Ja!quote:Op donderdag 29 december 2011 12:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben wat MP3tjes aan het taggen, kom ik hier op: http://www.musicmeter.nl/album/30450
Kent iemand dit?
Gelukkig staat de Adams-versie een stuk hoger.quote:
Een bandje uit de jaren '80quote:
Hoor je de versie van Do dan nog steeds?quote:Op donderdag 29 december 2011 12:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Do heeft dit nummer echt verpest, afschieten dan maar?
Mijn vader heeft ALTIJD Sky radio aan. Need I say more?quote:Op donderdag 29 december 2011 12:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hoor je de versie van Do dan nog steeds?
Afgezien van de Top 2000 dan.
quote:Op donderdag 29 december 2011 12:43 schreef laxus13 het volgende:
Prima nummer dit tenminste beter dan de versie van Do
Wij noemden het toen een punkbandje, maar echt punk is het niet. Een beetje zoals de Boegies uit Groningen. Ik ken ze verder ook niet heel goed hoor, maar het was een bekend bandje in de jaren '80 in bepaalde kringen.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Genre? Aparte albumtitel wel
Ja, okee, als je de luisteraars dáárvan op Bryan zijn versie tracteert krijgen de cardiologen het druk, dat is waar.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mijn vader heeft ALTIJD Sky radio aan. Need I say more?
Oke, apartquote:Op donderdag 29 december 2011 12:44 schreef SeLang het volgende:
[..]
Wij noemden het toen een punkbandje, maar echt punk is het niet. Een beetje zoals de Boegies uit Groningen. Ik ken ze verder ook niet heel goed hoor, maar het was een bekend bandje in de jaren '80 in bepaalde kringen.
Die heeft het gecoverdquote:Op donderdag 29 december 2011 12:45 schreef Quisho het volgende:
Dacht altijd dat het een Clapton liedje was
Pogo-en op festivals enzoquote:
quote:
Het is eigenlijk een country song zelfs.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:48 schreef Quisho het volgende:
En ik dacht dat dit een Dylan liedje was![]()
![]()
Oh okeequote:Op donderdag 29 december 2011 12:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een country song zelfs.
Die van Zuid-Limburg danquote:Op donderdag 29 december 2011 12:58 schreef Jane het volgende:
Weer die geweldige 'reclame' voor boeken.
Krijg het alweer benauwd als ik er aan denk...quote:Op donderdag 29 december 2011 12:58 schreef Jane het volgende:
Weer die geweldige 'reclame' voor boeken.
Ja, je zal er maar wonen!quote:
Het Siberië van Nederland?quote:
Je weet dat het echt mis is met je regio als ze er op de radio reclame voor moeten maken.quote:
Zuid-Limburg is mooi, maar die reclame zet mij niet aan het denken om er te gaan wonen..quote:
Dan moet Drenthe trouwens ook erg zijn. Ook tv-spotjes van gezien.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:01 schreef Jane het volgende:
[..]
Je weet dat het echt mis is met je regio als ze er op de radio reclame voor moeten maken.
Ik snap er ook helemaal niks van. Stel me dan ook zo voor dat papa z'n hele gezin meesleept omdat ie een of ander geidialiseerd idee heeft bij het Top 2000 cafe en dat ie dan vervolgens drie uur in de rij moet staan met twee zeurende kinderen en een moeder die de lieve vrede probeert te bewarenquote:Op donderdag 29 december 2011 13:02 schreef Jane het volgende:
Echt onbegrijpelijk dat al die mensen (uren) komen reizen vanuit de provincie om een half uurtje binnen te mogen.
quote:Op donderdag 29 december 2011 13:05 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik snap er ook helemaal niks van. Stel me dan ook zo voor dat papa z'n hele gezin meesleept omdat ie een of ander geidialiseerd idee heeft bij het Top 2000 cafe en dat ie dan vervolgens drie uur in de rij moet staan met twee zeurende kinderen en een moeder die de lieve vrede probeert te bewaren
Ah, van dat verhaal van Tineke Verburg die werd bedrogen door haar man met dat mens.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Op cultura24 net een item over Dotan. Kom er nu pas achter dat hij de zoon is van die vreselijke Patty Harpenau
quote:Op donderdag 29 december 2011 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jolene is zo mooi. Sowieso Dolly.
Die van The White Stripes is een van mijn favo.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:06 schreef djenneke het volgende:
The white stripes versie is ook leuk
quote:
Jeuj, ik ben niet alleenquote:Op donderdag 29 december 2011 13:09 schreef Jane het volgende:
Guilty is een beetje een guilty pleasure van mij.
quote:Op donderdag 29 december 2011 13:11 schreef Thomas B. het volgende:
Oh my god it's Barbra Streisand run for your lives!!!
[ afbeelding ]
Dit nummer kenmerkt zo'n beetje mijn allereerste herinnering, ik zal een jaartje of drie zijn geweest. Een heel erg warm woeziedoezie gevoelquote:Op donderdag 29 december 2011 13:11 schreef Jane het volgende:
... And we got nothing to be quilty of...
Jean Michel Jarre - Aero is ook een goede. De blu-ray van Apocalypse Now schijnt een goede referentie zijn voor filmquote:Op donderdag 29 december 2011 13:11 schreef SeLang het volgende:
Deze plaat heb ik ooit gebruikt voor een luistertest om een versterker te verkopen.
Klinkt mooi warm die plaat, makkie dus!
Die had ik nietquote:Op donderdag 29 december 2011 13:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jean Michel Jarre - Aero is ook een goede.
Het duurde nog ca 20 jaar voordat die zou worden uitgevondenquote:De blu-ray van Apocalypse Now schijnt een goede referentie zijn voor film
Je moet Aero luisteren over Quad elektrostraten, dat is sweeeeetquote:
Yups. Daarom snap ik niet echt dat dit zo hoog staatquote:
Oh, ik dacht dat ik dit posttequote:Op donderdag 29 december 2011 13:19 schreef Olga het volgende:
[..]
Yups. Daarom snap ik niet echt dat dit zo hoog staat
Die heb ik nooit gehadquote:Op donderdag 29 december 2011 13:15 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je moet Aero luisteren over Quad elektrostraten, dat is sweeeeet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |