Spencer Grammer.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:13 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
deze zat er nog tussen, sufkut was dat zeg...
neequote:Op donderdag 29 december 2011 23:32 schreef Axia het volgende:
Ben ik nou de enige die Blackie hoopt te zien rennen in een rode boxershort en een reddings-boei?
Ik niet. Veel te klein en te iel.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:32 schreef Axia het volgende:
Ben ik nou de enige die Blackie hoopt te zien rennen in een rode boxershort en een reddings-boei?
Dan kan ze straks Parker bellen dat ze verdwaald is en komt hij to the rescuequote:Op donderdag 29 december 2011 23:39 schreef Axia het volgende:
Alleen Faith gaat in het bos zoeken naar Lily
Ze hoefde niet eens te bellen...quote:Op donderdag 29 december 2011 23:43 schreef alors het volgende:
[..]
Dan kan ze straks Parker bellen dat ze verdwaald is en komt hij to the rescue
Dat zei ik laatst ook al ja, Liberty met haar 'i wanna be a designer' het kind kan nog geen spijkerbroek van een sok onderscheiden, met haar sloeberige vodden kledingstijl...quote:Op donderdag 29 december 2011 23:42 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik niet. Veel te klein en te iel.
Faith is al net zo'n dramaqueen als haar moeder.![]()
En Liberty heeft zogenaamd verstand van mode? Ze ziet er niet uit.
Vroeger was hij welquote:Op donderdag 29 december 2011 23:42 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik niet. Veel te klein en te iel.
Ze zat ook in Greek.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:13 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
deze zat er nog tussen, sufkut was dat zeg...
Ik in 1990.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:32 schreef Axia het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:21 schreef Axia het volgende:
Ik heb het al weken niet meer gezien, gauw ff bij downloadenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:21 schreef Axia het volgende:
Ja hee..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Leek er wel op.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:27 schreef NouMooiNiet het volgende:
Jaja ik zit toch weer te kijken.![]()
Heeft Reid zijn haar geverfd?
Net zoals Jackquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:51 schreef NouMooiNiet het volgende:
Och wa is t toch een goeierd die Parker..
Inderdaad.quote:
wat wat wat?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:53 schreef alors het volgende:
Ik heb het gevonden op youtube, kijk het even nu
Oh de stukken uit de aflevering van gister, met Jack en Carly en Reid en Luke.quote:
knappe meid! jammer dat ze destijds de serie heeft verlatenquote:Op donderdag 29 december 2011 23:17 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik was vroeger verliefd op de Peyton List 'Lucy'.![]()
[ afbeelding ]
Weer 1 met een buitenlands accent. What's up with that?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:01 schreef alors het volgende:
Did zeh breezlet bielong to jor weif after ol?
qftquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:18 schreef Madame_Paon het volgende:
Chris werd gisteravond knap genoemd.![]()
![]()
![]()
Hij heeft de uitstraling van een dweil, het sexappeal van een plakje kaas en ziet eruit als een kogelvis.
Echte Chris:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nep-Chris:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg maar rustig 2.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:10 schreef alors het volgende:
Waar doet ze haar behoeftes? Ze zit er al een week ofzo
Met Jean Passanante als hoofdschrijver is alles mogelijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:27 schreef alors het volgende:
James is natuurlijk een eindbaas, maar ik ben dit nu wel behoorlijk zat, zaten ze aan de crack ofzo toen ze dit verzonnen?
ah okequote:Op woensdag 4 januari 2012 12:35 schreef alors het volgende:
[..]
De vertolker van de rol van James Stenbeck.
Dat vond ik eerst ook, maar ik vind dat gejank tegen die clown nu wel erg triest worden.quote:
ditquote:
En ik heb het allemaal al eens gezien, toen vond ik het na een week al ongeloofwaardig en vervelend, nu is het alleen nog maar ergerquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:06 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Dat vond ik eerst ook, maar ik vind dat gejank tegen die clown nu wel erg triest worden.
Bijna schaamtevol om naar te kijken, hoe komen die schrijvers er toch op..
Paul is wel heel leuk om te zien in zijn campingoutfit.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:04 schreef alors het volgende:
Emily ziet er altijd zo mooi uit, alsof ze elke dag naar een feestje kan gaan, en dan dat contrast met Paul altijd in zo'n sjofele campingoutfit
Nee, gelukkig niet zo langquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:32 schreef Angelic_Rose het volgende:
Gelukkig zit d'r haar wel al iets beter![]()
Hoe lang blijft Babs nog in die kelder zitten? En als iemand nu gaat zeggen 'tot bijna het eind van de serie' dan ga ik gillen
Je wilt dat ze dergelijke scènes ook opnemen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:05 schreef alors het volgende:
Zit ze te poepen ofzo? Oh nee poepen doet Barbara niet in twee weken
volgens mij heeft ze nieuwe voortanden ofzo. Voorheen deed ze toch nooit zo raar met haar mond ? (behalve toen ze dat typetje speelde.. misschien heeft ze dat gebit in gehouden ofzo)quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:32 schreef Angelic_Rose het volgende:
Gelukkig zit d'r haar wel al iets beter![]()
ja iets klopt er niet aan dat bekkiequote:Op donderdag 5 januari 2012 11:32 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
volgens mij heeft ze nieuwe voortanden ofzo. Voorheen deed ze toch nooit zo raar met haar mond ? (behalve toen ze dat typetje speelde.. misschien heeft ze dat gebit in gehouden ofzo)
En de originele ook , die was ook leuk .quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:39 schreef Anonymousz het volgende:
Abigail
ik heb altijd haar leuk gevonden
Lily is er alquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:59 schreef alors het volgende:
Janet bel Jack gauw! Hij heeft een feestje met Carlyruin the party!
Gutmeurningquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:54 schreef alors het volgende:
ah, zhere is zhe frensj lady again, on zhe phoon wiz Lucinda... Ah she colz Lily now to tell her zhe bad nuuwz.
Quote for the .. eh weet het niet meer, maar dat dusquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:03 schreef alors het volgende:
In the real world...
vallen mannen echt niet op hoogzwangere vrouwen, zeker niet als ze niet zwanger zijn van hun eigen zaadje. Maar bij Janet zijn ze niet weg te slaan!!!!!
quoted for truthquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Quote for the .. eh weet het niet meer, maar dat dus
lekker toch, op een harde houten stoel val ik ook altijd zo in slaapquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:15 schreef formerjellybean het volgende:
oh mijn god het is net alsof ik naar as the world turns en allo allo tegelijk zit te kijken
Ze heeft haar haar geverfd.quote:
Ongetwijfeld, zij mag ze de hele dag door iemand afwijzen, maar als diegene dan iemand anders heeft, is het misquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Nu zal Janet vast weer boos worden.
Want alle mannen moeten echt eeuwig op haar wachten.
ditquote:
PAS POSSIBLE!quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:26 schreef Axia het volgende:
[..]
Er was ook een rode bord bij de deur. Stond iets van 'Special door' op.
geef mij de 1e lucy maarquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze heeft haar haar geverfd.
[ afbeelding ]
Maar het is wel dezelfde Lucy als de vorige keer.
Nou idd met de Concorde was het nog niet geluktquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:43 schreef Rebbedebje het volgende:
En dan echt zo "ik ga naar Frankrijk, maar ik ben op tijd terug voor de bruiloft"
Het diner was 's avonds en de bruiloft zal toch wel al 's middags beginnen de volgende dag
en hij wipt "even" op en neer![]()
En Craig vind Lily vrijwel meteen in een grote onbekende stad![]()
(al had die waarschijnlijk wel het adres)
Zal je zien dat het Holden ook meteen lukt![]()
Maar het einde komt nu wel heel erg dichtbij en dat vind ik helemaal niet leuk
Is net zo een moraalridder als zijn lieftallige neef...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:27 schreef Madame_Paon het volgende:
En natuurlijk is Holden daar precies op hetzelfde moment.![]()
Ik haat Holden.
Daarom zijn het ook beste vrienden.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:28 schreef Axia het volgende:
[..]
Is net zo een moraalridder als zijn lieftallige neef...
Een beetje zoals Brooke in The Bold & The Beautiful.quote:
Jakequote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:48 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vond Molly heel leuk toen ze met die journalist ging maar die ging dood . Jake Mc kinnon geloof ik maar weet het niet heel zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:53 schreef Madame_Paon het volgende:
Nog maar heel even totdat ATWT niet meer te zien is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:53 schreef Madame_Paon het volgende:
Nog maar heel even totdat ATWT niet meer te zien is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Ja schitterende logica hequote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:01 schreef Axia het volgende:
Huh...hoe kan Craig ineens zo snel terug zijn.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:03 schreef alors het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze aflevering bevatte meer soapclichés dan ik aankan.There's a lesson that you always have to learn
Ik ook, al heb ik een periode overgeslagen. Gwen vond ik toen reuze irritant, ik denk dat ik toen een maand of 6 niet gekeken heb. Ik ga het wel missen ja, ondanks dat ik het nu soms tenenkrommend slecht vindquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:58 schreef formerjellybean het volgende:
Eigenlijk een heel raar idee, ik kijk eigenlijk vanaf mijn pubertijd vanuit school met mam en nooit mee gestopt eigenlijk wat zal dat dan een einde van een tijdperk zijn
Ja maar het is ook zo'n gewoonte geworden , toen ik keek vanaf het begin was het merendeel op de boerderij met Lily en Holden en de originele caleb dus echt al heel lang. Het is zo'n onderdeel van je leven geworden eigenlijk zonder dat je het door hebt en dan heb je het er ook met ma nog over , dus dat is dan een beetje typischquote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:14 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik ook, al heb ik een periode overgeslagen. Gwen vond ik toen reuze irritant, ik denk dat ik toen een maand of 6 niet gekeken heb. Ik ga het wel missen ja, ondanks dat ik het nu soms tenenkrommend slecht vind
Liever niet. Ik ben die homo's echt helemaal beu.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
En wanneer wordt er onderhand weer eens gekust (of meer) tussen Reid en Luke?
Carly is weer leuk bezigquote:Op maandag 9 januari 2012 22:14 schreef alors het volgende:
Ik kijk nu Beatrix, zul je net zien dat er een aflevering is met leuke personages
Ik zei net hetzelfde tegen mijn manquote:Op maandag 9 januari 2012 22:24 schreef formerjellybean het volgende:
Probleem kijk nu Atwt en dan komt die gast uit baywatch weer en dan moet zie ik hem voor me in dat nare rode zwembroekje![]()
![]()
Ik ben gewoon getraumatiseerd door Baywatch
Mijn zegen heb jequote:Op maandag 9 januari 2012 22:31 schreef formerjellybean het volgende:
Mag ik zeiksnol Lily meppen please
Ja dat dusquote:Op maandag 9 januari 2012 22:24 schreef formerjellybean het volgende:
Probleem kijk nu Atwt en dan komt die gast uit baywatch weer en dan moet zie ik hem voor me in dat nare rode zwembroekje![]()
![]()
Ik ben gewoon getraumatiseerd door Baywatch
Ik doe meequote:Op maandag 9 januari 2012 22:31 schreef formerjellybean het volgende:
Mag ik zeiksnol Lily meppen please
Dat zat ik dus ook te denkenquote:Op maandag 9 januari 2012 22:40 schreef Axia het volgende:
Reclame...The Breakfast Club komt weer op tv
En mager een iel mager mannetje brrrrrrr . Als Janet hem vastpakt breekt diequote:Op maandag 9 januari 2012 22:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ja hij valt nu best wel tegen hé? klein mannetje ook
En dan zijn die twee in het eggie nog getrouwdquote:Op maandag 9 januari 2012 22:44 schreef formerjellybean het volgende:
En
[..]
En mager een iel mager mannetje brrrrrrr . Als Janet hem vastpakt breekt die
echt ?quote:Op maandag 9 januari 2012 22:46 schreef Axia het volgende:
[..]
En dan zijn die twee in het eggie nog getrouwdZe kan volgens mij nooit hakken dragen
quote:Op maandag 9 januari 2012 22:52 schreef formerjellybean het volgende:
ahhhhhh , de nichtjes bij elkaar dat heeft altijd mooie momenten opgeleverd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 januari 2012 22:56 schreef formerjellybean het volgende:
ik ben een spoilertag nitwit dus ik antwoord dat zal gerust
Duhhhh, dat is al voorbestemd sinds deel 1quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:54 schreef NouMooiNiet het volgende:
Zul je zien dat Holden en Lily weer bij elkaar komen op het eind...![]()
![]()
Goed gespeeld trouwens! Ik had wel een beetje medelijden met Molly en ik vind ook dat ze groot gelijk heeft! Holden is een bastard!quote:Op maandag 9 januari 2012 22:27 schreef formerjellybean het volgende:
Ahhhhhhh betere twist Molly dumpt hem omdat hij naar zijn ex ging op de trouwdag . Dit mag ik wel laat ze toch niet met zich sollen en kiest lekker voor zichzelf![]()
Dat vond ik dus ook. En ja ik had ook medelijden met Molly. Wel goed dat ze nu eindelijk zegt ik kies voor mezelf .quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goed gespeeld trouwens! Ik had wel een beetje medelijden met Molly en ik vind ook dat ze groot gelijk heeft! Holden is een bastard!
huh heb ik wat gemistquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:59 schreef NouMooiNiet het volgende:
Die foto op Iris d'r telefoon.........................![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil die ook op mijn telefoon, té grappig die gezichten...quote:
alleen iris lachtequote:Op woensdag 11 januari 2012 18:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik wil die ook op mijn telefoon, té grappig die gezichten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:20 schreef alors het volgende:
straksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Dacht dat ik dus ook. D'r kapsel ziet er mooi uitquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Alison ziet er echt heel mooi uit.
Omdat het in de serie een moeke isquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat een lichaam. Waarom stoppen ze dat steeds in van die moekekleding?
wie?quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Katie.quote:
Eindelijk! Sommige verhalen ben ik al zatquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:23 schreef formerjellybean het volgende:
ahhhhhh we komen weer bij de ontknoping geloof ik
Wat een rare actie van Katie.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:10 schreef Madame_Paon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Dit.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:35 schreef formerjellybean het volgende:
Free Barbara Ryan dammit dit duurt te lang
Henry en Babs hebben een telepathische band.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:06 schreef NouMooiNiet het volgende:
Hoe weet Henry dat die clown Chuckles heet?
(of heten alle clowns in Amerika zo?)
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Henry en Babs hebben een telepathische band.![]()
Wishful thinking..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:04 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ja behoorlijk langdradig.
Het zou mooi zijn als Bar en Emily morgen gevonden worden, Dougie overmorgen weer helemaal genezen is en Janet vrijdag bevalt van haar kind en samen met 'Libby-Lou'vertrekt uit Oakdale.
Oh en dat laatste geldt ook voor Chris en Katie, Holden, Lily en Molly, Gwen en Will (vroeger vond ik ze leuk, maar daar is niks meer van over) en Kim mag ook wel weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |