Nu ben ik benieuwd wat voor gesprek je hebt gehadquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Zie mijn eerdere reaktie op peace.
Nog een weekje vakantie
Ow moet ik even teruglezen. Was bezig om Lennon zn pap te geven.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Zie mijn eerdere reaktie op peace.
Nog een weekje vakantie
Volgend jaar weer....quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar hierna hopelijk nooit meer.
Mijn moeder houdt van Johnny Cash en Charles Aznavour.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:13 schreef FritsFlits het volgende:
Ligt het aan mij of vinden de meeste (oudere) moeders de 3Js tegenwoordig leuk? Mijn moeder heeft een paar CD's van die gasten..
Mijn moeder niet hoor, maar die heeft net als ik een sublieme muzieksmaakquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:13 schreef FritsFlits het volgende:
Ligt het aan mij of vinden de meeste (oudere) moeders de 3Js tegenwoordig leuk? Mijn moeder heeft een paar CD's van die gasten..
Jan Dulles is wel een vrouwenliefhebber..quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:12 schreef Jane het volgende:
Ellen ten Damme...Daar waar de 3J's me dan iig nog wel sympathiek lijken....
quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:14 schreef Jane het volgende:
[..]
Mijn moeder houdt van Johnny Cash en Charles Aznavour.
Dat is toch niet zo erg?quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:14 schreef Jane het volgende:
[..]
Mijn moeder houdt van Johnny Cash en Charles Aznavour.
Gelezen... fijn dat je ook nog een weekje vakantie hebtquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow moet ik even teruglezen. Was bezig om Lennon zn pap te geven.
quote:
Eh.. nee, inderdaad. Dat zeg ik toch ook?quote:
Ik las hem even niet als reactie maar met alleen die smiley, vond het al raarquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:15 schreef Jane het volgende:
[..]
Eh.. nee, inderdaad. Dat zeg ik toch ook?
Nieuwe baan. Mooi begin van het nieuwe jaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd wat voor gesprek je hebt gehad
Helaas is dat vrij snel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:16 schreef Diaan73 het volgende:
ow mijn moeder houdt wel van alles, maar als iets onbekend is, vindt ze het al snel niet mooi.
Mwah, iets eerder dan "normaal"quote:
Dat is zeker een mooi begin, gefeliciteerdquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Nieuwe baan. Mooi begin van het nieuwe jaar
quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Nieuwe baan. Mooi begin van het nieuwe jaar
quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:16 schreef Tijn het volgende:
Het is zo tof gemaakt, dit nummer. Heeeeel erg veel keer "aaaah" opgenomen en daarna met z'n allen rond de mengtafel om, na goed oefenen, allemaal op tijd het juiste kanaal open en dicht te draaien
[ afbeelding ]
Mooi nummerquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:17 schreef peaceman het volgende:
Zo een vlinder die sterft vlak voor de Hurrican komt.
Al gedaan, sterker nog heb er al een aantal op. Zometeen oliebol als ontbijt.quote:
Helaas niet neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |