Zuid-Limburg is mooi, maar die reclame zet mij niet aan het denken om er te gaan wonen..quote:
Dan moet Drenthe trouwens ook erg zijn. Ook tv-spotjes van gezien.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:01 schreef Jane het volgende:
[..]
Je weet dat het echt mis is met je regio als ze er op de radio reclame voor moeten maken.
Ik snap er ook helemaal niks van. Stel me dan ook zo voor dat papa z'n hele gezin meesleept omdat ie een of ander geidialiseerd idee heeft bij het Top 2000 cafe en dat ie dan vervolgens drie uur in de rij moet staan met twee zeurende kinderen en een moeder die de lieve vrede probeert te bewarenquote:Op donderdag 29 december 2011 13:02 schreef Jane het volgende:
Echt onbegrijpelijk dat al die mensen (uren) komen reizen vanuit de provincie om een half uurtje binnen te mogen.
quote:Op donderdag 29 december 2011 13:05 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik snap er ook helemaal niks van. Stel me dan ook zo voor dat papa z'n hele gezin meesleept omdat ie een of ander geidialiseerd idee heeft bij het Top 2000 cafe en dat ie dan vervolgens drie uur in de rij moet staan met twee zeurende kinderen en een moeder die de lieve vrede probeert te bewaren
Ah, van dat verhaal van Tineke Verburg die werd bedrogen door haar man met dat mens.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Op cultura24 net een item over Dotan. Kom er nu pas achter dat hij de zoon is van die vreselijke Patty Harpenau
quote:Op donderdag 29 december 2011 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jolene is zo mooi. Sowieso Dolly.
Die van The White Stripes is een van mijn favo.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:06 schreef djenneke het volgende:
The white stripes versie is ook leuk
quote:
Jeuj, ik ben niet alleenquote:Op donderdag 29 december 2011 13:09 schreef Jane het volgende:
Guilty is een beetje een guilty pleasure van mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |