Mag hopen van wel, even zoekenquote:Op zaterdag 31 december 2011 08:44 schreef MaJo het volgende:
Staat Bob Dylan er eigenlijk ook in met Hurricane?
Ga ik ook doenquote:Op zaterdag 31 december 2011 08:44 schreef FritsFlits het volgende:
Even bijtukken dus, MaJoHeb 's middags meestal zo'n dipje waar je doorheen moet. Kwartiertje wegzakken en er weer tegenaan gaan
Natuurlijk!quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:44 schreef MaJo het volgende:
Die staat altijd vrij hoog. Meestal als ik onderweg naar mijn moeder 's avonds.quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:44 schreef MaJo het volgende:
Goede zaakquote:
Dan ziet hij een dubbel zo groot publiekquote:
Niet in huis...quote:
Mijn koffie is al naar binnen. Ik zit met Senna Bumba te kijkenquote:Op zaterdag 31 december 2011 08:49 schreef Diaan73 het volgende:
Dag Djenneke. Wat ben jij er mooi op tijd bij.
Ik moet altijd nog even bijkomen/bijzitten. Kopje thee...
Je weet dat je nu radio kan luisteren over je smartphone.. dus de drempel om naar de winkel te gaan is wat minder gewordenquote:
Okay. Ik ben net uit bed...quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mijn koffie is al naar binnen. Ik zit met Senna Bumba te kijkenondertussen, ik kan wel een break gebruiken
Instrumentaal gezien vind ik die van Costello iets mooier, maar Charles heeft hem zoveel beter ingezongenquote:
Dat is wat vervelend voor mijn dochter die ik meeneemquote:Op zaterdag 31 december 2011 08:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je weet dat je nu radio kan luisteren over je smartphone.. dus de drempel om naar de winkel te gaan is wat minder geworden
quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:50 schreef MaJo het volgende:
Deze is ook mooi
Van wie is het origineel ook alweer, Costello?
Haha dat is waarquote:Op zaterdag 31 december 2011 08:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je weet dat je nu radio kan luisteren over je smartphone.. dus de drempel om naar de winkel te gaan is wat minder geworden
Ik ga alleen... ben ik een stuk sneller dan met Lennon.quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat is wat vervelend voor mijn dochter die ik meeneem
Zijn ze zo oud dat ze eraan komen gelopen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha dat is waarMaar de oliebollen komen vanmiddag naar mij toe
Heb ik het fout?quote:
Hehe nee ik heb mijn eigen bezorgdienstquote:Op zaterdag 31 december 2011 08:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zijn ze zo oud dat ze eraan komen gelopen?![]()
Origineel was Charles en toen Costelloquote:
quote:
Dat dacht ik eigenlijk al maar ik raakte in de war door Peace die zei dat het een cover was!quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Origineel was Charles en toen Costello
Zou het niet weten. Niet echt een U2 kenner.. Madmaster wel, maar die zit in Schotland geloof ik.quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Inderdaad
Zelfs album als Pride toch?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat dacht ik eigenlijk al maar ik raakte in de war door Peace die zei dat het een cover was!
quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat dacht ik eigenlijk al maar ik raakte in de war door Peace die zei dat het een cover was!
En toch trapte ik erinquote:
Wat is dromen, daar schrok ik toch wel hevig van.quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:55 schreef Tijn het volgende:
Het volgende uur opent iets minder sterk
Understatement van de dag.quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:55 schreef Tijn het volgende:
Het volgende uur opent iets minder sterk
Helemaal gemistquote:
Ah, gevonden! http://en.wikipedia.org/wiki/The_Unforgettable_Firequote:Op zaterdag 31 december 2011 08:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zou het niet weten. Niet echt een U2 kenner.. Madmaster wel, maar die zit in Schotland geloof ik.
Heb jij een steen als kussen?quote:
Blijkbaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 08:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb jij een steen als kussen?
Dan moet je maar niet te veel onthouden wat er de afgelopen dagen langsgekomen is qua 'achtergrondinfo' hier.quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:57 schreef peaceman het volgende:
156 Alain Clark Father & friend(zeker 1500 plaatsten omlaag aub)
155 3J's & Ellen ten Damme Wat is dromen![]()
154 10CC I'm not in love![]()
153 Boudewijn de Groot Verdronken vlinder![]()
152 Michael Jackson Earth song![]()
151 BLØF Liefs uit Londen![]()
150 De Dijk Als ze er niet is![]()
149 Neil Young Like a hurricane(daar is de hurricane al)
148 Kayak Ruthless queen![]()
147 Mumford & Sons The Cave![]()
146 U2 Where the streets have no name
quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet te veel onthouden wat er de afgelopen dagen langsgekomen is qua 'achtergrondinfo' hier.
Zelfde club en zelfde muzieksmaak?quote:
Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:59 schreef MaJo het volgende:
Ik ga nu twijfelen of ik bepaalde dingen dan voor waar heb aangenomen
Maar ik vertrouw toch wel redelijk op mijn eigen muziekkennis
Ja, Muziek van nu kan me niet bekoren. Beetje een deuntje en 100x het zelfde herhaald.quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zelfde club en zelfde muzieksmaak?
Niet doen Peace...maak de grap nu een keer niet!quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:59 schreef MaJo het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Niet doen Peace...maak de grap nu een keer niet!
quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, Muziek van nu kan me niet bekoren. Beetje een deuntje en 100x het zelfde herhaald.
Ik moet er toch niet aan denken om over 60 jaar mn kleinzoon de muziek van deze tijd te laten horen
quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:59 schreef MaJo het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:50 schreef MaJo het volgende:
Deze is ook mooi
Van wie is het origineel ook alweer, Costello?
Braafquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Niet doen Peace...maak de grap nu een keer niet!
Daar gaat deze hele discussie over sufhoofdquote:
Dus je weet dat Suzanne van Herman van Veen een cover is van Cohen?quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar gaat deze hele discussie over sufhoofd
Ik ga een lijstje kopen en deze erin zettenquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar gaat deze hele discussie over sufhoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |