dan hoop ik voor Stenders en co dat er verder niets veranderd..quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:01 schreef themauster het volgende:
KX Radio is gekocht door de AVRO en komt straks op de stream van 3FM Serious Talent radio.
is dat goed nieuws ??quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:01 schreef themauster het volgende:
KX Radio is gekocht door de AVRO en komt straks op de stream van 3FM Serious Talent radio.
Er zal wel een programma als 'Op zoek naar de nieuwe mongool' ofzo op de zender moetenquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan hoop ik voor Stenders en co dat er verder niets veranderd..
Ik denk dat de djs van commerciële zenders straks niet meer op KX Radio mogen zenden.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan hoop ik voor Stenders en co dat er verder niets veranderd..
mmm, dat zou kunnen ja....ik luister zelf niet of nauwelijks naar KX, maar het zou voor die jongens jammer zijn. ze zitten bij hun eigen commerciële vaak al zo vast in het keurslijf dat ik het ze gun om ook hun eigen muziek te mogen draaien voor een landelijk (in potentie dan) publiekquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:07 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik denk dat de djs van commerciële zenders straks niet meer op KX Radio mogen zenden.
kx radio is toch wat alternatiever ??quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, dat zou kunnen ja....ik luister zelf niet of nauwelijks naar KX, maar het zou voor die jongens jammer zijn. ze zitten bij hun eigen commerciële vaak al zo vast in het keurslijf dat ik het ze gun om ook hun eigen muziek te mogen draaien voor een landelijk (in potentie dan) publiek
op kx mag iedere dj volgens mij draaien waar hij of zijn zin in heeft....quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:12 schreef miieejj het volgende:
[..]
kx radio is toch wat alternatiever ??
geen oliebollenradioquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:16 schreef CindieY het volgende:
Voor iedereen die wil weten wat er tijdens O&N op de radio te beleven is: hierrrr. Wellicht dat ik na middernacht de radio nog eens aanslinger, afhankelijk van wat er op tv te zien is.
pfoe, je moet er maar zin in hebben. rond 22u naar huis om de volgende ochtend om 6u alweer in de studio te zitten!twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 30-12-2011 om 18:14:43Morgen alweer de laatste dag #TSR11. Nieuwjaarsdag uitslapen, vanaf maandag 2/1 een week ochtend- en avondshow presenteren op #3FM! reageer retweet
Neemt ie Giel over? Ik dacht Domienquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:21 schreef 3rdRock het volgende:
pfoe, je moet er maar zin in hebben. rond 22u naar huis om de volgende ochtend om 6u alweer in de studio te zitten!twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 30-12-2011 om 18:14:43Morgen alweer de laatste dag #TSR11. Nieuwjaarsdag uitslapen, vanaf maandag 2/1 een week ochtend- en avondshow presenteren op #3FM! reageer retweet
ow wacht...dat kan natuurlijk ook nog! mag ie die lekker hits doorstarten!quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neemt ie Giel over? Ik dacht Domien
Liever dat dan helemaal niks.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Meer info over KX:
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/45445759
Jammer van de verplichte aandacht voor die serious talent-shit.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:13 schreef alors het volgende:
Hahah Ireen Wust heeft em ook aangevraagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |