Spencer Grammer.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:13 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
deze zat er nog tussen, sufkut was dat zeg...
neequote:Op donderdag 29 december 2011 23:32 schreef Axia het volgende:
Ben ik nou de enige die Blackie hoopt te zien rennen in een rode boxershort en een reddings-boei?
Ik niet. Veel te klein en te iel.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:32 schreef Axia het volgende:
Ben ik nou de enige die Blackie hoopt te zien rennen in een rode boxershort en een reddings-boei?
Dan kan ze straks Parker bellen dat ze verdwaald is en komt hij to the rescuequote:Op donderdag 29 december 2011 23:39 schreef Axia het volgende:
Alleen Faith gaat in het bos zoeken naar Lily
Ze hoefde niet eens te bellen...quote:Op donderdag 29 december 2011 23:43 schreef alors het volgende:
[..]
Dan kan ze straks Parker bellen dat ze verdwaald is en komt hij to the rescue
Dat zei ik laatst ook al ja, Liberty met haar 'i wanna be a designer' het kind kan nog geen spijkerbroek van een sok onderscheiden, met haar sloeberige vodden kledingstijl...quote:Op donderdag 29 december 2011 23:42 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik niet. Veel te klein en te iel.
Faith is al net zo'n dramaqueen als haar moeder.![]()
En Liberty heeft zogenaamd verstand van mode? Ze ziet er niet uit.
Vroeger was hij welquote:Op donderdag 29 december 2011 23:42 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik niet. Veel te klein en te iel.
Ze zat ook in Greek.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:13 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
deze zat er nog tussen, sufkut was dat zeg...
Ik in 1990.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:32 schreef Axia het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:21 schreef Axia het volgende:
Ik heb het al weken niet meer gezien, gauw ff bij downloadenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:21 schreef Axia het volgende:
Ja hee..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Leek er wel op.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:27 schreef NouMooiNiet het volgende:
Jaja ik zit toch weer te kijken.![]()
Heeft Reid zijn haar geverfd?
Net zoals Jackquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:51 schreef NouMooiNiet het volgende:
Och wa is t toch een goeierd die Parker..
Inderdaad.quote:
wat wat wat?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:53 schreef alors het volgende:
Ik heb het gevonden op youtube, kijk het even nu
Oh de stukken uit de aflevering van gister, met Jack en Carly en Reid en Luke.quote:
knappe meid! jammer dat ze destijds de serie heeft verlatenquote:Op donderdag 29 december 2011 23:17 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik was vroeger verliefd op de Peyton List 'Lucy'.![]()
[ afbeelding ]
Weer 1 met een buitenlands accent. What's up with that?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:01 schreef alors het volgende:
Did zeh breezlet bielong to jor weif after ol?
qftquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:18 schreef Madame_Paon het volgende:
Chris werd gisteravond knap genoemd.![]()
![]()
![]()
Hij heeft de uitstraling van een dweil, het sexappeal van een plakje kaas en ziet eruit als een kogelvis.
Echte Chris:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nep-Chris:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg maar rustig 2.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:10 schreef alors het volgende:
Waar doet ze haar behoeftes? Ze zit er al een week ofzo
Met Jean Passanante als hoofdschrijver is alles mogelijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:27 schreef alors het volgende:
James is natuurlijk een eindbaas, maar ik ben dit nu wel behoorlijk zat, zaten ze aan de crack ofzo toen ze dit verzonnen?
ah okequote:Op woensdag 4 januari 2012 12:35 schreef alors het volgende:
[..]
De vertolker van de rol van James Stenbeck.
Dat vond ik eerst ook, maar ik vind dat gejank tegen die clown nu wel erg triest worden.quote:
ditquote:
En ik heb het allemaal al eens gezien, toen vond ik het na een week al ongeloofwaardig en vervelend, nu is het alleen nog maar ergerquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:06 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Dat vond ik eerst ook, maar ik vind dat gejank tegen die clown nu wel erg triest worden.
Bijna schaamtevol om naar te kijken, hoe komen die schrijvers er toch op..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |