Wat ik weet is ING idd nergens afgeschrevenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:19 schreef Memento-Mori het volgende:
hier is besured nog niet afgeschreven maar heb ING dus zal morgen wel gebeuren en die 7,50 staat op je polisblad
Ja dat hoor ik vaker!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo, wat een geheugen.
Ik ben nog steeds bezig, ja.
Ik heb ze een e-mail gestuurd dat ik die eenmalige poliskosten ook nergens kan terugvinden. Niet op mijn polis en ook niet als je op de site een premieberekening maakt. Misschien zie je dat aan het eind als je al je gegevens hebt ingevuld, maar ik heb mijn verzekering telefonisch afgesloten.quote:
en dan denk je dat ze zeggen, joh je hoeft t niet te betalen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:20 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik heb ze een e-mail gestuurd dat ik die eenmalige poliskosten ook nergens kan terugvinden. Niet op mijn polis en ook niet als je op de site een premieberekening maakt. Misschien zie je dat aan het eind als je al je gegevens hebt ingevuld, maar ik heb mijn verzekering telefonisch afgesloten.
Poliskosten vind ik sowieso altijd belachelijk. Betalen om ergens klant te mogen worden vind ik het. Daarnaast is het enige dat ik heb ontvangen gewoon een zorgpas, dus ik vind die kosten bij zo'n verzekering niet echt te rechtvaardigen.
Als het nergens gemeld is lijkt me dat toch vrij redelijk ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en dan denk je dat ze zeggen, joh je hoeft t niet te betalen?
bij mij staat t vermeld andersquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:14 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Als het nergens gemeld is lijkt me dat toch vrij redelijk ja.
Ja idd.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
bij mij staat t vermeld anders
dat zeg ik netquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:16 schreef Renesite het volgende:
Althans, niet op de polis. Wel op het afsluitformulier geloof ik.
Ik wel 3 brieven van interpolisquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:22 schreef Memento-Mori het volgende:
overigens wel blij met de opzegservice van besured, aardig wat mensen bij bijv zekur waarbij t niet goed gegaan is, kreeg heel netjes en snel van cz opzegging binnen
Dat denk ik helemaal niet. Ik was alleen niet op de hoogte van poliskosten, had ik over het hoofd gezien omdat het alleen op dat aanvraagformulier stond.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en dan denk je dat ze zeggen, joh je hoeft t niet te betalen?
en je ziet t inderdaad ook aan t einde voor je definitief op ok drukt
Volgens mij kon je tot een jaar later nog declareren.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:30 schreef justhanna het volgende:
Ik was in 2011 verzekerd bij Anderzorg, en in december heb ik nog een declaratie opgestuurd. Ik kan toch gewoon verwachten dat deze vergoed wordt? Aangezien ik ondertussen bij Anderzorg ben uitgeschreven is mijn persoonlijke pagina daar ook al van internet gehaald en kan ik niet meer zien hoe en of ze er mee bezig zijn.
Natuurlijk. Je bent gedurende het hele jaar 2011 daar verzekerd geweest. Ik heb in december nog een eigen bijdrage overgemaakt omdat ik daar nooit een acceptgiro van heb ontvangen. Ik wilde kijken of hij al was weggeboekt in mijn persoonlijke overzicht, maar ik kan er indd ook niet meer in.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:30 schreef justhanna het volgende:
Ik was in 2011 verzekerd bij Anderzorg, en in december heb ik nog een declaratie opgestuurd. Ik kan toch gewoon verwachten dat deze vergoed wordt? Aangezien ik ondertussen bij Anderzorg ben uitgeschreven is mijn persoonlijke pagina daar ook al van internet gehaald en kan ik niet meer zien hoe en of ze er mee bezig zijn.
Ja hoor. Dat wordt nog steeds gedaan (als het niet al gedaan is). Het,is nog steeds vrij druk, maar bel anders even, desnoods morgenochtend om half negen.(al stuurt Ditzo geen bevestiging van de opzegging)quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:50 schreef athlonkmf het volgende:
Nog steeds geen bericht van ditzo. Op 31 december aangevraagd. Zijn zij dan nog wel op tijd met het opzeggen van mijn oude verzekering?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |