quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:53 schreef Madame_Paon het volgende:
Nog maar heel even totdat ATWT niet meer te zien is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Ja schitterende logica hequote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:01 schreef Axia het volgende:
Huh...hoe kan Craig ineens zo snel terug zijn.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:03 schreef alors het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze aflevering bevatte meer soapclichés dan ik aankan.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Ik ook, al heb ik een periode overgeslagen. Gwen vond ik toen reuze irritant, ik denk dat ik toen een maand of 6 niet gekeken heb. Ik ga het wel missen ja, ondanks dat ik het nu soms tenenkrommend slecht vindquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:58 schreef formerjellybean het volgende:
Eigenlijk een heel raar idee, ik kijk eigenlijk vanaf mijn pubertijd vanuit school met mam en nooit mee gestopt eigenlijk wat zal dat dan een einde van een tijdperk zijn
Ja maar het is ook zo'n gewoonte geworden , toen ik keek vanaf het begin was het merendeel op de boerderij met Lily en Holden en de originele caleb dus echt al heel lang. Het is zo'n onderdeel van je leven geworden eigenlijk zonder dat je het door hebt en dan heb je het er ook met ma nog over , dus dat is dan een beetje typischquote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:14 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik ook, al heb ik een periode overgeslagen. Gwen vond ik toen reuze irritant, ik denk dat ik toen een maand of 6 niet gekeken heb. Ik ga het wel missen ja, ondanks dat ik het nu soms tenenkrommend slecht vind
Liever niet. Ik ben die homo's echt helemaal beu.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
En wanneer wordt er onderhand weer eens gekust (of meer) tussen Reid en Luke?
Carly is weer leuk bezigquote:Op maandag 9 januari 2012 22:14 schreef alors het volgende:
Ik kijk nu Beatrix, zul je net zien dat er een aflevering is met leuke personages
Ik zei net hetzelfde tegen mijn manquote:Op maandag 9 januari 2012 22:24 schreef formerjellybean het volgende:
Probleem kijk nu Atwt en dan komt die gast uit baywatch weer en dan moet zie ik hem voor me in dat nare rode zwembroekje![]()
![]()
Ik ben gewoon getraumatiseerd door Baywatch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |