Proclaimers - 500 miles ook nietquote:Op donderdag 29 december 2011 21:44 schreef djenneke het volgende:
Het heb heul niks met voetbal te maken
Misschien maar een beetje afremmen danquote:Op donderdag 29 december 2011 21:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het gaat echt snel met de topics. Dit wordt het hoogste aantal in jaren! En we hebben nog 2 dagen te gaan!
even de rem er op iddquote:Op donderdag 29 december 2011 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien maar een beetje afremmen dan
quote:Op donderdag 29 december 2011 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien maar een beetje afremmen dan
Zo bedoelde ik het nietquote:Op donderdag 29 december 2011 21:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Goed, mensen...ik ben er weer vandoor..
quote:Op donderdag 29 december 2011 21:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
quote:
Had last van vastlopers.quote:
Nuke/nurse knopjequote:Op donderdag 29 december 2011 21:46 schreef Nanuq het volgende:
De video van Land Of Confusion was ook zo geniaal.
Noobiequote:Op donderdag 29 december 2011 21:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Doeiquote:Op donderdag 29 december 2011 21:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
doegquote:Op donderdag 29 december 2011 21:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
troost je... ik ook....quote:
Mod regen ?quote:
guilty pleasuresquote:Op donderdag 29 december 2011 21:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jullie lezen ook alleen maar wat jullie willen lezen, he...perverts!
Oei. Dat is best erg.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:49 schreef MaJo het volgende:
Peter Gabriel en Phil Collins kan ik ook pas sinds kort uit elkaar houden
Ik snap echt helemaal niets van deze postquote:Op donderdag 29 december 2011 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mod regen ?
Tot morgen Flauwer word ik niet meer.
En niet meer zeuren over jullie trage verbinding.
Ik poste kut toen Robben bijna scoorde en Iniesta de wereldcup omhoog hield.
Huh! Dat weet ik zelfs nog...quote:Op donderdag 29 december 2011 21:49 schreef MaJo het volgende:
Hihi, ik zat net toevallig ook al te tellen en wilde ook al zoiets postenquote:Op donderdag 29 december 2011 21:49 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zo krijgen we de topic wel vol ja
ik had geen dubbelequote:Op donderdag 29 december 2011 21:49 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Je speelt vals. Je quote fokschaap 2x...quote:Op donderdag 29 december 2011 21:49 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
I knowquote:
Ik vind het mooiquote:Op donderdag 29 december 2011 21:50 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Helaas wel zn mindere nummers erin
Alsof jij het voorbeeld bent van iemand die niets weetquote:
Peter Gabriel heeft solo een stuk leukere platen gemaakt dan Philquote:Op donderdag 29 december 2011 21:49 schreef MaJo het volgende:
Zeker te weten...quote:Op donderdag 29 december 2011 21:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Peter Gabriel heeft solo een stuk leukere platen gemaakt dan Phil
Oeh! Sting! Heb ik nog een biertje mee gedronken in Ahoy als VIP na z'n concert in .. 1999, denk ikquote:Op donderdag 29 december 2011 21:50 schreef MaJo het volgende:
I knowEn Sting en Phil Colins vond ik ook al op elkaar lijken vroeger, ik kan die drie pas sinds een paar jaar echt uit elkaar houden
Op zich is het ook niet zo gek omdat ze allebei bij Genesis gezeten hebben, maar hoe ik Sting daar dan weer in meegenomen heb snap ik ook nietquote:Op donderdag 29 december 2011 21:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Peter Gabriel heeft solo een stuk leukere platen gemaakt dan Phil
Je bent wel zo'n 4 dagen te laatquote:Op donderdag 29 december 2011 21:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Robert Long - Iedereen Doet 'T moet ook veel hoger. Gewoon een leuk en vrolijk lied. Geniale tekst.
Ik heb laatst een sigaret gerookt met Tom Barmanquote:Op donderdag 29 december 2011 21:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oeh! Sting! Heb ik nog een biertje mee gedronken in Ahoy als VIP na z'n concert in .. 1999, denk ik
Nou... ik ken heel veel titels van albums niet. Ook niet van nummers en/of artiesten. Pas als ik het hoor, denk ik.. ow ja, dat ken ik ook. Ik zou bij God ook niet weten welk nummer op welk album staat...quote:Op donderdag 29 december 2011 21:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Alsof jij het voorbeeld bent van iemand die niets weet
Klopt. Had 'm net weer aangezetquote:Op donderdag 29 december 2011 21:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je bent wel zo'n 4 dagen te laat
Volgens mij 1 dagquote:Op donderdag 29 december 2011 21:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je bent wel zo'n 4 dagen te laat
Roken is niet stoerquote:Op donderdag 29 december 2011 21:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb laatst een sigaret gerookt met Tom Barman
Iedereen doet t staat toch standaard tussen 1900 en 2000?quote:
Mja, ik heb maar een paar zinnen met hem gewisseld.. ik was VIP vanuit m'n werk die het concert sponsorde, dus er waren een paar meer VIPsquote:Op donderdag 29 december 2011 21:52 schreef MaJo het volgende:
Ik heb laatst een sigaret gerookt met Tom Barman
Maar was ie aardig? Ik hoor altijd dat het een arrogante eikel is
Op die manierquote:Op donderdag 29 december 2011 21:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou... ik ken heel veel titels van albums niet. Ook niet van nummers en/of artiesten. Pas als ik het hoor, denk ik.. ow ja, dat ken ik ook. Ik zou bij God ook niet weten welk nummer op welk album staat...
HAHAHAHA!!!!!!quote:Op donderdag 29 december 2011 21:52 schreef Tijn het volgende:
Op A Trick of the Tail is Phil Collins nauwelijks te onderscheiden van Peter Gabriel.
Wicky!quote:Op donderdag 29 december 2011 21:53 schreef Wickedangel het volgende:
John Mayer is een slijmbal maar dit was wel mooi!
Goedenavond
quote:Op donderdag 29 december 2011 21:53 schreef Wickedangel het volgende:
John Mayer is een slijmbal maar dit was wel mooi!
Goedenavond
Maar Tom Barman welquote:
Ik vind het serieus. Phil Collins klinkt op die plaat meer als Peter Gabriel dan Peter Gabriel.quote:
Dat laatste weet ik dus echt niet. Ook niet van bands die ikquote:Op donderdag 29 december 2011 21:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op die manierVan heel veel bands weet ik dat ook niet hoor, ik ken ook heel veel titels niet en als ik het hoor denk ik "oh ja". Net als met dit nummer wat nu gedraaid wordt
Maar als het gaat om bands die ik goed ken dan weet ik zelfs de volgorde van de nummers op de cd, zoals bij the Beatles bijvoorbeeld![]()
Misschien ben ik in de war, dacht dat ik hem gisteren had gehoordquote:Op donderdag 29 december 2011 21:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Iedereen doet t staat toch standaard tussen 1900 en 2000?
Net als de zin: There is time to kill today.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:54 schreef het_fokschaap het volgende:
is het nou tellende kraaien of kraaien tellen ?
Ja kloptquote:Op donderdag 29 december 2011 21:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Roken is slecht, vooral voor de gordijnen.
Aldus Willem.
Is wel handig als mensen een bepaald nummer willen horen, dan roep ik "dat is nummer 5". Ik ben soms echt een halve autistquote:Op donderdag 29 december 2011 21:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik dus echt niet. Ook niet van bands die ikvind..
quote:Op donderdag 29 december 2011 21:55 schreef Nizno het volgende:
goed ik ga afsluiten........ nog 5 min tot mn vrijheid!
Morgen nog ff werken van 9 tot 16 ofzo en dan....... zit het er op voor dit jaar
Van sommige nummers weet ik zelfs bij het zien van de artiest en titel dat ik ze goed vind, maar niet direct hoe ze ook alweer gingenquote:Op donderdag 29 december 2011 21:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op die manierVan heel veel bands weet ik dat ook niet hoor, ik ken ook heel veel titels niet en als ik het hoor denk ik "oh ja". Net als met dit nummer wat nu gedraaid wordt
Maar als het gaat om bands die ik goed ken dan weet ik zelfs de volgorde van de nummers op de cd, zoals bij the Beatles bijvoorbeeld![]()
Een halve? Want het is eigenlijk nummer 10?quote:Op donderdag 29 december 2011 21:56 schreef MaJo het volgende:
Is wel handig als mensen een bepaald nummer willen horen, dan roep ik "dat is nummer 5". Ik ben soms echt een halve autist
quote:Op donderdag 29 december 2011 21:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is wel handig als mensen een bepaald nummer willen horen, dan roep ik "dat is nummer 5". Ik ben soms echt een halve autist
Oh nee dat heb ik nietquote:Op donderdag 29 december 2011 21:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Van sommige nummers weet ik zelfs bij het zien van de artiest en titel dat ik ze goed vind, maar niet direct hoe ze ook alweer gingen
Nee, stoppen is stoerder dan nooit begonnen zijnquote:Op donderdag 29 december 2011 21:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb nog nooit gerookt. Ben ik dan nog stoerder?
heel af en toe een trekje... maar dat is max. 20x geweest denk ik
Oh oké, ik dacht dat het een geintje was. Want Gabriel heeft meer talent in zijn pink dan... etc.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:55 schreef Tijn het volgende:
Ik vind het serieus. Phil Collins klinkt op die plaat meer als Peter Gabriel dan Peter Gabriel.
quote:Op donderdag 29 december 2011 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, stoppen is stoerder dan nooit begonnen zijn
Neequote:Op donderdag 29 december 2011 21:57 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2011 21:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een halve? Want het is eigenlijk nummer 10?
Ik kies voor 8quote:Op donderdag 29 december 2011 21:58 schreef djenneke het volgende:
Ik weet dat ook allemaal niet hoor. Wel vind ik meestal (niet altijd dus) nummers 1,3,7 en 9 van albums de beste nummers. Vraag me niet waarom.
Ik vind van welquote:Op donderdag 29 december 2011 21:57 schreef Diaan73 het volgende:
Halve autist!quote:
Zijn we allemaal autistisch hier?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm just a Soul whose Intentions are Good
Dat zal het zijnquote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 21:58 schreef Nanuq het volgende:
Volgend uur:
608 Carole King You've got a friend(origineel is veel beter)
Allemaal even nummers zeker?quote:Op donderdag 29 december 2011 22:00 schreef Wickedangel het volgende:
Vanochtend was er zo'n fijn half uurtje, ik durfde op mijn werk niet bij mijn pc weg te lopenOnder andere Kate Bush met Running up that hill.
Ik wel... best veel nog zelfs.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:00 schreef MaJo het volgende:
Ik heb vandaag echt niks anders gedaan dan de top 2000 luisteren en op fok posten![]()
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:00 schreef MaJo het volgende:
Ik heb vandaag echt niks anders gedaan dan de top 2000 luisteren en op fok posten![]()
Best ernstigquote:Op donderdag 29 december 2011 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]dat had ik gisteren, vandaag mezelf gedwongen om wat te doen (en morgen moet ik ook wat doen, dus laptop 's morgens alleen heeeel even aan).
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:01 schreef MaJo het volgende:
I am the Walrus is nummer 6 van Magical Mystery Tour
Robbie van Leeuwen heeft er een mooi huis in België aan overgehouden.quote:
[flauwe grap]Maar het origineel van Bananarama is mooier[/flauwe grap]quote:Op donderdag 29 december 2011 22:00 schreef Fred_B het volgende:
Redelijk uur, Shocking Blue is het duidelijke hoogtepunt
Laat ze nou helemaal niet in de lijst horen...quote:Op donderdag 29 december 2011 22:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
The Script heeft veel betere nummers..geloof dat er nog 1 andere in de lijst staat, The man who can't be moved, maar die staat veel lager.
Wat voor rare feitjes je als mens op kan slaan hequote:
Ik heb ook zo'n typje in huis... ben wat gewend.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat voor rare feitjes je als mens op kan slaan he
Ben bepaald geen fan van haar, maar dit zingt ze wel heel goed.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n typje in huis... ben wat gewend.
Meh, ze zijn wel okay op zich, maar idd ergens tussen 1500 en 2000quote:Op donderdag 29 december 2011 22:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Laat ze nou helemaal niet in de lijst horen...
Op Caro en The Script na welquote:
Misschien volgend jaar ja, maar nu zeker nog niet.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Meh, ze zijn wel okay op zich, maar idd ergens tussen 1500 en 2000
watsgebeurd?quote:Op donderdag 29 december 2011 22:05 schreef Wickedangel het volgende:
Vroegâh haatte ik Chiquitita. Nu niet meer.
[PLUS-mode]mmmm, lekker, ik ben dol op bananen[/PLUS-mode]quote:Op donderdag 29 december 2011 22:05 schreef Wickedangel het volgende:
Vroegâh haatte ik Chiquitita. Nu niet meer.
Ik denk altijd aan een of ander negermeisje met een rokje van bananen en een tulband op.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
Dit vind ik toch wel één van de mooiere liedjes van Abba...
Vergeet Bananaqueen niet.. (Zita Swoon)quote:Op donderdag 29 december 2011 22:06 schreef cafca het volgende:
Ik vind dit wel één van de beste nummers over bananen die ooit gemaakt is
Is toch prachtig. Ik vind de stemmen van Agnetha en Frida sowieso heel mooi bij elkaar.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:06 schreef cafca het volgende:
Ik vind dit wel één van de beste nummers over bananen die ooit gemaakt is
We like bananas van the Soft Boys!quote:Op donderdag 29 december 2011 22:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vergeet Bananaqueen niet.. (Zita Swoon)
Wat treurigquote:Op donderdag 29 december 2011 22:06 schreef Fred_B het volgende:
Hier in Brussel speelt al jaren 1 of andere Zuid-Amerikaanse straatmuzikant dit dag in, dag uit op zijn panfluit.
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Mooi nummer![]()
Ja, ook heteromannen vinden ABBA leuk
Vergeet ook de Boswachters nietquote:Op donderdag 29 december 2011 22:07 schreef cafca het volgende:
[..]
We like bananas van the Soft Boys!
Inderdaad!quote:Op donderdag 29 december 2011 22:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Mooi nummer![]()
Ja, ook heteromannen vinden ABBA leuk
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:06 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik denk altijd aan een of ander negermeisje met een rokje van bananen en een tulband op.
Doet 'ie ook El Condor Pasa?quote:Op donderdag 29 december 2011 22:06 schreef Fred_B het volgende:
Hier in Brussel speelt al jaren 1 of andere Zuid-Amerikaanse straatmuzikant dit dag in, dag uit op zijn panfluit.
Die zal ik vast wel ergens hebben.. als ik het niet vergeet (maar die kans is vrij groot), zal ik die eens luisteren volgende week.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:07 schreef cafca het volgende:
[..]
We like bananas van the Soft Boys!
Ik vond het tot ongeveer mijn 11e leukquote:Op donderdag 29 december 2011 22:08 schreef MaJo het volgende:
Het siert heteromannen als ze ervoor uitkomen dat ze van Abba houden
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:08 schreef MaJo het volgende:
Liever wel, maar ik zal toch eens een verzamel-CD gaan samenstellen met liedjes over bananen....quote:
Het siert vrouwen als ze het verschil weten tussen Phil Collins en Peter Gabriel....quote:Op donderdag 29 december 2011 22:08 schreef MaJo het volgende:
quote:
Geen idee, ik heb hem in 3 jaar tijd alleen Chiquitita en Sous Le Ciel De Paris horen spelenquote:
Daarna wist je dat je homo was en om het maar niet te laten blijken, zei je altijd dat je ABBA niet leuk vond?quote:
Staat op die dubbele verzamelaar, niet op één van de reguliere albumsquote:Op donderdag 29 december 2011 22:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die zal ik vast wel ergens hebben.. als ik het niet vergeet (maar die kans is vrij groot), zal ik die eens luisteren volgende week.
Omdat dit toch maar afgekapt worden door slechte dj's.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:10 schreef Tijn het volgende:
Een outro!
Waarom hebben nummers tegenwoordig nooit meer een outro?
Ik heb al een vriendquote:
Oh ja... (quote:Op donderdag 29 december 2011 22:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Staat op die dubbele verzamelaar, niet op één van de reguliere albums
quote:
Dat wordt een bestseller...:Yquote:Op donderdag 29 december 2011 22:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Liever wel, maar ik zal toch eens een verzamel-CD gaan samenstellen met liedjes over bananen....
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:10 schreef djenneke het volgende:
Ik check effe hier bij mijne man: Nee, hij houdt niet van Abba. Gelukkig, kastronde 2 glansrijk voorbij
Briljant!quote:Op donderdag 29 december 2011 22:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat wordt een bestseller...:Y
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:11 schreef het_fokschaap het volgende:
het begin van Dirty Diana is gewoon gejat van de trollenkoning van de efteling
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:11 schreef MaJo het volgende:
Ik heb al een vriendMaar wat zal het: tuurlijk!
wat een heldenquote:Op donderdag 29 december 2011 22:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tuurlijk niet. Uit betrouwbare bron hebben wij vernomen dat jij heel hygiënisch bent.quote:
Ook homo's, kennelijk.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:11 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wat een raar plaatje bij dit liedje
Want hij hield niet van bananen?quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Uit betrouwbare bron hebben wij vernomen dat jij heel hygiënisch bent.
Wel leuk al die naamliedjesquote:Op donderdag 29 december 2011 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vond het liedje wat Elton John song over Diana toch mooier eigenlijk. Vanavond hardop meegezongen toen ik in de keuken aan het schoonmaken was.
Hij staat er 20 keer in, waarvan er al ongeveer 15 zijn geweest.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:13 schreef MaJo het volgende:
Dit is pas de tweede keer dat ik MJ hoor, hoe vaak staat hij erin?
Paul Anka heeft ook nog een nummer over Diana gemaakt. Die vond ik vroeger heel erg leuk.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wel leuk al die naamliedjesIk heb alleen "My Girl" ("Maaaaaike")
Ik heb "Rik" van Kinderen voor Kinderenquote:Op donderdag 29 december 2011 22:14 schreef MaJo het volgende:
Ik heb één naamliedje, en dat gaat over een hondjequote:Op donderdag 29 december 2011 22:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Want hij hield niet van bananen?
Veel gemist dan toch nogquote:Op donderdag 29 december 2011 22:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij staat er 20 keer in, waarvan er al ongeveer 15 zijn geweest.
23xquote:Op donderdag 29 december 2011 22:13 schreef MaJo het volgende:
Dit is pas de tweede keer dat ik MJ hoor, hoe vaak staat hij erin?
Ik alleen een liedje over mijn moederquote:Op donderdag 29 december 2011 22:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Echt niet. Ik heb laatst een heel verhaal gelezen over dat proces destijds. Alleen de sappige details werden vermeld in de pers, niet dat de getuigen later allemaal door de mand vielen. Ik heb ook altijd gedacht: waar rook is, is vuurquote:
Ik ookquote:Op donderdag 29 december 2011 22:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik alleen een liedje over mijn moeder
Ik Carolina In My Mind van James Taylor.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb "Rik" van Kinderen voor Kinderen
Jij heet geen Jane??quote:Op donderdag 29 december 2011 22:16 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik Carolina In My Mind van James Taylor.
En nu.... Carole King.
Ik weet het. Ik was maar een beetje aan het trollen.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:16 schreef Wickedangel het volgende:
Echt niet. Ik heb laatst een heel verhaal gelezen over dat proces destijds. Alleen de sappige details werden vermeld in de pers, niet dat de getuigen later allemaal door de mand vielen. Ik heb ook altijd gedacht: waar rook is, is vuur
"Sylvia's mother"?quote:
Ik wilde precies hetzelfde vragenquote:
Jij bent niet vernoemd naar een patatje met?quote:
Nee, een naamnummer van mijn moederquote:
Hehe, sorry.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:18 schreef Nanuq het volgende:
Ik weet het. Ik was maar een beetje aan het trollen.
Qua artiestennaam zat Sienneke dichtbij...quote:Op donderdag 29 december 2011 22:18 schreef djenneke het volgende:
Tja, ik wacht al jaren op een naamliedje. Maar naar het schijnt rijmt er niets op djenneke
Nope, MaJo zijn mijn twee voornamenquote:Op donderdag 29 december 2011 22:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij bent niet vernoemd naar een patatje met?
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
brok in de keel op dit nummer is mijn vader vorig jaar gecremeerd ...
hij stemde en luisterde altijd de top2000. hij maakte er zelfs zijn eigen cd's van... rip pa rust zacht.
Dat komt wel even hard binnen danquote:Op donderdag 29 december 2011 22:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
hij stemde en luisterde altijd de top2000. hij maakte er zelfs zijn eigen cd's van... rip pa rust zacht.
Sterkte kerel! Kan me voorstellen dat dit je raakt met die achtergrond.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Djenneke is een leuk menneke, rijmt op zich wel, maar is misschien niet zo'n handige tekstquote:Op donderdag 29 december 2011 22:18 schreef djenneke het volgende:
Tja, ik wacht al jaren op een naamliedje. Maar naar het schijnt rijmt er niets op djenneke
Sterkte.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Qua artiestennaam zat Sienneke dichtbij...
Sterkte.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sterkte!quote:Op donderdag 29 december 2011 22:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het is toch Yeah Baby? Of ik heb het altijd verkeerd verstaanquote:Op donderdag 29 december 2011 22:21 schreef Wickedangel het volgende:
She's got it! Your baby, she's got it!
Dat wordt vast een regionale hitquote:Op donderdag 29 december 2011 22:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Djenneke is heeft een leuk menneke, rijmt op zich wel, maar is misschien niet zo'n handige tekst
Zoals zoveel wereldhits.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:21 schreef peaceman het volgende:
Wereldhit dit, maar compleet bij elkaar gejat
Gejat van...? (nieuwsgierigheid hoor)quote:Op donderdag 29 december 2011 22:21 schreef peaceman het volgende:
Wereldhit dit, maar compleet bij elkaar gejat
Rinus weet er vast raad meequote:Op donderdag 29 december 2011 22:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Djenneke is een leuk menneke, rijmt op zich wel, maar is misschien niet zo'n handige tekst
Maaike is soms een kraaike?quote:Op donderdag 29 december 2011 22:22 schreef MaJo het volgende:
Heb je ook een mooie rijm op Maaike? Dat rijmt echt nergens op
Nee joh, van Bananarama om de bananen maar weer te noemen.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:22 schreef cafca het volgende:
Best leuk gecoverd dit, van Claw Boys Claw
Robert The Niro's waiting!quote:Op donderdag 29 december 2011 22:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee joh, van Bananarama om de bananen maar weer te noemen.
Nu al? Tot morgenquote:Op donderdag 29 december 2011 22:23 schreef cafca het volgende:
Maar ik ben er ook weer vandoor, tot morgen!
Haaibaaike.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:22 schreef MaJo het volgende:
Maaikequote:Op donderdag 29 december 2011 22:22 schreef MaJo het volgende:
Dat is geen woordquote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:23 schreef cafca het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee joh, van Bananarama om de bananen maar weer te noemen.
Die flauwe grap was al gemaaktquote:Op donderdag 29 december 2011 22:02 schreef D. het volgende:
[..]
[flauwe grap]Maar het origineel van Bananarama is mooier[/flauwe grap]
Tot morgensquote:Op donderdag 29 december 2011 22:23 schreef cafca het volgende:
Hajequote:Op donderdag 29 december 2011 22:23 schreef cafca het volgende:
Die vind ik wel leukquote:Op donderdag 29 december 2011 22:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Maaike
I like 'er
(en dan de laatste r niet uitspreken, als in "d'yer make 'er" (jamaica) van led zeppelin)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |