Nee die gelukkig niet, dat zou helemaal faya zijn. Gewoon zo'n zakcameratje, maar het gaat om het principe.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:49 schreef Phantomesse het volgende:
Nee joh welke camera is gestolen dan, toch niet die van B. he? Dat zou heel zonde zijn. Wat een kutstreek!
Droog? Ik had de pret van m'n leven man. Zwalken door je je eigen stad met je beste matties, een fles bubbels en kankerhard vuurwerkquote:Op zondag 1 januari 2012 20:37 schreef Vaseline_ het volgende:
Volgend jaar sowieso kaartje kopen voor iets want in de stad dolen is echt droog, 't is dat ik niet nuchter was..
Ja ok, leuk met mensen geluld enzo maar ik mis toch de muziek enshitquote:Op zondag 1 januari 2012 21:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Droog? Ik had de pret van m'n leven man. Zwalken door je je eigen stad met je beste matties, een fles bubbels en kankerhard vuurwerk. Ik hou van O&N en Q-day in Amsterdam
![]()
.
Huh, ik had alleen een uurtje motregen meegemaakt? Tussen 4 en 5 ofzoquote:Op zondag 1 januari 2012 21:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ok, leuk met mensen geluld enzo maar ik mis toch de muziek enshitPlus het regende, niet zo grappig
Wat heb je allemaal uitgespookt?quote:Op zondag 1 januari 2012 20:34 schreef tliciouz het volgende:
Balen chocohoop dat het verder wel een leuke avond was. Mijn avond was echt sick.
Ja we hadden een party in een kantoorpand van 600m2, wat ze hadden omgetoverd in een of ander techno feest. Was echt heel tofquote:Op zondag 1 januari 2012 21:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal uitgespookt?
Klinkt dope!quote:Op zondag 1 januari 2012 21:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja we hadden een party in een kantoorpand van 600m2, wat ze hadden omgetoverd in een of ander techno feest. Was echt heel tof
Technoquote:Op zondag 1 januari 2012 21:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja we hadden een party in een kantoorpand van 600m2, wat ze hadden omgetoverd in een of ander techno feest. Was echt heel tof
Wel goeie billen @ de OP.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
De active topics-lijst, altijd moet er iets randoms tussen zitten.
Sexy en sportieve herenstrings
Ew, dooddoener als een man z'n broek uittrekt en dat komt tevoorschijnquote:Op zondag 1 januari 2012 21:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
De active topics-lijst, altijd moet er iets randoms tussen zitten.
Sexy en sportieve herenstrings
Maak 't eens aanquote:Op zondag 1 januari 2012 21:38 schreef Phantomesse het volgende:
Whaa klinkt nice Tli! Behalve de techno dan![]()
Ik voel me leeg ofzoen ik stond chagrijnig op, gebeurt ook niet vaak. Echter nu weer ietswat vrolijker
tc anyone? Ik verveel me.
Ik heb zo'n ding met een olifantenslurfje voorop, is dat wel oke?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ew, dooddoener als een man z'n broek uittrekt en dat komt tevoorschijn
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding met een olifantenslurfje voorop, is dat wel oke?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moodkiller
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]HahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MoodkillerDamn!
[..]MamamiaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MoodkillerAls ik dat zie ren ik gillend weg
![]()
[..]Baws.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MoodkillerThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |