Ik zou graag dan even een bierjte pakken bij dit nummer, maar dat kan niet op mijn werk.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:27 schreef LDS het volgende:
JAAAAA ROWWEN HEZE![]()
![]()
![]()
![]()
Oortjes gaan even voluit!
Haha precies! Proost! Gezellig nummer ditquote:Op donderdag 29 december 2011 12:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik zou graag dan even een bierjte pakken bij dit nummer, maar dat kan niet op mijn werk.![]()
Proost dan maar.
Zo blij dat ik ze 1 keer live heb mogen zienquote:Op donderdag 29 december 2011 12:30 schreef Ferdo het volgende:
Helaas definitief de rem er opgegooid.
Om aan hun kleinkinderen te kunnen vertellen dat ze er ook bij waren natuurlijk!quote:Op donderdag 29 december 2011 12:30 schreef tha_dark het volgende:
Waarom gaan mensen uren in de rij staan om een half uur in dat 'café' te zitten?
En ik vond de Sing-a-Long van vannacht wel grappig gedaan op tv.
Dat was pas muziek!quote:Op donderdag 29 december 2011 12:36 schreef Ferdo het volgende:
Niet voor niets ook destijds van de eerste plaats in de Top 40 gehouden door Hakkuhbar.
Hoe hoog staat-ie eigenlijk in de Top 2000? We moeten zeker tot Oudejaarsavond wachten, toch?quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 12:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben wat MP3tjes aan het taggen, kom ik hier op: http://www.musicmeter.nl/album/30450
Kent iemand dit?
Is dit indicatief voor je muzieksmaak?quote:Op donderdag 29 december 2011 12:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben wat MP3tjes aan het taggen, kom ik hier op: http://www.musicmeter.nl/album/30450
Kent iemand dit?
Jij was toch degene die -net als ik- alleen De Speeltuin mooi vind, maar dat niet wil horen omdat je dan moet huilen.quote:
Nee ik zocht op Johnny Guitar Watson - Real Mother For Yaquote:Op donderdag 29 december 2011 12:39 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Is dit indicatief voor je muzieksmaak?
Terechte klacht wel.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:39 schreef Gehenna het volgende:
dit is wel het enige liedje van Marco die ik nog enigszins oprecht vind trouwens....
nog steeds niet mijn ding trouwens
Hij zingt ook: je ráákt me kwijt. Niet: je bént me kwijt.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:39 schreef Wilskracht het volgende:
Opmerkelijk dat John Ewbank dit geschreven heeft toen hij nog getrouwd was.
Italiaans jatwerk, heet dat ook al schrijven tegenwoordig?quote:Op donderdag 29 december 2011 12:39 schreef Wilskracht het volgende:
Opmerkelijk dat John Ewbank dit geschreven heeft toen hij nog getrouwd was.
Ben er bang voor.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:39 schreef Eska het volgende:
[..]
Jij was toch degene die -net als ik- alleen De Speeltuin mooi vind, maar dat niet wil horen omdat je dan moet huilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |