Half uur.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:45 schreef Gehenna het volgende:
wat een lol, en hoelang mag je dan binnen zitten in dat café?
Te gek voor woorden, dit.quote:
Vorig jaar was inderdaad zeer triestquote:Op donderdag 29 december 2011 11:46 schreef Jane het volgende:
[..]
Te gek voor woorden, dit.Ben blij dat wij vorig jaar zijn geweest. En úrenlang in dat café hebben kunnen zitten.
Ha, de Cats gelukkig weer eens.
Zal toch niet? Ze hebben veel betere nummers.quote:
Ik was toen in het cafe maar schijnt dat er Metallica in zat?quote:Op donderdag 29 december 2011 11:48 schreef MaJo het volgende:
Hebben jullie Jan Smit gisteren gezien bij a Gogo? Hij wist echt helemaal niksZelfs niet van wie Blackbird is
Ja, vrij bizar voor een Volendammer. Je zou zeggen dat die gasten wel een aardige muziekopvoeding zouden krijgen.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:48 schreef MaJo het volgende:
Hebben jullie Jan Smit gisteren gezien bij a Gogo? Hij wist echt helemaal niksZelfs niet van wie Blackbird is
Inderdaad.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:48 schreef LDS het volgende:
Rock 'n roll (I gave you the best years of my life) vind ik zoooooveel beter dan deze
Nee?quote:Op donderdag 29 december 2011 11:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik was toen in het cafe maar schijnt dat er Metallica in zat?
Yes!quote:
Oh, is vanavond, excuus. Zie http://top2011.radio2.nl/(...)op%202000%20a%20gogoquote:
quote:Van het album Conflicting Emotions. Neill Finn schrijft 'Message To My Girl', naast de meeste andere tracks van het album: Boer Tim is op dat moment een solo-album aan het promoten. In 1984 is het nummer in ons land goed voor de Top 20.
Tja, het is al knap dat hij het woord muziek kent. Wat het daadwerkelijk betekent is al een brugje te ver voor hemquote:Op donderdag 29 december 2011 11:48 schreef MaJo het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2011 11:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Tja, het is al knap dat hij het woord muziek kent. Wat het daadwerkelijk betekent is al een brugje te ver voor hem
Laatst was er eentje van de 3js, ook in een Top2000-gerelateerde quiz, en die was wel prima op de hoogte qua muziekkennis. Dus typisch Volendamse is het optreden van Jan S. niet geweest..quote:Op donderdag 29 december 2011 11:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, vrij bizar voor een Volendammer. Je zou zeggen dat die gasten wel een aardige muziekopvoeding zouden krijgen.
Zal wel Jan Dulles zijn geweest. Maar dat vind ik ook van de beste stemmen van Nederland, en volgens mij ook wel een toffe gozert .quote:Op donderdag 29 december 2011 11:54 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Laatst was er eentje van de 3js, ook in een Top2000-gerelateerde quiz, en die was wel prima op de hoogte qua muziekkennis. Dus typisch Volendamse is het optreden van Jan S. niet geweest..
Hij Ãs gewoon dom
quote:Op donderdag 29 december 2011 11:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Morricone!
Heb deze elpee, gaat regelmatig vrij hard. Nadat ik met mijn vader mijn nieuwe geluidsinstallatie had aangesloten hebben we 'm ff hiermee getest. Hij heeft me fan gemaakt, heb de film ook al tig keer gezien. En dit moet je gewoon van vinyl horen.
Nahquote:Op donderdag 29 december 2011 11:54 schreef LDS het volgende:
[..]
Zal wel Jan Dulles zijn geweest. Maar dat vind ik ook van de beste stemmen van Nederland, en volgens mij ook wel een toffe gozert .
Wat.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:54 schreef djenneke het volgende:
Ik ken de film niet en de muziek ook niet.
Alles beter dan Jan Smitquote:
/b djennekequote:Op donderdag 29 december 2011 11:54 schreef djenneke het volgende:
Ik ken de film niet en de muziek ook niet. Best mooi, maar ik zou het zelf niet opzetten
Beetje player en niet zo'n kindervriend. Verder wel een aardige gastquote:
Ik heb ook the godfather nog nooit gezien, dus het zegt vrij weinig geloof ikquote:
Tijn, make her an offer she can't refuse... *hinnik*quote:Op donderdag 29 december 2011 11:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb ook the godfather nog nooit gezien, dus het zegt vrij weinig geloof ik
* FritsFlits vloekt de kamer bij elkaarquote:Op donderdag 29 december 2011 11:57 schreef Gehenna het volgende:
de vraag: "van wie is Blackbird"
jan smit: "...uhm......"
Leo Blokhuis: "denk aan de grootste band allertijden"
Jan Smit: "BZN!"
Dat is ook niet zo moeilijk héquote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 11:57 schreef Gehenna het volgende:
Serieus?quote:Op donderdag 29 december 2011 11:57 schreef Gehenna het volgende:
En je voelt de spanning. Misschien met oudjaar maar weer eens kijkenquote:Op donderdag 29 december 2011 11:56 schreef SeLang het volgende:
Alleen al de eerste minuten van die film zijn geniaal.
Er gebeurt helemaal niets....
Dat verkoopt het niet echtquote:Op donderdag 29 december 2011 11:56 schreef SeLang het volgende:
Alleen al de eerste minuten van die film zijn geniaal.
Er gebeurt helemaal niets....
Wacht maar tot je hem gezien hebt, dan begrijp je wat ik bedoel.quote:
Inderdaad, wat een klote nieuws allemaalquote:
Ik heb Ariëlquote:Op donderdag 29 december 2011 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
met omo komt alles weer goed.
Half gevolgd, maar geloof dat er twee mensen in de Zaanstreek zijn overvallen (in huis?) en dat die man is overleden aan de verwondingen.quote:
quote:
Ik snap dequote:Op donderdag 29 december 2011 12:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/%28/act(...)overval-oostzaan.xml
quote:Op donderdag 29 december 2011 12:14 schreef Jane het volgende:
Ik heb deze single destijds gekocht.
Voor de B-kant, een tribute voor John Lennon. (Empty Garden)
Eén van de nummers met een heuse spin-off ja.quote:
Super nummer!quote:
Ja dat vond ik indertijd ook.quote:
Kijk, dát is muzikaal opvoeden.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:18 schreef djenneke het volgende:
Zo mooi dit. Net met Senna op gedanst. Senna vindt het vanaf nu ook mooi
quote:Op donderdag 29 december 2011 12:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Cloudbusting. Eén van mijn alltime favorites!.
.
.
Ook leuk met kort vlot en pittig kapsel.quote:
Terry Gilliamquote:Op donderdag 29 december 2011 12:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Clip bedacht door Terry Gilliam
Zo leer je nog eens wat.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Clip bedacht door Terry Gilliam
Als jongetje.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ook leuk met kort vlot en pittig kapsel.
Ga ik eens proberen danquote:Op donderdag 29 december 2011 12:20 schreef Posucice het volgende:
Kate Bush
Nieuwe album is ook zeer goed te pruimen
Het regent hier en het gitaarquote:Op donderdag 29 december 2011 12:23 schreef Ferdo het volgende:
[Ekdom]
ROCK 'N' ROLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!
[/Ekdom]
Inderdaad, echt lekker ditquote:
Ik zou graag dan even een bierjte pakken bij dit nummer, maar dat kan niet op mijn werk.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:27 schreef LDS het volgende:
JAAAAA ROWWEN HEZE![]()
![]()
![]()
![]()
Oortjes gaan even voluit!
Haha precies! Proost! Gezellig nummer ditquote:Op donderdag 29 december 2011 12:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik zou graag dan even een bierjte pakken bij dit nummer, maar dat kan niet op mijn werk.![]()
Proost dan maar.
Zo blij dat ik ze 1 keer live heb mogen zienquote:Op donderdag 29 december 2011 12:30 schreef Ferdo het volgende:
Helaas definitief de rem er opgegooid.
Om aan hun kleinkinderen te kunnen vertellen dat ze er ook bij waren natuurlijk!quote:Op donderdag 29 december 2011 12:30 schreef tha_dark het volgende:
Waarom gaan mensen uren in de rij staan om een half uur in dat 'café' te zitten?
En ik vond de Sing-a-Long van vannacht wel grappig gedaan op tv.
Dat was pas muziek!quote:Op donderdag 29 december 2011 12:36 schreef Ferdo het volgende:
Niet voor niets ook destijds van de eerste plaats in de Top 40 gehouden door Hakkuhbar.
Hoe hoog staat-ie eigenlijk in de Top 2000? We moeten zeker tot Oudejaarsavond wachten, toch?quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 12:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben wat MP3tjes aan het taggen, kom ik hier op: http://www.musicmeter.nl/album/30450
Kent iemand dit?
Is dit indicatief voor je muzieksmaak?quote:Op donderdag 29 december 2011 12:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben wat MP3tjes aan het taggen, kom ik hier op: http://www.musicmeter.nl/album/30450
Kent iemand dit?
Jij was toch degene die -net als ik- alleen De Speeltuin mooi vind, maar dat niet wil horen omdat je dan moet huilen.quote:
Nee ik zocht op Johnny Guitar Watson - Real Mother For Yaquote:Op donderdag 29 december 2011 12:39 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Is dit indicatief voor je muzieksmaak?
Terechte klacht wel.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:39 schreef Gehenna het volgende:
dit is wel het enige liedje van Marco die ik nog enigszins oprecht vind trouwens....
nog steeds niet mijn ding trouwens
Hij zingt ook: je ráákt me kwijt. Niet: je bént me kwijt.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:39 schreef Wilskracht het volgende:
Opmerkelijk dat John Ewbank dit geschreven heeft toen hij nog getrouwd was.
Italiaans jatwerk, heet dat ook al schrijven tegenwoordig?quote:Op donderdag 29 december 2011 12:39 schreef Wilskracht het volgende:
Opmerkelijk dat John Ewbank dit geschreven heeft toen hij nog getrouwd was.
Ben er bang voor.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:39 schreef Eska het volgende:
[..]
Jij was toch degene die -net als ik- alleen De Speeltuin mooi vind, maar dat niet wil horen omdat je dan moet huilen.
Ja!quote:Op donderdag 29 december 2011 12:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kent iemand dit?
Gelukkig staat de Adams-versie een stuk hoger.quote:
Een bandje uit de jaren '80quote:
Hoor je de versie van Do dan nog steeds?quote:Op donderdag 29 december 2011 12:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Do heeft dit nummer echt verpest, afschieten dan maar?
Mijn vader heeft ALTIJD Sky radio aan. Need I say more?quote:Op donderdag 29 december 2011 12:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hoor je de versie van Do dan nog steeds?
Afgezien van de Top 2000 dan.
quote:Op donderdag 29 december 2011 12:43 schreef laxus13 het volgende:
Prima nummer dit tenminste beter dan de versie van Do
Wij noemden het toen een punkbandje, maar echt punk is het niet. Een beetje zoals de Boegies uit Groningen. Ik ken ze verder ook niet heel goed hoor, maar het was een bekend bandje in de jaren '80 in bepaalde kringen.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Genre? Aparte albumtitel wel
Ja, okee, als je de luisteraars dáárvan op Bryan zijn versie tracteert krijgen de cardiologen het druk, dat is waar.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mijn vader heeft ALTIJD Sky radio aan. Need I say more?
Oke, apartquote:Op donderdag 29 december 2011 12:44 schreef SeLang het volgende:
[..]
Wij noemden het toen een punkbandje, maar echt punk is het niet. Een beetje zoals de Boegies uit Groningen. Ik ken ze verder ook niet heel goed hoor, maar het was een bekend bandje in de jaren '80 in bepaalde kringen.
Die heeft het gecoverdquote:Op donderdag 29 december 2011 12:45 schreef Quisho het volgende:
Dacht altijd dat het een Clapton liedje was
Pogo-en op festivals enzoquote:
quote:
Het is eigenlijk een country song zelfs.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:48 schreef Quisho het volgende:
En ik dacht dat dit een Dylan liedje was![]()
![]()
Oh okeequote:Op donderdag 29 december 2011 12:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een country song zelfs.
Die van Zuid-Limburg danquote:Op donderdag 29 december 2011 12:58 schreef Jane het volgende:
Weer die geweldige 'reclame' voor boeken.
Krijg het alweer benauwd als ik er aan denk...quote:Op donderdag 29 december 2011 12:58 schreef Jane het volgende:
Weer die geweldige 'reclame' voor boeken.
Ja, je zal er maar wonen!quote:
Het Siberië van Nederland?quote:
Je weet dat het echt mis is met je regio als ze er op de radio reclame voor moeten maken.quote:
Zuid-Limburg is mooi, maar die reclame zet mij niet aan het denken om er te gaan wonen..quote:
Dan moet Drenthe trouwens ook erg zijn. Ook tv-spotjes van gezien.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:01 schreef Jane het volgende:
[..]
Je weet dat het echt mis is met je regio als ze er op de radio reclame voor moeten maken.
Ik snap er ook helemaal niks van. Stel me dan ook zo voor dat papa z'n hele gezin meesleept omdat ie een of ander geidialiseerd idee heeft bij het Top 2000 cafe en dat ie dan vervolgens drie uur in de rij moet staan met twee zeurende kinderen en een moeder die de lieve vrede probeert te bewarenquote:Op donderdag 29 december 2011 13:02 schreef Jane het volgende:
Echt onbegrijpelijk dat al die mensen (uren) komen reizen vanuit de provincie om een half uurtje binnen te mogen.
quote:Op donderdag 29 december 2011 13:05 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik snap er ook helemaal niks van. Stel me dan ook zo voor dat papa z'n hele gezin meesleept omdat ie een of ander geidialiseerd idee heeft bij het Top 2000 cafe en dat ie dan vervolgens drie uur in de rij moet staan met twee zeurende kinderen en een moeder die de lieve vrede probeert te bewaren
Ah, van dat verhaal van Tineke Verburg die werd bedrogen door haar man met dat mens.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Op cultura24 net een item over Dotan. Kom er nu pas achter dat hij de zoon is van die vreselijke Patty Harpenau
quote:Op donderdag 29 december 2011 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jolene is zo mooi. Sowieso Dolly.
Die van The White Stripes is een van mijn favo.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:06 schreef djenneke het volgende:
The white stripes versie is ook leuk
quote:
Jeuj, ik ben niet alleenquote:Op donderdag 29 december 2011 13:09 schreef Jane het volgende:
Guilty is een beetje een guilty pleasure van mij.
quote:Op donderdag 29 december 2011 13:11 schreef Thomas B. het volgende:
Oh my god it's Barbra Streisand run for your lives!!!
[ afbeelding ]
Dit nummer kenmerkt zo'n beetje mijn allereerste herinnering, ik zal een jaartje of drie zijn geweest. Een heel erg warm woeziedoezie gevoelquote:Op donderdag 29 december 2011 13:11 schreef Jane het volgende:
... And we got nothing to be quilty of...
Jean Michel Jarre - Aero is ook een goede. De blu-ray van Apocalypse Now schijnt een goede referentie zijn voor filmquote:Op donderdag 29 december 2011 13:11 schreef SeLang het volgende:
Deze plaat heb ik ooit gebruikt voor een luistertest om een versterker te verkopen.
Klinkt mooi warm die plaat, makkie dus!
Die had ik nietquote:Op donderdag 29 december 2011 13:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jean Michel Jarre - Aero is ook een goede.
Het duurde nog ca 20 jaar voordat die zou worden uitgevondenquote:De blu-ray van Apocalypse Now schijnt een goede referentie zijn voor film
Je moet Aero luisteren over Quad elektrostraten, dat is sweeeeetquote:
Yups. Daarom snap ik niet echt dat dit zo hoog staatquote:
Oh, ik dacht dat ik dit posttequote:Op donderdag 29 december 2011 13:19 schreef Olga het volgende:
[..]
Yups. Daarom snap ik niet echt dat dit zo hoog staat
Die heb ik nooit gehadquote:Op donderdag 29 december 2011 13:15 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je moet Aero luisteren over Quad elektrostraten, dat is sweeeeet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |