Is dat dat nummer die tijdens SR werd gedraaid? Geinig nummer maar goed? Neuhquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:01 schreef Ajacied422 het volgende:
ben wel benieuwd wat de volgende stap in de muziek is. Zal toch nu wel veel uit de kast zijn gehaald.
Alleen ode to the bouncer is een goed nummer.
Bouns bouns bounsaaaaquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is dat dat nummer die tijdens SR werd gedraaid? Geinig nummer maar goed? Neuh
Leer mij Cohen kennenquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dus je weet dat Suzanne van Herman van Veen een cover is van Cohen?
Buiten de hitlijsten is nog meer dan voldoende goede muziek te vinden gelukkig.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:01 schreef Ajacied422 het volgende:
ben wel benieuwd wat de volgende stap in de muziek is. Zal toch nu wel veel uit de kast zijn gehaald.
Alleen ode to the bouncer is een goed nummer.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Buiten de hitlijsten is nog meer dan voldoende goede muziek te vinden gelukkig.
Ja is deze goed?quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik ga een lijstje kopen en deze erin zetten
Yep.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:01 schreef peaceman het volgende:
Goedemorgen Cafca, gisteren alles goed gegaan?
heerlijk...ik ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Yep.
Maandag over een week beginnen, dus nog ff een weekje vakantie
Dat wel, maar ik had hem liever een dag of 2 eerder gehoordquote:
ik ook als het op 1853 staat.quote:
Beter dan While my guitar gently weeps, Eleanor Rigby, Strawberry Fields Forever, enz. enz....quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:08 schreef Tijn het volgende:
De lijst zegt sowieso niks over wat beter is, he. Hij is gesorteerd op aantal stemmen, niet op muzikale kwaliteit
Nee tuurlijk niet, maar dat hoeven we niet bij elk nummer te zeggenquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Beter dan While my guitar gently weeps, Eleanor Rigby, Strawberry Fields Forever, enz. enz....
Ah nu klopt het weer.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:08 schreef Tijn het volgende:
Niet dat 'ie écht is gesorteerd op aantal stemmen natuurlijk, maar dat is het verhaaltje
Preciesquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:08 schreef Tijn het volgende:
De lijst zegt sowieso niks over wat beter is, he. Hij is gesorteerd op aantal stemmen, niet op muzikale kwaliteit
Wel een heel goed verhaal.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, maar dat hoeven we niet bij elk nummer te zeggenIk vind dit nummer best mooi, dat het te hoog staat is een ander verhaal
Ik vond het echt even spuit 11quote:
Dat wel maar het hoeft niet elke keer opgerakeld te wordenquote:
Zolang het terecht is, zie ik daar het probleem niet van.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat wel maar het hoeft niet elke keer opgerakeld te worden
Ellen met de 3Js, een hedendaagse oorverkrachtingquote:
precies!quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zolang het terecht is, zie ik daar het probleem niet van.
Ik ben het helemaal met je eens hoor, maar we hoeven dat niet bij elk nummer steeds te besprekenquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zolang het terecht is, zie ik daar het probleem niet van.
True thatquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:11 schreef cafca het volgende:
Dit nummer kende ik nog niet, maar dat zal zijn redenen gehad hebben.
Dan ben je het dus niet met 'em eensquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens hoor, maar we hoeven dat niet bij elk nummer steeds te bespreken
Nu ben ik benieuwd wat voor gesprek je hebt gehadquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Zie mijn eerdere reaktie op peace.
Nog een weekje vakantie
Ow moet ik even teruglezen. Was bezig om Lennon zn pap te geven.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Zie mijn eerdere reaktie op peace.
Nog een weekje vakantie
Volgend jaar weer....quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar hierna hopelijk nooit meer.
Mijn moeder houdt van Johnny Cash en Charles Aznavour.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:13 schreef FritsFlits het volgende:
Ligt het aan mij of vinden de meeste (oudere) moeders de 3Js tegenwoordig leuk? Mijn moeder heeft een paar CD's van die gasten..
Mijn moeder niet hoor, maar die heeft net als ik een sublieme muzieksmaakquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:13 schreef FritsFlits het volgende:
Ligt het aan mij of vinden de meeste (oudere) moeders de 3Js tegenwoordig leuk? Mijn moeder heeft een paar CD's van die gasten..
Jan Dulles is wel een vrouwenliefhebber..quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:12 schreef Jane het volgende:
Ellen ten Damme...Daar waar de 3J's me dan iig nog wel sympathiek lijken....
quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:14 schreef Jane het volgende:
[..]
Mijn moeder houdt van Johnny Cash en Charles Aznavour.
Dat is toch niet zo erg?quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:14 schreef Jane het volgende:
[..]
Mijn moeder houdt van Johnny Cash en Charles Aznavour.
Gelezen... fijn dat je ook nog een weekje vakantie hebtquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow moet ik even teruglezen. Was bezig om Lennon zn pap te geven.
quote:
Eh.. nee, inderdaad. Dat zeg ik toch ook?quote:
Ik las hem even niet als reactie maar met alleen die smiley, vond het al raarquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:15 schreef Jane het volgende:
[..]
Eh.. nee, inderdaad. Dat zeg ik toch ook?
Nieuwe baan. Mooi begin van het nieuwe jaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd wat voor gesprek je hebt gehad
Helaas is dat vrij snel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:16 schreef Diaan73 het volgende:
ow mijn moeder houdt wel van alles, maar als iets onbekend is, vindt ze het al snel niet mooi.
Mwah, iets eerder dan "normaal"quote:
Dat is zeker een mooi begin, gefeliciteerdquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Nieuwe baan. Mooi begin van het nieuwe jaar
quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Nieuwe baan. Mooi begin van het nieuwe jaar
quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:16 schreef Tijn het volgende:
Het is zo tof gemaakt, dit nummer. Heeeeel erg veel keer "aaaah" opgenomen en daarna met z'n allen rond de mengtafel om, na goed oefenen, allemaal op tijd het juiste kanaal open en dicht te draaien
[ afbeelding ]
Mooi nummerquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:17 schreef peaceman het volgende:
Zo een vlinder die sterft vlak voor de Hurrican komt.
Al gedaan, sterker nog heb er al een aantal op. Zometeen oliebol als ontbijt.quote:
Helaas niet neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |