Proclaimers - 500 miles ook nietquote:Op donderdag 29 december 2011 21:44 schreef djenneke het volgende:
Het heb heul niks met voetbal te maken
Misschien maar een beetje afremmen danquote:Op donderdag 29 december 2011 21:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het gaat echt snel met de topics. Dit wordt het hoogste aantal in jaren! En we hebben nog 2 dagen te gaan!
even de rem er op iddquote:Op donderdag 29 december 2011 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien maar een beetje afremmen dan
quote:Op donderdag 29 december 2011 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien maar een beetje afremmen dan
Zo bedoelde ik het nietquote:Op donderdag 29 december 2011 21:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Goed, mensen...ik ben er weer vandoor..
quote:Op donderdag 29 december 2011 21:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
quote:
Had last van vastlopers.quote:
Nuke/nurse knopjequote:Op donderdag 29 december 2011 21:46 schreef Nanuq het volgende:
De video van Land Of Confusion was ook zo geniaal.
Noobiequote:Op donderdag 29 december 2011 21:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Doeiquote:Op donderdag 29 december 2011 21:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
doegquote:Op donderdag 29 december 2011 21:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
troost je... ik ook....quote:
Mod regen ?quote:
guilty pleasuresquote:Op donderdag 29 december 2011 21:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jullie lezen ook alleen maar wat jullie willen lezen, he...perverts!
Oei. Dat is best erg.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:49 schreef MaJo het volgende:
Peter Gabriel en Phil Collins kan ik ook pas sinds kort uit elkaar houden
Ik snap echt helemaal niets van deze postquote:Op donderdag 29 december 2011 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mod regen ?
Tot morgen Flauwer word ik niet meer.
En niet meer zeuren over jullie trage verbinding.
Ik poste kut toen Robben bijna scoorde en Iniesta de wereldcup omhoog hield.
Huh! Dat weet ik zelfs nog...quote:Op donderdag 29 december 2011 21:49 schreef MaJo het volgende:
Hihi, ik zat net toevallig ook al te tellen en wilde ook al zoiets postenquote:Op donderdag 29 december 2011 21:49 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zo krijgen we de topic wel vol ja
ik had geen dubbelequote:Op donderdag 29 december 2011 21:49 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Je speelt vals. Je quote fokschaap 2x...quote:Op donderdag 29 december 2011 21:49 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
I knowquote:
Ik vind het mooiquote:Op donderdag 29 december 2011 21:50 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Helaas wel zn mindere nummers erin
Alsof jij het voorbeeld bent van iemand die niets weetquote:
Peter Gabriel heeft solo een stuk leukere platen gemaakt dan Philquote:Op donderdag 29 december 2011 21:49 schreef MaJo het volgende:
Zeker te weten...quote:Op donderdag 29 december 2011 21:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Peter Gabriel heeft solo een stuk leukere platen gemaakt dan Phil
Oeh! Sting! Heb ik nog een biertje mee gedronken in Ahoy als VIP na z'n concert in .. 1999, denk ikquote:Op donderdag 29 december 2011 21:50 schreef MaJo het volgende:
I knowEn Sting en Phil Colins vond ik ook al op elkaar lijken vroeger, ik kan die drie pas sinds een paar jaar echt uit elkaar houden
Op zich is het ook niet zo gek omdat ze allebei bij Genesis gezeten hebben, maar hoe ik Sting daar dan weer in meegenomen heb snap ik ook nietquote:Op donderdag 29 december 2011 21:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Peter Gabriel heeft solo een stuk leukere platen gemaakt dan Phil
Je bent wel zo'n 4 dagen te laatquote:Op donderdag 29 december 2011 21:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Robert Long - Iedereen Doet 'T moet ook veel hoger. Gewoon een leuk en vrolijk lied. Geniale tekst.
Ik heb laatst een sigaret gerookt met Tom Barmanquote:Op donderdag 29 december 2011 21:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oeh! Sting! Heb ik nog een biertje mee gedronken in Ahoy als VIP na z'n concert in .. 1999, denk ik
Nou... ik ken heel veel titels van albums niet. Ook niet van nummers en/of artiesten. Pas als ik het hoor, denk ik.. ow ja, dat ken ik ook. Ik zou bij God ook niet weten welk nummer op welk album staat...quote:Op donderdag 29 december 2011 21:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Alsof jij het voorbeeld bent van iemand die niets weet
Klopt. Had 'm net weer aangezetquote:Op donderdag 29 december 2011 21:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je bent wel zo'n 4 dagen te laat
Volgens mij 1 dagquote:Op donderdag 29 december 2011 21:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je bent wel zo'n 4 dagen te laat
Roken is niet stoerquote:Op donderdag 29 december 2011 21:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb laatst een sigaret gerookt met Tom Barman
Iedereen doet t staat toch standaard tussen 1900 en 2000?quote:
Mja, ik heb maar een paar zinnen met hem gewisseld.. ik was VIP vanuit m'n werk die het concert sponsorde, dus er waren een paar meer VIPsquote:Op donderdag 29 december 2011 21:52 schreef MaJo het volgende:
Ik heb laatst een sigaret gerookt met Tom Barman
Maar was ie aardig? Ik hoor altijd dat het een arrogante eikel is
Op die manierquote:Op donderdag 29 december 2011 21:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou... ik ken heel veel titels van albums niet. Ook niet van nummers en/of artiesten. Pas als ik het hoor, denk ik.. ow ja, dat ken ik ook. Ik zou bij God ook niet weten welk nummer op welk album staat...
HAHAHAHA!!!!!!quote:Op donderdag 29 december 2011 21:52 schreef Tijn het volgende:
Op A Trick of the Tail is Phil Collins nauwelijks te onderscheiden van Peter Gabriel.
Wicky!quote:Op donderdag 29 december 2011 21:53 schreef Wickedangel het volgende:
John Mayer is een slijmbal maar dit was wel mooi!
Goedenavond
quote:Op donderdag 29 december 2011 21:53 schreef Wickedangel het volgende:
John Mayer is een slijmbal maar dit was wel mooi!
Goedenavond
Maar Tom Barman welquote:
Ik vind het serieus. Phil Collins klinkt op die plaat meer als Peter Gabriel dan Peter Gabriel.quote:
Dat laatste weet ik dus echt niet. Ook niet van bands die ikquote:Op donderdag 29 december 2011 21:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op die manierVan heel veel bands weet ik dat ook niet hoor, ik ken ook heel veel titels niet en als ik het hoor denk ik "oh ja". Net als met dit nummer wat nu gedraaid wordt
Maar als het gaat om bands die ik goed ken dan weet ik zelfs de volgorde van de nummers op de cd, zoals bij the Beatles bijvoorbeeld![]()
Misschien ben ik in de war, dacht dat ik hem gisteren had gehoordquote:Op donderdag 29 december 2011 21:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Iedereen doet t staat toch standaard tussen 1900 en 2000?
Net als de zin: There is time to kill today.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:54 schreef het_fokschaap het volgende:
is het nou tellende kraaien of kraaien tellen ?
Ja kloptquote:Op donderdag 29 december 2011 21:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Roken is slecht, vooral voor de gordijnen.
Aldus Willem.
Is wel handig als mensen een bepaald nummer willen horen, dan roep ik "dat is nummer 5". Ik ben soms echt een halve autistquote:Op donderdag 29 december 2011 21:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik dus echt niet. Ook niet van bands die ikvind..
quote:Op donderdag 29 december 2011 21:55 schreef Nizno het volgende:
goed ik ga afsluiten........ nog 5 min tot mn vrijheid!
Morgen nog ff werken van 9 tot 16 ofzo en dan....... zit het er op voor dit jaar
Van sommige nummers weet ik zelfs bij het zien van de artiest en titel dat ik ze goed vind, maar niet direct hoe ze ook alweer gingenquote:Op donderdag 29 december 2011 21:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op die manierVan heel veel bands weet ik dat ook niet hoor, ik ken ook heel veel titels niet en als ik het hoor denk ik "oh ja". Net als met dit nummer wat nu gedraaid wordt
Maar als het gaat om bands die ik goed ken dan weet ik zelfs de volgorde van de nummers op de cd, zoals bij the Beatles bijvoorbeeld![]()
Een halve? Want het is eigenlijk nummer 10?quote:Op donderdag 29 december 2011 21:56 schreef MaJo het volgende:
Is wel handig als mensen een bepaald nummer willen horen, dan roep ik "dat is nummer 5". Ik ben soms echt een halve autist
quote:Op donderdag 29 december 2011 21:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is wel handig als mensen een bepaald nummer willen horen, dan roep ik "dat is nummer 5". Ik ben soms echt een halve autist
Oh nee dat heb ik nietquote:Op donderdag 29 december 2011 21:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Van sommige nummers weet ik zelfs bij het zien van de artiest en titel dat ik ze goed vind, maar niet direct hoe ze ook alweer gingen
Nee, stoppen is stoerder dan nooit begonnen zijnquote:Op donderdag 29 december 2011 21:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb nog nooit gerookt. Ben ik dan nog stoerder?
heel af en toe een trekje... maar dat is max. 20x geweest denk ik
Oh oké, ik dacht dat het een geintje was. Want Gabriel heeft meer talent in zijn pink dan... etc.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:55 schreef Tijn het volgende:
Ik vind het serieus. Phil Collins klinkt op die plaat meer als Peter Gabriel dan Peter Gabriel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |