Daniel is de zanger van Skikquote:
wasquote:
Alles van hem is geniaal.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:18 schreef Fred_B het volgende:
Ik ken dit niet, maar het klinkt wel leuk
Ja maor die bent ok KUT!quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik weet nog dat Betonpoalties bij Van Gewest tot gewest kwam (oh my, ik word oud)
Het gaat over Notorious B.I.G. toch?quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:20 schreef Ferdo het volgende:
Veelgevraagd liefdesliedje. Alleen jammer dat het over een stalker gaat.
Extreme vorm van liefde, dus in zekere zin wel een liefdesliedjequote:Op vrijdag 30 december 2011 18:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Ultiem stalkerlied. Terwijl veel denken dat het een liefdeslied is
Ik ken het meeste wel en wat ik nu leer kennen is ws volgend jaar wel weer verdwenenquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:21 schreef Aalbers het volgende:
Top2000 is nu minder aan, ik ken nu zo'n beetje alle muziek, terwijl ik dat paar jaar terug nog niet kende.. Leer minder muziek kennen nu.
Zit wel erg mooi in elkaar hoor, mooie soundquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Ultiem stalkerlied. Terwijl veel denken dat het een liefdeslied is
Over de stalker van Notorious B.I.G.quote:
80/90% van de top2000 is voor mijn tijd. Volg hem nu vijf jaar, en maak allemaal notities en schrijf namen op van liedjes die ik tof vind, en dat ga ik dan de rest van het jaar uitzoeken. Alleen ken ik nu bijna alles al.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ken het meeste wel en wat ik nu leer kennen is ws volgend jaar wel weer verdwenen
Als die clip nu uitkwam had Stivoro een rechtszaak aangespannen om het van de buis te krijgen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:23 schreef Nanuq het volgende:
Vanwege de video dacht ik altijd dat het om een sigarettenverslaving ging. Maar een stalker kan ook.
quote:
Ze zijn zeker goedquote:
Terecht, maar alleen vanwege United States of Oorteringquote:
Ik vind het nummer niet eens slecht. Gitaarspel goed, maar kan niet in de schaduw staan bij het gitaarspel van Brain Mayquote:
Heey Cojackso ook hierquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:28 schreef CoJackso het volgende:
Je kan het niks vinden, maar een nieuw rocknummer uit de 21ste eeuw is altijd een goede toevoeging.
En de zang van Freddie.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:28 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik vind het nummer niet eens slecht. Gitaarspel goed, maar kan niet in de schaduw staan bij het gitaarspel van Brain May
Midge is een held ja.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik luister via youtube maar even naar Midge, echt wat een schande dat hij er niet in staat
Het is inderdaad weer tijd.quote:
Dit wordt helaas zelden gedraaid normaal.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:31 schreef paddy het volgende:
Pink FloydHeb dit nummer nog nooit gehoord! Hoe kan dat!
Meen je dat nou?quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:31 schreef paddy het volgende:
Zeker geen tijd voor genomen (pun intended)quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:31 schreef paddy het volgende:
Haha Dat is in 'De Andere top 2000 lijst" wel anders héquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:32 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Zeker. Helaas voor jou staat er geen Sigur Rós in deze lijst
Arrow Classic Rock draait dit anders erg vaakquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit wordt helaas zelden gedraaid normaal.
Van Dark Side Of The Moon wordt alleen Money wel eens gedraaid.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit wordt helaas zelden gedraaid normaal.
Ik denk dat iedereen dat heeftquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb ws wat specifieke voorkeuren, maar ik mis zo veel prachtige nummers in de lijst
Arrow Classic Rock vaker aanzetten dan. Daar worden ook de andere nummers regelmatig gedraaid. Zelfs Brain Damage/Eclipsequote:Op vrijdag 30 december 2011 18:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Van Dark Side Of The Moon wordt alleen Money wel eens gedraaid.
Da's inderdaad een never ending story.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik snap bijv. echt niet dat Limahl er niet in staat
Wat zijn de andere 2?quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:37 schreef Aalbers het volgende:
Goed nummer van Dire Straits, een van de drie van hen waar ik op heb gestemd!
om te kunnen luisteren.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, ik hoop dat diegene die zich ziekgemeld heeft ontslagen wordt. Door haar moet iemand anders werken die er op gerekend had vrij te zijn
Ik vind het wel even lekker vrolijkquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Walk of Life...matig plaatje van Dire Straits. Ze kunnen veel beter.
Grote kans dat de radio aanstond in desbetreffende horecagelegenheidquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, ik hoop dat diegene die zich ziekgemeld heeft ontslagen wordt. Door haar moet iemand anders werken die er op gerekend had vrij te zijn
Ik vind het eigenlijk ook niet zo veel.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Laat me raden: zoals eind jaren zeventig?quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mooi nummer, vooral de gitaarsolo. Qua afmixen zijn de nummers van de Dire Straits wat plat helaasquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Telegraph Road vind ik de beste van ze, maar ze hebben veel goede muziek gemaakt.
Niet alleen eind jaren 70. Brothers in Arms (nummer) bijv ook. Maar wil je insinueren dat er Dire Straitskampen zijn?quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Laat me raden: zoals eind jaren zeventig?
Telegraph Roadquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:42 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Tunnel of love en Telegraph Road.
Romeo and Juliet is ook een heerlijk nummer, net als Down to the waterline en Sultans of swing. Eigenlijk is alles goed van hen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Telegraph RoadHeb ik ook op gestemd, samen nog met Romeo and Juliet
Niet iedereen schijnt gecharmeerd te zijn van alle geluidstechnische hoogstandjes op hun latere albums. Al maakt dat voor mij persoonlijk weinig uit.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Niet alleen eind jaren 70. Brothers in Arms (nummer) bijv ook. Maar wil je insinueren dat er Dire Straitskampen zijn?
quote:
Tetten?quote:
Een hele nieuwe wending aan het liedje, maar niet eens zo slechtquote:
Tetten.quote:
Euhh ik noem een Twisting by the Pool en Heavy Fuel, en nog genoeg andere matige tot slechte nummers.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:43 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Romeo and Juliet is ook een heerlijk nummer, net als Down to the waterline en Sultans of swing. Eigenlijk is alles goed van hen.
Bijna op de maat ook nogquote:
Snow Patrol > Within Temptationquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:47 schreef Nanuq het volgende:
Ik ga nou even pauzeren tot Within Temptation.
Oh god, ook nog eens WT. WTquote:
Ja, ondanks dat ik die avond het eten via de verkeerde weg heb terug laten keren stond ik toch nog bovenaanquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:47 schreef LDS het volgende:
74. 085 LDS
Gisteren toch nog m'n spamrecordgebroken
1. 355 FritsFlits
Fritsie
En om OT te blijven:
Eftelingmetal?quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Die valszingende krijsende dame met haar Eftelingmetal komt nog een keer vandaag?
We hebben uit solidariteit allemaal minder gepost.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, ondanks dat ik die avond het eten via de verkeerde weg heb terug laten keren stond ik toch nog bovenaan
Nee, sprookjesmetal is het genre.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Eftelingmetal?Je bedoelt na aanleiding van die versie die ooit in de Efteling heeft gespeeld?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We hebben uit solidariteit allemaal minder gepost.
Newsflash: Kane is NLs, Keane niet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:50 schreef LDS het volgende:
335 Keane Somewhere only we know 30 December 19:00 - 20:00 uur MEER
336 Nick & Simon Rosanne 30 December 19:00 - 20:00 uur MEER
337 Within Temptation Mother earth 30 December 18:00 - 19:00 uur MEER
338 Krezip Sweet goodbyes
Hup Holland Hup
Jep, even verkeerd gelezenquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Newsflash: Kane is NLs, Keane niet.
MEER, MEER, MEER?quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:50 schreef LDS het volgende:
335 Keane Somewhere only we know 30 December 19:00 - 20:00 uur MEER
336 Nick & Simon Rosanne 30 December 19:00 - 20:00 uur MEER
337 Within Temptation Mother earth 30 December 18:00 - 19:00 uur MEER
338 Krezip Sweet goodbyes
Hup Holland Hup
Er speelde ooit een instrumentale versie van 'In Perfect Harmony' in het park.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, sprookjesmetal is het genre.
Ik ben al meer dan 30 jaar niet meer in de Efteling geweest.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Er speelde ooit een instrumentale versie van 'In Perfect Harmony' in het park.
Keukenprinsesje..quote:
Had dat gisteren gezegd, had ik het voor je kunnen doenquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ben al meer dan 30 jaar niet meer in de Efteling geweest.
Oh en ik kots op Perzik![]()
Ach, die verhalen zijn de meeste tijd toch alleen maar aandachtsgeilsquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Rob de Wit staat zelf patat te bakken wegens de kredietcrisis?!
Het vet, de ingevroren patat, de stroom.. kost meer dan ff naar de cafetaria, dude!
Ik vind dit mooiquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:55 schreef Breekfast het volgende:
Wat doet deze bagger zo hoog in de lijst?
Die zang van haar, verschrikkelijkquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:56 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik vind dit mooiLijkt wel filmmuziek
Ken de zangeres niet, maar vond haar goed zingen en de muziek was superquote:
Ken überhaupt maar weinig zangers en zangeressen die live foutloos zingenquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij de afsluiting van Serious Request zong ze erg vals
Interpol niet bekend. Editors hebben wel een top 40 plaat gehad, ik heb pas 4x geroepen dat het een schande is dat The Racing Rats niet in de keuzelijst staat.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:49 schreef cassettedeck het volgende:
Waarom staan The Editors en Interpol er dan ook niet in?
quote:
Kane of Keane?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:04 schreef Breekfast het volgende:
Echt, wie zijn dat toch die nog op Kane stemmen?![]()
Iedereen die ik ken haat die band, en terecht.
Wat is dat toch, die muziekdictatuur. Laat ze lekker. Maar goed dat smaken verschillenquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:04 schreef Breekfast het volgende:
Echt, wie zijn dat toch die nog op Kane stemmen?![]()
Iedereen die ik ken haat die band, en terecht.
Allebei.quote:
poteto potatoquote:
Keane gaat nog wel (vooral de oude nummers).quote:
Met Ridgequote:Op vrijdag 30 december 2011 19:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik mis Player met Baby come back (moest er door Kansas aan denken)
Smaken verschillen, maar mensen die geen smaak hebben, zouden niet moeten mogen stemmenquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:06 schreef paddy het volgende:
[..]
Wat is dat toch, die muziekdictatuur. Laat ze lekker. Maar goed dat smaken verschillen
Alleen Bedshaped en Somewhere vind ik wel te pruimen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Keane gaat nog wel (vooral de oude nummers).
Jij hebt niet gestemd dus?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Smaken verschillen, maar mensen die geen smaak hebben, zouden niet moeten mogen stemmen
quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja hoor, hier thuis loop ik de hele dag de polonaise
Da's nou net de beste muzikant van de hele band!quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:10 schreef cassettedeck het volgende:
De gitarist van Keane vind ik niet zo goed.
Shit, niet gehapt...quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Da's nou net de beste muzikant van de hele band!
Dire Straits horen niet in die lijst, die zijn veel slechterquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:13 schreef cafca het volgende:
Och, Keane, Coldplay, Dire Straits.... ik heb het alledrie best leuke liedjes, ik snap alleen niet waarom ze zo vaak in de top 2000 staan......
En Kane geen zanger. Om te zingen moet je je kaken namelijk van elkaar kunnen doen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
MAAR KEANE HEEFT TOCH GEEN GITARIST?![]()
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:14 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En Kane geen zanger. Om te zingen moet je je kaken namelijk van elkaar kunnen doen.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:14 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En Kane geen zanger. Om te zingen moet je je kaken namelijk van elkaar kunnen doen.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:16 schreef donroyco het volgende:
Voor de lezers, een mopje:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:14 schreef Ferdo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Heerlijk, die mute-knop en dan gewoon zelf muziek die ervoor mij zeker tussen hoort via youtube luisteren
quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:18 schreef Jane het volgende:
Beste nummer van De Dijk is natuurlijk Als Ze Er Niet Is
Inderdaad, maar deze is ook leuk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:18 schreef Jane het volgende:
Hehehequote:
Nee, die ene..eehhquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:18 schreef Jane het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Nah, Bloedend Hart is hun mooiste wmb. Jeugdsentiment.
Even Joe Jackson als voorbereiding op A Go Goquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Heerlijk, die mute-knop en dan gewoon zelf muziek die ervoor mij zeker tussen hoort via youtube luisteren
Of muten en even wat lekkers te eten pakkenquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:18 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, die ene..eehh
Bloehoehend hart,
kwamen zie daar aangescheurd
'Was Dat Maar Waar'.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:18 schreef Jane het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |