Ik vond het niet echt wat, verbaasd hoe dit nummer zo hoog kan staan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Jar of Hearts over de ether.
1000 maalvoor dit nummer. En dat zij in 2012 maar dé ontdekking van het jaar in Nederland mag gaan worden.
't Is ooit eens bij SYTYCD geweest volgens mij, daardoor hebben veel mensen het nummer opgepikt. Ik vind het echt hartverscheurend mooiquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vond het niet echt wat, verbaasd hoe dit nummer zo hoog kan staan.
ik weet waar ik volgend jaar mijn geld op zet! So Fine! an Waltari wordt het toch nooit...quote:
Useless man?quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee joh, Hans is en blijft een legende. Ik durf niet eens in zijn schaduw te staan of de lucht in te ademen die eigenlijk voor hem is bestemd. Nederigheid![]()
En ik heb al een eigen muzakje
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik weet waar ik volgend jaar mijn geld op zet! So Fine! an Waltari wordt het toch nooit...
er zijn ergere dingen in het leven...quote:
idd..quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er zijn ergere dingen in het leven...
uhuhquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind dit dus een mooie cover van een cover.
Ik vind dat gejengel en gepose met haar zangkunsten echt geen eer doen aan het origineel.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind dit dus een mooie cover van een cover.
tis in 't begin stukje mooi.. maar op einde idd dan gaat ze jengelen.. nee da's nie mooi..quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind dat gejengel en gepose met haar zangkunsten echt geen eer doen aan het origineel.
Tja, als je iets goed kunt mag je dat best laten horenquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind dat gejengel en gepose met haar zangkunsten echt geen eer doen aan het origineel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |