Mag hopen van wel, even zoekenquote:Op zaterdag 31 december 2011 08:44 schreef MaJo het volgende:
Staat Bob Dylan er eigenlijk ook in met Hurricane?
Ga ik ook doenquote:Op zaterdag 31 december 2011 08:44 schreef FritsFlits het volgende:
Even bijtukken dus, MaJoHeb 's middags meestal zo'n dipje waar je doorheen moet. Kwartiertje wegzakken en er weer tegenaan gaan
Natuurlijk!quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:44 schreef MaJo het volgende:
Die staat altijd vrij hoog. Meestal als ik onderweg naar mijn moeder 's avonds.quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:44 schreef MaJo het volgende:
Goede zaakquote:
Dan ziet hij een dubbel zo groot publiekquote:
Niet in huis...quote:
Mijn koffie is al naar binnen. Ik zit met Senna Bumba te kijkenquote:Op zaterdag 31 december 2011 08:49 schreef Diaan73 het volgende:
Dag Djenneke. Wat ben jij er mooi op tijd bij.
Ik moet altijd nog even bijkomen/bijzitten. Kopje thee...
Je weet dat je nu radio kan luisteren over je smartphone.. dus de drempel om naar de winkel te gaan is wat minder gewordenquote:
Okay. Ik ben net uit bed...quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mijn koffie is al naar binnen. Ik zit met Senna Bumba te kijkenondertussen, ik kan wel een break gebruiken
Instrumentaal gezien vind ik die van Costello iets mooier, maar Charles heeft hem zoveel beter ingezongenquote:
Dat is wat vervelend voor mijn dochter die ik meeneemquote:Op zaterdag 31 december 2011 08:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je weet dat je nu radio kan luisteren over je smartphone.. dus de drempel om naar de winkel te gaan is wat minder geworden
quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:50 schreef MaJo het volgende:
Deze is ook mooi
Van wie is het origineel ook alweer, Costello?
Haha dat is waarquote:Op zaterdag 31 december 2011 08:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je weet dat je nu radio kan luisteren over je smartphone.. dus de drempel om naar de winkel te gaan is wat minder geworden
Ik ga alleen... ben ik een stuk sneller dan met Lennon.quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat is wat vervelend voor mijn dochter die ik meeneem
Zijn ze zo oud dat ze eraan komen gelopen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha dat is waarMaar de oliebollen komen vanmiddag naar mij toe
Heb ik het fout?quote:
Hehe nee ik heb mijn eigen bezorgdienstquote:Op zaterdag 31 december 2011 08:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zijn ze zo oud dat ze eraan komen gelopen?![]()
Origineel was Charles en toen Costelloquote:
quote:
Dat dacht ik eigenlijk al maar ik raakte in de war door Peace die zei dat het een cover was!quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Origineel was Charles en toen Costello
Zou het niet weten. Niet echt een U2 kenner.. Madmaster wel, maar die zit in Schotland geloof ik.quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Inderdaad
Zelfs album als Pride toch?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat dacht ik eigenlijk al maar ik raakte in de war door Peace die zei dat het een cover was!
quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat dacht ik eigenlijk al maar ik raakte in de war door Peace die zei dat het een cover was!
En toch trapte ik erinquote:
Wat is dromen, daar schrok ik toch wel hevig van.quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:55 schreef Tijn het volgende:
Het volgende uur opent iets minder sterk
Understatement van de dag.quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:55 schreef Tijn het volgende:
Het volgende uur opent iets minder sterk
Helemaal gemistquote:
Ah, gevonden! http://en.wikipedia.org/wiki/The_Unforgettable_Firequote:Op zaterdag 31 december 2011 08:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zou het niet weten. Niet echt een U2 kenner.. Madmaster wel, maar die zit in Schotland geloof ik.
Heb jij een steen als kussen?quote:
Blijkbaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 08:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb jij een steen als kussen?
Dan moet je maar niet te veel onthouden wat er de afgelopen dagen langsgekomen is qua 'achtergrondinfo' hier.quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:57 schreef peaceman het volgende:
156 Alain Clark Father & friend(zeker 1500 plaatsten omlaag aub)
155 3J's & Ellen ten Damme Wat is dromen![]()
154 10CC I'm not in love![]()
153 Boudewijn de Groot Verdronken vlinder![]()
152 Michael Jackson Earth song![]()
151 BLØF Liefs uit Londen![]()
150 De Dijk Als ze er niet is![]()
149 Neil Young Like a hurricane(daar is de hurricane al)
148 Kayak Ruthless queen![]()
147 Mumford & Sons The Cave![]()
146 U2 Where the streets have no name
quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet te veel onthouden wat er de afgelopen dagen langsgekomen is qua 'achtergrondinfo' hier.
Zelfde club en zelfde muzieksmaak?quote:
Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:59 schreef MaJo het volgende:
Ik ga nu twijfelen of ik bepaalde dingen dan voor waar heb aangenomen
Maar ik vertrouw toch wel redelijk op mijn eigen muziekkennis
Ja, Muziek van nu kan me niet bekoren. Beetje een deuntje en 100x het zelfde herhaald.quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zelfde club en zelfde muzieksmaak?
Niet doen Peace...maak de grap nu een keer niet!quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:59 schreef MaJo het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Niet doen Peace...maak de grap nu een keer niet!
quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, Muziek van nu kan me niet bekoren. Beetje een deuntje en 100x het zelfde herhaald.
Ik moet er toch niet aan denken om over 60 jaar mn kleinzoon de muziek van deze tijd te laten horen
quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:59 schreef MaJo het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:50 schreef MaJo het volgende:
Deze is ook mooi
Van wie is het origineel ook alweer, Costello?
Braafquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Niet doen Peace...maak de grap nu een keer niet!
Daar gaat deze hele discussie over sufhoofdquote:
Dus je weet dat Suzanne van Herman van Veen een cover is van Cohen?quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar gaat deze hele discussie over sufhoofd
Ik ga een lijstje kopen en deze erin zettenquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar gaat deze hele discussie over sufhoofd
Is dat dat nummer die tijdens SR werd gedraaid? Geinig nummer maar goed? Neuhquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:01 schreef Ajacied422 het volgende:
ben wel benieuwd wat de volgende stap in de muziek is. Zal toch nu wel veel uit de kast zijn gehaald.
Alleen ode to the bouncer is een goed nummer.
Bouns bouns bounsaaaaquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is dat dat nummer die tijdens SR werd gedraaid? Geinig nummer maar goed? Neuh
Leer mij Cohen kennenquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dus je weet dat Suzanne van Herman van Veen een cover is van Cohen?
Buiten de hitlijsten is nog meer dan voldoende goede muziek te vinden gelukkig.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:01 schreef Ajacied422 het volgende:
ben wel benieuwd wat de volgende stap in de muziek is. Zal toch nu wel veel uit de kast zijn gehaald.
Alleen ode to the bouncer is een goed nummer.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Buiten de hitlijsten is nog meer dan voldoende goede muziek te vinden gelukkig.
Ja is deze goed?quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik ga een lijstje kopen en deze erin zetten
Yep.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:01 schreef peaceman het volgende:
Goedemorgen Cafca, gisteren alles goed gegaan?
heerlijk...ik ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Yep.
Maandag over een week beginnen, dus nog ff een weekje vakantie
Dat wel, maar ik had hem liever een dag of 2 eerder gehoordquote:
ik ook als het op 1853 staat.quote:
Beter dan While my guitar gently weeps, Eleanor Rigby, Strawberry Fields Forever, enz. enz....quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:08 schreef Tijn het volgende:
De lijst zegt sowieso niks over wat beter is, he. Hij is gesorteerd op aantal stemmen, niet op muzikale kwaliteit
Nee tuurlijk niet, maar dat hoeven we niet bij elk nummer te zeggenquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Beter dan While my guitar gently weeps, Eleanor Rigby, Strawberry Fields Forever, enz. enz....
Ah nu klopt het weer.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:08 schreef Tijn het volgende:
Niet dat 'ie écht is gesorteerd op aantal stemmen natuurlijk, maar dat is het verhaaltje
Preciesquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:08 schreef Tijn het volgende:
De lijst zegt sowieso niks over wat beter is, he. Hij is gesorteerd op aantal stemmen, niet op muzikale kwaliteit
Wel een heel goed verhaal.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, maar dat hoeven we niet bij elk nummer te zeggenIk vind dit nummer best mooi, dat het te hoog staat is een ander verhaal
Ik vond het echt even spuit 11quote:
Dat wel maar het hoeft niet elke keer opgerakeld te wordenquote:
Zolang het terecht is, zie ik daar het probleem niet van.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat wel maar het hoeft niet elke keer opgerakeld te worden
Ellen met de 3Js, een hedendaagse oorverkrachtingquote:
precies!quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zolang het terecht is, zie ik daar het probleem niet van.
Ik ben het helemaal met je eens hoor, maar we hoeven dat niet bij elk nummer steeds te besprekenquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zolang het terecht is, zie ik daar het probleem niet van.
True thatquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:11 schreef cafca het volgende:
Dit nummer kende ik nog niet, maar dat zal zijn redenen gehad hebben.
Dan ben je het dus niet met 'em eensquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens hoor, maar we hoeven dat niet bij elk nummer steeds te bespreken
Nu ben ik benieuwd wat voor gesprek je hebt gehadquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Zie mijn eerdere reaktie op peace.
Nog een weekje vakantie
Ow moet ik even teruglezen. Was bezig om Lennon zn pap te geven.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Zie mijn eerdere reaktie op peace.
Nog een weekje vakantie
Volgend jaar weer....quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar hierna hopelijk nooit meer.
Mijn moeder houdt van Johnny Cash en Charles Aznavour.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:13 schreef FritsFlits het volgende:
Ligt het aan mij of vinden de meeste (oudere) moeders de 3Js tegenwoordig leuk? Mijn moeder heeft een paar CD's van die gasten..
Mijn moeder niet hoor, maar die heeft net als ik een sublieme muzieksmaakquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:13 schreef FritsFlits het volgende:
Ligt het aan mij of vinden de meeste (oudere) moeders de 3Js tegenwoordig leuk? Mijn moeder heeft een paar CD's van die gasten..
Jan Dulles is wel een vrouwenliefhebber..quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:12 schreef Jane het volgende:
Ellen ten Damme...Daar waar de 3J's me dan iig nog wel sympathiek lijken....
quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:14 schreef Jane het volgende:
[..]
Mijn moeder houdt van Johnny Cash en Charles Aznavour.
Dat is toch niet zo erg?quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:14 schreef Jane het volgende:
[..]
Mijn moeder houdt van Johnny Cash en Charles Aznavour.
Gelezen... fijn dat je ook nog een weekje vakantie hebtquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow moet ik even teruglezen. Was bezig om Lennon zn pap te geven.
quote:
Eh.. nee, inderdaad. Dat zeg ik toch ook?quote:
Ik las hem even niet als reactie maar met alleen die smiley, vond het al raarquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:15 schreef Jane het volgende:
[..]
Eh.. nee, inderdaad. Dat zeg ik toch ook?
Nieuwe baan. Mooi begin van het nieuwe jaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd wat voor gesprek je hebt gehad
Helaas is dat vrij snel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:16 schreef Diaan73 het volgende:
ow mijn moeder houdt wel van alles, maar als iets onbekend is, vindt ze het al snel niet mooi.
Mwah, iets eerder dan "normaal"quote:
Dat is zeker een mooi begin, gefeliciteerdquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Nieuwe baan. Mooi begin van het nieuwe jaar
quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Nieuwe baan. Mooi begin van het nieuwe jaar
quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:16 schreef Tijn het volgende:
Het is zo tof gemaakt, dit nummer. Heeeeel erg veel keer "aaaah" opgenomen en daarna met z'n allen rond de mengtafel om, na goed oefenen, allemaal op tijd het juiste kanaal open en dicht te draaien
[ afbeelding ]
Mooi nummerquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:17 schreef peaceman het volgende:
Zo een vlinder die sterft vlak voor de Hurrican komt.
Al gedaan, sterker nog heb er al een aantal op. Zometeen oliebol als ontbijt.quote:
Helaas niet neequote:
En Lennaert Nijgh, taaltovenaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:19 schreef Fred_B het volgende:
Verdronken Vlinder, de mooiste van Boudewijn
quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:19 schreef Fred_B het volgende:
Verdronken Vlinder, de mooiste van Boudewijn
Helaas wel jaquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je hebt ook een moeilijkeberoepsgroep.
quote:
Ja, het is toch ook een beetje geluk hebben. Ooit komt je ideale baan voorbij, daar ben jij dan automatisch de beste kandidaat voorquote:
Is dit je ideale baan?quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, het is toch ook een beetje geluk hebben. Ooit komt je ideale baan voorbij, daar ben jij dan automatisch de beste kandidaat voor
Tijdens Boudewijnquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:20 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm Lennon heeft de muziekapp op de iPad gevonden en zet die nu steeds aan. Ik hoor dus Madness naast me op de bank.
Komt ook wel goedquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, het is toch ook een beetje geluk hebben. Ooit komt je ideale baan voorbij, daar ben jij dan automatisch de beste kandidaat voor
Ik heb ze gezien. Kreeg er honger van!quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Al gedaan, sterker nog heb er al een aantal op. Zometeen oliebol als ontbijt.
Tijdens alles.quote:
Massaal twitteren dat die radio-amateur kan opzouten volgend jaar.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:21 schreef peaceman het volgende:
Nieuwe in 2012: Cursus hoe verneuk in intro's en outro's Docent: Sander de Heer
quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb ze gezien. Kreeg er honger van!
Komt een heel eind in de buurt, ja. Blijft even afwachten natuurlijkquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is dit je ideale baan?
Ik ben nog zoekende naar ideale baan. Heb nu wel deels een andere functie op mn werk.
Eensquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:22 schreef peaceman het volgende:
Dit is wel een mooie MJ, itt Heal the world
Spannend!! En superleuk.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Komt een heel eind in de buurt, ja. Blijft even afwachten natuurlijk
En dan Rob Stenders terug!quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:22 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Massaal twitteren dat die radio-amateur kan opzouten volgend jaar.
quote:
Stendersquote:
Precies. Dat mag niet van r2.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:23 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Stenders
Maar dat zal wel niet, want die heeft een eigen mening..
En terecht.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:23 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Stenders
Maar dat zal wel niet, want die heeft een eigen mening..
Mee eens. Gisteren bij Moves like Jagger zeggen dat het zo'n goeie plaat isquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En terecht.
Als DJ vindt je toch ook niet alles wat voorbij komt mooi. De DJ's doen alsof elke plaat in de top2000is. Zo hypocriet.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:25 schreef Tijn het volgende:
Niet zo zeuren, mensen. Het is Michael Jackson
Eens.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mee eens. Gisteren bij Moves like Jagger zeggen dat het zo'n goeie plaat isJa leuk nummer hoor maar totaal top 2000 onwaardig
Black or White vind ik beter, deze wel zeker op 2.quote:
Wat een zinloos gezwam er doorheen inderdaadquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:25 schreef FritsFlits het volgende:
Gaat die focking oliebol er weer doorheen praten!!
Ja, maar ja... straks zit er een keer een Beatleshater en die zegt dat bij Eleanor Rigby... of Girl... dan vind je het ook weer een eikel. Of niet?quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mee eens. Gisteren bij Moves like Jagger zeggen dat het zo'n goeie plaat isJa leuk nummer hoor maar totaal top 2000 onwaardig
Ooit bestempeld als slechtste Nederlands nummerquote:
Goedemorgenquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Black or White vind ik beter, deze wel zeker op 2.
Goedemorgen
Mwah kan ik me niet voorstellen, maar iedereen zijn eigen meningquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:26 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, maar ja... straks zit er een keer een Beatleshater en die zegt dat bij Eleanor Rigby... of Girl... dan vind je het ook weer een eikel. Of niet?
1477 Gabriel Rios Broad daylight 27 December 03:00 - 04:00 uur Meerquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:27 schreef TheFastOne het volgende:
Ik heb even gene lijst bij de hand, Maar stond Gabriel Rios erin?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Black or White vind ik beter, deze wel zeker op 2.
Goedemorgen
Zo'n plaatje die ik de ene dag fantastisch vind en de andere dag niet om aan te horen. Geef mij maar die van de dijk die erna komt.quote:
Het gaat er meer om dat ze nummers ophemelen die dat niet waard zijn. Niet zozeer het afbranden van nummers.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:26 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, maar ja... straks zit er een keer een Beatleshater en die zegt dat bij Eleanor Rigby... of Girl... dan vind je het ook weer een eikel. Of niet?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:27 schreef laxus13 het volgende:
Beste Blof nummer is nog steeds Harder Dan Ik Hebben Kan
Fantastisch Nummerquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:27 schreef Olga het volgende:
[..]
1477 Gabriel Rios Broad daylight 27 December 03:00 - 04:00 uur Meer
Iedereen de polonaise lopen bij Rosanne!quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat ze nummers ophemelen die dat niet waard zijn. Niet zozeer het afbranden van nummers.
Die vind onze kitten leukquote:
Brrrrquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen de polonaise lopen bij Rosanne!
ik ook:quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:28 schreef FritsFlits het volgende:
#top2000 Sander de Heer houd eens op om door goede platen te praten. Top2000 is muziek, geen DJ-show.
Done
twitter:PeaceDiaan twitterde op zaterdag 31-12-2011 om 09:28:35#top2000 Sander de Heer houd eens op om door goede platen te praten. Top2000 is muziek, geen DJ-show. reageer retweet
Maar wie beslist er dan of een plaat het wel of niet waard is?quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat ze nummers ophemelen die dat niet waard zijn. Niet zozeer het afbranden van nummers.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:27 schreef laxus13 het volgende:
Beste Blof nummer staat nog steeds Harder Dan Ik Hebben Kan
Iedereen hier massaal dit twitterenquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik ook:twitter:PeaceDiaan twitterde op zaterdag 31-12-2011 om 09:28:35#top2000 Sander de Heer houd eens op om door goede platen te praten. Top2000 is muziek, geen DJ-show. reageer retweet
Je wordt er ook helemaal blij vanquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die vind onze kitten leukZe ging laatst knorren toen die opstond
Ikquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:29 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Maar wie beslist er dan of een plaat het wel of niet waard is?
Ja, ik heb hier ook een mindere hekel aan dan de andere nummers van Blof. Ik denk omdat de tekst nog wel enigszins coherent in elkaar zit.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:27 schreef Fred_B het volgende:
Liefs uit Londen vind ik best goed, ondanks dat het Blof is.
Die van Dylan moet lukken toch?quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:29 schreef peaceman het volgende:
Zullen we Hurricane nog halen in dit topic?
Ik doe niet meer aan twitter dus retweet ook even namens mijquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Iedereen hier massaal dit twitteren
Is ook zoquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:29 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Je wordt er ook helemaal blij van
Ik heb ook geen Twitter, maar ik ben het er wel mee eens.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:30 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan twitter dus retweet ook even namens mij
Ik vind het 1 van de minste. Geef mij maar Niemand in de stadquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:31 schreef Jane het volgende:
Prachtig nummer van De Dijk.
Vind ik dan, he?
ik ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:31 schreef Jane het volgende:
Prachtig nummer van De Dijk.
Vind ik dan, he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |