Ik heb net gechecked en ben nog steeds armquote:Op zondag 1 januari 2012 12:39 schreef Chocolatebear het volgende:
Lekker hoor, wakker worden wetend dat je miljonair bent.
Tevens. 1e topic van... 2012! *O*
quote:Op zondag 1 januari 2012 14:13 schreef Chocolatebear het volgende:
Je bent een kankerlijer wanneer: Je een camera nakt op iemand zijn huisfeestje.
Aso zegquote:Op zondag 1 januari 2012 14:13 schreef Chocolatebear het volgende:
Zo goed als, waren 4 mensen die het zouden kunnen hebben gedaan. Wat een smiecht ben je als je dit flikt......quote:Op zondag 1 januari 2012 15:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]Naaistreek. Weet je zeker dat hij gejat is en niet daar nog ergens ligt?
ah nee, waren dat mensen die je niet kende of..?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zo goed als, waren 4 mensen die het zouden kunnen hebben gedaan. Wat een smiecht ben je als je dit flikt......
Vrienden van vrienden ja.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ah nee, waren dat mensen die je niet kende of..?
Inderdaad.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:13 schreef Chocolatebear het volgende:
Dat is echt fokop man.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:13 schreef Chocolatebear het volgende:
Dit ben ik ook aan het doen, m'n hoofd tolt nog steedsquote:Op zondag 1 januari 2012 19:05 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben nu gewoon dik veel mandarijntjes aan het eten om boven water te komen
Zo mag ik het horen dWctje! Ik doe met je mee.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik zit aan één stuk door te drinken nog, melk, appelsap en dubbelfrisss passeren de revue. En zo gewoon weer zuipen.
Beter was het vandaag zaterdag, 't is morgen alweer maandagquote:Op zondag 1 januari 2012 19:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen dWctje! Ik doe met je mee.
Gewoon doorgaan doordeweeksquote:Op zondag 1 januari 2012 19:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beter was het vandaag zaterdag, 't is morgen alweer maandag. [/burgerlijk]
Mandarijnen? Waarom geen water drinken dan?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:05 schreef Maisnon het volgende:
Lekker begin zo Choco, beetje jammer
Wel een gelukkig nieuwjaar gewenst iedereenvol brakheid en teruggevonden camera's.
Ik ben nu gewoon dik veel mandarijntjes aan het eten om boven water te komen
Zit fructose in, en dat helpt bij de afbraak van alcohol in je lichaam.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mandarijnen? Waarom geen water drinken dan?
yeah wat heb jij dan gedaan jumi? Ik meende dat je gezegd had dat je foreveralone thuis zou zitten?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit ben ik ook aan het doen, m'n hoofd tolt nog steeds![]()
White Boy Wasted en wie is uuuut? Sterrenslag, sterrenslag, sterrenslang.
Jobba! 11:30 gelukkig pas, dus ik ga weer hard als een pretty bitch zo.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan doordeweeksOf heb je dan geen vakantie meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |