Hmm eigenlijk moet ik het ook opzetten, dat nieuwe album vond ik zo ruk dat ik het ook pas 1x geluisterd heb ofzo...quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik het ga luisteren.
Ik gebruik mn iPad als iPod in de trein...quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:44 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom zou je daar sowieso muziek op zetten?
Hier kunnen maar weinig dat denk ik. Ik in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:45 schreef Terreros85 het volgende:
Wie legt mij uit wat hier goed aan is?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:45 schreef Nanuq het volgende:
Ik ga er weer vandoor. En ik weet niet of ik vanavond nog in dit topic terugkom. Dus ik wens iedereen hier alvast een prettig uiteinde en de beste wensen voor 2012.
Fijne jaarwisselingquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:45 schreef Nanuq het volgende:
Ik ga er weer vandoor. En ik weet niet of ik vanavond nog in dit topic terugkom. Dus ik wens iedereen hier alvast een prettig uiteinde en de beste wensen voor 2012.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:45 schreef Nanuq het volgende:
Jij ook, fijne jaarwisseling en beste wensenquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:45 schreef Nanuq het volgende:
Fijne Jaarwisseling nanuqquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:45 schreef Nanuq het volgende:
Ow, ok, ik zit nooit in de treinquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik gebruik mn iPad als iPod in de trein...
Fijne avond/jaarwisselingquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:45 schreef Nanuq het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:46 schreef Fred_B het volgende:
Echt slecht is dit niet, maar het valt natuurlijk uit de toon bij diverse andere platen in dit deel van de lijst.
Ik zit zeker 6x per week in de trein. Af en toe voor mn werk nog naar Utrecht...quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ok, ik zit nooit in de trein
Op 22 december jongstleden na dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |