Spencer Grammer.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:13 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
deze zat er nog tussen, sufkut was dat zeg...
neequote:Op donderdag 29 december 2011 23:32 schreef Axia het volgende:
Ben ik nou de enige die Blackie hoopt te zien rennen in een rode boxershort en een reddings-boei?
Ik niet. Veel te klein en te iel.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:32 schreef Axia het volgende:
Ben ik nou de enige die Blackie hoopt te zien rennen in een rode boxershort en een reddings-boei?
Dan kan ze straks Parker bellen dat ze verdwaald is en komt hij to the rescuequote:Op donderdag 29 december 2011 23:39 schreef Axia het volgende:
Alleen Faith gaat in het bos zoeken naar Lily
Ze hoefde niet eens te bellen...quote:Op donderdag 29 december 2011 23:43 schreef alors het volgende:
[..]
Dan kan ze straks Parker bellen dat ze verdwaald is en komt hij to the rescue
Dat zei ik laatst ook al ja, Liberty met haar 'i wanna be a designer' het kind kan nog geen spijkerbroek van een sok onderscheiden, met haar sloeberige vodden kledingstijl...quote:Op donderdag 29 december 2011 23:42 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik niet. Veel te klein en te iel.
Faith is al net zo'n dramaqueen als haar moeder.![]()
En Liberty heeft zogenaamd verstand van mode? Ze ziet er niet uit.
Vroeger was hij welquote:Op donderdag 29 december 2011 23:42 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik niet. Veel te klein en te iel.
Ze zat ook in Greek.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:13 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
deze zat er nog tussen, sufkut was dat zeg...
Ik in 1990.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:32 schreef Axia het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:21 schreef Axia het volgende:
Ik heb het al weken niet meer gezien, gauw ff bij downloadenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:21 schreef Axia het volgende:
Ja hee..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Leek er wel op.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:27 schreef NouMooiNiet het volgende:
Jaja ik zit toch weer te kijken.![]()
Heeft Reid zijn haar geverfd?
Net zoals Jackquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:51 schreef NouMooiNiet het volgende:
Och wa is t toch een goeierd die Parker..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |