abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93342505
Anno 2011 wordt de herenstring volgens mij steeds minder een taboe en dat is ook wel te merken als je tegenwoordig bij de herenafdeling ondermode rondloopt (er liggen altijd wel enkele strings bij). Dan heb ik het natuurlijk niet over die lelijke iniministrings die je voorheen wel eens zag icm een overbehaard figuur, maar over de wat modernere herenstrings van Bruno Banani, Clever, Candyman, Armani en Olaf Benz die wel leuk staan en die voor heren zijn gemaakt.

Heb zelf naast een hele lading boxershorts sinds een tijdje ook wat leuke strings in de kast liggen. M'n vriendin is er ook over te spreken en ziet me er dan ook graag in rondlopen (want dat voelt zo lekker zegt ze dan haha). Moet wel zeggen dat ik m'n beenhaar wel trim, want met zo'n tapijt aan je benen ziet het er natuurlijk nog steeds niet uit.

Enkele leuke en sportieve strings:

Mocht je zelf nog leuke strings hebben of vind je bepaalde modellen leuk voor mannen dan kun je ze hier natuurlijk posten. Mocht je het niets vinden dan kan dat natuurlijk ook, maar ga dan geen afbeeldingen posten van ranzige gaylords die in hun woonkamer staan te poseren oid. Bij voorbaat dank zullen we maar zeggen :).
  Forum Admin zaterdag 26 februari 2011 @ 11:51:02 #2
58651 crew  murp
murp
pi_93342598
als je alleen maar :') kan posten, post dan gewoon niet
pi_93342856
Vind het niet erg dat mensen hier willen delen dat ze het niks vinden met behulp van een smiley, maar onderbouw het dan wel, want dan kunnen we erover discussiëren.

Ik bedoel:
vind je het niks omdat je het nog nooit heb geprobeerd ?
vind je het niks als groepsdier omdat je bang bent dat je vrienden het niks vinden ?
vind je het niks als groepsdier omdat je hebt gehoord dat je gay wordt als je een string in de kast hebt liggen ?
vind je het niks omdat je graag 3 dagen in dezelfde boxershort rondloopt en dit niet ziet zitten met een string ?
vind je het niks omdat je uit countryland komt waar zelfs vrouwen zich nog niet scheren ?
pi_93343012
@ MariaEtcetera
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar Bruno Banani is een redelijk bekend merk dat naast ondergoed nog veel meer maakt XD.
pi_93343073
Ja leuk die emancipatie, maar ik vind een string toch te vrouwelijk voor een man to be honest.
De string is uitgevonden omdat je dan geen pantylines ziet onder strakke jurkjes-rokjes-broeken etc. Kleding die heel strak om de billen zit van mannen vind ik ook niet bijzonder mooi.

Let a woman be a woman and a man be a man, maar hey, als jij het wél mooi vind en lekker vind zitten, gewoon lekker doen wat je zelf wilt. Het is een kwestie van smaak.
pi_93343108
Ik vind strings voor mannen er gewoon echt niet uitzien.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 12:09:33 #7
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93343176
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:04 schreef MrTorrini het volgende:
@ MariaEtcetera
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar Bruno Banani is een redelijk bekend merk dat naast ondergoed nog veel meer maakt XD.
Gewoon, uit Noord Holland! Maar ja, ik verdiep me niet zo in de kledingmerken tbh :P Het is in deze context best wel grappig, toch? :+

Oh en wat betreft je vraag om verheldering: ik vind het gewoon niet leuk staan. En ik krijg er associaties bij van mannen die bovengemiddeld veel met hun uiterlijk / merken bezig zijn en persoonlijk hou ik daar niet zo van. Mag wel wat nonchalanter, en dan zonder veter in de bilspleet >:O
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_93343219
bij vrouwenstrings ben ik ook geen fan van de veter in de bilspleet, dat kan heus met iets meer stof!!
pi_93343580
Mijn vriend kan ook weer omkeren als hij een string aanheeft, ik vind het gewoon echt niet mooi staan bij een man. Bij een vrouw ook alleen maar als ze er billen voor heeft.
pi_93343611
opgeschoond
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_93343632
Sorry hoor, maar het woord niks heeft zonder uitleg geen betekenis net zoals mooi en lelijk weinig toevoegen als je niet aangeeft waarom iets mooi of lelijk is.

Ik neem daarom aan dat de groepsdier gevallen in dit geval opgaan (niet aanvallend bedoelt trouwens).
pi_93343670
Bovenstaande mag weer weg trouwens aangezien de rest ook is verwijderd :).
pi_93343671
Ik vind een string typisch iets voor vrouwen en niet voor mannen eigenlijk. Misschien lullig om te zeggen, maar het staat gewoon niet sexy, zoals je in de titel aangeeft van wel.

Oh, ik moest meer inhoud geven aan mijn mening.

Oké. Ik vind dat een string de vrouwelijke vormen beter laat uitkomen. Verder vind ik de billen van een man ook niet mooi (meestal omdat die ook behaard zijn :') ), of gewoon zo plat als een dubbeltje.

Verder geeft het mij een raar gevoel omdat ik zelf strings draag, en ik zou dan denken als mijn vriend die zou dragen dat ie nog wel meer vrouwenkleding van me zou willen dragen.. Tuurlijk zijn er nu mannelijke versies van die strings..

Het dik gedrukte zorgt er het meest voor dat ik het niet sexy vind.
Always live your life with full happiness and laughter ;)
  zaterdag 26 februari 2011 @ 12:30:34 #14
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93343870
Torrini, je zal deels vast wel gelijk hebben hoor. Mensen zijn kuddediertjes. En het is idd deel van genderconventies dat strings wel voor vrouwen zouden zijn en niet voor mannen - het past niet bij ons beeld van mannelijkheid, ofwel hoe mannen zouden 'moeten' zijn. Smaak wordt daardoor natuurlijk beinvloed.

Dus als jij genderconventies wilt doorbreken door lekker wel mannenstrings te dragen als je die dingen leuk vindt, good for you! Ik denk alleen dat je weinig medestanders zal vinden voorlopig.

Ik vind het zelf overigens dan nog steeds niet zo wat, maar ja, ik vind het bij vrouwen ook niet geweldig :+ Moet altijd denken aan wat een vriendinnetje ooit zei: "Ah, kan je flossen na het poepen". :')

</serieuzige reactie>
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_93343943
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:06 schreef MarMar het volgende:
Ja leuk die emancipatie, maar ik vind een string toch te vrouwelijk voor een man to be honest.
De string is uitgevonden omdat je dan geen pantylines ziet onder strakke jurkjes-rokjes-broeken etc. Kleding die heel strak om de billen zit van mannen vind ik ook niet bijzonder mooi.

Let a woman be a woman and a man be a man, maar hey, als jij het wél mooi vind en lekker vind zitten, gewoon lekker doen wat je zelf wilt. Het is een kwestie van smaak.
Je slaat de spijker op zijn kop. :)
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
pi_93344011
@RianaLuna
Kijk daar hebben we wat aan :).

Ben het wel met je eens dat het niet staat als mannen hun billen niet scheren. Indien ze dit wel bijhouden en een normale ronde kont hebben vind ik persoonlijk dat een string dan best mooi kan staan omdat deze de rondingen dan versterkt net zoals een string bij veel vrouwen doet. Zegmaar zoiets:

Mocht je natuurlijk niet echt een mooie kont hebben of geen zin hebben om te scheren/trimmen dan vind ik een string ook voor geen meter staan, maar dit is bij vrouwenbillen natuurlijk hetzelfde.
pi_93344073
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:35 schreef MrTorrini het volgende:
@RianaLuna
Kijk daar hebben we wat aan :).

Ben het wel met je eens dat het niet staat als mannen hun billen niet scheren. Indien ze dit wel bijhouden en een normale ronde kont hebben vind ik persoonlijk dat een string dan best mooi kan staan omdat deze de rondingen dan versterkt net zoals een string bij veel vrouwen doet. Zegmaar zoiets:

[ afbeelding ]

Mocht je natuurlijk niet echt een mooie kont hebben of geen zin hebben om te scheren/trimmen dan vind ik een string ook voor geen meter staan, maar dit is bij vrouwenbillen natuurlijk hetzelfde.
Mooie billen, maar ik zou ze echt mooier vinden in een strakke boxer.
Maar verder moet iedereen lekker zelf weten wat hij draagt, als je je er lekker in voelt, go for it.
pi_93344249
Om dat laatste gaat het natuurlijk :). Moet trouwens zeggen dat de strings voor mij ook vooral slaapkamerondergoed zijn omdat zowel m'n vriendin als ik het bij elkaar leuk vinden staan. Overdag loop ik in 90% van de gevallen in een boxershort rond tenzij ik in de zomer een linnen broek aan heb oid.
pi_93355318
Ik vind dit het absolute voorbeeld van vreselijk. Bij vrouwen vind ik het al niks, maar bij mannen. Nee. Niet omdat het niet 'hoort' maar omdat een man een man is en hopelijk ook geen rokjes, sokjes of bhtjes gaat dragen. En het zit ook niet lekker, dus de enige reden is aandachtsgeil.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_93356929
Als je een goede maat koopt merk je amper dat je hem aan hebt moet ik zeggen. Draag ze overigens vooral omdat m'n vriendin het leuk vind en omdat ik het ook wel leuk vind om samen als een soort unisex in bed te liggen. Maar goed, als je strings bij vrouwen al niks vind kan ik begrijpen dat je het bij mannen ook niks vind.

Valt me trouwens op dat ik één van de weinige ben die het wel wat vind en/of zegt dat ze naast alle shorts 1 of 2 strings in de kast hebben liggen. Had wel grotendeels negatieve reacties verwacht, maar toch ook zeker een paar positieve. Als ik namelijk in mijn eigen vriendengroep rondkijk zijn er zeker een aantal bij die samen met vriendinlief ook graag af en toe strings dragen of hier mee hebben geëxperimenteerd (zijn altijd leuke verjaardagsonderwerpen haha). Maar goed, misschien heb ik een rare vriendengroep dat kan natuurlijk ook :D.
pi_93357328
Ja uuuuh, bij de mannenbipzen die hier gepost worden denk ik wel hmmmmnomnomnom, maar ik ben de irl mannenbipz nog niet tegengekomen die ik er graag in zou zien... Afgezien van de vraag of ik me kan voorstellen opgewonden te worden van een man die zoiets draagt... Ik stel me daar toch een beetje een overdreven ijdeltuitje bij voor, wellicht ten onrechte.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_93368354
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:24 schreef RianaLuna het volgende:
Ik vind een string typisch iets voor vrouwen en niet voor mannen eigenlijk. Misschien lullig om te zeggen, maar het staat gewoon niet sexy, zoals je in de titel aangeeft van wel.

Oh, ik moest meer inhoud geven aan mijn mening.

Oké. Ik vind dat een string de vrouwelijke vormen beter laat uitkomen. Verder vind ik de billen van een man ook niet mooi (meestal omdat die ook behaard zijn :') ), of gewoon zo plat als een dubbeltje.

Verder geeft het mij een raar gevoel omdat ik zelf strings draag, en ik zou dan denken als mijn vriend die zou dragen dat ie nog wel meer vrouwenkleding van me zou willen dragen.. Tuurlijk zijn er nu mannelijke versies van die strings..

Het dik gedrukte zorgt er het meest voor dat ik het niet sexy vind.
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 18:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja uuuuh, bij de mannenbipzen die hier gepost worden denk ik wel hmmmmnomnomnom, maar ik ben de irl mannenbipz nog niet tegengekomen die ik er graag in zou zien... Afgezien van de vraag of ik me kan voorstellen opgewonden te worden van een man die zoiets draagt... Ik stel me daar toch een beetje een overdreven ijdeltuitje bij voor, wellicht ten onrechte.
Jullie hebben nog nooit goeie mannenbillen gezien...
Le deuxième sexe
pi_93371442
:|W
  Trouwste user 2022 zondag 27 februari 2011 @ 00:08:09 #24
7889 tong80
Spleenheup
pi_93372496
herenstrings :D

Ik draag tegenwoordig door overgewicht een sport BH.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 27 februari 2011 @ 00:12:51 #25
324060 RianaLuna
Blessed be :)
pi_93372751
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 22:40 schreef ad0rable het volgende:

[..]

[..]

Jullie hebben nog nooit goeie mannenbillen gezien...
Alleen nog behaarde tot nu toe idd.. Laat maar zien :P
Always live your life with full happiness and laughter ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')