Mijn zegen heb jequote:Op maandag 9 januari 2012 22:31 schreef formerjellybean het volgende:
Mag ik zeiksnol Lily meppen please
Ja dat dusquote:Op maandag 9 januari 2012 22:24 schreef formerjellybean het volgende:
Probleem kijk nu Atwt en dan komt die gast uit baywatch weer en dan moet zie ik hem voor me in dat nare rode zwembroekje![]()
![]()
Ik ben gewoon getraumatiseerd door Baywatch
Ik doe meequote:Op maandag 9 januari 2012 22:31 schreef formerjellybean het volgende:
Mag ik zeiksnol Lily meppen please
Dat zat ik dus ook te denkenquote:Op maandag 9 januari 2012 22:40 schreef Axia het volgende:
Reclame...The Breakfast Club komt weer op tv
En mager een iel mager mannetje brrrrrrr . Als Janet hem vastpakt breekt diequote:Op maandag 9 januari 2012 22:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ja hij valt nu best wel tegen hé? klein mannetje ook
En dan zijn die twee in het eggie nog getrouwdquote:Op maandag 9 januari 2012 22:44 schreef formerjellybean het volgende:
En
[..]
En mager een iel mager mannetje brrrrrrr . Als Janet hem vastpakt breekt die
echt ?quote:Op maandag 9 januari 2012 22:46 schreef Axia het volgende:
[..]
En dan zijn die twee in het eggie nog getrouwdZe kan volgens mij nooit hakken dragen
quote:Op maandag 9 januari 2012 22:52 schreef formerjellybean het volgende:
ahhhhhh , de nichtjes bij elkaar dat heeft altijd mooie momenten opgeleverd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 januari 2012 22:56 schreef formerjellybean het volgende:
ik ben een spoilertag nitwit dus ik antwoord dat zal gerust
Duhhhh, dat is al voorbestemd sinds deel 1quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:54 schreef NouMooiNiet het volgende:
Zul je zien dat Holden en Lily weer bij elkaar komen op het eind...![]()
![]()
Goed gespeeld trouwens! Ik had wel een beetje medelijden met Molly en ik vind ook dat ze groot gelijk heeft! Holden is een bastard!quote:Op maandag 9 januari 2012 22:27 schreef formerjellybean het volgende:
Ahhhhhhh betere twist Molly dumpt hem omdat hij naar zijn ex ging op de trouwdag . Dit mag ik wel laat ze toch niet met zich sollen en kiest lekker voor zichzelf![]()
Dat vond ik dus ook. En ja ik had ook medelijden met Molly. Wel goed dat ze nu eindelijk zegt ik kies voor mezelf .quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goed gespeeld trouwens! Ik had wel een beetje medelijden met Molly en ik vind ook dat ze groot gelijk heeft! Holden is een bastard!
huh heb ik wat gemistquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:59 schreef NouMooiNiet het volgende:
Die foto op Iris d'r telefoon.........................![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil die ook op mijn telefoon, té grappig die gezichten...quote:
alleen iris lachtequote:Op woensdag 11 januari 2012 18:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik wil die ook op mijn telefoon, té grappig die gezichten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:20 schreef alors het volgende:
straksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Dacht dat ik dus ook. D'r kapsel ziet er mooi uitquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Alison ziet er echt heel mooi uit.
Omdat het in de serie een moeke isquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat een lichaam. Waarom stoppen ze dat steeds in van die moekekleding?
wie?quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Katie.quote:
Eindelijk! Sommige verhalen ben ik al zatquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:23 schreef formerjellybean het volgende:
ahhhhhh we komen weer bij de ontknoping geloof ik
Wat een rare actie van Katie.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:10 schreef Madame_Paon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Dit.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:35 schreef formerjellybean het volgende:
Free Barbara Ryan dammit dit duurt te lang
Henry en Babs hebben een telepathische band.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:06 schreef NouMooiNiet het volgende:
Hoe weet Henry dat die clown Chuckles heet?
(of heten alle clowns in Amerika zo?)
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Henry en Babs hebben een telepathische band.![]()
Wishful thinking..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:04 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ja behoorlijk langdradig.
Het zou mooi zijn als Bar en Emily morgen gevonden worden, Dougie overmorgen weer helemaal genezen is en Janet vrijdag bevalt van haar kind en samen met 'Libby-Lou'vertrekt uit Oakdale.
Oh en dat laatste geldt ook voor Chris en Katie, Holden, Lily en Molly, Gwen en Will (vroeger vond ik ze leuk, maar daar is niks meer van over) en Kim mag ook wel weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |