hansie Hansie?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zie die Hansie swingenIk mag m wel!
Inderdaadquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:29 schreef MaJo het volgende:
Dit is nooit mijn favoriet geweest maar elke keer als ik hem hoor dan denk ik, waarom eigenlijk niet?
Now we're talking! Revolver is sowiesoquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ben meer fan van For no One, maar deze is ook zeer goed.
Preciesquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:29 schreef MaJo het volgende:
Dit is nooit mijn favoriet geweest maar elke keer als ik hem hoor dan denk ik, waarom eigenlijk niet?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:28 schreef whosvegas het volgende:
Maarre, wat is dit mooi
Wat is de titel?
En terecht, hier wordt beschreven hoe die dood gaatquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:29 schreef D. het volgende:
Dit stond ook op mijn 'Paul is dead' cassettebandje
Toch weer net dat McCartney-stukje he? De rebel!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:29 schreef Tijn het volgende:
"I went upstairs and I had a smoke and somebody spoke and I went into a dream"
Door die zin is het verbannen door de BBC
Peppers is wel één van mijn favoriete Beatles albums.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Now we're talking! Revolver is sowieso
Ben niet zo'n Peppers fan
Luister Revolution 9 maar es danquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Kende dit Beatles nummer helemaal niet, wat afwisselend voor hun doen
Toch liever Screaming Jay Hawkins. Of had je het nog over het vorige nummer.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:30 schreef Norrage het volgende:
Ook fijn die noise-explosies. EN dat in die tijd
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:31 schreef Norrage het volgende:
WAT KRIJGEN WE SPELL ON YOU NU?![]()
FANTASTTISCH
Sorry voor de caps
*wijstquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:30 schreef Tijn het volgende:
Wie beweerde nou ook alweer dit niet te kennen?
Iemand die A Day In The Life niet kent heeft weinig grond om te beweren dat dit een a-typisch nummer voor The Beatles is, he?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:
Ook schitterend maar net wat gedateerder dan dit...(en ik had qua noise nog over A Day )quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Toch liever Screaming Jay Hawkins. Of had je het nog over het vorige nummer.
The Beatles zijn juist super gevarieerdquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk niet dat je veel van The Beatles kent. Als er EEN band ooit afwisselend is geweest....quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is bizar als je überhaupt een nummer van The Beatles niet kent. Maar dat je dit nummer niet kent is echt ongelofelijk.quote:
QFTquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:32 schreef SonicVolcano het volgende:
CCR heeft de mooiste versie. Lekker rauw. Fogerty is een held.
Klikspaan,quote:
Ik vind de versie van Nina Simone de mooiste, die is het onheilspellendst.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Toch liever Screaming Jay Hawkins. Of had je het nog over het vorige nummer.
LOLquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Iemand die A Day In The Life niet kent heeft weinig grond om te beweren dat dit een a-typisch nummer voor The Beatles is, he?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klikspaan,
Halve maan!
Je durft niet door het straatje gaan;
Hondje zal je bijten,
Katje zal je beschijten,
Katje zal je krabbelen,
Dat komt van al je babbelen
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:32 schreef SonicVolcano het volgende:
CCR heeft de mooiste versie. Lekker rauw. Fogerty is een held.
ja.quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klikspaan,
Halve maan!
Je durft niet door het straatje gaan;
Hondje zal je bijten,
Katje zal je beschijten,
Katje zal je krabbelen,
Dat komt van al je babbelen
Hou me over het algemeen meer bij wat recentere muziekquote:
Er zijn meerdere versiesquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:34 schreef Karina het volgende:
[..]![]()
Grappig, ik ken het NET even anders.
Klikspaan
Boterspaan
Je mag niet door mijn straatje gaan
Hondje zal je bijten
Katje zal je krabbelen
Komt van al dat babbelen
Ik denk dat ze dar schijtgedeelte zelf heeft toegevoegdquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:34 schreef Karina het volgende:
[..]![]()
Grappig, ik ken het NET even anders.
Klikspaan
Boterspaan
Je mag niet door mijn straatje gaan
Hondje zal je bijten
Katje zal je krabbelen
Komt van al dat babbelen
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:34 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Als of alleen vroeger goede muziek werd gemaakt
Wat een bollocksquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:34 schreef Norrage het volgende:
Even tussendoor: verder is CCR een zeikband.
Nee, echt niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dar schijtgedeelte zelf heeft toegevoegd
Van hetzelfde!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:35 schreef MaJo het volgende:
Lieve Fokkers,
Ik vond het een waar genoegen om de afgelopen dagen samen met jullie naar de top 2000 te luisterenHoewel de top 2000 gewoon hier aan blijft staan ga ik nu offline verder luisteren, ik moet nog veel doen.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling en een spetterend 2012![]()
Jij die steeds over oude-lullen rock begint, en dan zeg je dit? Als er iets ouwe-lullen rock isquote:
Tot volgend jaar dan maarquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:35 schreef MaJo het volgende:
Lieve Fokkers,
Ik vond het een waar genoegen om de afgelopen dagen samen met jullie naar de top 2000 te luisterenHoewel de top 2000 gewoon hier aan blijft staan ga ik nu offline verder luisteren, ik moet nog veel doen.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling en een spetterend 2012![]()
Fijne Jaarwisseling Mojaquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:35 schreef MaJo het volgende:
Lieve Fokkers,
Jij ook een fijne jaarwisseling!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:35 schreef MaJo het volgende:
Lieve Fokkers,
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:35 schreef MaJo het volgende:
Lieve Fokkers,
Lieve Fokkers,
De enige manier om iets te zeggen over de kwaliteit van oude muziek en nieuwe muziek is door het allebei te kennen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:34 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Als of alleen vroeger goede muziek werd gemaakt
Tot volgend jaar Majo!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:35 schreef MaJo het volgende:
Lieve Fokkers,
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:34 schreef Norrage het volgende:
Nee, Howe Gelb, DAT is ouwe lullenmuzeikquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jij die steeds over oude-lullen rock begint, en dan zeg je dit? Als er iets ouwe-lullen rock is
Latersquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:35 schreef MaJo het volgende:
Lieve Fokkers,
Daaaagquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:35 schreef MaJo het volgende:
Lieve Fokkers,
Neequote:Op zaterdag 31 december 2011 16:34 schreef Norrage het volgende:
Ditoquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:35 schreef MaJo het volgende:
Lieve Fokkers,
Zal ik je nog 1 keer citeren dan?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:35 schreef MaJo het volgende:
Lieve Fokkers,
Hopelijk wel jaquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]lieve Majo. Voor jou hetzelfde.
En ik zie je op Lowlands??![]()
Lieve Fokkers,
Fijne jaarwisseling en beste wensen voor 2012, MaJo.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:35 schreef MaJo het volgende:
Lieve Fokkers,
RTquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:37 schreef Terreros85 het volgende:
Paradise van Coldplay straks![]()
Ik ga alvast janken.
Dat is Jazz ook, maar CCR is ouwelullen rock, dat is nog ergerquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, Howe Gelb, DAT is ouwe lullenmuzeik
Van hetzelfdequote:Op zaterdag 31 december 2011 16:35 schreef MaJo het volgende:
Lieve Fokkers,
Na Bohemian Rhapsody.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:38 schreef D. het volgende:
Ik weet nog niet wat nou het juiste moment is om afscheid te nemen
Zet er dan Radiohead neer ofzoquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:37 schreef Terreros85 het volgende:
Ik ga alvast janken.
Ik jank met je mee.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:37 schreef Terreros85 het volgende:
Ik ga alvast janken.
Jeugdsentiment: in te strakke spijkerbroeken, rokje eroverheen, kistjes aan, wijde vale truien en oogmake up van hier tot ginder.quote:
Rock is geen muziek?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat is Jazz ook, maar CCR is ouwelullen rock, dat is nog erger
Het kan altijd nog, toch?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:38 schreef D. het volgende:
jij mag nooit weggaanquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:38 schreef D. het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:38 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Zet er dan Radiohead neer ofzo
Ja, inderdaad dubbeltjes zoeken.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Dubbeltjes zoeken in mijn lang zwarte gewaden in een slechtverlicht Ekko
Enne: hang the dj!![]()
![]()
![]()
Beide nummers zijn zo verchrikkelijk nietszeggend. 13 in een dozijn.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Paradise? Ik vind zelfs Every Teardrop Is A Waterfall nog beter van hun vorige album. Maar hebben allebei niets te zoeken in deze regionen natuurlijk..
Same here. Met de lege kruk ernaastquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:40 schreef Bos81 het volgende:
kippenvel nummer. Helaas nooit live met Freddie gezien. Wel met Brian als zanger![]()
![]()
![]()
Werkelijk, ik ben er doodziek van. Wel Telegraph Road helemaal draaien maar deze afbrekenquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Schreef Mercury dit niet voor een vrouw? (Veel voorkomend misverstand is dat mensen denken dat hij homo was, hij was biseksueel) En na zijn dood heeft hij toch ook alles aan haar nagelaten?
Mary Austin jaquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Schreef Mercury dit niet voor een vrouw? (Veel voorkomend misverstand is dat mensen denken dat hij homo was, hij was biseksueel) En na zijn dood heeft hij toch ook alles aan haar nagelaten?
Mary Austen..Weet niet of hij dit voor haar geschreven heeft.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Echt hequote:Op zaterdag 31 december 2011 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Werkelijk, ik ben er doodziek van. Wel Telegraph Road helemaal draaien maar deze afbreken
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:42 schreef Diaan73 het volgende:
En elk jaar vind ik veel meer van Queen leuk dan ik eigenlijk denk.
Verrek ja.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:42 schreef Karina het volgende:
Oh en ik hoor opeens hele kleine stukjes Bohemian Rapsody erin.
Nou dat ook weer niet eigenlijk... hmm weet niet zo goed wat ik ermee bedoelde.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:41 schreef D. het volgende:
[..]
Of, dus gewoon gaan zonder afscheid te nemen bedoel je?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:43 schreef Daywalk3r het volgende:
I hate when people compare Freddie Mercury to god, i mean he’s cool and all but he’s no Freddie Mercury
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou dat ook weer niet eigenlijk... hmm weet niet zo goed wat ik ermee bedoelde.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:43 schreef Daywalk3r het volgende:
I hate when people compare Freddie Mercury to god, i mean he’s cool and all but he’s no Freddie Mercury
LOLquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:43 schreef Daywalk3r het volgende:
quote:
Eerste keer dat ik het ga luisteren.quote:
Waarom zou je daar sowieso muziek op zetten?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
werkelijk... ik zou het zelf nooit op mn iPad of iPhone zetten.
Okay, dan afscheid nemen voordat je dat doet. Denk ik. Ik blijf hele avond een beetje hangen hier denk ik.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:43 schreef D. het volgende:
[..]
Pc afsluiten en radio uit bedoelde ik
Hmm eigenlijk moet ik het ook opzetten, dat nieuwe album vond ik zo ruk dat ik het ook pas 1x geluisterd heb ofzo...quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik het ga luisteren.
Ik gebruik mn iPad als iPod in de trein...quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:44 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom zou je daar sowieso muziek op zetten?
Hier kunnen maar weinig dat denk ik. Ik in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:45 schreef Terreros85 het volgende:
Wie legt mij uit wat hier goed aan is?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:45 schreef Nanuq het volgende:
Ik ga er weer vandoor. En ik weet niet of ik vanavond nog in dit topic terugkom. Dus ik wens iedereen hier alvast een prettig uiteinde en de beste wensen voor 2012.
Fijne jaarwisselingquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:45 schreef Nanuq het volgende:
Ik ga er weer vandoor. En ik weet niet of ik vanavond nog in dit topic terugkom. Dus ik wens iedereen hier alvast een prettig uiteinde en de beste wensen voor 2012.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:45 schreef Nanuq het volgende:
Jij ook, fijne jaarwisseling en beste wensenquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:45 schreef Nanuq het volgende:
Fijne Jaarwisseling nanuqquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:45 schreef Nanuq het volgende:
Ow, ok, ik zit nooit in de treinquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik gebruik mn iPad als iPod in de trein...
Fijne avond/jaarwisselingquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:45 schreef Nanuq het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:46 schreef Fred_B het volgende:
Echt slecht is dit niet, maar het valt natuurlijk uit de toon bij diverse andere platen in dit deel van de lijst.
Ik zit zeker 6x per week in de trein. Af en toe voor mn werk nog naar Utrecht...quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ok, ik zit nooit in de trein
Op 22 december jongstleden na dan
Iedereen die vuurwerk afsteekt houdt van Coldplay?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:46 schreef Bos81 het volgende:
Waarom knallen ze de hele middag met vuurwerk en zijn ze nu tijdens coldplay gestop![]()
![]()
Veel stemmers met korte termijn geheugenquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:46 schreef Norrage het volgende:
Echt, hoe kan dit nou na zo korte tijd in de top 100 komen
Dat Radio2 het toestaat is nog erger...quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:47 schreef D. het volgende:
[..]
Veel stemmers met korte termijn geheugen
Kamervragen!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat Radio2 het toestaat is nog erger...
Be free with your tempo be free, be free, surrender your ego, be free, be free to yourseeeeeeeeeeeeeeeellllllffffff TADAADAJDAADAA etc. O_quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Straks Innuendo. One..two..three..four en los.
Een van de mooiste intro's ooit
quote:
Ergens anders dan je luidspreker?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:48 schreef Drugshond het volgende:
Echt een nummer als je ergens anders bent...vakantie of zo. En alles los laat.
Zing ze!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:49 schreef Norrage het volgende:
NEEEEEEEEE KUT HALLELUJAH ZEIKNUMMER
Ik ga naar mijn eigen muziek, doei.
Fela, ik hou nu een beetje minder van jequote:
Ja, Sheldon.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:49 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
noooooooo![]()
Of is het een grapje?
hehequote:Op zaterdag 31 december 2011 16:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ergens anders dan je luidspreker?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:49 schreef Norrage het volgende:
Preciesquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Be free with your tempo be free, be free, surrender your ego, be free, be free to yourseeeeeeeeeeeeeeeellllllffffff TADAADAJDAADAA etc. O_
Dat is op zich waar.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van Cohen is slechter.
Kom je nog terug?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:49 schreef Norrage het volgende:
Ik ga naar mijn eigen muziek, doei.
Cover van John Cale is briljantquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niks mis met een goede cover.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch nog gewoon 7/8 covers in de Top1 00
de beste iddquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:50 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Cover van John Cale is briljant
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |