dan hoop ik voor Stenders en co dat er verder niets veranderd..quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:01 schreef themauster het volgende:
KX Radio is gekocht door de AVRO en komt straks op de stream van 3FM Serious Talent radio.
is dat goed nieuws ??quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:01 schreef themauster het volgende:
KX Radio is gekocht door de AVRO en komt straks op de stream van 3FM Serious Talent radio.
Er zal wel een programma als 'Op zoek naar de nieuwe mongool' ofzo op de zender moetenquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan hoop ik voor Stenders en co dat er verder niets veranderd..
Ik denk dat de djs van commerciële zenders straks niet meer op KX Radio mogen zenden.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan hoop ik voor Stenders en co dat er verder niets veranderd..
mmm, dat zou kunnen ja....ik luister zelf niet of nauwelijks naar KX, maar het zou voor die jongens jammer zijn. ze zitten bij hun eigen commerciële vaak al zo vast in het keurslijf dat ik het ze gun om ook hun eigen muziek te mogen draaien voor een landelijk (in potentie dan) publiekquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:07 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik denk dat de djs van commerciële zenders straks niet meer op KX Radio mogen zenden.
kx radio is toch wat alternatiever ??quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, dat zou kunnen ja....ik luister zelf niet of nauwelijks naar KX, maar het zou voor die jongens jammer zijn. ze zitten bij hun eigen commerciële vaak al zo vast in het keurslijf dat ik het ze gun om ook hun eigen muziek te mogen draaien voor een landelijk (in potentie dan) publiek
op kx mag iedere dj volgens mij draaien waar hij of zijn zin in heeft....quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:12 schreef miieejj het volgende:
[..]
kx radio is toch wat alternatiever ??
geen oliebollenradioquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:16 schreef CindieY het volgende:
Voor iedereen die wil weten wat er tijdens O&N op de radio te beleven is: hierrrr. Wellicht dat ik na middernacht de radio nog eens aanslinger, afhankelijk van wat er op tv te zien is.
pfoe, je moet er maar zin in hebben. rond 22u naar huis om de volgende ochtend om 6u alweer in de studio te zitten!twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 30-12-2011 om 18:14:43Morgen alweer de laatste dag #TSR11. Nieuwjaarsdag uitslapen, vanaf maandag 2/1 een week ochtend- en avondshow presenteren op #3FM! reageer retweet
Neemt ie Giel over? Ik dacht Domienquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:21 schreef 3rdRock het volgende:
pfoe, je moet er maar zin in hebben. rond 22u naar huis om de volgende ochtend om 6u alweer in de studio te zitten!twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 30-12-2011 om 18:14:43Morgen alweer de laatste dag #TSR11. Nieuwjaarsdag uitslapen, vanaf maandag 2/1 een week ochtend- en avondshow presenteren op #3FM! reageer retweet
ow wacht...dat kan natuurlijk ook nog! mag ie die lekker hits doorstarten!quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neemt ie Giel over? Ik dacht Domien
Liever dat dan helemaal niks.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Meer info over KX:
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/45445759
Jammer van de verplichte aandacht voor die serious talent-shit.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:13 schreef alors het volgende:
Hahah Ireen Wust heeft em ook aangevraagd
Misschien krijgen daar de wat alternatievere Serious Talent bandjes nu wel een kans...quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dawel. Zolang het maar niet de overhand krijgt, maar zal wel meevallen.
Ehm, nee.quote:
Ze willen net het weerbericht doen man, heb je dat niet gehoord? Hij was zo goed, zometeen de brievenbus ook nog, met post van TwitWouterquote:
Da's toch zo met elke hitlijst?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:56 schreef heloef het volgende:
Deze lijst heeft echt high's en Milow's merk ik.
Het ging meer om mijn matige woordgrap.quote:
ziet er goed uit. wat Serious Talent is nog wel te overzien vind ik. geen idee of ik vaak ga luisteren, maar mooi dat het blijft bestaanquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Meer info over KX:
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/45445759
Jammer van de verplichte aandacht voor die serious talent-shit.
dat verklaarde de tweet van Arjan Snijdersquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:01 schreef themauster het volgende:
twitter:RadioRing twitterde op dinsdag 27-12-2011 om 19:14:17We mogen er niets over zeggen maar het is LEUK! http://t.co/DpkkwphE reageer retweet
hadden ze met KINK ook kunnen doen voor de alternative zender.quote:
Kink zou wss véél duurder zijn geweest om over te nemen (veel meer vaste medewerkers + Veronica zal vast geld hebben willen zien voor de naam, commercieele jongens als ze zijn...)quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hadden ze met KINK ook kunnen doen voor de alternative zender.
die had je kunnen ontslaan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kink zou wss véél duurder zijn geweest om over te nemen (veel meer vaste medewerkers + Veronica zal vast geld hebben willen zien voor de naam, commercieele jongens als ze zijn...)
als je een zender opheft wat nu het geval is heb je die kosten ook. 3FM en de VPRO hadden alleen de naam kunnen overnemen en de DJ's een plekje kunnen aanbieden uiteraard allemaal op vrijwillige basis. Zo gaat dat nu bij KX ook. Uiteindelijk zal er 1 betaalde kracht zijn die de technische dienst doet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:30 schreef alors het volgende:
[..]
dat kan ook niet zomaar en is al helemaal niet gratis.
twitter:dijkshoorn twitterde op vrijdag 30-12-2011 om 21:39:57En ik hoor net dat we, na het enorme succes van Gerard Ekdom, een half uur per show de gedraaide muziek moeten playbacken. #kxradio reageer retweet
Ja, nicequote:Op vrijdag 30 december 2011 22:21 schreef Thomas B. het volgende:
Hebben jullie net Grace van Jeff Buckley gehoord? Geen dank
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:53 schreef borisz het volgende:
3FM met een ode aan hans komend uur....
226Queen - We Will Rock You20
227AC/DC - Highway to hell27
228Anouk - Girl23
229Alphaville - Forever Young12
230Foo Fighters - Learn To Fly26
231Dire Straits - Sultans Of Swing27
232Marco Borsato - Speeltuin22
233Van Morrison - Brown eyed girl22
234Oasis - Don't Look Back In Anger9
235Queen - I Want To Break Free30
236Pearl Jam - Daughter15
237Rolling Stones - Angie23
238Radiohead - Paranoid Android14
239Queen - Is This The World We Created?
We zijn hier niet in de USA, is een dure grap hier, als het je uberhaupt al lukt.quote:
ik blijf gewoon altijd jong. Gewoon, omdat het kan.quote:
alweer?quote:
Daar sluit ik mij volledig bij aan. Immer 25quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik blijf gewoon altijd jong. Gewoon, omdat het kan.
ik voel mij zelfs zo jong dat ik mij nu genoodzaakt voel naar bed te gaan. Weltrusten!quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar sluit ik mij volledig bij aan. Immer 25
Trustenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik voel mij zelfs zo jong dat ik mij nu genoodzaakt voel naar bed te gaan. Weltrusten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |