Ik sta op die foto kauwend op kauwgom.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, ik bukte. Speciaal omdat ik groter ben dan Phan en SalaChoco moet die foto van mij hem en phan posten dan zie je het goed
Autistenfeestje toch.quote:
Boeieuhquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik sta op die foto kauwend op kauwgom.Kijkende van: Teh fuck doe ik hier?
Ik vind sala er als een mooiboy bijstaanquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Phan staat op die foto alsof ze 5 seconden daarvoor nog zei van "Hey! Jullie zijn toch die comedian en die rapper? Mag ik met jullie op de foto?"
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Phan staat op die foto alsof ze 5 seconden daarvoor nog zei van "Hey! Jullie zijn toch die comedian en die rapper? Mag ik met jullie op de foto?"
![]()
Wat is je mail?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:54 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik weet nooit zo goed hoe ik moet kijken op spontane foto's als ik lam ben
Vas, pass ff al die foto's naar mij.
Whehe, oke spoiler kan je weer weghalen hoorquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:58 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
[/spoiler]
Mijn telefoon is nu voorzien van 7 uur aan Dirty House mixes
Huhquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:05 schreef Chocolatebear het volgende:
-Helaas, je hebt de tetten gemist-
Had je dat gemist? Op een gegeven moment trok ik mijn shirt uit en showde ik mijn tetten.quote:
Grapjas!quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Had je dat gemist? Op een gegeven moment trok ik mijn shirt uit en showde ik mijn tetten.
Zelfde tli!quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:33 schreef tliciouz het volgende:
Iedereen hier alvast een heel gelukkig nieuwjaar toe gewenst!
Puur draaien, problem solved.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:01 schreef Phantomesse het volgende:
Vier uurtjes nog ja, mijn latste productieve ding dit jaar zal zijn; alcohol inschenken voor mezelf en anderen, en jonko's draaien, wat me bij punt twee brengt. Het is mij ter attentie gekomen dat ik nog maar 1 sigaret heb, en zo'n beetje alles straks gesloten is.
Problem? Problem.
jij ook titi.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:33 schreef tliciouz het volgende:
Iedereen hier alvast een heel gelukkig nieuwjaar toe gewenst!
Same herequote:Op zaterdag 31 december 2011 20:25 schreef Phantomesse het volgende:
Kun je baarmoeders ook doneren? Ik wil de mijne niet meer
Jij ook men!quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:28 schreef Chocolatebear het volgende:
Gelukkig nieuwjaar en een fijne jaarwisseling alvast. Ga heerlijk crack vanavond.
Ik heb net gechecked en ben nog steeds armquote:Op zondag 1 januari 2012 12:39 schreef Chocolatebear het volgende:
Lekker hoor, wakker worden wetend dat je miljonair bent.
Tevens. 1e topic van... 2012! *O*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |