Is een Moluks ding denk ikquote:Op maandag 2 januari 2012 20:17 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Iemand die niet haat op Stone Island!
hoops?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Mjah, bij horloges hangt het ook erg van je postuur af hoe groot het lijkt.
En grote hoops bij vrouwen, ik houd ervan.(verder ook geen grote-sieraden-fan)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:22 schreef krioro het volgende:
[..]O bleh, ik vind dat echt iets voor bijlmernegerinnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt, ja. Enige kleding ter wereld (naast de ruimtepakken van NASA) waar glasvezel in zitquote:Op maandag 2 januari 2012 20:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Is een Moluks ding denk ikMannen met die jassen
![]()
Dat is die jas met glasvezel toch?
Héquote:Op maandag 2 januari 2012 20:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
O bleh, ik vind dat echt iets voor bijlmernegerinnen
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
O bleh, ik vind dat echt iets voor bijlmernegerinnen
Ik eigenlijk ook maar nu ga ik niet nog een keer editen.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hé! Al vind ik die met die diamantjes ook spuuglelijk ja
Nee oke bijlmernegerinnen dragen ditquote:Op maandag 2 januari 2012 20:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hé! Al vind ik die met die diamantjes ook spuuglelijk ja
Ik vind die dingen altijd zo dopequote:Op maandag 2 januari 2012 20:23 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Klopt, ja. Enige kleding ter wereld (naast de ruimtepakken van NASA) waar glasvezel in zit.
Vriend van mij heeft die ice jacket, alleen is hij eigenlijk altijd gewoon 1 kleurquote:Op maandag 2 januari 2012 20:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik vind die dingen altijd zo dopeNet als die heat reactive en glow in the dark jassen.
Ze hebben geen kleding voor vrouwen tho
Whehe, ook fijnquote:Op maandag 2 januari 2012 20:26 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft die ice jacket, alleen is hij eigenlijk altijd gewoon 1 kleur.
Ja die vind ik ook lelijk. Vroeger kon het nog.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee oke bijlmernegerinnen dragen dit
[ afbeelding ]
Le ordinair
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook lelijk. Vroeger kon het nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu of vroeger, lelijk blijft het
Maar die moet subtiel zijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:19 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Je zeurt![]()
Er moet wel een vastknijplaagje zijn man.
Die moet vastpakbaar zijn, 1 goede laag waar nagels doorheen geboord kunnen worden. Ga naar de gym en laat de cardio apparaten met rustquote:
Ghehe, ondanks prinseslook zo guyed out als watquote:Op maandag 2 januari 2012 20:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik vind die dingen altijd zo dopeNet als die heat reactive en glow in the dark jassen.
Ze hebben geen kleding voor vrouwen tho
70!? Ik heb er éénquote:Op maandag 2 januari 2012 21:08 schreef Phantomesse het volgende:
Tevens ben ik zojuist mama geworden van een stuk of 70 ancistrussen, weet het L-nummer ervan niet. Ancistrussen zijn die raamplakvissen die algen eten.![]()
Vissen zijn leuk en handig omdat veel voortplanten = veel verkopen = winning.
Zojuist de laatste paar even uit het eiertrosje geholpen want die waren al de hele dag aan het kloten om eruit te komen, lukte net helemaal, heeft wel wat lachkickmomenten opgeleverdArme dingen.
Hehe truequote:Op maandag 2 januari 2012 21:05 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Die moet vastpakbaar zijn, 1 goede laag waar nagels doorheen geboord kunnen worden. Ga naar de gym en laat de cardio apparaten met rust
[..]
Ghehe, ondanks prinseslook zo guyed out als watJe kunt het hebben.
Oeh, die zou ik wel ineen aparte bak doen als je veel planten in je bak hebt, elke stengel zal er aan gaan geloven namelijk.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
70!? Ik heb er éénZe zijn wel echt leuk.
Ik ga deze week kreeftjes kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |