quote:Op maandag 2 januari 2012 21:17 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat the fuck zijn algenetende raamplakvissen..
Ah fijn datquote:Op maandag 2 januari 2012 21:14 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Oeh, die zou ik wel ineen aparte bak doen als je veel planten in je bak hebt, elke stengel zal er aan gaan geloven namelijk.
Wij hadden eerst hele mooie lotussen en andere dure planten in de grote bak, toen we kreeften namen waren die binnen een week allemaal kortgewiekt en dood. 100 euro aan goed groeiende planten weg door 15 euro aan kreeften![]()
Ik heb in de grote bak 1 grote L nummer, 1 van een cm of 15 en de ander is 10. Die van tien cm is echt mooi![]()
In de kleine bak 3 stuks kleinere maar ik weet niet welk nummer ze zijn dus ga ze op mp gooien voor 5 euro.
quote:Op maandag 2 januari 2012 21:16 schreef krioro het volgende:
Die plakvissen vind ik eng, straks gaan ze ergens aan je plakken.
En hey Sala, ook weer in het land der levenden.
Ghehe, minder party jij!quote:Op maandag 2 januari 2012 21:16 schreef Sala-adin het volgende:
Heb vandaag bijna geen reet gedaan, zwaar weekend
Ja viel mij ook al op, Sinji heeft ze ookquote:Op maandag 2 januari 2012 21:22 schreef Maisnon het volgende:
Die onderstebig smile
Maar iedereen hier heeft dus raamplakvissen what the
Ik hou van die grote het meestquote:Op maandag 2 januari 2012 21:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ah fijn datIk heb niet echt dure planten nu, dus dat is op zich niet zo'n probleem
Ik heb er ook één van zo'n 10cm en die is leukDie hele grote vind ik eng
![]()
Ja die blauwe wil ik dus! Zijn wel duur volgens mijquote:Op maandag 2 januari 2012 21:24 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik hou van die grote het meest
Mja, ik ga je alvast vertellen dat het een zooi gaat worden in je bak.
Neem geen rivierkreeften want die beesten worden echt HUGE, zo groot dat ik er echt honger van kreeg als ik naar de bak keek en ik was stiekem ook een beetje bang voor ze.
Neem blauwe kreeftenDie heb ik ook heel lang gehad.
Ik zou naar een fesa gaan maar was uitverkocht, dus ik kon via iemand een kaartje regelen, kwam ik bij hem had 'ie hem al verkochtquote:
Vissen zijn leuk johquote:Op maandag 2 januari 2012 21:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Kenker, ik haat vissen :p beetje staren. Tof..
Neeman zijn goedkoopquote:Op maandag 2 januari 2012 21:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja die blauwe wil ik dus! Zijn wel duur volgens mij
Half geslaagd dusquote:Op maandag 2 januari 2012 21:28 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik zou naar een fesa gaan maar was uitverkocht, dus ik kon via iemand een kaartje regelen, kwam ik bij hem had 'ie hem al verkochtecht een kuthoofd. Dus toen maar even mematties gechilld nog maar die waren allemaal zo gaar dat er geen zinnig woord meer uit kwam, toen ben ik maar weer naar huis gegaan.
quote:Op maandag 2 januari 2012 21:30 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Neeman zijn goedkoopOp marktplaats heb je ze voor max 5 euro, ze jongen wel veel.
naja ieder zn meuk joh, ik zou er iig niet mee thuis komen..toch liever iets wat je kan aaien en knuffelen :pquote:Op maandag 2 januari 2012 21:28 schreef Phantomesse het volgende:
[..
[..]
Vissen zijn leuk johhebben allemaal eigen persoonlijkheden enzo, is best leuk om in de gaten te houden en als ik stoned ben doe ik vaak alle lichten uit, stoel erbij en dan drie uur lang naar het aquarium staren
Rustgevend wel.
Ja had er 2. En had ook 2 hele toffe witte parelmoer achtige dingen die maakte echt pirouetten in het aquarium.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
JIJ OOK
Fernandes Raamplakvissen SC
Ik zal jou eens aaien en knuffelen.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
naja ieder zn meuk joh, ik zou er iig niet mee thuis komen..toch liever iets wat je kan aaien en knuffelen :p
Ik ook hoor, na een maand had ik er ook alweer genoeg van en heb ik de hele zooi verkocht en een hamster genomenquote:Op maandag 2 januari 2012 21:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
naja ieder zn meuk joh, ik zou er iig niet mee thuis komen..toch liever iets wat je kan aaien en knuffelen :p
Zijn dat die pokémon-achtige dingenquote:Op maandag 2 januari 2012 21:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En had ook 2 hele toffe witte parelmoer achtige dingen die maakte echt pirouetten in het aquarium.
Haha ze lijken er wel op ja.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zijn dat die pokémon-achtige dingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |