Gewoon, uit Noord Holland! Maar ja, ik verdiep me niet zo in de kledingmerken tbhquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:04 schreef MrTorrini het volgende:
@ MariaEtcetera
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar Bruno Banani is een redelijk bekend merk dat naast ondergoed nog veel meer maakt XD.
Je slaat de spijker op zijn kop.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:06 schreef MarMar het volgende:
Ja leuk die emancipatie, maar ik vind een string toch te vrouwelijk voor een man to be honest.
De string is uitgevonden omdat je dan geen pantylines ziet onder strakke jurkjes-rokjes-broeken etc. Kleding die heel strak om de billen zit van mannen vind ik ook niet bijzonder mooi.
Let a woman be a woman and a man be a man, maar hey, als jij het wél mooi vind en lekker vind zitten, gewoon lekker doen wat je zelf wilt. Het is een kwestie van smaak.
Mooie billen, maar ik zou ze echt mooier vinden in een strakke boxer.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:35 schreef MrTorrini het volgende:
@RianaLuna
Kijk daar hebben we wat aan.
Ben het wel met je eens dat het niet staat als mannen hun billen niet scheren. Indien ze dit wel bijhouden en een normale ronde kont hebben vind ik persoonlijk dat een string dan best mooi kan staan omdat deze de rondingen dan versterkt net zoals een string bij veel vrouwen doet. Zegmaar zoiets:
[ afbeelding ]
Mocht je natuurlijk niet echt een mooie kont hebben of geen zin hebben om te scheren/trimmen dan vind ik een string ook voor geen meter staan, maar dit is bij vrouwenbillen natuurlijk hetzelfde.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:24 schreef RianaLuna het volgende:
Ik vind een string typisch iets voor vrouwen en niet voor mannen eigenlijk. Misschien lullig om te zeggen, maar het staat gewoon niet sexy, zoals je in de titel aangeeft van wel.
Oh, ik moest meer inhoud geven aan mijn mening.
Oké. Ik vind dat een string de vrouwelijke vormen beter laat uitkomen. Verder vind ik de billen van een man ook niet mooi (meestal omdat die ook behaard zijn), of gewoon zo plat als een dubbeltje.
Verder geeft het mij een raar gevoel omdat ik zelf strings draag, en ik zou dan denken als mijn vriend die zou dragen dat ie nog wel meer vrouwenkleding van me zou willen dragen.. Tuurlijk zijn er nu mannelijke versies van die strings..
Het dik gedrukte zorgt er het meest voor dat ik het niet sexy vind.
Jullie hebben nog nooit goeie mannenbillen gezien...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja uuuuh, bij de mannenbipzen die hier gepost worden denk ik wel hmmmmnomnomnom, maar ik ben de irl mannenbipz nog niet tegengekomen die ik er graag in zou zien... Afgezien van de vraag of ik me kan voorstellen opgewonden te worden van een man die zoiets draagt... Ik stel me daar toch een beetje een overdreven ijdeltuitje bij voor, wellicht ten onrechte.
Alleen nog behaarde tot nu toe idd.. Laat maar zienquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:40 schreef ad0rable het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben nog nooit goeie mannenbillen gezien...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |