Wat ik weet is ING idd nergens afgeschrevenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:19 schreef Memento-Mori het volgende:
hier is besured nog niet afgeschreven maar heb ING dus zal morgen wel gebeuren en die 7,50 staat op je polisblad
Ja dat hoor ik vaker!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo, wat een geheugen.
Ik ben nog steeds bezig, ja.
Ik heb ze een e-mail gestuurd dat ik die eenmalige poliskosten ook nergens kan terugvinden. Niet op mijn polis en ook niet als je op de site een premieberekening maakt. Misschien zie je dat aan het eind als je al je gegevens hebt ingevuld, maar ik heb mijn verzekering telefonisch afgesloten.quote:
en dan denk je dat ze zeggen, joh je hoeft t niet te betalen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:20 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik heb ze een e-mail gestuurd dat ik die eenmalige poliskosten ook nergens kan terugvinden. Niet op mijn polis en ook niet als je op de site een premieberekening maakt. Misschien zie je dat aan het eind als je al je gegevens hebt ingevuld, maar ik heb mijn verzekering telefonisch afgesloten.
Poliskosten vind ik sowieso altijd belachelijk. Betalen om ergens klant te mogen worden vind ik het. Daarnaast is het enige dat ik heb ontvangen gewoon een zorgpas, dus ik vind die kosten bij zo'n verzekering niet echt te rechtvaardigen.
Als het nergens gemeld is lijkt me dat toch vrij redelijk ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en dan denk je dat ze zeggen, joh je hoeft t niet te betalen?
bij mij staat t vermeld andersquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:14 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Als het nergens gemeld is lijkt me dat toch vrij redelijk ja.
Ja idd.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
bij mij staat t vermeld anders
dat zeg ik netquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:16 schreef Renesite het volgende:
Althans, niet op de polis. Wel op het afsluitformulier geloof ik.
Ik wel 3 brieven van interpolisquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:22 schreef Memento-Mori het volgende:
overigens wel blij met de opzegservice van besured, aardig wat mensen bij bijv zekur waarbij t niet goed gegaan is, kreeg heel netjes en snel van cz opzegging binnen
Dat denk ik helemaal niet. Ik was alleen niet op de hoogte van poliskosten, had ik over het hoofd gezien omdat het alleen op dat aanvraagformulier stond.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en dan denk je dat ze zeggen, joh je hoeft t niet te betalen?
en je ziet t inderdaad ook aan t einde voor je definitief op ok drukt
Volgens mij kon je tot een jaar later nog declareren.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:30 schreef justhanna het volgende:
Ik was in 2011 verzekerd bij Anderzorg, en in december heb ik nog een declaratie opgestuurd. Ik kan toch gewoon verwachten dat deze vergoed wordt? Aangezien ik ondertussen bij Anderzorg ben uitgeschreven is mijn persoonlijke pagina daar ook al van internet gehaald en kan ik niet meer zien hoe en of ze er mee bezig zijn.
Natuurlijk. Je bent gedurende het hele jaar 2011 daar verzekerd geweest. Ik heb in december nog een eigen bijdrage overgemaakt omdat ik daar nooit een acceptgiro van heb ontvangen. Ik wilde kijken of hij al was weggeboekt in mijn persoonlijke overzicht, maar ik kan er indd ook niet meer in.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:30 schreef justhanna het volgende:
Ik was in 2011 verzekerd bij Anderzorg, en in december heb ik nog een declaratie opgestuurd. Ik kan toch gewoon verwachten dat deze vergoed wordt? Aangezien ik ondertussen bij Anderzorg ben uitgeschreven is mijn persoonlijke pagina daar ook al van internet gehaald en kan ik niet meer zien hoe en of ze er mee bezig zijn.
Ja hoor. Dat wordt nog steeds gedaan (als het niet al gedaan is). Het,is nog steeds vrij druk, maar bel anders even, desnoods morgenochtend om half negen.(al stuurt Ditzo geen bevestiging van de opzegging)quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:50 schreef athlonkmf het volgende:
Nog steeds geen bericht van ditzo. Op 31 december aangevraagd. Zijn zij dan nog wel op tijd met het opzeggen van mijn oude verzekering?
Wij kunnen tot morgen 17:00 opzeggingen doen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:22 schreef taxibabe het volgende:
Ik ben nu al te laat, maar ik heb wel gekeken naar andere verzekeringen. Ik liep alleen bijna overal tegen hetzelfde probleem aan. Blijkbaar kun je alleen nog maandelijks betalen met automatische incasso?
Door omstandigheden kan ik niet met automatische incasso betalen, maar ik kan dan helemaal niet overstappen. Ik zou 20 per maand goedkoper uit zijn, maar helaas...
Hmm toch maar eens kijken naar dat anderzorg. Is de tandartsdekking een beetje goed? Ik heb nu vgz met 500 euro budget voor tandarts.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:34 schreef Mallet het volgende:
[..]
Wij kunnen tot morgen 17:00 opzeggingen doen.
Voor zover ik weet kan je met acceptgiro iig bij Menzis / Zilveren Kruis / AnderZorg betalen.
AnderZorgquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:01 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Hmm toch maar eens kijken naar dat anderzorg. Is de tandartsdekking een beetje goed? Ik heb nu vgz met 500 euro budget voor tandarts.
Wtf?! En nu?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:59 schreef weasel85 het volgende:
Medio eind december overgestapt naar een andere zorgverzekeraar. Vandaag post gekregen van Zilveren Kruis dat mijn opzegging goed is aangekomen. Maar...... Nu komt ie dan he:
De 'hoofdverzekering' is opgezegd, maar niet de aanvullende verzekeringen van ¤24,26,- p.m.
Dit is toch van de domme?! Wat heb je aan een AV als je geen 'hoofdverzekering' hebt.
Tot ik de brief las had ik nooit eerder van een 'hoofdverzekering' gehoord. Youcare beloofde mij dat alles door hun opgezegd zou worden, moet ik hier blijkbaar zelf erachteraan gaan....
Betekent dit nou dat ik voor de rest van het jaar ¤24,26,- p/m mag gaan dokken, of kan ik hier nog ervan afkomen?
Tevens heeft ZK ook kosten afgeschreven voor januari... prutsers dat het zijn.
Dat is een klote situatie inderdaad. Morgen maar gelijk contact opnemen met Zilveren Kruis om te kijken wat er mogelijk is. Ik neem overigens aan dat de incasso snel zal plaatsvinden, want alles wordt als het ware in het voren geincasseerd altijd.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Wtf?! En nu?
Ikdenk dat ik ook methetzelfde te maken ga krijgen...
Weet iemand wanneer de jaarincasso van Youcare plaatsvind?
Klopt, zal ik doen.. Zeker een enorme wachtrijquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:02 schreef Mallet het volgende:
[..]
Dat is een klote situatie inderdaad. Morgen maar gelijk contact opnemen met Zilveren Kruis om te kijken wat er mogelijk is. Ik neem overigens aan dat de incasso snel zal plaatsvinden, want alles wordt als het ware in het voren geincasseerd altijd.
Dat vroeg ik me ook al af. Dit vond ik op Twitter.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:54 schreef xminator het volgende:
Weet iemand wanneer de jaarincasso van Youcare plaatsvind?
twitter:Rubenalder twitterde op zondag 01-01-2012 om 21:24:29@YouCareNU Wanneer wordt de premie afgeschreven? Ik heb gekozen alles in één keer af te laten schrijven. reageer retweet
P.s. Ik ben dus niet Ruben Alder.twitter:YouCareNU twitterde op maandag 02-01-2012 om 14:51:18Beste @Rubenalder in principe werd fit eind december gedaan. door de drukte is dit niet allemaal gelukt Dit zal nu rond 15 januari gebeuren reageer retweet
Bedankt Ruben!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:29 schreef MyTiredFeet het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af. Dit vond ik op Twitter.twitter:Rubenalder twitterde op zondag 01-01-2012 om 21:24:29@YouCareNU Wanneer wordt de premie afgeschreven? Ik heb gekozen alles in één keer af te laten schrijven. reageer retweet
P.s. Ik ben dus niet Ruben Alder.twitter:YouCareNU twitterde op maandag 02-01-2012 om 14:51:18Beste @Rubenalder in principe werd fit eind december gedaan. door de drukte is dit niet allemaal gelukt Dit zal nu rond 15 januari gebeuren reageer retweet
![]()
Oke bedankt, zal morgen even bellen dan ook naar youcare.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:47 schreef MyTiredFeet het volgende:
Enkele dagen later kreeg ik (twee maal) de nieuwe polis. Ook heb ik al een brief gekregen met het wachtwoord (of gebruikersnaam) om in te loggen op "mijn youcare.nu" of iets dergelijks.
Dat komt omdat er veel vragen zijn over opzeggingen (en dat is gelukkig niet normaal zo). Mensen denken dat, omdat de oude verzekeraar nog incasseert (en er op de 30e een verzekering is afgesloten), die opzegging niet gedaan is. Hier hebben meer verzekeraars last van (de verzekeraars met veel nieuwe instroom).quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:24 schreef just me het volgende:
Ditzo telefonisch bereiken is een ramp, zo nog maar eens proberen.
Ze hebben hem nog niet verwerkt, dat is wat andersquote:De opzegging was bij mijn oude verzekering nog niet binnen...
Als de bevestigingen e.d. Gewoon automatisch verstuurd werden, dan hadden mensen minder gebeld.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:17 schreef Mallet het volgende:
Ik krijg ontzettend veel vragen over de status van opzegging. Gelukkig kan ik -ondanks ik niet in Vecozo kan- vaak wel de bevestiging in het systeem opzoeken. Vaak zijn de polissen al opgemaakt (gaat nu heel snel bij ons). Ik snap die onzekerheid ook wel vanuit de consument gezien, alleen soms is het enigszins frustrerend als mensen zich op het laatste moment hebben aangemeld.. Bij voorkeur zaterdag nog en dan boos worden dat de premie van hun oude verzekeraar nog is afgeschreven of vice versa als ze na dit jaar niet meer verzekerd zijn bij ons.
Klopt, maar mensen die op 28 december een verzekering afsluiten en dan boos worden dat de oude verzekeraar afschrijven op 2 januari; dan begrijp je niet hoe het werkt. Dat had met of zonder bevestiging toch echt een telefoontje opgeleverd.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:55 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Als de bevestigingen e.d. Gewoon automatisch verstuurd werden, dan hadden mensen minder gebeld.
Wat is OHRA toch een goede verzekeraarquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:55 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Als de bevestigingen e.d. Gewoon automatisch verstuurd werden, dan hadden mensen minder gebeld.
Van ohra kregen mijn ouders direct bevestiging, en vandaag hun pasje en fbto opgezegd.
Maar van ditzo heb ik nog niks gezien. En wel op dezelfde moment aangevraagd.... Ja, en als deze de 'laatste week' is voor opzeggen...
Ik begrijp heel goed dat mijn oude verzekering nog heeft afgeschreven, ik was erg laat (28-12) maar snap niet dat ik een bevestiging krijg dat Ditzo mij heeft geaccepteerd, dat de opzegging gaat gebeuren en dat Ditzo mij nu niet kent en daarom is er uiteraard ook nog geen opzegging gedaanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:59 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Klopt, maar mensen die op 28 december een verzekering afsluiten en dan boos worden dat de oude verzekeraar afschrijven op 2 januari; dan begrijp je niet hoe het werkt. Dat had met of zonder bevestiging toch echt een telefoontje opgeleverd.
Een bevestiging van Ditzo ga je in elk geval dit jaar niet krijgen.
Via Independer zijn een flink aantal aanvragen uitgevallen en die zijn alsnog opgezegd. Ik kan nu niets voor je nakijken (ik heb een erg lang weekendquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:40 schreef just me het volgende:
[..]
Ik begrijp heel goed dat mijn oude verzekering nog heeft afgeschreven, ik was erg laat (28-12) maar snap niet dat ik een bevestiging krijg dat Ditzo mij heeft geaccepteerd, dat de opzegging gaat gebeuren en dat Ditzo mij nu niet kent en daarom is er uiteraard ook nog geen opzegging gedaan![]()
Ik was overgestapt via independer en mijn partner via de site van Ditzo zelf en dat laatste is wel goed gegaan
Of ze hebben een betere automatiseerder.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:06 schreef Mallet het volgende:
[..]
Wat is OHRA toch een goede verzekeraar.
Oh, en waarom dat?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:59 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Een bevestiging van Ditzo ga je in elk geval dit jaar niet krijgen.
Omdat een opzegging nooit bevestigd wordt (alleen bij de aanvraag geven we aan dat er wordt opgezegd) en die opzegging wordt direct door Vecozo gehaald. We hebben nooit reden gehad om dit te bevestigen, tot nuquote:
Besured heeft netjes voor mij opgezegd want ik kreeg van AnderZorg per post een bewijs van uitschrijving. Dat is toch voldoende? Ik bedoel wat is de toegevoegde waarde van een bewijs van de maatschappij waar je je nieuwe verzekering afsluit dat zij de oude hebben opgezegd? Dat wil je toch horen van je oude maatschappij..quote:
Het gaat me niet om de opzegging. Ik wil alleen bevestiging dat mijn aanvraag is aangekomen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:42 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Omdat een opzegging nooit bevestigd wordt (alleen bij de aanvraag geven we aan dat er wordt opgezegd) en die opzegging wordt direct door Vecozo gehaald. We hebben nooit reden gehad om dit te bevestigen, tot nu.
Ik weet niet meer hoe/waar jij hem had aangevraagd, maar via de website krijg je wel direct een bewijs van aanmelding en SMS met inlogcode e.d.. Dat vond ik prima.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 09:12 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de opzegging. Ik wil alleen bevestiging dat mijn aanvraag is aangekomen.
Via zorgkiezer.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 09:15 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe/waar jij hem had aangevraagd, maar via de website krijg je wel direct een bewijs van aanmelding en SMS met inlogcode e.d.. Dat vond ik prima.
Oh dat is wel slecht.. Had je niet het gevoel dat het aan de medewerker lag? Dat heb ik nml bij Ditzo wel eens gehad (vaak verschillende antwoorden).. Even afwachten dus, maar als een aanvraag nu niet te zien is.. Vraag ik me idd ook af of er dan wel een opzegging heeft plaatsgevonden.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 09:25 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Via zorgkiezer.
Net een belletje kunnen maken. Blijkt dus dat het onduidelijk is of de aanvraag is doorgekomen en dus ook onduidelijk of de opzegging gelukt is.
Lekker is dat. Naja, dan maar bij FBTO blijven.
Tja.. de medewerker moest idd wel veel "overleg plegen". Ik zal maandag terugbellen als er volledige bezetting (lees: de normale medewerkers) is.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 09:56 schreef Mallet het volgende:
Oh dat is wel slecht.. Had je niet het gevoel dat het aan de medewerker lag? Dat heb ik nml bij Ditzo wel eens gehad (vaak verschillende antwoorden).. Even afwachten dus, maar als een aanvraag nu niet te zien is.. Vraag ik me idd ook af of er dan wel een opzegging heeft plaatsgevonden.
Wel bij doorverwijzing van de tandarts naar de kaakchirurg.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:13 schreef Viking84 het volgende:
Weet iemand hier toevallig over extractie van een verstandskies door een kaakchirurg nog steeds onder de basisverzekering valt?
Edit: hmm, rondje Google zegt dat dit sinds 1 januari 2011 niet meer zo is.
Nou dat is ook nog maar de vraag. Officieel moet de kaakchirurg moeilijke extracties doen die de tandarts niet kan doen, maar in de praktijk is het vrij standaard om door te verwijzen, volgens mij,.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:23 schreef Mallet het volgende:
[..]
Wel bij doorverwijzing van de tandarts naar de kaakchirurg.
Ik was er min of meer vanuit gegaan dat het dan idd een gecompliceerde extractie was.. Er wordt gewoon een DBC gestart als jij in het ziekenhuis wordt geholpen. De zorgverzekeraar krijgt die DBC in rekening gebracht en volgens mij wordt er op die verwijzing niet aangegeven of het om een gecompliceerde extractie gaat.. Het feit dat je wordt doorverwezen naar de kaakchirurg is voor een zorgverzekeraar te interpreteren als tandarts kan/wil niet zelf trekken.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou dat is ook nog maar de vraag. Officieel moet de kaakchirurg moeilijke extracties doen die de tandarts niet kan doen, maar in de praktijk is het vrij standaard om door te verwijzen, volgens mij,.
Maar ik weet niet of ik het door mijn tandarts wil laten doen. Die is een beetje hardhandig en ik vind het een pittige ingreep (in 2010 ook al een verstandskies laten verwijderen). Ik moet het hoe dan ook zelf betalen: 50-100 bij de tandarts of 200-300 euro bij de kaakchirurg. Mja. Voorlopig zit 'ie nog wel even goed, dus ik wacht wel even af.
Even wat korte algemene antwoorden.. Steunkousen zitten (bij medische indicatie) in het basispakket. Medicijnen moet je navragen. Volgens mij als de arts op het recept het merk medicijn zet (i.v.m. klachten ander merk) is de apotheek verplicht het betreffende medicijn te leveren. Als je voor natura gaat moet je goed controleren of de zorgverleners van jouw keuze gecontracteerd zijn.. Indien dit het geval is maakt het geen barst uit of je naar de zorgverlener in jouw woonplaats gaat of naar een 50km verderop.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:57 schreef 2cv het volgende:
Ik zit ook te klooien met de zorgverzekering (nee, ik ben niet te laat, ik ben nu nog meeverzekrd met mijn ouders namelijk maar begin volgende maand stopt dat). Wegens mijn *kuch*ietwat*kuch* uitgebreide medische geschiedenis zijn er iets meer aspecten dan alleen de premie waar ik eisen aan stel.
- Ik draag steunkousen maar ik kan daar niets over vinden. Zitten die in het basispakket ? Zo nee: in welke aanvullende verzekering van welke maatschappij zitten die dan wel ?
- Ik gebruik acenocoumarol en sotalol. Beiden zitten in het basispakket. Maar van het verkeerde merk sotalol krijg ik enorme hoofdpijn (dan weet ik echt niet meer wat boven/onder/links/rechts is en kan ik vrijwel niets meer). Hoe weet ik of een bepaalde verzekeraar het 'juiste' merk (Sandoz) vergoedt ?
- Voor de meeste controles (consult bij de cardioloog, pacemaker uitlezen, hartfilmpjes/24-uurs ECG's longfunctieonderzoek, enzovoorts) ga ik naar het UMCG. En als ik een ingreep krijg waarvoor ik onder narcose moet maar die geen donder met m'n hart te maken heeft moet ik ook naar het UMCG. Dit wil ik zo houden. Ik kan zien met welke ziekenhuizen de verzekeraars contracten hebben, maar ik wil niet dat ze besluiten van 'oh, dat is een kleine ingreep, ga toch maar naar dat andere ziekenhuis i.p.v. het UMCG'.
- Voor de trombosedienst ga ik naar het MCL in Leeuwarden. Dichter bij huis zitten er ook wel 1 of 2 trombosediensten, maar daar werken uitsluitend debielen die enkel en alleen bloedwaardes kunnen meten. Communiceren is iets wat ze niet snappen/kunnen/willen. Ik wil dus bij het MCL blijven. Aangezien mijn ervaring is dat de meeste laboratoria niet kunnen communiceren en/of nadenken (tijdens je vakantie papieren met daarop de dosering van je medicijnen naar je huisadres sturen enzo) en ik mijn relatie met het UMCG op geen enkele wijze wil vertroebelen wil ik koste wat het kost NIET naar de trombosedienst van het UMCG, ook al is dat vrijwel even ver als het MCL.
- Om mezelf veel papierwerk te besparen wil ik een verzekering in natura. Geen restitutieverzekering en ook geen gemengde vorm.
Is er iemand die mij verder kan helpen of mij in elk geval een zetje in de goede richting kan geven ?
Bedankt ! Ik ben weer wat verder.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:33 schreef Mallet het volgende:
[..]
Even wat korte algemene antwoorden.. Steunkousen zitten (bij medische indicatie) in het basispakket. Medicijnen moet je navragen. Volgens mij als de arts op het recept het merk medicijn zet (i.v.m. klachten ander merk) is de apotheek verplicht het betreffende medicijn te leveren. Als je voor natura gaat moet je goed controleren of de zorgverleners van jouw keuze gecontracteerd zijn.. Indien dit het geval is maakt het geen barst uit of je naar de zorgverlener in jouw woonplaats gaat of naar een 50km verderop.
Voor Natura verzekeringen kan je kijken naar AnderZorg, Unive Zekur, Besured, OHRA Zorg Compact etc etc.. Maar ik zou je toch willen adviseren om de klantenservice te bellen zodat de medewerker dit conform de polisvoorwaarden met je kan bespreken.
Hier heb ik werkelijk waar nog nooit van gehoord. Wat een onzin ook! Als ik iemand een verzekering verkoop met een vrijwillig eigen risico wordt de maandpremie gewoon standaard lager, klaar. Hetzelfde heb je met werkgeverscollectiviteiten etc. Wat een rompslomp dat ze eerst incasseren en dan vervolgens wat terugboeken, echt heel raar.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:36 schreef Rayna het volgende:
Een passage uit de brief die bij m'n nieuwe zorgpolis van YouCare.nu zat:
"Let op! Heb je gekozen voor de Basisverzekering met ¤500 vrijwillig eigen risico? Je ontvangt dan een extra YouCare.nu korting. Deze korting wordt nog in mindering gebracht op het bedrag dat op de zorgpolis staat. De korting kan helaas niet direct worden verrekend, daarom wordt maandelijks eerst het polisbedrag geïncasseerd en daarna de korting terruggeboekt. Wanneer je hebt aangegeven per jaar te willen betalen dan wordt het bedrag eenmalig geïncasseerd en de korting teruggeboekt."
En laat me raden, met dat terugboeken zullen ze ongetwijfeld bijzonder snel zijn...
Dan komt er denk wel nog extra kosten bij omdat de automatische incasso niet is gelukt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:40 schreef Rayna het volgende:
Ik vind het ook maar een vreemde manier van handelen.
Voel sterk de neiging om te wachten op de eerste herinnering inclusief acceptgiro zodat ik het rekeningnummer weet waar de (in mijn geval) jaarpremie naar overgeschreven moet worden, en dan alleen het bedrag waar de korting wél al van af is gehaald over te schrijven. Ben benieuwd hoeveel moeite ze dan nog zullen doen om het restant, wat ze dan daarna toch weer meteen zouden moeten terugstorten, alsnog te innen
Misschien vandaag dan ?quote:
3 januari j.l. laten doen, met verwijzing van de tandarts en mij is verteld dat het gewoon vergoed werd. Heb er nog geen rekening van gezien.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou dat is ook nog maar de vraag. Officieel moet de kaakchirurg moeilijke extracties doen die de tandarts niet kan doen, maar in de praktijk is het vrij standaard om door te verwijzen, volgens mij,.
Maar ik weet niet of ik het door mijn tandarts wil laten doen. Die is een beetje hardhandig en ik vind het een pittige ingreep (in 2010 ook al een verstandskies laten verwijderen). Ik moet het hoe dan ook zelf betalen: 50-100 bij de tandarts of 200-300 euro bij de kaakchirurg. Mja. Voorlopig zit 'ie nog wel even goed, dus ik wacht wel even af.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |