Nee tuurlijk niet, maar dat hoeven we niet bij elk nummer te zeggenquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Beter dan While my guitar gently weeps, Eleanor Rigby, Strawberry Fields Forever, enz. enz....
Ah nu klopt het weer.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:08 schreef Tijn het volgende:
Niet dat 'ie écht is gesorteerd op aantal stemmen natuurlijk, maar dat is het verhaaltje
Preciesquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:08 schreef Tijn het volgende:
De lijst zegt sowieso niks over wat beter is, he. Hij is gesorteerd op aantal stemmen, niet op muzikale kwaliteit
Wel een heel goed verhaal.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, maar dat hoeven we niet bij elk nummer te zeggenIk vind dit nummer best mooi, dat het te hoog staat is een ander verhaal
Ik vond het echt even spuit 11quote:
Dat wel maar het hoeft niet elke keer opgerakeld te wordenquote:
Zolang het terecht is, zie ik daar het probleem niet van.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat wel maar het hoeft niet elke keer opgerakeld te worden
Ellen met de 3Js, een hedendaagse oorverkrachtingquote:
precies!quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zolang het terecht is, zie ik daar het probleem niet van.
Ik ben het helemaal met je eens hoor, maar we hoeven dat niet bij elk nummer steeds te besprekenquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zolang het terecht is, zie ik daar het probleem niet van.
True thatquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:11 schreef cafca het volgende:
Dit nummer kende ik nog niet, maar dat zal zijn redenen gehad hebben.
Dan ben je het dus niet met 'em eensquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens hoor, maar we hoeven dat niet bij elk nummer steeds te bespreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |