Niemand in de stad.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:18 schreef Jane het volgende:
Beste nummer van De Dijk is natuurlijk Als Ze Er Niet Is
© n00biedoobiedooquote:
Gewoon laten staan dus.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mag wel een plek of 1000 lager van mij. Seal is zo...weetniet. Haat t niet, maar geniet er ook niet van.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:26 schreef TradeMarkie het volgende:
terwijl de kern rot is, dan helpt een nieuwe band niet
quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:26 schreef Jane het volgende:
Kane
Mooi moment om de tv aan te zetten voor Top 2000 A Gogo.
Tot straks
Nah. Plaatsen 500-1 zijn gereserveerd voor de echt mooie platen. Jammer dat daar nu bijvoorbeeld weer iets als Kane staat.quote:
Goede muziek is op baggerapparatuur nog steeds goedquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:24 schreef Saekerhett het volgende:
Kiss From a Rose
Vooral op goede apparatuur en dan lekker hard is dit een heel goed nummer
Ja klopt, maar goede muziek op goede apparatuur geeft het net nog iets extra's.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Goede muziek is op baggerapparatuur nog steeds goed
Ik waardeer dit altijd meer. Prachtig nummer, enige die ik elk jaar in mijn keuzelijst heb gezet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:30 schreef Ferdo het volgende:
Zo ga je Kansas weer meer waarderen. Als het direct na Kane wordt gedraaid.
Bowie en Queen vind je niks?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:30 schreef paddy het volgende:
330 Kansas Dust in the wind
329 Jimi Hendrix Experience Purple haze
328 Neil Yo ung Old man
327 Earth, Wind & Fire Fantasy
326 Leonard Cohen Suzanne
325 Crosby, Stills, Nash & Yo ung Teach your children
324 David Bowie & Queen Under pressure
323 4 Non Blondes What's up
En Neil Young dan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:30 schreef paddy het volgende:
330 Kansas Dust in the wind
329 Jimi Hendrix Experience Purple haze
328 Neil Yo ung Old man
327 Earth, Wind & Fire Fantasy
326 Leonard Cohen Suzanne
325 Crosby, Stills, Nash & Yo ung Teach your children
324 David Bowie & Queen Under pressure
323 4 Non Blondes What's up
Ik wilde alleen even weten wat er og kwam. David Bowie *kreun*quote:
Niet echt stiekem.quote:
Hij?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:32 schreef vp-3 het volgende:
[..]
Hij vergat daar een smiley te zetten, omdat hij teveel onder druk stond
Niet overdrijvenquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:33 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik wilde alleen even weten wat er og kwam. David Bowie *kreun*en Queen *kreun* samen...kan alleen maar tof zijn
quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:32 schreef vp-3 het volgende:
[..]
Hij vergat daar een smiley te zetten, omdat hij teveel onder druk stond
Het is een heel fijn nummer.quote:
En dan nog zo'n geluid eruit krijgen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit is zo'n nummer dat ook prachtig is op hele slechte apparatuur.
Haal stiekem maar weg hoorquote:
Fire! Kill it with fire!quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is een heel fijn nummer.
Origineel van Vanilla Ice...
En zeker niet zijn enige.quote:
Moeten ze hem niet doordrukken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:41 schreef paddy het volgende:
Het nummer blijft gewoon leuk op een feest
Van Jeff Buckley bedoel je.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:46 schreef Ferdo het volgende:
Da's die vent die Hallelujah van Lisa Lois heeft verkracht.
quote:325 Crosby, Stills, Nash & Yo ung Teach your children
324 David Bowie & Queen Under pressure![]()
323 4 Non Blondes What's up![]()
oh nee toch nietquote:
Allebei niet mee eens.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:50 schreef FritsFlits het volgende:
Beste van Bowie, slechtste van Queen
Gelukkig zijn die nog niet gemaakt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:50 schreef Nanuq het volgende:
Under Pressure![]()
Grapjes over het origineel van Vanilla Ice worden niet gewaardeerd..
Aan dit lied is weinig te verpesten inderdaadquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Je zal dit maar verzinnen, geniaal toch? En dan de bas....
Die draagt het nummer echt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Je zal dit maar verzinnen, geniaal toch? En dan de bas....
Ik ben gewoon een jatterquote:
Hij heet eigenlijk vanille ijs.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Wist je dat Vanilla Ice eigenlijk nederlands is?
Hij heet eigenlijk Don van Vliet
Beste van Bowie? Oke, ik hapquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:50 schreef FritsFlits het volgende:
Beste van Bowie, slechtste van Queen
Hij kan dan ook niet zingenquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:57 schreef Aalbers het volgende:
Staat Tom Waits er serieus maar 1 keer in?>!?!??!?!
Ik heb nog gestemd op Ol'55
quote:
Martha, I'll shoot the moon, The piano has been drinkingquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind What's He Building zijn beste lied wel.
Laterzquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:01 schreef Fred_B het volgende:
Ik ga ook even iets anders doen. Tot straks
ook goed, verslaan what's he building niet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Martha, I'll shoot the moon, The piano has been drinking
quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prachtig en verschrikkelijk tegelijk deze.
Mag.quote:
Dat is het beste nummer uit de lijst.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:10 schreef Aalbers het volgende:
De enige keer dat je legitiem je radio op mute kan zetten is voor het nummer hierna
quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is het beste nummer uit de lijst.
Haphap.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe is Bruno zo populair geworden? Zijn uiterlijk?
Dat is idd het beste nummer uit de lijstquote:
Ik moet bijna kotsen van mezelfquote:
Ja je hebt net Tom Traubert's Blues gemist, beetje jammerquote:
quote:
Heb nog wel een stukje gehoordquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja je hebt net Tom Traubert's Blues gemist, beetje jammer
Hoezo staat dit boven Torn van Nathalie Imbruglia?
Gaat het nogquote:
Ja.quote:
Adele. 6x nog.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:17 schreef MaJo het volgende:
Wat voor pareltjes als deze kunnen we nog verwachten?![]()
Top.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:18 schreef MaJo het volgende:
Maar je moet Mars wel nageven dat hij ALLES doet voor een meisje he! Wat een vent
Ik gok op pubermeisjes en soppende huisvrouwen die al 2 jaar droogstaanquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:17 schreef djenneke het volgende:
Dit is gewoon leuke weg-werp-muziek.
Zoals je ook leuke weg-werp-bekertjes enzo hebt.
De top 2000 hoort alleen gevuld te zijn met muziek die voor altijd is en blijft.
Wie doet dit?
Dat doettie anders ook maar één keer.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:18 schreef MaJo het volgende:
Maar je moet Mars wel nageven dat hij ALLES doet voor een meisje he! Wat een vent
Ik vind m lelijk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik gok op pubermeisjes en soppende huisvrouwen die al 2 jaar droogstaan
Ik ookquote:
Staat Run erin?quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:19 schreef MaJo het volgende:
Ik vind Adele niet zo erg, wel dat ze zo hoog staat. Maar alles beter dan Bruno mars
Even wat waarheden citeren.quote:
Volgens mij wel. Al vind ik die met Martha Wainwright beter.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik gok op pubermeisjes en soppende huisvrouwen die al 2 jaar droogstaan
Ik ga de laatste 2 afleveringen nog terug kijkenquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:19 schreef Paul het volgende:
Waarom kijken jullie niet naar top 2000 a gogo
Kijk ik wel terug volgend jaarquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:19 schreef Paul het volgende:
Bono kan niet zingen nee, zijn arrogantie zit in de wegquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:20 schreef paddy het volgende:
[..]Ik ben geen van beide, maar ik waardeer zuiverheid enorm. Kan je met de muziek misschien niet weg lopen, maar hij is qua stem toonvaster dan de zanger van u2 bijvoorbeeld. Beide live gehoord.
Net even gekeken en ik weet weer waarom ik het dit jaar niet zo veel kijk. Valt erg tegen. Geen leuke filmpjes, de artiesten hebben geen leuke verhalen te vertellen en die 'Leo-lesjes' vallen ook tegen. Veel open deuren intrappen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:19 schreef Paul het volgende:
LOL.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Bono kan niet zingen nee, zijn arrogantie zit in de weg
Beter tochquote:
Dat sowieso altijd, enige reden dat ik naar zulke feesten/optredens ga; heerlijke sfeer en heerlijke mensenquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Rowwen Heze dit jaar live gezien. Was best leuk hoor, Goed sfeertje
Dat zou beter zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tis een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat de Maas heel Limburg vult, dat de Maas heel Limburg vult.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tis een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat de Maas heel Limburg vult, dat de Maas heel Limburg vult.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:25 schreef Flitspaal het volgende:
Staat die Ge Reijnders er nog in?
Die is pas erg.
Nietes, Rip van Winkle.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Wist je dat Vanilla Ice eigenlijk nederlands is?
Hij heet eigenlijk Don van Vliet
Yupquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:25 schreef Flitspaal het volgende:
Die is pas erg.
Blowmuziekquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:26 schreef Karina het volgende:
Ik weet even niet wie Ge Reijnders ook alweer is.
Bloasmuziek.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:26 schreef Karina het volgende:
Slecht.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:26 schreef Karina het volgende:
Die is echt heel leuk in het echt. Brengt sfeer in het publiek. Een echte entertainerquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:25 schreef Flitspaal het volgende:
Die is pas erg.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:29 schreef Karina het volgende:
Harder dan ik hebben kanvreemde titel.
Bedoel je Pascal?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Heeft nou nooit iemand Peter verteld dat dit gewoon flutrijmelarij is?
Ik denk het wel, maar het zal m vast worst wezenquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Heeft nou nooit iemand Peter verteld dat dit gewoon flutrijmelarij is?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:29 schreef Karina het volgende:
Harder dan ik hebben kanvreemde titel.
geen bloffan
Die heeft nog nooit een tekst geschreven.quote:
Wel een mooie stemquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, die zingt het alleen maar
Een soort Marco Borsato dus. Ook teksten van anderen zingen en doen alsof het jouw gevoel is.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die heeft nog nooit een tekst geschreven.
Wel een waarheid als een koequote:Op vrijdag 30 december 2011 20:30 schreef MaJo het volgende:
Maar wel mooiHet is nog geen Nick en Simon qua teksten, die zijn echt het ergste
"Kijk eens naar de huizen om je heen, ze zouden nooit gebouwd zijn zonder steen"
![]()
De bassist, die schrijft alle nummersquote:
Het zou zo een Sinterklaasgedicht van mijn zusje op tienjarige leeftijd kunnen zijn geweestquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:30 schreef MaJo het volgende:
Maar wel mooiHet is nog geen Nick en Simon qua teksten, die zijn echt het ergste
"Kijk eens naar de huizen om je heen, ze zouden nooit gebouwd zijn zonder steen"
![]()
Achja, dat deed Elvis ook.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Een soort Marco Borsato dus. Ook teksten van anderen zingen en doen alsof het jouw gevoel is.
Ik lig altijd weer in een deuk om die tekstquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het zou zo een Sinterklaasgedicht van mijn zusje op tienjarige leeftijd kunnen zijn geweest
Dat vind ik toch anders, hier worden de teksten tenminste nog geschreven door een bandlid, Borsato heeft losse tekstschrijversquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Een soort Marco Borsato dus. Ook teksten van anderen zingen en doen alsof het jouw gevoel is.
Die Italiaanse nummers verkrachtenquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat vind ik toch anders, hier worden de teksten tenminste nog geschreven door een bandlid, Borsato heeft losse tekstschrijvers
Je hoeft een nummer natuurlijk niet zelf te hebben geschreven om het met gevoel te kunnen zingen...quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat vind ik toch anders, hier worden de teksten tenminste nog geschreven door een bandlid, Borsato heeft losse tekstschrijvers
En hij schrijft zijn muziek ook niet eens zelf nee.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die Italiaanse nummers verkrachten
Vind ik ook niet, dat was iemand anders die dat zeiquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je hoeft een nummer natuurlijk niet zelf te hebben geschreven om het met gevoel te kunnen zingen...
quote:
Hij is leuk, ik heb het ook opstaan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:35 schreef MaJo het volgende:
Ik ben even Jiskefet aan het kijken, moet mijn vriend toch even tegemoet komen komen
quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nou mensen, ik spreek jullie vast morgen wel weer, maar voor vanavond hoef ik niet op radio 2 te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |