SPOILER: Momenteel inactieve usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GAME ON!![]()
fipo.
Maar dWc over die 2012 tekst ofzo was dat echt?
[ Bericht 46% gewijzigd door Vaseline_ op 31-12-2011 16:35:29 ]![]()
Watte?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:22 schreef Vaseline_ het volgende:
fipo.
Maar dWc over die 2010 tekst ofzo was dat echt?![]()
![]()
Dit. Ik dacht dat je shi tori had getypt ofzoquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb de OP van het eerste topic van 2012 al helemaal klaar staan, hoef alleen precies 0:00 op submit te klikken.
![]()
![]()
Nee man, tuurlijk nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit. Ik dacht dat je shi tori had getypt ofzo![]()
. De eckte eckte zolderkamerautisten pik je er zo uit, iedereen feliciteert zijn omgeving, behalve degenen die een topic op dat moment gaat lopen submitten
.
![]()
Sawrryquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee man, tuurlijk niet![]()
. De eckte eckte zolderkamerautisten pik je er zo uit, iedereen feliciteert zijn omgeving, behalve degenen die een topic op dat moment gaat lopen submitten
.
![]()
![]()
Oliebollen chappen tot ik moet kotsen.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Ik heb 1 kilo gehakt gehaald en heb het gekruid enzeuw, fakkin veel tasy burgers maken voor een lekkere bodem voor vannacht![]()
![]()
Imaaaaaan, je bent verplicht de foto's van autistenmeet te DMen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:06 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb 1 kilo gehakt gehaald en heb het gekruid enzeuw, fakkin veel tasy burgers maken voor een lekkere bodem voor vannachtThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Maar er zitten privéfoto's tussenquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Imaaaaaan, je bent verplicht de foto's van autistenmeet te DMen.
Dus die DM je mij door![]()
![]()
Ik heb ze allemaal naar phan gestuurd, vraag haarquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Imaaaaaan, je bent verplicht de foto's van autistenmeet te DMen.
Vas, niks is prive van die avondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:18 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal naar phan gestuurd, vraag haar
Vas, niks is prive van die avondJa maar ze is niet online nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tiet en kut vloog in het rond.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mag ik ze ook zien? Of alleen de intimi?![]()
Ahh stuur nou evenquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:29 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Tiet en kut vloog in het rond.Doe eens lief dronkelapje
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:18 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal naar phan gestuurd, vraag haarDoe maar gewoon DMen of via FBchat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Even wat Britse tunes voor jullie
Ik heb een ladycrush op het trommelmeisje
En met haar zou ik trouwen![]()
![]()
Wauwquote:
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Jaaiwaait!quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ms. Dynamite, damn. Dat was van It Takes More en Dy-Na-My-Tee
Shiiit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heerlijke remix.
Origineel ook lekker
[ Bericht 6% gewijzigd door Phantomesse op 31-12-2011 17:57:32 ]![]()
ik zie nog niksquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:55 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
doe. eens. je. phone. checken.![]()
![]()
Doe eens CCen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:55 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
doe. eens. je. phone. checken.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Mail het vanaf je telefoon.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:01 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ben kabel van mijn phone kwijtbatterij gaat zo ook uitvallen.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
en uiteraard ook hierheenquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mail het vanaf je telefoon.t komt nooit aan vanaf je tel
![]()
Mijn whatsapp ligt eruit.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
en uiteraard ook hierheent komt nooit aan vanaf je tel
![]()
Hoe was je vakantie man?quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ja echt bizar, had niet verwacht dat het zo vet zou zijn.quote:
Goed veel sneeuw, maar wel bijna de hele week zon gehad. Heb weer een gebruinde kop.
Apres ski is echt mooiDoor de drank vergeet je hoe slecht de muziek is en echt iedereen gaat los
![]()
Plus de Heidi's die er rondlopen.
Deathlift or Die.![]()
Lekker hoor!quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja echt bizar, had niet verwacht dat het zo vet zou zijn.
Goed veel sneeuw, maar wel bijna de hele week zon gehad. Heb weer een gebruinde kop.
Apres ski is echt mooiDoor de drank vergeet je hoe slecht de muziek is en echt iedereen gaat los
![]()
Plus de Heidi's die er rondlopen.![]()
Nog je ski's gewaxed en in een gleuf mogen glijden?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik heb mijn 1.55m lange board zeker in een depot gestaldquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Nog je ski's gewaxed en in een gleuf mogen glijden?
Deathlift or Die.![]()
![]()
Drum 'n Base
Ben even mijn phone aan het verzien van muziekjes, vandaar al de drops, ik deel graag met jullie![]()
![]()
Mugshots van autisten bij elkaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:37 schreef Chocolatebear het volgende:
Mugshots van autisten bij elkaar.Leuk! Vasje heeft wel duivelse ogen op die tweede fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja komt omdat ik van die doppen heb tochquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Leuk! Vasje heeft wel duivelse ogen op die tweede fotoOp geen enkele foto staan de ogen goed behalve die van Sala
![]()
Mugshots van autisten bij elkaar.Plofkop allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens staat mijn raam open en kwam er net een babypijl tegen mijn gordijn aanvliegen, gelukkig zonder knal![]()
![]()
Mugshots van autisten bij elkaar.Wat een schatjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en phan is bijna even lang als Vas??
![]()
Mugshots van autisten bij elkaar.SHIT wat is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.![]()
Nee, ik bukte. Speciaal omdat ik groter ben dan Phan en Salaquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wat een schatjesen phan is bijna even lang als Vas??
Choco moet die foto van mij hem en phan posten dan zie je het goed
![]()
![]()
Nou ik knal er even een PWOtje in, wel nodig na 12 uur rijden, en party.
Allemaal goeie avnd.
Deathlift or Die.![]()
Ik sta op die foto kauwend op kauwgom.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, ik bukte. Speciaal omdat ik groter ben dan Phan en SalaChoco moet die foto van mij hem en phan posten dan zie je het goed
Kijkende van: Teh fuck doe ik hier?
Autistenfeestje toch.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Boeieuhquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik sta op die foto kauwend op kauwgom.Kijkende van: Teh fuck doe ik hier?
![]()
![]()
Phan staat op die foto alsof ze 5 seconden daarvoor nog zei van "Hey! Jullie zijn toch die comedian en die rapper? Mag ik met jullie op de foto?"
![]()
![]()
![]()
Ik vind sala er als een mooiboy bijstaanquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Phan staat op die foto alsof ze 5 seconden daarvoor nog zei van "Hey! Jullie zijn toch die comedian en die rapper? Mag ik met jullie op de foto?"
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
![]()
Ik weet nooit zo goed hoe ik moet kijken op spontane foto's als ik lam ben
Vas, pass ff al die foto's naar mij.![]()
Wat is je mail?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:54 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik weet nooit zo goed hoe ik moet kijken op spontane foto's als ik lam ben
Vas, pass ff al die foto's naar mij.![]()
Whehe, oke spoiler kan je weer weghalen hoorquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:58 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
[/spoiler]
Mijn telefoon is nu voorzien van 7 uur aan Dirty House mixes![]()
-Helaas, je hebt de tetten gemist-
[ Bericht 32% gewijzigd door Chocolatebear op 31-12-2011 19:16:28 ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Yeah.
Huhquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:05 schreef Chocolatebear het volgende:
-Helaas, je hebt de tetten gemist-![]()
![]()
Had je dat gemist? Op een gegeven moment trok ik mijn shirt uit en showde ik mijn tetten.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Grapjas!quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Had je dat gemist? Op een gegeven moment trok ik mijn shirt uit en showde ik mijn tetten.![]()
![]()
Vier uurtjes nog ja, mijn latste productieve ding dit jaar zal zijn; alcohol inschenken voor mezelf en anderen, en jonko's draaien, wat me bij punt twee brengt. Het is mij ter attentie gekomen dat ik nog maar 1 sigaret heb, en zo'n beetje alles straks gesloten is.
Problem? Problem.![]()
Dus voor mij, ja oliebollen eten, zuipen en smoken en dan de stad in na 12 uur
Zelfde tli!quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:33 schreef tliciouz het volgende:
Iedereen hier alvast een heel gelukkig nieuwjaar toe gewenst!![]()
![]()
Puur draaien, problem solved.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:01 schreef Phantomesse het volgende:
Vier uurtjes nog ja, mijn latste productieve ding dit jaar zal zijn; alcohol inschenken voor mezelf en anderen, en jonko's draaien, wat me bij punt twee brengt. Het is mij ter attentie gekomen dat ik nog maar 1 sigaret heb, en zo'n beetje alles straks gesloten is.
Problem? Problem.![]()
jij ook titi.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:33 schreef tliciouz het volgende:
Iedereen hier alvast een heel gelukkig nieuwjaar toe gewenst!![]()
Same herequote:Op zaterdag 31 december 2011 20:25 schreef Phantomesse het volgende:
Kun je baarmoeders ook doneren? Ik wil de mijne niet meer![]()
![]()
Gelukkig nieuwjaar en een fijne jaarwisseling alvast. Ga heerlijk crack vanavond.
Jij ook men!quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:28 schreef Chocolatebear het volgende:
Gelukkig nieuwjaar en een fijne jaarwisseling alvast. Ga heerlijk crack vanavond.
Zo, ik ga plat want pijn![]()
![]()
Mocht ik me verslapen, wees veilig en doe geen dingen die ik wel zou doen! Goed en gezond nieuwjaar allemaal!![]()
Ik ga nu feest vieren en dingen doen waar ik morgen absoluut spijt van ga krijgen
Gelukkig nieuwjaar alvast allemaal! May all your wishes come true enzo
Gelukkig nieuwjaar fernandes!!! Hahaha ik bn de eeste nerd, wistewe alll. Nou groetjes xxxx beste wensen![]()
Iedereen een gezonf 2012 maddafakkaz* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Happy new yeaaaar mijn lieve fernandesanen!!!!!!!
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Hoofd tilt, bed staat stil. KULAARRRRRRRRRRRRR.
Mooi 2012 jullie vieze boefjes. Veel liefde.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik heb net gechecked en ben nog steeds armquote:Op zondag 1 januari 2012 12:39 schreef Chocolatebear het volgende:
Lekker hoor, wakker worden wetend dat je miljonair bent.
Tevens. 1e topic van... 2012! *O*![]()
![]()
Je bent een kankerlijer wanneer: Je een camera nakt op iemand zijn huisfeestje.
[ Bericht 70% gewijzigd door Chocolatebear op 01-01-2012 15:04:29 ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op zondag 1 januari 2012 14:13 schreef Chocolatebear het volgende:
Je bent een kankerlijer wanneer: Je een camera nakt op iemand zijn huisfeestje.Naaistreek. Weet je zeker dat hij gejat is en niet daar nog ergens ligt?
Aso zegquote:Op zondag 1 januari 2012 14:13 schreef Chocolatebear het volgende:
Je bent een kankerlijer wanneer: Je een camera nakt op iemand zijn huisfeestje.![]()
![]()
Zo goed als, waren 4 mensen die het zouden kunnen hebben gedaan. Wat een smiecht ben je als je dit flikt......quote:Op zondag 1 januari 2012 15:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]Naaistreek. Weet je zeker dat hij gejat is en niet daar nog ergens ligt?
ah nee, waren dat mensen die je niet kende of..?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zo goed als, waren 4 mensen die het zouden kunnen hebben gedaan. Wat een smiecht ben je als je dit flikt......![]()
Vrienden van vrienden ja.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ah nee, waren dat mensen die je niet kende of..?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Inderdaad.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:13 schreef Chocolatebear het volgende:
Je bent een kankerlijer wanneer: Je een camera nakt op iemand zijn huisfeestje.full stops and exclamation marks![]()
Dat is echt fokop man.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:13 schreef Chocolatebear het volgende:
Je bent een kankerlijer wanneer: Je een camera nakt op iemand zijn huisfeestje.Deathlift or Die.![]()
Lekker begin zo Choco, beetje jammer
Wel een gelukkig nieuwjaar gewenst iedereenvol brakheid en teruggevonden camera's.
Ik ben nu gewoon dik veel mandarijntjes aan het eten om boven water te komen![]()
Dit ben ik ook aan het doen, m'n hoofd tolt nog steedsquote:Op zondag 1 januari 2012 19:05 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben nu gewoon dik veel mandarijntjes aan het eten om boven water te komen![]()
White Boy Wasted en wie is uuuut? Sterrenslag, sterrenslag, sterrenslang.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik zit aan één stuk door te drinken nog, melk, appelsap en dubbelfrisss passeren de revue. En zo gewoon weer zuipen. Ik had gister helemaal geen zin in vuurwerk, maar een mattie had voor bijna ¤300 aan Cobra6 en army gunz-achtige zooi, nu wil ik weer afsteken.
![]()
Zo mag ik het horen dWctje! Ik doe met je mee.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik zit aan één stuk door te drinken nog, melk, appelsap en dubbelfrisss passeren de revue. En zo gewoon weer zuipen.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Beter was het vandaag zaterdag, 't is morgen alweer maandagquote:Op zondag 1 januari 2012 19:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen dWctje! Ik doe met je mee.. [/burgerlijk]
![]()
Gewoon doorgaan doordeweeksquote:Op zondag 1 januari 2012 19:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beter was het vandaag zaterdag, 't is morgen alweer maandag. [/burgerlijk]
Of heb je dan geen vakantie meer?
Mandarijnen? Waarom geen water drinken dan?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:05 schreef Maisnon het volgende:
Lekker begin zo Choco, beetje jammer
Wel een gelukkig nieuwjaar gewenst iedereenvol brakheid en teruggevonden camera's.
Ik ben nu gewoon dik veel mandarijntjes aan het eten om boven water te komen
Als je pis geelachtig is, meer water drinken. Ik drink nadat ik uitgegaan ben en dus 's morgens wakker wordt gelijk 1,5L water weg en dan heb ik nergens last meer van.
If not now, then when.![]()
Zit fructose in, en dat helpt bij de afbraak van alcohol in je lichaam.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mandarijnen? Waarom geen water drinken dan?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
yeah wat heb jij dan gedaan jumi? Ik meende dat je gezegd had dat je foreveralone thuis zou zitten?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit ben ik ook aan het doen, m'n hoofd tolt nog steeds![]()
White Boy Wasted en wie is uuuut? Sterrenslag, sterrenslag, sterrenslang.![]()
![]()
Jobba! 11:30 gelukkig pas, dus ik ga weer hard als een pretty bitch zo.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan doordeweeksOf heb je dan geen vakantie meer?
![]()
Ik heb als de goody 2 shoes outcast van deze SC natuurlijk bijna niks gedronkenalleen licor 43 en champagne
![]()
Ik heb een huisfeestje gegeven, en het was aaan (denk ik, want alleen maar zwarte gaten in mijn herinneringquote:Op zondag 1 januari 2012 19:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
yeah wat heb jij dan gedaan jumi? Ik meende dat je gezegd had dat je foreveralone thuis zou zitten?).
Doe je goedquote:Op zondag 1 januari 2012 19:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb een huisfeestje gegeven, en het was aaan (denk ik, want alleen maar zwarte gaten in mijn herinnering).
![]()
![]()
Nee joh welke camera is gestolen dan, toch niet die van B. he? Dat zou heel zonde zijn. Wat een kutstreek!
Mijn nacht is best gefaald, had.voor 30 euro kaart voor een vet feest geregeld, bel ik diegene na een uur, als afgesproken, heeft hij het al weggedaan! Vieze guy.![]()
quote:Op zondag 1 januari 2012 19:49 schreef Phantomesse het volgende:
Nee joh welke camera is gestolen dan, toch niet die van B. he? Dat zou heel zonde zijn. Wat een kutstreek!
Mijn nacht is best gefaald, had.voor 30 euro kaart voor een vet feest geregeld, bel ik diegene na een uur, als afgesproken, heeft hij het al weggedaan! Vieze guy.En zonder kaartje kom je ook nergens in, vieze actie ook
![]()
Nee die gelukkig niet, dat zou helemaal faya zijn. Gewoon zo'n zakcameratje, maar het gaat om het principe.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:49 schreef Phantomesse het volgende:
Nee joh welke camera is gestolen dan, toch niet die van B. he? Dat zou heel zonde zijn. Wat een kutstreek!The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Balen chocohoop dat het verder wel een leuke avond was. Mijn avond was echt sick.
All good things are wild and free.![]()
Volgend jaar sowieso kaartje kopen voor iets want in de stad dolen is echt droog, 't is dat ik niet nuchter was..![]()
![]()
Droog? Ik had de pret van m'n leven man. Zwalken door je je eigen stad met je beste matties, een fles bubbels en kankerhard vuurwerkquote:Op zondag 1 januari 2012 20:37 schreef Vaseline_ het volgende:
Volgend jaar sowieso kaartje kopen voor iets want in de stad dolen is echt droog, 't is dat ik niet nuchter was... Ik hou van O&N en Q-day in Amsterdam
![]()
.
![]()
Ja ok, leuk met mensen geluld enzo maar ik mis toch de muziek enshitquote:Op zondag 1 januari 2012 21:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Droog? Ik had de pret van m'n leven man. Zwalken door je je eigen stad met je beste matties, een fles bubbels en kankerhard vuurwerk. Ik hou van O&N en Q-day in Amsterdam
![]()
.
Plus het regende, niet zo grappig
![]()
![]()
Huh, ik had alleen een uurtje motregen meegemaakt? Tussen 4 en 5 ofzoquote:Op zondag 1 januari 2012 21:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ok, leuk met mensen geluld enzo maar ik mis toch de muziek enshitPlus het regende, niet zo grappig
.
![]()
Wat heb je allemaal uitgespookt?quote:Op zondag 1 januari 2012 20:34 schreef tliciouz het volgende:
Balen chocohoop dat het verder wel een leuke avond was. Mijn avond was echt sick.
Ja we hadden een party in een kantoorpand van 600m2, wat ze hadden omgetoverd in een of ander techno feest. Was echt heel tofquote:Op zondag 1 januari 2012 21:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal uitgespookt?
Klinkt dope!quote:Op zondag 1 januari 2012 21:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja we hadden een party in een kantoorpand van 600m2, wat ze hadden omgetoverd in een of ander techno feest. Was echt heel tofThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Technoquote:Op zondag 1 januari 2012 21:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja we hadden een party in een kantoorpand van 600m2, wat ze hadden omgetoverd in een of ander techno feest. Was echt heel tof![]()
![]()
Wel goeie billen @ de OP.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
De active topics-lijst, altijd moet er iets randoms tussen zitten.
Sexy en sportieve herenstrings![]()
Ew, dooddoener als een man z'n broek uittrekt en dat komt tevoorschijnquote:Op zondag 1 januari 2012 21:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
De active topics-lijst, altijd moet er iets randoms tussen zitten.
Sexy en sportieve herenstrings
Whaa klinkt nice Tli! Behalve de techno dan![]()
Ik voel me leeg ofzoen ik stond chagrijnig op, gebeurt ook niet vaak. Echter nu weer ietswat vrolijker
tc anyone? Ik verveel me.![]()
Maak 't eens aanquote:Op zondag 1 januari 2012 21:38 schreef Phantomesse het volgende:
Whaa klinkt nice Tli! Behalve de techno dan![]()
Ik voel me leeg ofzoen ik stond chagrijnig op, gebeurt ook niet vaak. Echter nu weer ietswat vrolijker
tc anyone? Ik verveel me.![]()
![]()
Ik heb zo'n ding met een olifantenslurfje voorop, is dat wel oke?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ew, dooddoener als een man z'n broek uittrekt en dat komt tevoorschijn![]()
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding met een olifantenslurfje voorop, is dat wel oke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moodkiller
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]HahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MoodkillerDamn!
![]()
[..]MamamiaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MoodkillerAls ik dat zie ren ik gillend weg
![]()
![]()
[..]Baws.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MoodkillerThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik dat een keer voor m'n ex gekocht toen ik 16 was, geen spijt van gehad achteraf![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bedoel je? Die heb ik ook ooit gekregen
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]net zo leuk als die bikini die binnen een paar seconde oplost wanneer deze in aanraking komt met waterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bedoel je? Die heb ik ook ooit gekregen![]()
![]()
Pics zijn vereist.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:37 schreef Vaseline_ het volgende:
Voor het eerst dat ik blij word van shoppen, nieuwe vans ook * doet een dansje*The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Okay zij blijft gewoon lekker.
![]()
Allesquote:Op maandag 2 januari 2012 17:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Van de vans of van al m'n kleren?(3 outfits)
!
Simpele shit, maar ik ben niet zo'n fashionchick
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 2 januari 2012 17:47 schreef Vaseline_ het volgende:
Me likey, Vas!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Vans en dat dekbedovertrek heb ik ook
Whehe je dat zei ik nog een keer tegen je toen jij ook een foto had gemaakt met je bed eropquote:Op maandag 2 januari 2012 17:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Me likey, Vas!
Die Vans en dat dekbedovertrek heb ik ook![]()
![]()
Jullie zijn stuk voor stuk bazen, lieverds, schatjes en weet ik veel wat niet. Ik weet dat ik hier nooit meer kom (druk met studie, leven en sporten) maar dat weerhoudt mij niet om jullie een gelukkig en vruchtbaar 2012 te wensen. Lobi.
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 02-01-2012 18:01:15 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Ohquote:Op maandag 2 januari 2012 17:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Whehe je dat zei ik nog een keer tegen je toen jij ook een foto had gemaakt met je bed eropDat weet ik al nieteens meer.
Aw, hetzelfde O.usjequote:Op maandag 2 januari 2012 18:00 schreef o.us het volgende:
Jullie zijn stuk over stuk bazen, lieverds, schatjes en weet ik veel wat niet. Ik weet dat ik hier nooit meer kom (druk met studie, leven en sporten) maar dat weerhoudt mij niet om jullie een gelukkig en vruchtbaar 2012 te wensen. Lobi.
Jij ook ideale schooonzoonquote:Op maandag 2 januari 2012 18:00 schreef o.us het volgende:
Jullie zijn stuk voor stuk bazen, lieverds, schatjes en weet ik veel wat niet. Ik weet dat ik hier nooit meer kom (druk met studie, leven en sporten) maar dat weerhoudt mij niet om jullie een gelukkig en vruchtbaar 2012 te wensen. Lobi.
Vind je t gek met wat jij naar binnengiet *trollface*quote:![]()
![]()
Haha, moet jij zeggen met je wodkaquote:Op maandag 2 januari 2012 18:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind je t gek met wat jij naar binnengiet *trollface*
Ik heb nog wel een week met die wodka gedaan!quote:Op maandag 2 januari 2012 18:08 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Haha, moet jij zeggen met je wodkaen dat was een 500 ml flesje
![]()
![]()
Wauwquote:Op maandag 2 januari 2012 18:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een week met die wodka gedaan!en dat was een 500 ml flesje
Een fles is bij mij in het weekend binnen 1 a 2 dagen wel op eigenlijkmaar ik drink met mate, dus vandaar.
Het vruchtbaar gedeelte zal ik even opzij schuiven tot 2020 ofzo, voor de rest bedanktquote:Op maandag 2 januari 2012 18:00 schreef o.us het volgende:
Jij ook een goed en gezond nieuwjaar!
quote:Op maandag 2 januari 2012 17:47 schreef Vaseline_ het volgende:
Aaaah nice! Onderste vestje is echt leuk dame!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik heb zojuist dus mezelf voorzien van een rechte ponymaar ik vind het met die bril erbij echt niet staan, veel te nep, alsof ik het er om doe eruit te zien als een pornoster
![]()
Mja, moet hem nog even goed maken want vind het niet leuk staan nu.![]()
Oké ik moet toegeven, dat is langquote:Op maandag 2 januari 2012 18:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een week met die wodka gedaan!en dat was een 500 ml flesje
Fotoquote:Op maandag 2 januari 2012 18:19 schreef Phantomesse het volgende:
En ik heb zojuist dus mezelf voorzien van een rechte ponymaar ik vind het met die bril erbij echt niet staan, veel te nep, alsof ik het er om doe eruit te zien als een pornoster
![]()
Mja, moet hem nog even goed maken want vind het niet leuk staan nu.?
Je bril, knot, pony, poooorrnnn.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:19 schreef Phantomesse het volgende:
![]()
Mja, moet hem nog even goed maken want vind het niet leuk staan nu.
foto dus![]()
![]()
Pannenkoeken met aardbeien, chocoladepasta en poedersuiker
Ghehe je kan t nog wel vastzetten met een clipje ofzoquote:Op maandag 2 januari 2012 18:45 schreef Phantomesse het volgende:
StraksIk heb echt spijt hahahahahahhahahah deze look is hinderlijk met uitgaan.
![]()
en volgens mij is dat echt snel er weer uitgegroeid dat je het weer zo schuin kan doen
by the way, die pannekoeken![]()
![]()
Juminelle eet zoveel dat ik gewoon een beeld van een fatty voor me heb, als ik dat naar binnen werkte was ik echt like 100 kilo![]()
![]()
Bij mij begint het de laatste tijd ook steeds meer aan te komenquote:Op maandag 2 januari 2012 19:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Juminelle eet zoveel dat ik gewoon een beeld van een fatty voor me heb, als ik dat naar binnen werkte was ik echt like 100 kilo![]()
Van pannenkoeken kan ik echt niet veel eten trouwens, ik krijg er hoogstens 3 op.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Whehe ikook, bij 2 zit ik vol en word ik misselijk van die zoetigheidquote:Op maandag 2 januari 2012 19:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Bij mij begint het de laatste tijd ook steeds meer aan te komen![]()
Van pannenkoeken kan ik echt niet veel eten trouwens, ik krijg er hoogstens 3 op.![]()
![]()
Oh lawd,
97kg met een BF percentage van 14.7
Tijd voor de gym.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Neejoh, je bent goed vastpakbaarquote:Op maandag 2 januari 2012 19:34 schreef Chocolatebear het volgende:
Oh lawd,
Tijd voor de gym.![]()
![]()
![]()
BEEFCAKE.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:34 schreef Chocolatebear het volgende:
Oh lawd,
Tijd voor de gym.
Ik moet meer eten merk ik.full stops and exclamation marks![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eyecandy
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:03 schreef Juminelle het volgende:
Is dat die vriend van Rihanna?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EyecandyWelk bandje is mooier:quote:
http://www.omegawatches.c(...)l-moonwatch/35765000
Of
http://www.omegawatches.c(...)l-moonwatch/38765031
?![]()
Metaal, ik houd totaal niet van leren bandjes. Zeker niet bij zoiets als eenquote:Op maandag 2 januari 2012 20:05 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Welk bandje is mooier:
Of
?Speedmaster
.
full stops and exclamation marks![]()
Ja ik vind leer altijd iets eleganter of zo, vind de Seamaster eigenlijk ook iets subtielerquote:Op maandag 2 januari 2012 20:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Metaal, ik houd totaal niet van leren bandjes. Zeker niet bij zoiets als eenSpeedmaster
.
(terwijl die qua mm klok wel even groot zijn dacht ik). Ik heb niet van die hele brede polsen dus misschien staat dat dan beter.
![]()
Zilver!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:05 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Is dat die vriend van Rihanna?
[..]
Welk bandje is mooier:
Of
?
En dat is 'm ja
Ah, in dat geval zou ik dan wel weer dat zwarte bandje doen. Als je dunne polsen hebt staat zo'n zilveren horloge al gauw lomp.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja ik vind leer altijd iets eleganter of zo, vind de Seamaster eigenlijk ook iets subtieler(terwijl die qua mm klok wel even groot zijn dacht ik). Ik heb niet van die hele brede polsen dus misschien staat dat dan beter.
Wist je dat dat een model is van Stone Island?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar ben ik niet heel bang voor, draag nu ook horloges met metalen bandjes en die zien er niet heel lomp uit, maar je hebt wel gelijk.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, in dat geval zou ik dan wel weer dat zwarte bandje doen. Als je dunne polsen hebt staat zo'n zilveren horloge al gauw lomp.![]()
Ben het wel met je eens dat leer eleganter is, maar als je elegant wil zou ik sowieso niet voor een Speedmaster gaan inderdaad.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja ik vind leer altijd iets eleganter of zo, vind de Seamaster eigenlijk ook iets subtieler(terwijl die qua mm klok wel even groot zijn dacht ik). Ik heb niet van die hele brede polsen dus misschien staat dat dan beter.
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:13 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wist je dat dat een model is van Stone Island?NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die jasStone Island
Sowieso, grote horloges vind ik een no-go. Ik hou absoluut niet van grote sieraden, van die mega oorbellen vind ik ook niks![]()
Inderdaad, en dat zou bij mij al helemaal niet staanquote:Op maandag 2 januari 2012 20:15 schreef Vaseline_ het volgende:
Sowieso, grote horloges vind ik een no-go. Ik hou absoluut niet van grote sieraden, van die mega oorbellen vind ik ook niks.
Iemand die niet haat op Stone Islandquote:!
![]()
Je zeurtquote:Op maandag 2 januari 2012 19:34 schreef Chocolatebear het volgende:
Oh lawd,
Tijd voor de gym.![]()
Er moet wel een vastknijplaagje zijn man.![]()
Mjah, bij horloges hangt het ook erg van je postuur af hoe groot het lijkt.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:15 schreef Vaseline_ het volgende:
Sowieso, grote horloges vind ik een no-go. Ik hou absoluut niet van grote sieraden, van die mega oorbellen vind ik ook niks
En grote hoops bij vrouwen, ik houd ervan.(verder ook geen grote-sieraden-fan)
Is een Moluks ding denk ikquote:Op maandag 2 januari 2012 20:17 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Iemand die niet haat op Stone Island!
Mannen met die jassen
![]()
Dat is die jas met glasvezel toch?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
hoops?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Mjah, bij horloges hangt het ook erg van je postuur af hoe groot het lijkt.
En grote hoops bij vrouwen, ik houd ervan.(verder ook geen grote-sieraden-fan)
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:22 schreef krioro het volgende:
[..]O bleh, ik vind dat echt iets voor bijlmernegerinnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Klopt, ja. Enige kleding ter wereld (naast de ruimtepakken van NASA) waar glasvezel in zitquote:Op maandag 2 januari 2012 20:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Is een Moluks ding denk ikMannen met die jassen
![]()
Dat is die jas met glasvezel toch?.
![]()
Héquote:Op maandag 2 januari 2012 20:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
O bleh, ik vind dat echt iets voor bijlmernegerinnen! Al vind ik die met die diamantjes ook spuuglelijk ja
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
O bleh, ik vind dat echt iets voor bijlmernegerinnenMijn edit was te laat, kijk nog eens, heul geen bijlmernegerin.
Ik eigenlijk ook maar nu ga ik niet nog een keer editen.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hé! Al vind ik die met die diamantjes ook spuuglelijk ja
Nee oke bijlmernegerinnen dragen ditquote:Op maandag 2 januari 2012 20:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hé! Al vind ik die met die diamantjes ook spuuglelijk ja
Le ordinair![]()
Ik vind die dingen altijd zo dopequote:Op maandag 2 januari 2012 20:23 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Klopt, ja. Enige kleding ter wereld (naast de ruimtepakken van NASA) waar glasvezel in zit.
Net als die heat reactive en glow in the dark jassen.
Ze hebben geen kleding voor vrouwen tho
Vriend van mij heeft die ice jacket, alleen is hij eigenlijk altijd gewoon 1 kleurquote:Op maandag 2 januari 2012 20:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik vind die dingen altijd zo dopeNet als die heat reactive en glow in the dark jassen.
Ze hebben geen kleding voor vrouwen tho.
![]()
Whehe, ook fijnquote:Op maandag 2 januari 2012 20:26 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft die ice jacket, alleen is hij eigenlijk altijd gewoon 1 kleur.
Ja die vind ik ook lelijk. Vroeger kon het nog.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee oke bijlmernegerinnen dragen dit
[ afbeelding ]
Le ordinairSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook lelijk. Vroeger kon het nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu of vroeger, lelijk blijft het
![]()
Maar die moet subtiel zijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:19 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Je zeurt![]()
Er moet wel een vastknijplaagje zijn man.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Die moet vastpakbaar zijn, 1 goede laag waar nagels doorheen geboord kunnen worden. Ga naar de gym en laat de cardio apparaten met rustquote:Ghehe, ondanks prinseslook zo guyed out als watquote:Op maandag 2 januari 2012 20:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik vind die dingen altijd zo dopeNet als die heat reactive en glow in the dark jassen.
Ze hebben geen kleding voor vrouwen thoJe kunt het hebben.
![]()
Tevens ben ik zojuist mama geworden van een stuk of 70 ancistrussen, weet het L-nummer ervan niet. Ancistrussen zijn die raamplakvissen die algen eten.![]()
Vissen zijn leuk en handig omdat veel voortplanten = veel verkopen = winning.
Zojuist de laatste paar even uit het eiertrosje geholpen want die waren al de hele dag aan het kloten om eruit te komen, lukte net helemaal, heeft wel wat lachkickmomenten opgeleverdArme dingen.
![]()
![]()
70!? Ik heb er éénquote:Op maandag 2 januari 2012 21:08 schreef Phantomesse het volgende:
Tevens ben ik zojuist mama geworden van een stuk of 70 ancistrussen, weet het L-nummer ervan niet. Ancistrussen zijn die raamplakvissen die algen eten.![]()
Vissen zijn leuk en handig omdat veel voortplanten = veel verkopen = winning.
Zojuist de laatste paar even uit het eiertrosje geholpen want die waren al de hele dag aan het kloten om eruit te komen, lukte net helemaal, heeft wel wat lachkickmomenten opgeleverdArme dingen.
Ze zijn wel echt leuk.
Ik ga deze week kreeftjes kopenHehe truequote:Op maandag 2 januari 2012 21:05 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Die moet vastpakbaar zijn, 1 goede laag waar nagels doorheen geboord kunnen worden. Ga naar de gym en laat de cardio apparaten met rust
[..]
Ghehe, ondanks prinseslook zo guyed out als watJe kunt het hebben.
Ik heb ik ook wel veel 'meisje-meisje' kanten tho.
Oeh, die zou ik wel ineen aparte bak doen als je veel planten in je bak hebt, elke stengel zal er aan gaan geloven namelijk.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
70!? Ik heb er éénZe zijn wel echt leuk.
Ik ga deze week kreeftjes kopen
Wij hadden eerst hele mooie lotussen en andere dure planten in de grote bak, toen we kreeften namen waren die binnen een week allemaal kortgewiekt en dood. 100 euro aan goed groeiende planten weg door 15 euro aan kreeften![]()
Ik heb in de grote bak 1 grote L nummer, 1 van een cm of 15 en de ander is 10. Die van tien cm is echt mooi![]()
In de kleine bak 3 stuks kleinere maar ik weet niet welk nummer ze zijn dus ga ze op mp gooien voor 5 euro.![]()
Die plakvissen vind ik eng, straks gaan ze ergens aan je plakken.
En hey Sala, ook weer in het land der levenden.full stops and exclamation marks![]()
quote:Op maandag 2 januari 2012 21:17 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat the fuck zijn algenetende raamplakvissen..
quote:Op maandag 2 januari 2012 21:17 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat the fuck zijn algenetende raamplakvissen..Ah fijn datquote:Op maandag 2 januari 2012 21:14 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Oeh, die zou ik wel ineen aparte bak doen als je veel planten in je bak hebt, elke stengel zal er aan gaan geloven namelijk.
Wij hadden eerst hele mooie lotussen en andere dure planten in de grote bak, toen we kreeften namen waren die binnen een week allemaal kortgewiekt en dood. 100 euro aan goed groeiende planten weg door 15 euro aan kreeften![]()
Ik heb in de grote bak 1 grote L nummer, 1 van een cm of 15 en de ander is 10. Die van tien cm is echt mooi![]()
In de kleine bak 3 stuks kleinere maar ik weet niet welk nummer ze zijn dus ga ze op mp gooien voor 5 euro.Ik heb niet echt dure planten nu, dus dat is op zich niet zo'n probleem
Ik heb er ook één van zo'n 10cm en die is leukDie hele grote vind ik eng
quote:Op maandag 2 januari 2012 21:16 schreef krioro het volgende:
Die plakvissen vind ik eng, straks gaan ze ergens aan je plakken.
En hey Sala, ook weer in het land der levenden.![]()
Alleen als jij bepaalde lichaasdelen in het aquarium hangt ja, en dan vluchten ze eerder dan dat ze aan je gaan plakken
Het is 1 van mijn lievelingssoorten, zie vaak hele mooie maar ze zijn nogal duur en we hebben er al teveelGhehe, minder party jij!quote:Op maandag 2 januari 2012 21:16 schreef Sala-adin het volgende:
Heb vandaag bijna geen reet gedaan, zwaar weekendquote:Op maandag 2 januari 2012 21:17 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat the fuck zijn algenetende raamplakvissen..
Deze, en je hebt ze in heel veel kleuren en patronen.![]()
Ja viel mij ook al op, Sinji heeft ze ookquote:Op maandag 2 januari 2012 21:22 schreef Maisnon het volgende:
Die onderstebig smile
Maar iedereen hier heeft dus raamplakvissen what the
Ik hou van die grote het meestquote:Op maandag 2 januari 2012 21:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ah fijn datIk heb niet echt dure planten nu, dus dat is op zich niet zo'n probleem
Ik heb er ook één van zo'n 10cm en die is leukDie hele grote vind ik eng
![]()
Mja, ik ga je alvast vertellen dat het een zooi gaat worden in je bak.
Neem geen rivierkreeften want die beesten worden echt HUGE, zo groot dat ik er echt honger van kreeg als ik naar de bak keek en ik was stiekem ook een beetje bang voor ze.
Neem blauwe kreeftenDie heb ik ook heel lang gehad.
![]()
Ja die blauwe wil ik dus! Zijn wel duur volgens mijquote:Op maandag 2 januari 2012 21:24 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik hou van die grote het meest
Mja, ik ga je alvast vertellen dat het een zooi gaat worden in je bak.
Neem geen rivierkreeften want die beesten worden echt HUGE, zo groot dat ik er echt honger van kreeg als ik naar de bak keek en ik was stiekem ook een beetje bang voor ze.
Neem blauwe kreeftenDie heb ik ook heel lang gehad.
Ik zou naar een fesa gaan maar was uitverkocht, dus ik kon via iemand een kaartje regelen, kwam ik bij hem had 'ie hem al verkochtquote:echt een kuthoofd. Dus toen maar even mematties gechilld nog maar die waren allemaal zo gaar dat er geen zinnig woord meer uit kwam, toen ben ik maar weer naar huis gegaan.
Vissen zijn leuk johquote:Op maandag 2 januari 2012 21:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Kenker, ik haat vissen :p beetje staren. Tof..hebben allemaal eigen persoonlijkheden enzo, is best leuk om in de gaten te houden en als ik stoned ben doe ik vaak alle lichten uit, stoel erbij en dan drie uur lang naar het aquarium staren
Rustgevend wel.![]()
Neeman zijn goedkoopquote:Op maandag 2 januari 2012 21:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja die blauwe wil ik dus! Zijn wel duur volgens mijOp marktplaats heb je ze voor max 5 euro, ze jongen wel veel.
![]()
Half geslaagd dusquote:Op maandag 2 januari 2012 21:28 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik zou naar een fesa gaan maar was uitverkocht, dus ik kon via iemand een kaartje regelen, kwam ik bij hem had 'ie hem al verkochtecht een kuthoofd. Dus toen maar even mematties gechilld nog maar die waren allemaal zo gaar dat er geen zinnig woord meer uit kwam, toen ben ik maar weer naar huis gegaan.
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 januari 2012 21:30 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Neeman zijn goedkoopOp marktplaats heb je ze voor max 5 euro, ze jongen wel veel.
Hier bij zo'n winkel liggen ze voor 30.
naja ieder zn meuk joh, ik zou er iig niet mee thuis komen..toch liever iets wat je kan aaien en knuffelen :pquote:Op maandag 2 januari 2012 21:28 schreef Phantomesse het volgende:
[..
[..]
Vissen zijn leuk johhebben allemaal eigen persoonlijkheden enzo, is best leuk om in de gaten te houden en als ik stoned ben doe ik vaak alle lichten uit, stoel erbij en dan drie uur lang naar het aquarium staren
Rustgevend wel.![]()
Ja had er 2. En had ook 2 hele toffe witte parelmoer achtige dingen die maakte echt pirouetten in het aquarium.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
JIJ OOK
Fernandes Raamplakvissen SC
Ik zal jou eens aaien en knuffelen.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
naja ieder zn meuk joh, ik zou er iig niet mee thuis komen..toch liever iets wat je kan aaien en knuffelen :pfull stops and exclamation marks![]()
Ik ook hoor, na een maand had ik er ook alweer genoeg van en heb ik de hele zooi verkocht en een hamster genomenquote:Op maandag 2 januari 2012 21:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
naja ieder zn meuk joh, ik zou er iig niet mee thuis komen..toch liever iets wat je kan aaien en knuffelen :p
Zijn dat die pokémon-achtige dingenquote:Op maandag 2 januari 2012 21:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En had ook 2 hele toffe witte parelmoer achtige dingen die maakte echt pirouetten in het aquarium.?
Haha ze lijken er wel op ja.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zijn dat die pokémon-achtige dingen?
Oh nee geen axolotl, die wou ik wel halen maar toen ik in Arnhem bij zo'n zaak kwam zag ik dat die beesten echt huge werden.quote:
Whehe, die beesten zijn zo lelijk dat ze leuk zijnquote:Op maandag 2 januari 2012 22:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh nee geen axolotl, die wou ik wel halen maar toen ik in Arnhem bij zo'n zaak kwam zag ik dat die beesten echt huge werden.
Het is leuk! Nu heb je echt die secretaresse/leraressenlookquote:Op maandag 2 januari 2012 22:31 schreef Phantomesse het volgende:
Op de foto is het veel leuker dan in het echt hoor:
[ afbeelding ]
Duckface alles.
Kaolo, maand binnen blijven weldit ziet er echt niet uit. Vorig jaar zat 'ie veel mooier
Even ter illustratie (ik was wel net paar dagen ervoor geopereerd dus zag er kaolo brak uit)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankje. Ja, daarom heb ik spijtquote:Op maandag 2 januari 2012 22:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Het is leuk! Nu heb je echt die secretaresse/leraressenlookIk laat de rode lippenstift, nagellak en taillerokken wel even achterwege.
![]()
whehe ik vind t wel leuk staan hoor. En dat porno-ish valt reuze meequote:Op maandag 2 januari 2012 22:31 schreef Phantomesse het volgende:
[ afbeelding ]
Duckface alles.![]()
![]()
Ik heb het even op FB gepleurd en krijg nu allemaal apps van gasten over deze lookquote:Op maandag 2 januari 2012 22:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
whehe ik vind t wel leuk staan hoor. En dat porno-ish valt reuze meeTijd voor een nieuw nummer wel.
![]()
ghehe, rare gasten ken jij danquote:Op maandag 2 januari 2012 22:51 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik heb het even op FB gepleurd en krijg nu allemaal apps van gasten over deze lookTijd voor een nieuw nummer wel.
gevalletjes kijken teveel secretaresseporn
![]()
Geefbare coupe.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:31 schreef Phantomesse het volgende:
[ afbeelding ]
Duckface alles.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Mja ze appen me sowieso wel iets te vaak, echter nu is het aan als een telefooncentrale. Niet dat negeren helpt ofzo... gewoon stug door blijven lullen tegen mequote:Op maandag 2 januari 2012 23:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ghehe, rare gasten ken jij dangevalletjes kijken teveel secretaresseporn
![]()
![]()
Wat, zijn het vrienden van je of volslagen vreemden?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:12 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Mja ze appen me sowieso wel iets te vaak, echter nu is het aan als een telefooncentrale. Niet dat negeren helpt ofzo... gewoon stug door blijven lullen tegen me
Bovendien kan je ze blokkeren op whatsapp![]()
Blackberries, kutdingen goddamn
Truequote:![]()
In bad liggen met goede muziek, wijn en oreo's
[ Bericht 30% gewijzigd door Juminelle op 03-01-2012 00:10:00 ]There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Is je boiler alweer gemacht dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
True![]()
In bad liggen met goede muziek, wijn en oreo's
![]()
![]()
Nopequote:Ik zit in de jacuzzi en dat gaat niet via de ketel.
Lijkt me kut met dit weer man ;P Koud hoofd, rest van je lichaam warm. Zodra je eruitkomt meteen naar binnen sprinten anders bevrorenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
NopeIk zit in de jacuzzi en dat gaat niet via de ketel
Naja je moet t er maar mee doen he
![]()
Heeeerlijk juist met dit weer. Stond net in m'n bikini buiten om die kap eraf te halen en ik had het nieteens koudquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lijkt me kut met dit weer man ;P Koud hoofd, rest van je lichaam warm. Zodra je eruitkomt meteen naar binnen sprinten anders bevrorenNaja je moet t er maar mee doen he
Sta echt op het punt dat ding door een ruit te smijten.quote:
Niet doen! Ik heb 'm ooit tegen m'n kast aan gegooid en dat ging niet goedquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Sta echt op het punt dat ding door een ruit te smijten.
Speciale blackberrybundel nodig hebben om whatsapp te kunnen gebruiken, ga wegh.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Niet doen! Ik heb 'm ooit tegen m'n kast aan gegooid en dat ging niet goed
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Heeeerlijk juist met dit weer. Stond net in m'n bikini buiten om die kap eraf te halen en ik had het nieteens koud![]()
![]()
![]()
......![]()
Whehe ja ik weet ook niet hoe het kan, ik heb 't normaal áltijd koudquote:
Of je bent er gewoon aan gewend omdat je kachel het niet meer doetquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe ja ik weet ook niet hoe het kan, ik heb 't normaal áltijd koud![]()
![]()
goeienacht
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P![]()
Dayumn gurlquote:Op maandag 2 januari 2012 22:31 schreef Phantomesse het volgende:
[ afbeelding ]
Duckface alles.![]()
![]()
Hahaha trouwens, ik ging zoeken naar pics van die Axolotl omdat het rare beesten zijn, kom ik een topic tegen ergens op internet over allerlei vreemde beesten, staat deze er ook tussen.
Now look at this bloodclat![]()
![]()
Hehe staat je goed welquote:Op maandag 2 januari 2012 22:31 schreef Phantomesse het volgende:
[ afbeelding ]
Duckface alles.. Geinig nagellak kleurtje ook
En dit weer inderdaad! Binnenblijven en films kijken![]()
![]()
Eens, pony staat je goed phanto!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hehe staat je goed wel. Geinig nagellak kleurtje ook
En dit weer inderdaad! Binnenblijven en films kijken![]()
Klaar met werken, series aangezet, in bed gekropen en kom er niet meer uit.
Halve dagen werkenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Eens, pony staat je goed phanto!Klaar met werken, series aangezet, in bed gekropen en kom er niet meer uit.
Welke serie ga je kijken??
![]()
Ja echt heerlijk, vooral als je alleen de ochtend hoeft, hele dag lekker niksenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Halve dagen werkenWelke serie ga je kijken??
Heb nu Pretty Little Liars op staan, weet niet of je dat kent?
Ja ik heb ooit de pilot bekeken, verder niet eigenlijk. Weet er niet veel meer van, iets met een geheime lesbische relatie is het enige wat is blijven hangenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja echt heerlijk, vooral als je alleen de ochtend hoeft, hele dag lekker niksenHeb nu Pretty Little Liars op staan, weet niet of je dat kent?
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:42 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja ik heb ooit de pilot bekeken, verder niet eigenlijk. Weet er niet veel meer van, iets met een geheime lesbische relatie is het enige wat is blijven hangen![]()
Leuke serie, en met goede vrouwelijke eyecandy.
Hey y'all.Bella is net weg gevlogen.quote:
![]()
Morgen dit pornoding in ontvangst nemen.
Is dat de galaxy s 2? Zo ja hele fijne telefoon.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen dit pornoding in ontvangst nemen.
Yeah, morgen dat ding compleet uitwonen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is dat de galaxy s 2? Zo ja hele fijne telefoon.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Je mag mij wel compleet .. Nee never mind.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Yeah, morgen dat ding compleet uitwonen.All good things are wild and free.![]()
Jezus Christus, ik breng die perv opmerkingen tenminste nog met enig niveauquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je mag mij wel compleet .. Nee never mind..
Ben gewoon tevreden met m'n BlackBerry hoor, kan pingen, WhatsAppen, bellen, sms'en en FOK!ken, all I need.
![]()
Weer waardoor je joint tussen je lippen vandaan waait.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Weer waardoor de lippen van tli er tussenuit waaien.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Weer waardoor je joint tussen je lippen vandaan waait.![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weer waardoor de lippen van tli er tussenuit waaien.!
All good things are wild and free.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: